Heb hem zelf live gezien op Woohah! in Tilburg, Hip Hop festival, naar aanleiding daarvan ben ik die plaat beter gaan bestuderen, maar het was op Lowlands nog vetter als ik die filmpjes zo keek, terwijl dat een minder die-hard publiek is, dan ben je wel heel goed bezig hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoorde dat het echt debiel goed was ja.
Jammer genoeg tegelijkertijd met Beth Gibbons en haar posse
Ik zei ook dat Beatles er niet in hoeft voor mij. Doe maar muziek die minder dan 4,5 miljard mensen kennen gezien het onderwerp van dit topic.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij zegt dat er geen Pink Floyd in de lijst moet omdat die niet indie zijn. Mijn tegenargument is wat de bekendste popband aller tijden er dan in heeft te zoeken.
Ja, dat is de oplossing. Het is een uitroepteken. Zoiets als dit: !quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het lijkt me trouwens een uitroepteken.
Zo'n ding:
!
boeit mij wat hoeveel mensen het kennenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zei ook dat Beatles er niet in hoeft voor mij. Doe maar muziek die minder dan 4,5 miljard mensen kennen gezien het onderwerp van dit topic.
Je pakt de discussie verkeerd opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
boeit mij wat hoeveel mensen het kennen
als iedereen fan zou zijn van Sonic Youth vind ik dat ook prima.
...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
boeit mij wat hoeveel mensen het kennen
als iedereen fan zou zijn van Sonic Youth vind ik dat ook prima.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Je pakt de discussie verkeerd op
Gaat over de openingspost. Albums die tot de verbeelding moeten spreken voor dit topic.
Het is geen discussie over hipsters
Ik laat 'm weer glijden. En ga weer goede muziek zoeken waar niet op wordt gereageerd.
Ik snap jullie punt hoor, wilde alleen even chargerenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
...
Je mist het punt. Kan het voor jou niet uitmaken wie je muziek kent, als je een lijst wil maken van de beste onbekendere albums is dat relevant.
Dit is geen voetbaltopic poepzakquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik snap jullie punt hoor, wilde alleen even chargeren
quote:
PSV supporter was je toch?quote:
Typhoon komt zelf al jaren op Lowlands (als bezoeker met tentje op de camping en als artiest). Denk dat hij daarom wat extra wil geven op Lowlands. Dat is volgens mij echt zijn ultieme festival. Zitten ook live stukjes van op zn debuut; 'kunnen jullie springen Lowlands?', volgens mij op Brand Los.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb hem zelf live gezien op Woohah! in Tilburg, Hip Hop festival, naar aanleiding daarvan ben ik die plaat beter gaan bestuderen, maar het was op Lowlands nog vetter als ik die filmpjes zo keek, terwijl dat een minder die-hard publiek is, dan ben je wel heel goed bezig hoor.
Geen toeval. Peter Adams ook omdat ik het wil, terwijl het geen absolute indie-klassieker is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef kciR het volgende:
Zit Abbey Road er ook niet tussen vanwege de UI van Arn0? Net als April March voor de UI van ranja. Of is dat meer toeval?
Muziek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef Moody het volgende:
Kom maar op....is dit een lekker nummer of nie???
Abbey Road is wel toeval, Petertje en de UI van ranja niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef kciR het volgende:
Zit Abbey Road er ook niet tussen vanwege de UI van Arn0? Net als April March voor de UI van ranja. Of is dat meer toeval?
Vanessa Paradis (paradiso)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Concerten dit jaar so far:
1. Portishead Lowlands 2014
2. Slowdive BKS 2014
3. The National Lowlands 2014
4. Editors Pinkpop 2014
5. Mogwai BKS 2014
Toch wel goeie dingen gezien dit jaarAlleen Mogwai staat niet in mijn top 5 beste livebands.
Chvrches staat bij mij op 6.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Vanessa Paradis (paradiso)
Chvrches (BKS)
Angus & Julia (BKS)
The Jezabels (Beschaving)
Hooverphonic (tivoli)
zoiets
Vind ik toch zeker de beste van Modest Mouse ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
Ik luister trouwens The Moon & Antarctica, want dat was het enige album uit de lijst dat ik niet ken en wel bij me heb in de trein. Tot nu toe vind ik het minder dan de latere muziek van Modest Mouse, maar het is wel bijzonder en onvoorspelbaar, duidelijk een groeiplaat.
Dan ga ik met je mee! Typhoon ontzettende baasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:24 schreef kciR het volgende:
[..]
Typhoon komt zelf al jaren op Lowlands (als bezoeker met tentje op de camping en als artiest). Denk dat hij daarom wat extra wil geven op Lowlands. Dat is volgens mij echt zijn ultieme festival. Zitten ook live stukjes van op zn debuut; 'kunnen jullie springen Lowlands?', volgens mij op Brand Los.
Misschien dat ik dan toch maar kaartjes voor Tivoli ga halen. De laatste keer dat ik hem zag ik zeker 5-6 jaar terug..
Ik ben altijd een ultieme exceptionele fan geweest van M&A, wat ik een van de beste albums ooit gemaakt vind. Maar wtf, ik ben nu helemaal om voor Lonesome Crowded West zeg...echt, binnen een paar maanden vind ik dat gewoon nog genialer....Modest Mousequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
Ik luister trouwens The Moon & Antarctica, want dat was het enige album uit de lijst dat ik niet ken en wel bij me heb in de trein. Tot nu toe vind ik het minder dan de latere muziek van Modest Mouse, maar het is wel bijzonder en onvoorspelbaar, duidelijk een groeiplaat.
Vind die wat te rammelig, als je begrijpt wat ik bedoel, iets te punky. Al zijn alle Modest Mouse albums wel minimaal een 8 waard hoor, Maar Moon & Antarctica heeft net dat meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben altijd een ultieme exceptionele fan geweest van M&A, wat ik een van de beste albums ooit gemaakt vind. Maar wtf, ik ben nu helemaal om voor Lonesome Crowded West zeg...echt, binnen een paar maanden vind ik dat gewoon nog genialer....Modest Mouse
Ken je Lonesome Crowded West?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |