Ik vraag me dan af of zo iemand daar überhaupt tijd voor heeft.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch vaak af of die vingers ook zo goed zijn in andere dingen.
zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of zo iemand daar überhaupt tijd voor heeft.
Met die blaarvingers van jou is tijd niet de issue..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het wordt al eelt. Ook kei sexy.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met die blaarvingers van jou is tijd niet de issue..
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
hou je van ruig jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het wordt al eelt. Ook kei sexy.
Doe je alles met plectrum of doe je ook fingerpicking?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het wordt al eelt. Ook kei sexy.
kaal als een neet, met zijn zonnebril is hi zelf meer de alienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:35 schreef Ygritte het volgende:
Joe Satriani ken ik eigenlijk alleen van vroegah, met veul haar. (dat heeft ie kennelijk tegenwoordig niet meer)
Ik ben nog lang niet toe aan fingerpicking. Mijn slaghand is nog niet eens goed. Alles met plectrum nu.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Doe je alles met plectrum of doe je ook fingerpicking?
*plectrum klaarlegt op t nachtkastje*quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Doe je alles met plectrum of doe je ook fingerpicking?
Dacht eigenlijk meer dat het dan van die lelijke vooruitstekende bollen zouden zijn...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt hè en als die BH uitgaat dan blijft er niets over waarschijnlijk.
om over die puntige knieën nog maar te zwijgenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk meer dat het dan van die lelijke vooruitstekende bollen zouden zijn...
Vaak juist wel leuk met wat aan, maar naakt zijn die overdreven gevulde nep borsten foei lelijk in mijn ogen...
In dit geval mag ze dus wat aanhouden. (voor het geval dat het een afknapper zou zijn)
Kan ik er iig nog even van genieten.
Ik zal je dan niet verder op ideeën brengen en linkjes sturen. We kunnen beter geen ontstemde Jian krijgenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet toe aan fingerpicking. Mijn slaghand is nog niet eens goed. Alles met plectrum nu.
Wat een lang en doordacht antwoord van jou.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk meer dat het dan van die lelijke vooruitstekende bollen zouden zijn...
Vaak juist wel leuk met wat aan, maar naakt zijn die overdreven gevulde nep borsten foei lelijk in mijn ogen...
In dit geval mag ze dus wat aanhouden. (voor het geval dat het een afknapper zou zijn)
Kan ik er iig nog even van genieten.
..... hoop je..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt hè en als die BH uitgaat dan blijft er niets over waarschijnlijk.
hihi ontstemdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zal je dan niet verder op ideeën brengen en linkjes sturen. We kunnen beter geen ontstemde Jian krijgen
Meer om het strak spelen van dit soort onzin. Het nummer is verder bijna een demo, maar vind z'n werk wel leuk. Hij shred ook lang niet altijd. Niet zo grandioos als genregenoten zoals Tosin Abasi. Maar Tosin Abasi is dan ook echt een propere god.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah,shredder, waarom? is het de tapping? waarom vind je dit zo ingewikkeld?
Plannen om luchtgitaar te gaan spelen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
*plectrum klaarlegt op t nachtkastje*
Maak je daar maar geen zorgen over hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zal je dan niet verder op ideeën brengen en linkjes sturen. We kunnen beter geen ontstemde Jian krijgen
Hint: hij oefent niet op zijn gitaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind fingerpicking nog steeds prettiger dan met plectrum spelen. Ligt er maar net aan waar je mee begintquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet toe aan fingerpicking. Mijn slaghand is nog niet eens goed. Alles met plectrum nu.
oke !quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen over hoor.
Ik vind het inderdaad een tikkeltje ordinair ja. Het zoveelste wijf met zo'n idols-stemgeluid, een te harde kop, en dan haar matige gitaarspel compenseren met tieten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon haar naam bij Youtube invoeren en ze kan nog echt spelen ook, heeeeeuuurlijk! Voor ons plebs dan hè, Gert is natuurlijk veuuuul beter gewend, verschil moet er wezen
Ik ken Abasi, en alhoewel ik geen groot fan ben van de 8-snarige o.a. om dat veelvuldige powerchord-werk, is hij wel een begenadigd muzikant en baslijn en melodie tegelijk spelen is cool, een beetje als het beroemde tegelijkertijd spelen van slag en melodiewerk door Hendrix ......quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar Tosin Abasi is dan ook echt een propere god.
Een van de weinige gitaristen die een 8-snarige gitaar niet alleen maar gebruikt om superlage powerchords te riffen. Hij schakelt soms midden in een nummer over van hard shredden naar clean fingerpicken, baslijn en melodie tegelijk spelend. Wat erg tof is op een gitaar met zo'n bereik.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad een tikkeltje ordinair ja. Het zoveelste wijf met zo'n idols-stemgeluid, een te harde kop, en dan haar matige gitaarspel compenseren met tieten.![]()
Ik kijk en luister dan liever naar misschien wat minder gelikte maar wel oprechtere pogingen om anderen te laten meegenieten van je muzikale gaven.
Dat kan, maar akkoorden LEREN spelen doe je in principe met een pick. Fingerpicking op de correcte manier is een tak van sport op zich vind ik, die voeg je later toequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind fingerpicking nog steeds prettiger dan met plectrum spelen. Ligt er maar net aan waar je mee begint
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad een tikkeltje ordinair ja. Het zoveelste wijf met zo'n idols-stemgeluid, een te harde kop, en dan haar matige gitaarspel compenseren met tieten.![]()
Ik kijk en luister dan liever naar misschien wat minder gelikte maar wel oprechtere pogingen om anderen te laten meegenieten van je muzikale gaven.
Yes. Alhoewel stiekem superlage 8 snarige riffs ook wel leuk zijn. Er zijn alleen niet veel bands die er iets origineels van kunnen bakken. Het is voornamelijk de laagste snaar palmmuten en aanslaan in een rare maatsoort.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken Abasi, en alhoewel ik geen groot fan ben van de 8-snarige o.a. om dat veelvuldige powerchord-werk, is hij wel een begenadigd muzikant en baslijn en melodie tegelijk spelen is cool, een beetje als het beroemde tegelijkertijd spelen van slag en melodiewerk door Hendrix ......
Oh, tuurlijk. Maar ik ben begonnen met klassiek. Geen plectrum daar, en als je dan gewend bent om je handen te gebruiken blijft dat altijd natuurlijker aanvoelen. Voor mij in ieder geval.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan, maar akkoorden LEREN spelen doe je in principe met een pick. Fingerpicking op de correcte manier is een tak van sport op zich vind ik, die voeg je later toe
Nee, nee, nee, haar gitaarspel is niet matig, dat is juist best goed, haar zingen is een stuk minder en haar tieten zijn .... nah jah laat ik het zo zeggen, lekker wel toch, tot het tegendeel is bewezenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik spot toch op zijn minst twee talenten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, haar gitaarspel is niet matig, dat is juist best goed, haar zingen is een stuk minder en haar tieten zijn .... nah jah laat ik het zo zeggen, lekker wel toch, tot het tegendeel is bewezenDie pianochick heeft talent ....
Slaap lekker Voxsiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
Fijne nacht nog, nachtmusici en nachtvogeltjes
[ afbeelding ]
gute nacht freundequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
Fijne nacht nog, nachtmusici en nachtbrakers
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Die gitaar is nat bewaard, hij begint te kiemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Neeeeejquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En toch vind ik Meshuggah schitterend.
quote:
Ach, zijn we het toch weer grotendeels eens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, haar gitaarspel is niet matig, dat is juist best goed, haar zingen is een stuk minder en haar tieten zijn .... nah jah laat ik het zo zeggen, lekker wel toch, tot het tegendeel is bewezenDie pianochick heeft talent ....
Nighty nigt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |