Ja. Wat nu?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Leren jas of horloge... them struggles![]()
Gewoon parkaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Heb je niet zo'n vuilniszakken jas dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Dat is voor mocro's, heb alleen skeere H&M jas en een denimjasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n vuilniszakken jas dan?
Heb je een van beide nodig of is het puur een aankoop omdat het geld je in de portemonnee brandt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is voor mocro's, heb alleen skeere H&M jas en een denimjas
Maar die klok is ook godverdomme moooi!
Nou, ik wilde altijd 1 van beide hebben, en nu heb ik voldoende geld voor 1 van de 2.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb je een van beide nodig of is het puur een aankoop omdat het geld je in de portemonnee brandt.
Picsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nou, ik wilde altijd 1 van beide hebben, en nu heb ik voldoende geld voor 1 van de 2.
Toch wel suunto'tje t0wghquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Ja is ook zo, maar zag er wel gek uit om een tiental gasten in uniform in het gras te zien liggen langs de snelwegquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:36 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Tsja wat moet je anders he :p wachten op de smod/berger duurt vaak langer dan wachten op de anwb
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Alleen ga nog vervangen door "gaat" en het zou perfect zijn![]()
Nee junge, ben toch geen militair jonguquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Toch wel suunto'tje t0wgh
Draag alleen m'n smacaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Koop je wel dat kettinkje erbij of doe je gewoon je hepla om als je gaat stappen
Je mag dromen van de dag dat je een smaca krijgt.quote:
Ik droom van de dag dat je mijn zus doetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je mag dromen van de dag dat je een smaca krijgt.
Pics van BredeBrenda heb ik nog niet voorbij zien komenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik droom van de dag dat je mijn zus doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |