abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143629422
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat er Feyenoorders zijn die willen dat we spelers halen die niet direct van toegevoegde waarde zijn.
Maar denk je dan echt dat Toornstra ons opeens zoveel beter gaat maken? Ik zie dat niet, tenzij Clasie weggaat.
pi_143629458
Dubbel
pi_143629484
Waarom moet er wat gehaald worden?
pi_143629516
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:59 schreef Peak het volgende:

[..]

Maar denk je dan echt dat Toornstra ons opeens zoveel beter gaat maken? Ik zie dat niet, tenzij Clasie weggaat.
Nee maar die gaat wel weg ws. Dan kan je Toornstra halen maar niet voor 4 miljoen.
pi_143629543
Ga uit van eigen kracht is mijn devies, dan maar jaartje in rechterrijtje, goed werk kost tijd.
pi_143629547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Peak het volgende:
Krijg het amper mijn bek uit maar ben het wel met HMF eens. Niet met al die onzin die hij er omheen roept, maar we moeten geen spelers kopen die niet direct aantoonbaar toegevoegde waarde hebben. Dat schiet gewoon niet op. Koop of een echte toevoeging of steek je geld in goedkoop talent, maar koop nou geen Toornstra waarvan je nog maar moet kijken of hij het waar gaat maken voor miljoenen.
Bij iedere speler moet je natuurlijk maar zien of die het gaat waarmaken.

Maar Toornstra vind ik toch één van de beste middenvelders in de Eredivisie hoor.

Alleen is hij al 25 (eigenlijk helemaal niet oud hoor), maar bij een verkoop is hij dan 27 of 28 en dan zal hij inderdaad hooguit zo'n 8 miljoen gaan opleveren als hij het goed doet bij Feyenoord. Dus dat restwaarde argument begrijp ik wel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143629551
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:59 schreef Peak het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet nee. Voor 1-2 miljoen kan je het doen, anders lekker bij Utrecht laten.

Ben wel benieuwd hoe het nou met die 100 schaduwlijstjes zit :')
Daar had Van Geel het continu over, maar ik zie nou niet echt dat het daar goed mee loopt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143629557
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:59 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daar zou Van Geel toch wel goed zicht op moeten hebben zou je zeggen.

Ik ben zelf wel voorstander van de komst van Toornstra
4 miljoen. Domme investering. Krijg je er nooit uit. Aandelen terugkopen.

quote:
Dost bijvoorbeeld.
Compleet afhankelijk van flankaanvoer. Wie gaat die ballen geven op zijn hoofd? Bilal? Schaken? Boeet? Enige die het kan is Bilal. Schaken heeft nog nooit een normale voorzet gegeven en Boeet is hopeloos uit vorm en gaat altijd voor individueel succes.

quote:
In Toornstra zie ik wel een bruikbare versterking. Wel belangrijk om de balans op het middenveld te bewaken echter.
Ons middenveld is niet vernaderd t.o.v. vorig jaar he, ik weet niet of je dat doorhebt? Welke 'balans' moet dan bewaakt blijven? De balans die er al was?

quote:
Feyenoord moet zeker niet kopen om het kopen. Zo ben ik geen voorstander van het aantrekken van Guidetti bijvoorbeeld. Het risico lijkt mij te groot.
Nu zeg je iets verstandigs.

quote:
Maar die Kroaat zou ik bijvoorbeeld best zien zitten. Die Pool lijkt me dan weer minder (maar goed, ik kan alleen afgaan op de Youtube filmpjes die ik heb gezien :') ).
Die Kroaat is onhaalbaar maar lijkt me geweldig, die Pool klaag ik ook niet.

quote:
Qua middenvelders heb ik niet zoveel alternatieven achter de hand eerlijk gezegd. Maar ik neem aan dat de technische staf bij Feyenoord verder kijken dan hun neus lang is. Feyenoord is niet voor niets een profclub tenslotte.
We hebben geen middenvelder nodig, hoogstens een tien en die is voor de derde keer op rij aan onze neus voorbij gegaan (Schone, Gudelj, Ziyech).
pi_143629596
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee maar die gaat wel weg ws. Dan kan je Toornstra halen maar niet voor 4 miljoen.
Hoezo gaat die weg? Porto wil hem alleen als ze CL pakken. Lille is lang niet makkelijk te pakken. Bovendien gaan ze nooit 10 neertikken voor Clasie.
pi_143629618
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga uit van eigen kracht is mijn devies, dan maar jaartje in rechterrijtje, goed werk kost tijd.
Nee, een jaartje rechterrijtje is niet goed te praten.

Dan loop je een gigantische sportieve achterstand op die je niet snel meer inloopt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143629622
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:

Alleen is hij al 25 (eigenlijk helemaal niet oud hoor), maar bij een verkoop is hij dan 27 of 28 en dan zal hij inderdaad hooguit zo'n 8 miljoen gaan opleveren als hij het goed doet bij Feyenoord. Dus dat restwaarde argument begrijp ik wel.
8 miljoen? Dat krijgen wij amper voor onze WK-gangers. Dat krijg je nooit.
pi_143629629
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

Toornstra vind ik niet meer dan 4 mln waard. En zonder vertrek van Clasie een totaal onnodige versterking, met vertrek is ie te duur.

Guidetti zou je moeten testen. Ik zou 3 mln nog wel een schappelijke transfersom vinden. Ik verwacht dat Dost tegen gaat vallen en met 1.5 mln huursom en eenzelfde bedrag aan salaris hoeft ie van mij niet te komen...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator woensdag 20 augustus 2014 @ 15:05:20 #43
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143629680
quote:
Ok, bedankt.
pi_143629700
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet nee. Voor 1-2 miljoen kan je het doen, anders lekker bij Utrecht laten.

Ben wel benieuwd hoe het nou met die 100 schaduwlijstjes zit :')
Daar had Van Geel het continu over, maar ik zie nou niet echt dat het daar goed mee loopt.
Dat vraag ik me dus ook af, elke 2 weken overleg voeren en je schaduwlijstjes aanpassen en dan komen met Boulahrouz en Wilkshire.

En nog geen spits terwijl je weet dat Pelle weggaat, ja Guidetti....
pi_143629705
quote:
Weet jij wel wat voor onzin je braakt?
pi_143629709
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ok, bedankt.
Martin heeft geluisterd.
pi_143629710
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Toornstra vind ik niet meer dan 4 2 mln waard. En zonder vertrek van Clasie een totaal onnodige versterking, met vertrek is ie te duur.
Klopt.

quote:
Guidetti zou je moeten testen. Ik zou 3 mln nog wel een schappelijke transfersom vinden.
Je bent he-le-maal gek. Verwachten dat een speler die een infectie aan zijn been, knie en ruggengraat had ooit nog op niveau zal gaan voetballen na twee jaar stil te hebben gestaan is gekkenwerk.

quote:
Ik verwacht dat Dost tegen gaat vallen en met 1.5 mln huursom en eenzelfde bedrag aan salaris hoeft ie van mij niet te komen...
Inderdaad.
pi_143629726
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Weet jij wel wat voor onzin je braakt?
Ja.
pi_143629746
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:05 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af, elke 2 weken overleg voeren en je schaduwlijstjes aanpassen en dan komen met Boulahrouz en Wilkshire.
Wilkshire is een uiterst bruikbare aankoop. Dus weet niet wat jij voor onzin braakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2014 15:07:14 ]
pi_143629849
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Klopt.

[..]

Je bent he-le-maal gek. Verwachten dat een speler die een infectie aan zijn been, knie en ruggengraat had ooit nog op niveau zal gaan voetballen na twee jaar stil te hebben gestaan is gekkenwerk.

[..]

Inderdaad.
Ik denk wel dat ie het voetballend inzicht nog heeft, als je hem fysiek test (wat wij bij Feyenoord zo goed kunnen :') ) verwacht ik dat hij het eredivisieniveau nog wel aan moet kunnen ja. Het op hoog niveau zou wel eens omlaag geschroefd kunnen zijn van een Europese topclub naar een Europese subsubtopclub, maar ik verwacht als ie fit getest wordt wel dat hij er 20+ intrapt ja :)

Jij hoopt op een Te Vrede/Manu/ Kazim concurrentiestrijd?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143629871
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wilkshire is een uiterst bruikbare aankoop. Dus weet niet wat jij voor onzin braakt.
Die was toch gratis? Salaris zal er wel zijn maar dat zijn ingecalculeerde kostenposten.
pi_143629960
quote:
5s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:10 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die was toch gratis? Salaris zal er wel zijn maar dat zijn ingecalculeerde kostenposten.
Gozer, echt, niemand reageert op je met een reden hoor. Ik kan makkelijker een gesprek voeren met iemand die compleet maar dan ook echt compleet kapotgeblowd op de bank ligt.
pi_143629992
Helpmefok terug _O_

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143630006
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:14 schreef Caland het volgende:
Helpmefok terug _O_

[ afbeelding ]
WTF _O-

Ik zou geld inzetten op 21 september btw qua ban.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2014 15:15:16 ]
pi_143630050
quote:

[..]

Die is gewoon aangedragen door Rutten hoor, die contact met hem had. Stond niet op die lijstjes.

Onzin braken doe jij alleen.
pi_143630077
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

WTF _O-

Ik zou geld inzetten op 21 september btw qua ban.
Ik denk dat die odds niet zo goed zijn :P
pi_143630089
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gozer, echt, niemand reageert op je met een reden hoor. Ik kan makkelijker een gesprek voeren met iemand die compleet maar dan ook echt compleet kapotgeblowd op de bank ligt.
Maakt mij niet uit hoor, zo ben ik er even en dan weer tijden niet.
pi_143630098
Als wij een spits halen dan zie ik die Andrej Kramaric graag komen. Hij heeft prima statistieken.

Years Team Apps (Gls)
2009–2013 Dinamo Zagreb 42 (10)
2012–2013 Lokomotiva 44 (20)
2013– Rijeka 29 (25)

Afgaande op een dit filmpje op YouTube is hij zeer rustig voor de goal en heeft een goede techniek. Zitten daarnaast ook een paar aardige goals tussen.

Hij is 1.80 volgens Wikipedia weegt hij 70 kg en is hij tweebenig, zal wel geen echt aanspeelpunt zijn, maar hij is wel behoorlijk behendig. Volgens transfermarkt.co.uk heeft hij een contract tot 2015 met een optie tot 2 jaar extra. Ik heb dus geen flauw idee wat hij moet gaan kosten. In dit bericht van FR12.nl staat 3 tot 4 miljoen.

quote:
Feyenoord is al een poos bezig met de zoektocht naar een mogelijke opvolger voor Graziano Pelle. De Rotterdammers gaan nu voor de Kroaat Andrej Kramaric (23), topschutter bij koploper Rijeka. Kramaric is een dribbelvaardige en vooral trefzekere schaduwspits. Hij scoorde dit seizoen al zeven keer in vier wedstrijden. Hij moet wel een flinke transfersom kosten (drie tot vier miljoen) en er zijn meerdere kapers op de kust, zoals Genk.
quote:

[..]

Niks mis met de aankoop van Wilkshire, hij speelt best aardig. Daarnaast betaal je alleen salaris en zoveel zal hij wel niet krijgen.
pi_143630109
Niet om het één of ander maar waarom zou Guidetti nog last hebben van die virusinfectie. Ik weet niet beter dat hij een virusinfectie aan zijn zenuwstelsel gehad zou hebben. Dan weet je dus helemaal niet wat zijn ziektebeeld is, dat kan namelijk een veelvoud aan verschillende ziektes zijn. Sommige zijn chronisch, sommige geven blijvende schade, maar een heel aantal is gewoon prima vanaf te komen en heb je na je herstel helemaal geen last meer van. Hoe weten sommige mensen dat hij hiervan nooit meer zal herstellen?
pi_143630113
quote:
12s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:17 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Maakt mij niet uit hoor, zo ben ik er even en dan weer tijden niet.
Net als HMF, dan is hij er weer, zo zie je hem maanden niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')