abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143624757
Ze dachten flink te gaan verdienen _O- _O- aan de autobiografie van Samantha 'Barbie' van der Plas-de Jong. Uitgever Jaylen Books, distributeur Betapress-Audax en natuurlijk Samantha en echtgenoot Michael. Maar dat viel tegen :P

Van het boek Van Bimbo tot Business Babe :|W zijn maar een paar honderd exemplaren verkocht. En daarom is er nu heibel.

Samantha en Michael zijn boos op uitgeverij Jaylen. 'Jaylen komt de afspraken niet na. Op een voorschot van 1000 euro na hebben wij geen cent gezien,' meldt hun woordvoerder Michel Aarden. Maar volgens Jaylen-eigenaar Elènne van Put, die 5000 boeken liet drukken, valt er niks uit te betalen. 'Het boek verkoopt niet. Dan houdt het op.'

Drukker
Daar is ook drukker OCC De Hoog het slachtoffer van. 'Ik krijg nog zo'n 8000 euro van Jaylen,' zegt directeur Mark Vermeijs somber.

Tussen Jaylen en het Haagse glamourstel is het definitief mis. De eerder aangekondigde Samantha- schoolagenda komt er niet. Elènne van Put van Jaylen: 'Ik wil niets meer met ze te maken hebben.' 'En wij niet met haar,' zegt Aarden namens zijn cliënten

Jaylen is nu in een juridisch conflict gewikkeld met Betapress (Audax) dat 3000 boeken heeft afgenomen. Volgens Van Put moet Betapress dokken voor die boeken, namelijk 16.000 euro. 'Nee,' zegt haar tegenstrever Eric Willems, 'het is een distributiecontract. Wij betalen alleen voor de in de winkels verkochte exemplaren. De rest gaat terug naar Jaylen.'

Jaylen wil via de rechter afdwingen dat Betapress alsnog voor alle boeken betaalt. Dat bedrijf heeft de meer dan 2000 niet verkochte exemplaren inmiddels uit de winkels gehaald. Via internet is het boek nog wel te koop.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pt-boek-Barbie.dhtml

Dom Blondje wordt business babe :|W :|W

Voor de die hards:

http://www.bol.com/nl/p/samantha/9200000025450435/

Samantha de Jong, bekend van televisie en al op jonge leeftijd berucht in de uitgaanswereld van Den Haag. Voorzien van witblonde haren, make-up, kunstnagels, tattoos, zonnebankbruine huid, witte lippen, wilde feesten, gek doen... Dat is Samantha de Jong toch? Hmmm ja dat is een deel van de waarheid. De Samantha van nu, is niet meer de vrouw met de bijnaam Barbie van toen. De bimbo is een business babe geworden. Over die transformatie gaat dit boek. Over vallen en opstaan. Over knokken, letterlijk, over doorzetten door de pijn heen. Over gehaat worden en bewonderd worden. De totale gekte van het bekend zijn, maar ook de eenzaamheid. Het zoeken naar troost, het verdriet van verloren familieleden, eindeloze onzekerheid. De humor, stuiteren van de lach, het belang van mensen kennen en vertrouwen op je gevoel.

En dan recensies liefst 4 **** _O- _O-

Zo nep als barbie zelluf :7
pi_143624847
Foto's boekpresentatie Samantha(Barbie) :D _O-

http://www.mbfmedia.nl/sa(...)n%2022%20feb%202014/

Toen was het al stervens druk :+ _O-
pi_143624929

:X :X Tering mijn ogen wat doe je :D :P
pi_143624931
BARBIEVOLK KAN TOCH HELEGAAR NIET LEZEN
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 20 augustus 2014 @ 12:55:55 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143625108
Vouw er gewoon een paar naaktposters in van die lelijke plork, en waarschijnlijk verkoopt het dan al een stuk beter, aangezien er genoeg mannen zijn die op alles wat lang blond haar en grote dikke tieten heeft geilen...

Persoonlijk vind ik het een verschrikkelijke verschijning, maar goed, ik ben de doelgroep niet....
pi_143625267
_O- geweldig
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:04:56 #7
14505 OProg
A Life in Music
pi_143625373
quote:
De eerder aangekondigde Samantha- schoolagenda komt er niet.
Wat een gemis. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_143626233
quote:
15s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:04 schreef OProg het volgende:

[..]

Wat een gemis. :')
Ik wilde hem al pre-orderen ;(
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_143626372
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:29 schreef Bombvis het volgende:
Ik wilde hem al pre-orderen ;(

Gelukkig hebben we de beelden nog
pi_143626407
Een van de commnetaren onder de foto :D

http://www.spitsnieuws.nl(...)t-eigen-schoolagenda

Zo word je er tenminste elke dag aan herinnerd om je school wél af te maken. _O_ _O_ _O- _O-
pi_143688023
quote:
6s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:32 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gelukkig hebben we de beelden nog
Die agenda. Zeg me dat het een grap is, die achterkant _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  roze vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:24:35 #12
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143697296
quote:
6s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]

:X :X Tering mijn ogen wat doe je :D :P
:') Photoshop
Your beauty never ever scared me.
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:18:12 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_143705104
Ha ha ha :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')