Denk dat je je daar nogal op verkijktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb het gevoel van niet op dit moment
Nou ik hoop echt van niet dan in dat gevalquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat je je daar nogal op verkijkt
Wees blij voor jezelfquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:38 schreef Barbusse het volgende:
Nou ik hoop echt van niet dan in dat geval![]()
Btw, ik vind jouw situatie oprecht rot voor je Barbquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ik hoop echt van niet dan in dat geval![]()
Dacht dat het wel een herkenbare TT zou zijn jaquote:
Komt wel weer goed hoor, but thanksquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Btw, ik vind jouw situatie oprecht rot voor je Barb
Gezellig tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:43 schreef Belsezar het volgende:
Een nieuw programma op tv, thuis voor de buis. Dus we gaan kijken naar mensen die tv kijken?
Serieus?!?!?!
#foreveralone #entercutekittypicsherequote:
Mannen krassen niet, daar hebben we whisky voor.quote:
Ik zit er echt op te wachtenquote:
Die is op. *gets the shotgunquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mannen krassen niet, daar hebben we whisky voor.
Stomquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mannen krassen niet, daar hebben we whisky voor.
uhu, is het ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dacht dat het wel een herkenbare TT zou zijn ja
Ik duim in elk geval voor jequote:[..]
Komt wel weer goed hoor, but thanks
Ik moet een nieuwe woning vinden, en ik moet wat rust hebben. Dan komt alles weer goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
uhu, is het ook
Magoed
[..]
Ik duim in elk geval voor je
Alleen jammer dat die 2 dingen elkaar een beetje uitsluitenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe woning vinden, en ik moet wat rust hebben. Dan komt alles weer goed.
Beetje jammer jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die 2 dingen elkaar een beetje uitsluiten
Wat voor een weer? In Zwolle scheen de zon, in Amsterdam schijnt hij. Heck, nog meer zon en de Teletubbies komen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 06:40 schreef Q. het volgende:
Je zou depressief worden van dit weer. En van het feit dat het weer later licht wordt.
Teletubbiesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat voor een weer? In Zwolle scheen de zon, in Amsterdam schijnt hij. Heck, nog meer zon en de Teletubbies komen.
Dat verhaal had zo moeten gaan, ..door je pmanager, om hem vervolgens verrot te schelden of die grafteringhond wel goed bij zijn hoofd is om 5:00...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:00 schreef Cue_ het volgende:
Om 5 uur wakker worden gewhatsappt door je pmanager. Half niet meer kunnen slapen, daardoor maar uur langer blijven liggen en dan moet je ook nog de langer durende trein pakken omdat de standaard niet rijd
Owja en![]()
![]()
Ja ook dat die van mij gaat ook tussen 1:00 en 7:00 op stil automatisch, maar echt wat bezielt zo'n managermongool om 5:00?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:12 schreef Q. het volgende:
En daarom heb ik notifications voor whatsapp zonder geluid en getril staan, alleen beeld. Als ik mn telefoon op de kop leg heb ik nergens last van.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:00 schreef Cue_ het volgende:
Om 5 uur wakker worden gewhatsappt door je pmanager. Half niet meer kunnen slapen, daardoor maar uur langer blijven liggen en dan moet je ook nog de langer durende trein pakken omdat de standaard niet rijd
Owja en![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:23 schreef Cue_ het volgende:
Tis een 'haar'. maar tis idd al de tweede keer. Beetje overdreven vroeg natuurlijk. Of xe ook een overwerkmaaltijd voor me moest regelen aangezien we een gesprek hebben na werktijd
ze is wel t workaholic type, behalve als haar vriend weer in t land isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]Dat is idd zo enorm dringend, dat moet om 5:00
.
Echt, wat een josti, en ze vindt het vast heel raar dat jij nog niet wakker was, want tjackaa!! tijgeren! Werken is fijn!!!
Nee, ik leg de schuld zonder probleem bij manager"brein"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:34 schreef Cue_ het volgende:
Valt me nog op dat niemand echt reageert van "moet je t geluid maar uitzetten "
Oh zo een ken ik er ook, geen manager, advocate, nooit tijd, altijd afspraken afzeggen omdat ze weer eens moet overwerken, maar ondanks 2 keer vreemdgaan op zakenreis zo klef als de tering met dr arme niets wetende vriendjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ze is wel t workaholic type, behalve als haar vriend weer in t land is
Manager afzeiken > Cue_ afzeikenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:34 schreef Cue_ het volgende:
Valt me nog op dat niemand echt reageert van "moet je t geluid maar uitzetten "
Ach, mn manager stuurt ook elke nacht wel rond 3:00 nog mailtjes er uit. Die slaapt echt nooit volgens mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ze is wel t workaholic type, behalve als haar vriend weer in t land is
Dat is nog tot daar aan toe, die lees ik dan de ochtend erna wel, maar gewoon niet in je opkomen dat 5:00 wel erg vroeg is om iemand te storen is wel typischquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, mn manager stuurt ook elke nacht wel rond 3:00 nog mailtjes er uit. Die slaapt echt nooit volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |