Je hebt ook radicale moslims die gewoon chillenquote:
quote:
radichille moslims?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt ook radicale moslims die gewoon chillen
sinteraarskapoentje is terugquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Radicaal binnen de deuren
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:45 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Banaan word verplaatst
en hoequote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
sinteraarskapoentje is terug
Arme Banaan!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:45 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Banaan word verplaatst
Ja dat landgraaf, overal rellenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:46 schreef Starm het volgende:
[..]![]()
Hij zorgde zeker voor onrust in de buurt
Die zou mee moeten doen met de ice bucket challengequote:
De ice bucket challengequote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die zou mee moeten doen met de ice bucket challenge
Aandachtshoerenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De ice bucket challengeAllemaal steenrijke mensen doen mee om aandacht te krijgen en er is maar 15 mil ingeleverd.
Nee ik heb het gevoel dat jij een hele nette dame bent. Die niet zulke foto's op het internet gaat zettenquote:
En zo verdien je een knuffelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee ik heb het gevoel dat jij een hele nette dame bent. Die niet zulke foto's op het internet gaat zetten
om wcpot tevreden te stellenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
En zo verdien je een knuffel
*knuffel*
En je hebt gelijkZou geen reden kunnen bedenken waarom ik ooit zo'n foto zou plaatsen
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Rijst het volgende:
hebben jullie mijn nieuwe youtube video al gezien?
NEEquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Rijst het volgende:
link gr grquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Rijst het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:42 schreef tralalala het volgende:
Onweersbui des doods is aan de gang hier.
Geen eigen tvquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:45 schreef AF_ het volgende:
Mn moeder zet gewoon t programma af wat ik kijk
Ja ik zat benedenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |