dat is even afwachten. waarschijnlijk wedstrijdritme opdoen bij jong ajaxquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat is even afwachten. waarschijnlijk wedstrijdritme opdoen bij jong ajax
een slet is soms wel lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:25 schreef Apekoek het volgende:
Eto is ook is gesprek geraakt met MLS clubs lees ik net, wat een slet begint het te worden.
Ik snap het optimisme hier ook niet hoor. Die man gaat gewoon ergens anders cashen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:25 schreef Apekoek het volgende:
Eto is ook is gesprek geraakt met MLS clubs lees ik net, wat een slet begint het te worden.
Die eet eerst een bakkie babi pangang anders valt hij zo flauwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Misschien is er al wel duidelijkheid, maar is het nu wachten op de persvoorlichter.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Een slet die 40x scoort in 9maanden
Nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:29 schreef Houniet het volgende:
Kan de persoon die Bas Dost hier neerzette komen dweilen aub?
Dank u.
wat de neukquote:
wie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Eto'o niet komt kunnen we misschien gewoon Ibrahimovic halen. Is een goeie spits heb ik gehoord.
Geblesseerd man, maar ik kan je manier van denken waarderenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Eto'o niet komt kunnen we misschien gewoon Ibrahimovic halen. Is een goeie spits heb ik gehoord.
Past niet in ons systeem.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zlatan is met één been nog beter dan de rest.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:31 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Geblesseerd man, maar ik kan je manier van denken waarderen
Ricky van den Bergh, kan eventueel ook Vermeer opvolgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar plan B.
Zeg het maar.
Klose
Voor 4 en een half miljoen neem ik 'm op de fiets mee terug.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:32 schreef hafcfan het volgende:
Uth lijkt me wel een spits voor jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |