Denk dat je je daar nogal op verkijktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb het gevoel van niet op dit moment
Nou ik hoop echt van niet dan in dat gevalquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat je je daar nogal op verkijkt
Wees blij voor jezelfquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:38 schreef Barbusse het volgende:
Nou ik hoop echt van niet dan in dat geval![]()
Btw, ik vind jouw situatie oprecht rot voor je Barbquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ik hoop echt van niet dan in dat geval![]()
Dacht dat het wel een herkenbare TT zou zijn jaquote:
Komt wel weer goed hoor, but thanksquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Btw, ik vind jouw situatie oprecht rot voor je Barb
Gezellig tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:43 schreef Belsezar het volgende:
Een nieuw programma op tv, thuis voor de buis. Dus we gaan kijken naar mensen die tv kijken?
Serieus?!?!?!
#foreveralone #entercutekittypicsherequote:
Mannen krassen niet, daar hebben we whisky voor.quote:
Ik zit er echt op te wachtenquote:
Die is op. *gets the shotgunquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mannen krassen niet, daar hebben we whisky voor.
Stomquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mannen krassen niet, daar hebben we whisky voor.
uhu, is het ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dacht dat het wel een herkenbare TT zou zijn ja
Ik duim in elk geval voor jequote:[..]
Komt wel weer goed hoor, but thanks
Ik moet een nieuwe woning vinden, en ik moet wat rust hebben. Dan komt alles weer goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
uhu, is het ook
Magoed
[..]
Ik duim in elk geval voor je
Alleen jammer dat die 2 dingen elkaar een beetje uitsluitenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe woning vinden, en ik moet wat rust hebben. Dan komt alles weer goed.
Beetje jammer jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die 2 dingen elkaar een beetje uitsluiten
Wat voor een weer? In Zwolle scheen de zon, in Amsterdam schijnt hij. Heck, nog meer zon en de Teletubbies komen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 06:40 schreef Q. het volgende:
Je zou depressief worden van dit weer. En van het feit dat het weer later licht wordt.
Teletubbiesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat voor een weer? In Zwolle scheen de zon, in Amsterdam schijnt hij. Heck, nog meer zon en de Teletubbies komen.
Dat verhaal had zo moeten gaan, ..door je pmanager, om hem vervolgens verrot te schelden of die grafteringhond wel goed bij zijn hoofd is om 5:00...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:00 schreef Cue_ het volgende:
Om 5 uur wakker worden gewhatsappt door je pmanager. Half niet meer kunnen slapen, daardoor maar uur langer blijven liggen en dan moet je ook nog de langer durende trein pakken omdat de standaard niet rijd
Owja en![]()
![]()
Ja ook dat die van mij gaat ook tussen 1:00 en 7:00 op stil automatisch, maar echt wat bezielt zo'n managermongool om 5:00?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:12 schreef Q. het volgende:
En daarom heb ik notifications voor whatsapp zonder geluid en getril staan, alleen beeld. Als ik mn telefoon op de kop leg heb ik nergens last van.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:00 schreef Cue_ het volgende:
Om 5 uur wakker worden gewhatsappt door je pmanager. Half niet meer kunnen slapen, daardoor maar uur langer blijven liggen en dan moet je ook nog de langer durende trein pakken omdat de standaard niet rijd
Owja en![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:23 schreef Cue_ het volgende:
Tis een 'haar'. maar tis idd al de tweede keer. Beetje overdreven vroeg natuurlijk. Of xe ook een overwerkmaaltijd voor me moest regelen aangezien we een gesprek hebben na werktijd
ze is wel t workaholic type, behalve als haar vriend weer in t land isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]Dat is idd zo enorm dringend, dat moet om 5:00
.
Echt, wat een josti, en ze vindt het vast heel raar dat jij nog niet wakker was, want tjackaa!! tijgeren! Werken is fijn!!!
Nee, ik leg de schuld zonder probleem bij manager"brein"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:34 schreef Cue_ het volgende:
Valt me nog op dat niemand echt reageert van "moet je t geluid maar uitzetten "
Oh zo een ken ik er ook, geen manager, advocate, nooit tijd, altijd afspraken afzeggen omdat ze weer eens moet overwerken, maar ondanks 2 keer vreemdgaan op zakenreis zo klef als de tering met dr arme niets wetende vriendjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ze is wel t workaholic type, behalve als haar vriend weer in t land is
Manager afzeiken > Cue_ afzeikenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:34 schreef Cue_ het volgende:
Valt me nog op dat niemand echt reageert van "moet je t geluid maar uitzetten "
Ach, mn manager stuurt ook elke nacht wel rond 3:00 nog mailtjes er uit. Die slaapt echt nooit volgens mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ze is wel t workaholic type, behalve als haar vriend weer in t land is
Dat is nog tot daar aan toe, die lees ik dan de ochtend erna wel, maar gewoon niet in je opkomen dat 5:00 wel erg vroeg is om iemand te storen is wel typischquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, mn manager stuurt ook elke nacht wel rond 3:00 nog mailtjes er uit. Die slaapt echt nooit volgens mij.
Ik vind mail wel wat anders dan whatsapp bericht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, mn manager stuurt ook elke nacht wel rond 3:00 nog mailtjes er uit. Die slaapt echt nooit volgens mij.
Ach ja, als je het echt wil maken moet je dat gewoon altijd doen, dat is pas inzet voor de zaak!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik was ook eens heel goed bezig en was op zondagochtend nog iets aan het doen, stuur ik om 11:00 een mail dat ik klaar ben, krijg ik direct antwoord.
Ja hallo!
Haha soks best irritant. Kreeg ik va- mn vorige manager ook. Maar dat was altijd dan wen "top! Maarruh ga eens weekend houden!"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik was ook eens heel goed bezig en was op zondagochtend nog iets aan het doen, stuur ik om 11:00 een mail dat ik klaar ben, krijg ik direct antwoord.
Ja hallo!
Maar men verwacht natuurlijk wel onbeperkte commitment. Tot het ze niet meer uit komt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, als je het echt wil maken moet je dat gewoon altijd doen, dat is pas inzet voor de zaak!
Tot je een keer een meningsverschil hebt, dan lig je er met 5 min uit, want ja, liefde komt altijd van 1 kant.
Deed dit ook niet voor de zaak, deed het voor een collega die anders in de shit zatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, als je het echt wil maken moet je dat gewoon altijd doen, dat is pas inzet voor de zaak!
Tot je een keer een meningsverschil hebt, dan lig je er met 5 min uit, want ja, liefde komt altijd van 1 kant.
Nou ja, opzich wil ik me natuurlijk best inzetten, en dat doe ik ook, want ze betalen gewoon goedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar men verwacht natuurlijk wel onbeperkte commitment. Tot het ze niet meer uit komt.
Bedrijven. Gotta love em.
Maar welk bedrijf het ook is, hoe leuk en gezellig, het blijft een kille zakelijke omgeving zodra er iets mis gaat natuurlijk.quote:
Gelukkig nog niet meegemaakt bij mn vorige bedrijven. Nouja behalve op callcenter van KPN, maar das andersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar welk bedrijf het ook is, hoe leuk en gezellig, het blijft een kille zakelijke omgeving zodra er iets mis gaat natuurlijk.
De andere kant op stroomt al geld. Daar moet je het maar mee doen, is meestal de gedachte.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik snap het wel gewoon hoor, zo werkt de zakenwereld. Maar het is toch af en toe vreemd om te zien dat iemand die 12 jaar ergens werkt zonder een (bekende) wanklank er opeens met alle geweld van de een of andere dag uit moet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De andere kant op stroomt al geld. Daar moet je het maar mee doen, is meestal de gedachte.
Luiheid om te corrigeren, dat is correct.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij begon niet nee, maar je ging er wel mee door.
HET WAS NIET GOED GENOEG!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit mobiel en deed zelfs nog moeite om er het beste van te maken
Elk nadeel heb zn voordeel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar voorlopig gaan mensen gewoon bij bosjes dood aan kanker hier, dus ze hoeven niemand te ontslaan.
Tis alweer goed hoor, vooral Stb viel eroverquote:
En dan maar een beetje lopen schreeuwen naar mij?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis alweer goed hoor, vooral Stb viel erover.
Tell me about itquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik snap het wel gewoon hoor, zo werkt de zakenwereld. Maar het is toch af en toe vreemd om te zien dat iemand die 12 jaar ergens werkt zonder een (bekende) wanklank er opeens met alle geweld van de een of andere dag uit moet.
Soms is dat het enige dat werktquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan maar een beetje lopen schreeuwen naar mij?
Dat ging me weer net ff te verquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Bewustwording creëer je het beste met een breekijzer.
Als vrouwen niet willen luisteren, moeten ze maar voelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ging me weer net ff te ver.
Als vrouwen wel luisteren moet ik maar voelenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als vrouwen niet willen luisteren, moeten ze maar voelen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als vrouwen wel luisteren moet ik maar voelen.
Hoelang is het geleden?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In ander nieuws, nog geen nieuws over mijn sollicitatie. Stom
Ze zijn nog niet eens wakker denk ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisteren om 16:00 was mijn laatste gesprek afgelopen.
Enige kandidaat.
Wat is dezen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
12 Oktober Herfstmiddag
(met zoals gewoonlijk Schimanski die optreed)
Ik weet dat ik nog wel wat geduldiger moet zijn, maar dan nogquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet eens wakker denk ik.
Akzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zuipmiddag bij m'n stamkroeg, met de band die daar ook regelmatig optreed
Wil je ook komen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom ben ik niet uitgenodigd?
Dat mag hier niet gelukkig, tussen 11:45 en 14:00 mag de kantine niet gebruikt worden voor overleggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Wij hebben een lunchwerkoverleg. Om 12 uur, in een overvolle kantine, met ruim 10 man.
Gezelligquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Wij hebben een lunchwerkoverleg. Om 12 uur, in een overvolle kantine, met ruim 10 man.
Is ook niet officieel een overleg, is samen lunchen om elkaar wat beter te leren kennen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag hier niet gelukkig, tussen 11:45 en 14:00 mag de kantine niet gebruikt worden voor overleggen.
ow, dat mag wel denk ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook niet officieel een overleg, is samen lunchen om elkaar wat beter te leren kennen.
Uiteraard neem ik daarna nog wel mijn half uur pauze
Nope, je mag zelf je boterhammen meenemen of in de kantine halen.quote:
Ow stomquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:33 schreef stbabylon het volgende:
Nope, je mag zelf je boterhammen meenemen of in de kantine halen.
Toevallig had ik vandaag zin in BK, maar goed, die is wel 10 minuten lopen hier vandaan, dus ben wat later denk ik
Goed dat je het zegt, ik vergeet altijd te reagerenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren maar weer eens Tinder aangezet, ik vind het gewoon vervelend om te doen.
Ik blader een minuut en dan ben ik er al weer klaar mee, gedoequote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik vergeet altijd te reageren
Sinds mijn mobiel terug is niet meer geïnstalleerd. Ik vind het wel best.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren maar weer eens Tinder aangezet, ik vind het gewoon vervelend om te doen.
Ja, ik ook wel denk ik. Teveel moeite om tussen al het vage werk iets leuks te vinden, en dan de extra foto's door etc.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sinds mijn mobiel terug is niet meer geïnstalleerd. Ik vind het wel best.
Check.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blader een minuut en dan ben ik er al weer klaar mee, gedoe.
Ik zou alleen mijn account weg moeten gooien maar zelfs daar ben ik te lui voorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel denk ik. Teveel moeite om tussen al het vage werk iets leuks te vinden, en dan de extra foto's door etc.
Ach ik zal af en toe op de plee nog eens wat vrouwen wegswipen denk ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou alleen mijn account weg moeten gooien maar zelfs daar ben ik te lui voor
En dan een match krijgen, ja ik zat ff te schijten en kwam jou tegenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ik zal af en toe op de plee nog eens wat vrouwen wegswipen denk ik.
Zal ik dan ook meteen als eerste openingszin gebruikenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan een match krijgen, ja ik zat ff te schijten en kwam jou tegen
Kost teveel moeite.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil ook best een hele zooi tinderneukertjes hoor, maar dan moet ik me wel even door de zooi heen werken.
Gegarandeerd succes!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal ik dan ook meteen als eerste openingszin gebruiken.
Gewoon lekker je ding doen, dan kom je vanzelf wel iemand tegen. Of niet maar dan is er altijd nog drank om je gezelschap te houden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens. Het ontstaat of niet, maar ga er niet (meer) naar opzoek
Daaromquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:17 schreef Q. het volgende:
Gewoon lekker je ding doen, dan kom je vanzelf wel iemand tegen. Of niet maar dan is er altijd nog drank om je gezelschap te houden.
En chocola. En katten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon lekker je ding doen, dan kom je vanzelf wel iemand tegen. Of niet maar dan is er altijd nog drank om je gezelschap te houden.
Dat heb ik met Utrechtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom
Al kreeg ik vandaag voor de zoveelste keer de opmerking waarom ik in godsnaam verhuisd/td/t ben als ik toch nog 2x per maand ong in Enschede ben
quote:
Dat bladeren kan ik eindeloos volhouden. Alleen het nare is dat je dan ook matches krijgt en dan vind ik het zonde om daar niet mee te chatten, terwijl ik daar vaak helemaal geen zin in hebquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blader een minuut en dan ben ik er al weer klaar mee, gedoe.
Ik wilde het zelf niet zeggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:22 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben denk ik te kieskeurig op tinder, slechts 2 keer een match gehad
Of ik ben oud en lelijk, dat kan natuurlijk ook nog
Ik vind het ook gewoon heel moeilijk om mensen op foto's te "beoordelen" ik weet gewoon dat ze niet zoveel zeggenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat bladeren kan ik eindeloos volhouden. Alleen het nare is dat je dan ook matches krijgt en dan vind ik het zonde om daar niet mee te chatten, terwijl ik daar vaak helemaal geen zin in heb
Zelfkennis is de eerste stap zeggen ze.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde het zelf niet zeggen.
True, true. Maarja, het is maar Tinder. Het is niet dat je leven er vanaf hangtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon heel moeilijk om mensen op foto's te "beoordelen" ik weet gewoon dat ze niet zoveel zeggen.
Naar de ondergang?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zelfkennis is de eerste stap zeggen ze.
Gewoon zelf moeilijk veel beoordelen/liken, komen de matches vanzelf. En ja wel een aansprekende foto kiezen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:22 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben denk ik te kieskeurig op tinder, slechts 2 keer een match gehad
Of ik ben oud en lelijk, dat kan natuurlijk ook nog
Nee, maar daarom verlies ik dus snel mijn interesse in het gebruiken van de appquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
True, true. Maarja, het is maar Tinder. Het is niet dat je leven er vanaf hangt
Oh crap, ik heb het verkeerde pad gekozenquote:
Ik heb dezelfde foto als in mijn fobo geloof ik, maar goed ik ga het toch niet meer gebruiken. Dus zal me een zorg zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon zelf moeilijk veel beoordelen/liken, komen de matches vanzelf. En ja wel een aansprekende foto kiezen.
iMessage via de iPadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik het ook irritant vind om de hele avond met mijn mobiel te moeten kutten, ik kreeg ook al commentaar van iemand dat ik niet zo veel whatsapp, ik wil gewoon met keyboard op schoot chatten ipv op een priegelscherm als het langer duurt.
Kan, maar is nog steeds geen echt keyboardquote:
Ik tinder dan ook bijna uitsluitend op mijn tablet. Maar idd ze zouden ook een webversie moeten makenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik het ook irritant vind om de hele avond met mijn mobiel te moeten kutten, ik kreeg ook al commentaar van iemand dat ik niet zo veel whatsapp, ik wil gewoon met keyboard op schoot chatten ipv op een priegelscherm als het langer duurt.
Van Whatsapp ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik tinder dan ook bijna uitsluitend op mijn tablet. Maar idd ze zouden ook een webversie moeten maken
Vooral als je toch al achter een andere device zit is het irritant, moet je weer wisselen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van Whatsapp ook.
Ik kan opzich prima tikken op mijn mobiel hoor, maar de hele avond is gewoon vervelend.
Dat lukt nog wel, maar het tikt gewoon niet zo lekker voor langere tijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vooral als je toch al achter een andere device zit is het irritant, moet je weer wisselen.
Nog zo'n messageding erop. Neem toch allemaal iOS ofzo, lekker makkelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Telegram op je iedere device die je maar kunt verzinnen
hoog tijd voor een mentale interface.. of ga je dan meer dingen messagen dan verantwoord?quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:49 schreef clevy het volgende:
[..]
hoog tijd voor een mentale interface.. of ga je dan meer dingen messagen dan verantwoord?
Ja of dat je gewoon kunt praten en dat dat geluidfragment live bij de ontvanger wordt afgespeeld. Dat zou pas een revolutie zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:49 schreef clevy het volgende:
[..]
hoog tijd voor een mentale interface.. of ga je dan meer dingen messagen dan verantwoord?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja of dat je gewoon kunt praten en dat dat geluidfragment live bij de ontvanger wordt afgespeeld. Dat zou pas een revolutie zijn
Drunk texting x 1000000.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat lijkt me heel gevaarlijk..
Dat gaat nooit iets wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja of dat je gewoon kunt praten en dat dat geluidfragment live bij de ontvanger wordt afgespeeld. Dat zou pas een revolutie zijn
Nou, niet alleen drunk hoor. Sowiesoquote:
Kom weer in Utrecht wonen, appartement van de bovenburen staat te koop voor weinig.quote:
Hadden ze even ruim twee jaar eerder moeten zeggenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom weer in Utrecht wonen, appartement van de bovenburen staat te koop voor weinig.
Ja!!! Doen CL!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom weer in Utrecht wonen, appartement van de bovenburen staat te koop voor weinig.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verhuis niet meer hoor. Ik vertik het.
Hoe werkt dat? Een minimale prijs voor koopwoningen ofzo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Zijn wel leuke appartementjes trouwens, maar ik mag niks kopen in Utrecht. Wat is de grens tegenwoordig? Hij zat eerst op de 168.000 ofzo.
Als je van buiten de stad/provincie komt en er geen binding mee hebt, krijg je een koopgrens. Ik weet niet of die nog bestaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Een minimale prijs voor koopwoningen ofzo?
Dat heb ik gelukkig nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb al paar keer drunk speaking gedaan
Van die geluidsfragmenten sturen..
lijkt toch iets veiliger dan drunk facebooking en emotionele teksten te plaatsenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb al paar keer drunk speaking gedaan
Van die geluidsfragmenten sturen..
Oh dus de betaalbare woningen zijn alleen voor intimi. Aha.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je van buiten de stad/provincie komt en er geen binding mee hebt, krijg je een koopgrens. Ik weet niet of die nog bestaat.
"mogelijke tendens voor reactieve depressieve":Pquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:17 schreef Barbusse het volgende:
possible tendency for reactive depressive
Goed van mij he!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt niet het allerergste meegenomen naar kantoor. Dat valt weer mee.
depressive of depression?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:17 schreef Barbusse het volgende:
Och jee, heb ik weerWhat the actual fuck is "a possible tendency for reactive depressive"?
Alleen niemand om mee te sjettenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Telegram op je iedere device die je maar kunt verzinnen
Kras-alert!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:17 schreef Barbusse het volgende:
Och jee, heb ik weerWhat the actual fuck is "a possible tendency for reactive depressive"?
Extern keyboard aan je toestel hangen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lukt nog wel, maar het tikt gewoon niet zo lekker voor langere tijd.
Dat doen alleen die losers in R&Pquote:
Heb ik even geen beschikking toe.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Extern keyboard aan je toestel hangen?
Dat, of een poging om slaappillen te slijtenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Neiging tot reactieve depressies, i.e. depressies ten gevolge van een ingrijpende gebeurtenis.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doen alleen die losers in R&P![]()
Is wel een optie voor de thuis whatsapperquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ik even geen beschikking toe.
Details.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen niemand om mee te sjetten
Ik heb telegram, ook een lading vrienden, en ik heb nog nooit een bericht ermee verstuurd of ontvangenquote:
Graagquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wil je wat meds lenen, ik vergeet ze toch de hele tijd
Tuurlijk!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GraagKun je ze mixen met whisky?
Top!quote:
Dat heb ik sowieso niet, dus dat maakt niet uit :'Dquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen niemand om mee te sjetten
Ja, dat kan wel opzich, maar das ook weer zo'n gedoequote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Extern keyboard aan je toestel hangen?
Als je toch thuis op de bank zit is een bt kb pakken niet ZO lastigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel opzich, maar das ook weer zo'n gedoe.
Klopt, maar waar laat je je mobiel dan weer?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je toch thuis op de bank zit is een bt kb pakken niet ZO lastig
Hmm ja, goed punt, via hdmi op je tv?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar waar laat je je mobiel dan weer?. Zo'n helm met statief lijkt me wel handig
.
Dat kan, op een monitor dan, ik moet wel voetbal kunnen kijken tijdens het chatten natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm ja, goed punt, via hdmi op je tv?
red alert...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Sneaky bastards.
Groepje waarmee ik op vakantie zou gaan heeft "die rooie" ook gepolst opeens en die gaat waarschijnlijk ook mee.
'Die ene met een vriend?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Sneaky bastards.
Groepje waarmee ik op vakantie zou gaan heeft "die rooie" ook gepolst opeens en die gaat waarschijnlijk ook mee.
Nopequote:
Nou, ik zeg doenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope.
Deze is 100% certified single voor de verandering.
Geen idee precies, ze weet iig wel dat ik interesse heb inmiddelsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij ook?
hoe oud is dat deerntien?
oud genoeg... dubieusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee precies, ze weet iig wel dat ik interesse heb inmiddels.
Oud genoeg.
25quote:
Nou ja, schone zaak, je hebt nog maar max. 5 jaar om helemaal hoteldebotel te raken, anders moet je haar weer inruilen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
25.
Maar er is wel even een complicatie op dit moment die het lastig maakt, totaal buiten haar schuld om, waardoor ze niet echt drzelf is.
geduld is een schone zaak.
True, maar ze kan er op dit moment echt even niets aan doen, het is geen emo issue oid maar puur "zakelijk" en financieel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, schone zaak, je hebt nog maar max. 5 jaar om helemaal hoteldebotel te raken, anders moet je haar weer inruilen.
Prima ende best. Zolang je haar maar voor de 30 scoortquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ze kan er op dit moment echt even niets aan doen, het is geen emo issue oid maar puur "zakelijk" en financieel.
Dat mag ik hopen dan jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Prima ende best. Zolang je haar maar voor de 30 scoort
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HW's liefdesleven loopt volgens Mao's 5-jarenplannen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar na de 30 zijn ze op en versleten gok ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
HW's liefdesleven loopt volgens Mao's 5-jarenplannen?
Nee, het gaat om die 30. Je wil toch geen wijf van boven de 30.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
HW's liefdesleven loopt volgens Mao's 5-jarenplannen?
mwah, ik ken toch best wel een paar hele aardige 30+ chicks hier. Natuurlijk zijn de 20ers lekkerder, maar tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, het gaat om die 30. Je wil toch geen wijf van boven de 30.
Ja, die van mij is dat nu wel, maar daar ben ik nu aan gehecht
Dat hangt ervan af wat ze doen voor die 30 jaar natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar na de 30 zijn ze op en versleten gok ik.
GEHECHT!?!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, het gaat om die 30. Je wil toch geen wijf van boven de 30.
Ja, die van mij is dat nu wel, maar daar ben ik nu aan gehecht
paar nietjes er in, plakband er over.. twee-eiige eenling..quote:
Beetje slapen en studeren ga je niet kapot van nee, maar dat gok ik zo van nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wat ze doen voor die 30 jaar natuurlijk.
Niet? Nou ja zeg!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje slapen en studeren ga je niet kapot van nee, maar dat gok ik zo van niet.
Wijntje erbij?quote:
Studeren was toch alleen maar zuipen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje slapen en studeren ga je niet kapot van nee, maar dat gok ik zo van niet.
Voor mij wel jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Studeren was toch alleen maar zuipen?
De huidige is niet goed genoeg?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
dan heb ik nog maar een jaar om lekker te worden en van mijn hoogte punt te genieten
Mijn huidige lijf? Neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De huidige is niet goed genoeg?
Dan hebben ze steeds meer bagage bij zich.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar na de 30 zijn ze op en versleten gok ik.
Dat stond er toch niet?quote:
neequote:
Lamequote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat stond er toch niet?
[..]
nee
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Studeren was toch alleen maar zuipen?
quote:
Ik zei er ook bij dat als een vrouw voor haar dertigste een vent aan haar weet te binden, dat het dan niet meer uitmaakt. Jij hebt een kerel, dus dat hoef je alleen maar vol te houden tot je 30ste.quote:
Dan moet je maar mee naar de film zaterdagquote:
Vooral heel pissig en sjaggo worden nadat je zelf iets uit de context trekt en anderen nog wel in die context pratenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik reageerde op het stukje van dat vrouwen op hun hoogtepunt zijn voor hun 30ste of zoiets
Serieus wat is er mis met jou de laatste tijd?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral heel pissig en sjaggo worden nadat je zelf iets uit de context trekt en anderen nog wel in die context praten
Ja daar kom je echt wat te laat mee hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je maar mee naar de film zaterdag.
Zoenen in het donker bij Eva Greene!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja daar kom je echt wat te laat mee hoorAlsof mijn agenda zo kort van te voren nog leeg is (ooeeeh look at me! zo populair en druk
)
\Hoe gaat het met de afterparty?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je maar mee naar de film zaterdag.
Mis met mij...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Serieus wat is er mis met jou de laatste tijd?
Ik reageer helemaal niet heel pissig en sjaggo. En er was gewoon een gesprek gaande waar ik me op een semi-grappige manier in probeerde te mengen. Silly me
quote:
Oke, dat jij continue met mensen botst ligt aan mijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mis met mij...
Vooral niet bij jezelf zoeken
En ja, je komt wel sjaggo over, doe er wat mee of niet, maar wees je er van bewust. "Dat stond er toch niet" is snappie en sjaggo. Just saying.
Niet alles draait om jouw context.
Uhuh.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja daar kom je echt wat te laat mee hoorAlsof mijn agenda zo kort van te voren nog leeg is (ooeeeh look at me! zo populair en druk
)
Ik las met.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoenen in het donker bij Eva Greene!
Nog klein, maar wel bekenden, dus wat er ook gebeurt, gezellig wordt het toch welquote:
Oeh dat wordt wat!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neeeheeejquote:
Ik stoor mij nu aan hoe je reageert op mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke, dat jij continue met mensen botst ligt aan mij
Ah mooiquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog klein, maar wel bekenden, dus wat er ook gebeurt, gezellig wordt het toch wel.
Onzinquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Neeeheeej
Ik moet echt iets belangrijks doen. Met mijn liefje dus dat gaat sowieso voor
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Zaterdag feestje in Zeist. Kan dat eigenlijk?
Tijd voor een snickers jongen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mis met mij...
Vooral niet bij jezelf zoeken
En ja, je komt wel sjaggo over, doe er wat mee of niet, maar wees je er van bewust. "Dat stond er toch niet" is snappie en sjaggo. Just saying.
Niet alles draait om jouw context.
Onmogelijk want Zeist.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Zaterdag feestje in Zeist. Kan dat eigenlijk?
Voor Rhu jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tijd voor een snickers jongen?
[ afbeelding ]
Ohnomm nomm nommquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goddamnitquote:
Vind ik ook, iets belangrijkers vinden dan wij fokkersquote:
Sommige dingen zijn belangrijker dan jijquote:
Er is eigenlijk weinig onbelangrijkerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vind ik ook, iets belangrijkers vinden dan wij fokkers
Wereldvrede, misschien, heel misschien, maar verderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn belangrijker dan jij
bier?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wereldvrede, misschien, heel misschien, maar verder.
I know buddy...quote:
Ik heb altijd zin in een snickerquote:
Je reduceert mijn leven tot niks in 1 postquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is eigenlijk weinig onbelangrijker
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je reduceert mijn leven tot niks in 1 post
quote:
Dat is niet mijn foutquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kras je gezellig mee?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er is koffie en koek.quote:
Ik nerveus.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik begin chagrijnig te worden.. niet handig
"de krasse knarren"quote:
The cake is a liequote:
I am in!quote:
Is veels te niet-scherpquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik dacht dat jullie het taartmes misschien ergens anders voor nodig hadden.
Ik moet ook echt wat terug sturen van H&M en Zalandoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:53 schreef CherryLips het volgende:
o fuck er ligt hier al ruim 2 weken een pakketje van esprit dat nog terug moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |