ik snap niet zo goed wat er briljant is aan die hoesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef Tchock het volgende:
De nieuwe Aphex Twin komt uit op 22 september. Dit is de hoes, ik vind hem echt briljant.
[ afbeelding ]
Limited edition te koop voor ¤310 - althans, als je een van de 200 gelukkigen bent die de loterij wint.
Alle kosten staan er op gespecificeerd, en daar staan grappige dingen tussen. Uniek, komisch, origineel: briljant.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:59 schreef Xrenity het volgende:
[..]
ik snap niet zo goed wat er briljant is aan die hoes
Dit is er eentje voor de promotieposter, hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uniek, komisch, origineel: briljant. **** - Tchock
Totdat het geld op is?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Knife stopt met optreden
Ja en nergens te downloaden. Denk dat ik em dan maar koopquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:38 schreef Slobeend het volgende:
Lobi da Basi is nog steeds![]()
![]()
Dat moest ik even kwijt.
Beter zoekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:58 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ja en nergens te downloaden. Denk dat ik em dan maar koop
Heb me helemaal scheel gezocht. Kan behalve itunes niks vinden. En ik koop hem liever dan dat ik hem betaald downloadquote:
Spotify? En sowieso is het absoluut een aankoop waard.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:58 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ja en nergens te downloaden. Denk dat ik em dan maar koop
Vetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:24 schreef kciR het volgende:
Mijn vriendin gaat vanavond naar de freak nacht op 3fm. Daar speelt Typhoon vanavond zn album intergraal. Best tof!
Ze heeft wat connecties binnen 3fm, dus kon nog een plekje regelen. Ik kon echter niet meer mee. Laffe boel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |