Jij mag nog helemaal niet drinken jochiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Alles eruit gekotst, godverdomme
Mongoolquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:59 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:53 schreef qua-patat-orbis het volgende:
[..]
Jaaa eenpendieeruitzietalseenkogelenerziteengeweeropmeteengebogenloop yessssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Srs in 3 topics hierover stoer doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:59 schreef BredeBroeder het volgende:
ditquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Srs in 3 topics hierover stoer doen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:59 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Srs in 3 topics hierover stoer doen
Nou wordt je door half Fok! uit-'gekotst'quote:
Rondje Ijzeren Man al gedaan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:01 schreef Kostertjuh het volgende:
Ohja het is weekend. Heb trouwens een lurker op de kamer liggen, busted!
Nee jonge zit toch niet in Vocht. Eerst maar eens buitenspelen in Weert. En trouwens, de Ijzeren Man ken ik al van voor tot achter #beentheredonethatquote:
Ohquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:34 schreef Schild het volgende:
Ijzeren Man is ook in Weert.Aan de zijkant van de kazerne achter die leegstaande school.
Maargoed, die zal je tijdens sport nog wel leren kennen.
Yup.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:34 schreef Schild het volgende:
Ijzeren Man is ook in Weert.Aan de zijkant van de kazerne achter die leegstaande school.
Maargoed, die zal je tijdens sport nog wel leren kennen.
Hoe was je eerste week?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:16 schreef Kostertjuh het volgende:
Ik ben op zoek naar een niet te dure m90. Een maatje van me had hem ooit via Domeinen gekocht voor 25 eu
Onwennig, heel ander niveau dan AMO. Maar t begint alweer een beetje bij te trekken. Meer info via DM, lijkt me verstandigerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |