gute nacht freundequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
Fijne nacht nog, nachtmusici en nachtbrakers
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
Fijne nacht nog, nachtmusici en nachtvogeltjes
[ afbeelding ]
Die gitaar is nat bewaard, hij begint te kiemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Neeeeejquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En toch vind ik Meshuggah schitterend.
quote:
Ach, zijn we het toch weer grotendeels eens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, haar gitaarspel is niet matig, dat is juist best goed, haar zingen is een stuk minder en haar tieten zijn .... nah jah laat ik het zo zeggen, lekker wel toch, tot het tegendeel is bewezenDie pianochick heeft talent ....
Nighty nigt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
slaap lekker om 3 uur danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nighty nigt.![]()
Ga zelf ook het liefst om een uur of 2 's nachts naar mijn nest, maar moet zo ook alweer met de kop op het kussen.![]()
Of... nah, nog snel effe s01e01 van The Leftovers checken.. als het kut is lig ik keurig om half 1 in mijn nest.
Ik zou The Leftovers bewaren tot er een heel seizoen is. Hij is wel goed vind ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nighty nigt.![]()
Ga zelf ook het liefst om een uur of 2 's nachts naar mijn nest, maar moet zo ook alweer met de kop op het kussen.![]()
Of... nah, nog snel effe s01e01 van The Leftovers checken.. als het kut is lig ik keurig om half 1 in mijn nest.
Ik vind het de moeite waard!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nighty nigt.![]()
Nah, oké dan, haar zingen is eigenlijk ook niet zo slecht,wanneer ze in de voor haar juiste toonaard zingt .....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, zijn we het toch weer grotendeels eens.
moore smoorequote:
Het kijkt er dom bij.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
En geen van internet geplukte shit...
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Ik heb al genoeg laten zien.quote:
ik heb echt nog noooooit wat gezienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al genoeg laten zien.
Ik wil nu wel eens kijken.
Pun intendedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb echt nog noooooit wat gezien
dussssssss
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
niveau weer
jij kijkt op mij foboquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Je kijkt vaak genoeg in mijn fobo, daar staat alleen geen foto van mijn anus.
heb al met mn kop op fok gestaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij begon en jij hebt geen foto's van jezelf. Heel flauw.
hadden zo achterhoekers kunnen zijnquote:
Volgens mij heb ik nog wel wat tegoed met al mijn "tuin" fotos in div. SC'squote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al genoeg laten zien.
Ik wil nu wel eens kijken.
Dat heb ik nooit gezien, was voor mijn tijd dan denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb al met mn kop op fok gestaan
Jij moet niet zeuren. Heb je allemaal vrijwillig gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog wel wat tegoed met al mijn "tuin" fotos in div. SC's
En wtf is dat voor lied.quote:
Ben je er zo lang mee bezig geweest?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:24 schreef Braindead2000 het volgende:
3 uur oorlog gevoerd met een stukje metaal van 1 mm, ik geef op. voor vandaag
NSFWquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En wtf is dat voor lied.![]()
Toch klinkt het wel lekker maar dat clipje.
We hebben een wapenstilstand. But I'll be back.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben je er zo lang mee bezig geweest?
Nog niet er uit?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:24 schreef Braindead2000 het volgende:
oorlog is kutquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:24 schreef Braindead2000 het volgende:
Die Antwoordquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wijs dat je het even laat rusten na 3 uur.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We hebben een wapenstilstand. But I'll be back.
ik ben ergens wel verliefd op haar, waarom geen ideequote:
Ken je dat niet!!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deze had ik volgens mij al gezien pas.quote:
Nee, het stukje metaal heeft een diameter van 1 mm en steekt een mm er bovenuit maar ik heb er nauwelijks grip op.quote:
OMFG!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ben ergens wel verliefd op haar, waarom geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |