dat checken en vergelijken moet je gewoon doen als jullie terug naar de stad gaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:49 schreef Cikx het volgende:
[..]
Crusaders inderdaad
Heb gisteren met een maat op de bank co-op gespeeld. Het enige dat een beetje jammer is dat je nietbop je gemak alle skills en items gaat vergelijken enzo, omdat je de ander niet te lang wil laten wachten.Verder heel tof co-op. (maar geen 8 man Diablo 2 though.)
40 euro geboden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:27 schreef Maraca het volgende:
Diablo te koop, Diablo te koop! Spotprijs![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:27 schreef Maraca het volgende:
Je kunt 'm gewoon retourneren toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:27 schreef Maraca het volgende:
Als bv de seal gebroken is niet toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt 'm gewoon retourneren toch?
Ga ik ook zeker doenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt 'm gewoon retourneren toch?
Ben nog niet eens naar de brievenbus gelopenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als bv de seal gebroken is niet toch?
Man man man, een groep nerdjes huilt nu dat ze het niet kunnen spelen en jij hebt hem in de brievenbus liggen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doenMaar als iemand hem over wil nemen voor de kostprijs dan wil ik hem ook best naar die persoon sturen
Jaaaa alleen heb ik dat met de R1. Het wordt steeds erger lijkt wel.Fucking irritantquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef sonnyspek het volgende:
Mijn R2 knop blijft steeds hangen als ik hem indruk...Reuze irritant bij het FIFA'en. Iemand ervaringen hiermee? Moet ik hem laten repareren?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Man man man, een groep nerdjes huilt nu dat ze het niet kunnen spelen en jij hebt hem in de brievenbus liggen.
Dat niet, wel het bekend gepiep van het plastic.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef sonnyspek het volgende:
Mijn R2 knop blijft steeds hangen als ik hem indruk...Reuze irritant bij het FIFA'en. Iemand ervaringen hiermee? Moet ik hem laten repareren?
En dan al door verkopen, dat is ook een manierquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben nog niet eens naar de brievenbus gelopenDenk dat dat wel goed zit
Even goed blazen bij de triggers en hopen dat het werktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef sonnyspek het volgende:
Het is net een N64 cartridgequote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Even goed blazen bij de triggers en hopen dat het werkt
That is how I rollquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat niet, wel het bekend gepiep van het plastic.
[..]
En dan al door verkopen, dat is ook een manier
Proberen kan altijd, en dan later voor minder terug kopen mocht je hem echt nog willen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
That is how I roll![]()
Misschien dat ik hem op Marktplaats wel kan verkopen voor 100 euro
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Proberen kan altijd, en dan later voor minder terug kopen mocht je hem echt nog willen.
Neequote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:44 schreef Studiotje het volgende:
Ik voorzie handel hier. Is die echt uitverkocht?
Kan je hem hiervoor laten maken dat jij weet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Even goed blazen bij de triggers en hopen dat het werkt
doe ff een mes ertussen en dan ff wiebelenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn genoeg mensen die niet op pc spelen, dus dan koop je de game op de console. Simpelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:47 schreef Jimbo het volgende:
ik snap niet dat er zoveel mensen diablo nog kopen voor de console
maar dat zal wel aan mij liggen
werkt dat ook voor de r1?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe ff een mes ertussen en dan ff wiebelen
staan zat filmpjes hierover online
denk t welquote:
Wat snap je daar niet aan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:47 schreef Jimbo het volgende:
Zelfs veel pc spelers raden de console versie aanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:47 schreef Jimbo het volgende:
nja vind het uitgekauwd en saai geworden, zeker als je hem op de pc al gespeeld hebtquote:
Yupquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:01 schreef Maraca het volgende:
Is die versie van MM die 52 euro kost ook de ' Ultimate Evil Edition'?
Dan ga ik dat als retourreden opschrijvenquote:
Heel ROS is nieuw voor mij en ik heb 3 vaste maatjes voor coop. Dan blijft het wel leuk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja vind het uitgekauwd en saai geworden, zeker als je hem op de pc al gespeeld hebt
das leuk iddquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Heel ROS is nieuw voor mij en ik heb 3 vaste maatjes voor coop. Dan blijft het wel leuk.
MM is uitverkochtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan ga ik dat als retourreden opschrijven
Leverbaar over 7 tot 8 dagenquote:
Shops en webshop verschilt nogal bij de MM, vooral qua voorraadquote:
Jepquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:01 schreef Maraca het volgende:
Is die versie van MM die 52 euro kost ook de ' Ultimate Evil Edition'?
Daarom pre-order en koop ik niets meer, genoeg backlog en plus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:11 schreef Maraca het volgende:
Overigens is de echte reden dat ik helemaal was vergeten dat ik een pre-order had. genoeg andere spellen heb om me te vermaken, en ik Diablo 3 wel over een jaar koop
Drops zijn random, ook in party.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens mij krijg je bij elke legendary drop in D3 er ook eentje voor je vrienden. Heb er nu al 5 gehad ofzo.
Ga ik ook niet meer doenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom pre-order en koop ik niets meer, genoeg backlog en plus.
Nope. Ik heb al tientallen legendaries en een stuk of 6 presents.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens mij krijg je bij elke legendary drop in D3 er ook eentje voor je vrienden. Heb er nu al 5 gehad ofzo.
Dat doe ik sowieso al nooit. Alleen bij een nieuwe Fallout pre-order ik hem meteen, maar bij de rest wacht ik gewoon tot die in de winkel ligt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom pre-order en koop ik niets meer, genoeg backlog en plus.
Ik wil GTA V spelen, maar ik wil niet naar die framerate kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:19 schreef Shadeauw het volgende:
Ik wil GTA V spelen, maar ik ben te lui om m'n Xbox 360 weer aan te sluiten
GTA V re-release 60fps 1080p nu uitbrengen, klaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil GTA V spelen, maar ik wil niet naar die framerate kijken
Dat is ook wat ik graag wilquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
GTA V re-release 60fps 1080p nu uitbrengen, klaar.
Hoef geen nieuwe beesten, dus hoeft ook niet zo lang te duren.
aliexpress.com, kan wel enkele weken durenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:12 schreef RRuben het volgende:
Waar hebben jullie die X1 stickjes gekocht? Op amazon krijg ik telkens dat ze niet naar mn adres shippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor kerst 2015 geen PS4 voor mij dus
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef satecl het volgende:
En, is de PS4 nou echt zoveel beter dan de PS3? Ik vermaak me nog prima op mijn PS3. Deze spellen moet ik allemaal nog spelen:Ik zou the Last of Us afstrepen en die doorzetten naar de PS4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor kerst 2015 geen PS4 voor mij dus
Ik heb begrepen dat het verschil niet zo verbazingwekkend groot is, en dat er een paar bugs in de PS4 versie zit. Daar komt bij dat ik niet nog een jaar ga wachten om die game te spelen. Schijnt een legendarisch spel te zijn(en tevens kan ik hem gratis lenen van een vriend van mijquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou the Last of Us afstrepen en die doorzetten naar de PS4.
Hmm, ik heb het spel, heb het eerste seizoen elke wedstrijd gespeeld ben nu in de league erboven....het is een vrij eentonig gebeuren die road to the show...spel valt me na maanden spelen helaas tegen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:48 schreef Bolters het volgende:
Zijn er hier mensen die MLB14 (of een eerder deel) spelen? Heb namelijk een vraagje.
Ben gestart met 'The Road to the Show' mode. Eigen honkballer aangemaakt en de drie oefenwedstrijden gespeeld. Ben nu gevraagd door de Chicago White Sox en speel in hun Minor League-team Birmingham Barons.
Maar per maand staan er een stuk of 20/25 wedstrijden op het programma. Natuurlijk wil ik met mijn speler naar een hoger team en dus punten verdienen, maar hoeveel van die wedstrijden kun je dan simuleren? Anders ben je echt super lang bezig om überhaupt 1 seizoen af te spelen
oke is goed, probeer ik datquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
aliexpress.com, kan wel enkele weken duren
http://blog.ubi.com/assas(...)-and-uplay-passport/quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:13 schreef RRuben het volgende:
Ik heb assassins creed verkocht, alleen ik heb wel die codes zoals uplay passport gebruikt. Kan die koper nu dus niet online spelen?
bedankt!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
http://blog.ubi.com/assas(...)-and-uplay-passport/
Ebay, gisteren binnengekregen en anderhalve week geleden besteld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:12 schreef RRuben het volgende:
Waar hebben jullie die X1 stickjes gekocht? Op amazon krijg ik telkens dat ze niet naar mn adres shippen
lightintheboxquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:12 schreef RRuben het volgende:
Welkom bij de PS4 clubquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef MaxC het volgende:
Net de PS4 + Last of us bundel gehaald![]()
Lag voor 409 euro bij Bart Smit
klinkt als een impuls aankoop?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef MaxC het volgende:
Welkomquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef MaxC het volgende:
Dat is geen slechte prijs, en meteen een mooi spel. Veel plezier ermeequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef MaxC het volgende:
Mooie prijs!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef MaxC het volgende:
kan ook voor 3eurquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:03 schreef RRuben het volgende:
Heb uiteindelijk bij eBay 4 sticks (100% original xBox One) gekocht voor 9 euro incl.
YGZ is een relaxte winkelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:25 schreef Morri het volgende:
Ik weet niet meer wie wilde weten of Yourgamezone een goede winkel is en op tijd verzend. Maar ik heb er dus Garden Warfare en Destiny gepreordered.
Garden Warfare komt in EU morgen officieel uit, en ik kreeg net een mailtje dat het verzonden is. Als Oma Post het goed doet, dan zou hij dus morgen in de brievenbus moeten zitten.
Welkomquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef MaxC het volgende:
Relaxte winkel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:25 schreef Morri het volgende:
Ik weet niet meer wie wilde weten of Yourgamezone een goede winkel is en op tijd verzend. Maar ik heb er dus Garden Warfare en Destiny gepreordered.
Garden Warfare komt in EU morgen officieel uit, en ik kreeg net een mailtje dat het verzonden is. Als Oma Post het goed doet, dan zou hij dus morgen in de brievenbus moeten zitten.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef MaxC het volgende:
al helemaal als het je favoriete genre isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:13 schreef MaxC het volgende:
Warm welkom bij de Playstation club
Keek al een hele lange tijd uit naar TLOU(favoriete genre) maar had de vorige generatie een Xbox 360. Als ik de recensies zo lees, ga ik ervan uit dat het elke minuut wachten waard gaat zijn.
Bij mij een stuk of 7 legendaries gedropt, maar nog geen gifts helaas.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:13 schreef MaxC het volgende:
Warm welkom bij de Playstation club
Keek al een hele lange tijd uit naar TLOU(favoriete genre) maar had de vorige generatie een Xbox 360. Als ik de recensies zo lees, ga ik ervan uit dat het elke minuut wachten waard gaat zijn.
En krijg je na het eerste seizoen dan een nieuw contract aangeboden ofzo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:11 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het spel, heb het eerste seizoen elke wedstrijd gespeeld ben nu in de league erboven....het is een vrij eentonig gebeuren die road to the show...spel valt me na maanden spelen helaas tegen.
Maar zou het ook wel willen weten
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef MaxC het volgende:
Welke?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Dat een indietitel zo leuk kan zijn
Is dag 11 je hoogste dag?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kutzooi, was bij dag 11 met Don't Starve en had die shit echt goed voor elkaar. Toen ging ik dood door een of ander beest dat mij te machtig was en waar ik niet weg van kon rennen
Ja, ik kom dan weer leuk iets nieuws tegen en ga daar door dood. Was ook een keer een grot tegen gekomen, keihard doodgegaan ook natuurlijk.quote:
Staat nog op mijn verlanglijstje voor als hij in de aanbieding isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:11 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Valient Hearts![]()
Leuk spelletje en je leert er nog wat van
Moet meteen aan die foto denken van vanmiddagquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Staat nog op mijn verlanglijstje voor als hij in de aanbieding is
welke foto?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Moet meteen aan die foto denken van vanmiddag
[..]![]()
ow dat ga ik niet eens opzoeken.... Dit komt van photo mode in Infamousquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Gasten die een paar eenden en zwanen verrot hadden geslagen
Neequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
ow dat ga ik niet eens opzoeken.... Dit komt van photo mode in Infamous
Pig Stickerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef Cikx het volgende:
Heb nu een legendary dagger op Diablo dat elke 10 seconden krijst als een varken.
Ik vind het wel lachen zo'n super hero game. Laatste spel dat ik tof vond uit deze genre was Spider-man 1 en 2 op de ps1quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:22 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nee![]()
Is dat nou echt wat die Infamous?
Die is lang niet zo erg als dit wapen uit borderlandsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef Cikx het volgende:
Heb nu een legendary dagger op Diablo dat elke 10 seconden krijst als een varken.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die is lang niet zo erg als dit wapen uit borderlands
Bedankt voor de tip man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Trouwens, voor wie Fifa 15 wil, ik zie net dat je hem bij een halfjaarabbo van VI of VI Premium krijgt. Kost 64e en is ongetwijfeld ergens wel voor 50e te krijgen, maar voor dat tientje extra is er misschien iemand die de VI wel leuk vindt.
Dankjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Trouwens, voor wie Fifa 15 wil, ik zie net dat je hem bij een halfjaarabbo van VI of VI Premium krijgt. Kost 64e en is ongetwijfeld ergens wel voor 50e te krijgen, maar voor dat tientje extra is er misschien iemand die de VI wel leuk vindt.
Tof, ik heb hem net binnen dus zo weer ff spelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen zo'n super hero game. Laatste spel dat ik tof vond uit deze genre was Spider-man 1 en 2 op de ps1![]()
De graphics van die super powers zien er echt gruwelijk mooi uit. En de stad clearen van de DUPs geeft toch wel een soort van AC2/Brotherhood gevoelWas eigenlijk niet van plan om First Light te gaan halen maar ben nu toch wel benieuwd
Borderlands 2quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die is lang niet zo erg als dit wapen uit borderlands
Gezien dat deel door 2K Australia wordt gemaakt... Ik vraag me af wat het team bij Gearbox zelf aan het doen is ondertussenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Borderlands 2Maar wat een gun idd
![]()
![]()
![]()
Echt jammer dat het nieuwe deel niet op de next gen consoles komt.
Oh dus jij bent datquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:37 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik ben nog op zoek naar mensen om diablo 3 mee te spelen. Heb een 70 barbarian en 60 wizard, de rest nog lager level. Psn: Stavross
Een vriend van me heeft de ps3 versie, kan hij als hij naar hier komt inloggen met zijn account en beschikken over zijn ps3 character op mijn ps4? En andersom, ik op zijn ps3. Ik vermoed van niet, nog niet kunnen proberen.
De prijzen van PS4 games variëren nu al enorm.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:44 schreef sonnyspek het volgende:
Jullie enig idee hoe het zit met prijzen PS4 spellen? Blijven die 70 euro?
Ik heb liever een nieuwe borderlands op de ps4 dan destinyquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Borderlands 2Maar wat een gun idd
![]()
![]()
![]()
Echt jammer dat het nieuwe deel niet op de next gen consoles komt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:44 schreef sonnyspek het volgende:
Jullie enig idee hoe het zit met prijzen PS4 spellen? Blijven die 70 euro?
Wat deze man zegt!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De prijzen van PS4 games variëren nu al enorm.
Ah super.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Wat deze man zegt!
Daarom raad ik Budgetgaming aan
Als ze geen fysieke winkels hebben is het al snel goedkoper en mogelijk op andere manier ingekocht ofzo? Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ah super.Ik vraag me altijd af hoe die sites ze voor zo goedkoop mogen verkopen.
http://us.battle.net/d3/e(...)p-your-save-8-5-2014quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:37 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik ben nog op zoek naar mensen om diablo 3 mee te spelen. Heb een 70 barbarian en 60 wizard, de rest nog lager level. Psn: Stavross
Een vriend van me heeft de ps3 versie, kan hij als hij naar hier komt inloggen met zijn account en beschikken over zijn ps3 character op mijn ps4? En andersom, ik op zijn ps3. Ik vermoed van niet, nog niet kunnen proberen.
ik heb het nooit gesnapt met die spellen waarom al die stats in de miljoenen zitten... haal er dan gewoon overal 3 nullen af ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Iedereen die D3 hardcore speelt mag me toevoegen: Cali030
Vandaag weer lekker bezig geweest... bijna paragon lvl 30 inmiddels:
[ afbeelding ]
stats:
[ afbeelding ]
Ik speel nu torment 3/4
Omdat je dan als je begint 0,001 dmg doetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:13 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik heb het nooit gesnapt met die spellen waarom al die stats in de miljoenen zitten... haal er dan gewoon overal 3 nullen af ofzo
nou dan passen ze aan hoe snel je damage stijgt. dan stijgt het met een miljoen per level ofzo...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Omdat je dan als je begint 0,001 dmg doet
Of je doet gewoon niet moeilijk? Ik zie het probleem niet zo....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:20 schreef RRuben het volgende:
[..]
nou dan passen ze aan hoe snel je damage stijgt. dan stijgt het met een miljoen per level ofzo...
Whehehe... my evil plan has worked. Hij's awesome... je gaat genietenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Of je doet gewoon niet moeilijk? Ik zie het probleem niet zo....
Could not resist any longer... Toch maar D3 gekoopt
Hoe speelt HC?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Whehehe... my evil plan has worked.
Als mijn SC chars op HC zaten dan had ik al 10000x dood geweestquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:41 schreef Cikx het volgende:
Ben vanmiddag één keer doodgegaan omdat ik veel te lang gefreezed werd en niks kon doen, als ik op hardcore zou zitten zou ik echt niet blij zijn geweest.
Haha ja ik zal er in ieder geval nooit aan beginnen. Het is niet eens dat het moeilijker wordt en dus een grotere uitdaging, het zorgt alleen maar voor frustratie als je dood en alles kwijt bent.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als mijn SC chars op HC zaten dan had ik al 10000x dood geweest
Alleen al 3000x op mijn DH aan het begin van D3 op inferno
Het zorgt voor meen spanningquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:45 schreef Cikx het volgende:
[..]
Haha ja ik zal er in ieder geval nooit aan beginnen. Het is niet eens dat het moeilijker wordt en dus een grotere uitdaging, het zorgt alleen maar voor frustratie als je dood en alles kwijt bent.
Hardcore speelt perfect. De stakes zijn altijd high en dat maakt het zo vet. Alles wat je bereikt, alle gear die je verzameld; het heeft allemaal veel meer betekenis als je HC speelt imo. Je zoekt toch altijd het uiterste op kwa moeilijkheidsgraad voor max xp en loot dus er is altijd gevaar... de stress die je krijgt als je character waar je tientallen of meer dan honderd uur in hebt zitten in gevaar raakt/het tenauwernood overleefd of zelfs sterft is echt niet te vergelijken met iedere andere game die je speelt. Dat geeft echt een kickquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:47 schreef RRuben het volgende:
Er is vast wel ergens een Diablo topic voor jullie nerdjes.
Als jij nou eens naar de KLB rot he met je gezeik de hele tijdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:47 schreef RRuben het volgende:
Er is vast wel ergens een Diablo topic voor jullie nerdjes.
Als er hier over BF4 of fifa wordt gepraat roepen jullie het allemaal zelf en nu roep ik en gaan jullie zo doen... lekker hypocriet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:52 schreef Cikx het volgende:
![]()
Mooi hoe er altijd wordt gezeurd als er over een game gepraat wordt die net uit is.
Ik speel nu op expert, aangezien dat de hoogste moeilijkheidsgraad is die ik kan kiezen. Is nog altijd heel goed te doen. Zorgt op die manier toch voor minder stress dan HC.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als jij nou eens naar de KLB rot he met je gezeik de hele tijd
Ga anders ff zeiken dat mensen in het ps4 topic het over een ps4 game hebben....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:57 schreef RRuben het volgende:
[..]
Als er hier over BF4 of fifa wordt gepraat roepen jullie het allemaal zelf en nu roep ik en gaan jullie zo doen... lekker hypocriet.
[..]ga haten man...
game is 2 dagen uit man, fifa al bijna een jaar en heeft 2 topics.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:57 schreef RRuben het volgende:
[..]
Als er hier over BF4 of fifa wordt gepraat roepen jullie het allemaal zelf en nu roep ik en gaan jullie zo doen... lekker hypocriet.
[..]ga haten man...
Doe je zelf ook even normaal?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ga anders ff zeiken dat mensen in het ps4 topic het over een ps4 game hebben....
Echt... klapjosti
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Als jij gewoon stopt met dat trieste gezanik over een ps4 game die besproken wordt in het ps4 topic... jeweetwel het topic waar je alles bespreekt wat met de ps4 te maken heeft, dan doe ik 'normaal'... afgesproken?quote:
Je kan als het goed is de sensitivity van je sticks hoger zettenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Infamous is ook tof! Alleen het mikken vind ik nog een beetje moeilijk
Ik ben ook gewoon niet zo goed in computerspelletjes als het op zulk soort vaardigheden aan komt
Daarom zei ik al dat hij naar de KLB moest gaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als jij gewoon stopt met dat trieste gezanik over een ps4 game die besproken wordt in het ps4 topic... jeweetwel het topic waar je alles bespreekt wat met de ps4 te maken heeft, dan doe ik 'normaal'... afgesproken?
jij mag sowieso hier niet posten totdat je een ps4 hebt. loserquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
game is 2 dagen uit man, fifa al bijna een jaar en heeft 2 topics.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
jij mag sowieso hier niet posten totdat je een ps4 hebt. loser
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar dan schiet je ook sneller voorbij je targetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan als het goed is de sensitivity van je sticks hoger zettendan mik je wat sneller
als we het dan ook gewoon over BF4 o.i.d. kunnen hebben zonder dat iedereen zegt dat dat in een ander topic moet....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als jij gewoon stopt met dat trieste gezanik over een ps4 game die besproken wordt in het ps4 topic... jeweetwel het topic waar je alles bespreekt wat met de ps4 te maken heeft, dan doe ik 'normaal'... afgesproken?
Jonge, ik geef geen neuk om BF4 en ik geef geen neuk om FIFA... stop gewoon met dat gezeik en moeilijk doen zegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef RRuben het volgende:
[..]
als we het dan ook gewoon over BF4 o.i.d. kunnen hebben zonder dat iedereen zegt dat dat in een ander topic moet....
Oefenen!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan schiet je ook sneller voorbij je targetPersoonlijk zet ik het liever wat lager zodat ik rustiger kan mikken.
Invite vragen voor een game is geen game besprekenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef RRuben het volgende:
[..]
als we het dan ook gewoon over BF4 o.i.d. kunnen hebben zonder dat iedereen zegt dat dat in een ander topic moet....
Speel je nou HC of SC? Ik kon je net nog niet joinen omdat mijn game files nog niet ver genoeg waren in de downloadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:13 schreef Disker91 het volgende:
Ik Mystikvm uit mijn game gegooit omdat ik HC speel en het alleen mij altijd beter afgaat. Zit ik even in het menu........... blauwe ring om mijn mannetje i.p.v. rood, hardcore dus niet goed aangezet (was inmiddels level 25 na 4 uurtjes. Ging nog zo lekker ook
. Dus game maar op een hogere moeilijkheidsgraad geplempt, en nu maar verder gaan.
Was met de Barbarian (is wel een toffe class btw), geen zin om HC te doen met met de Crusader omdat iedereen dat blijkbaar al doet. Ga maar met de Witch Doctor (lekker easy ook volgens mij). Zie niet zo veel mensen meer met de WD sinds de Crusader.
Crusader gaat mijn mij worden, dus geen HC, zou ik huilen als hij doodgaat.
Dus als mensen willen joinen, ga je gang
Ik zag je al als level 2 WD, dacht die is vast dood gegaan op HC.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:13 schreef Disker91 het volgende:
Ik Mystikvm uit mijn game gegooit omdat ik HC speel en het alleen mij altijd beter afgaat. Zit ik even in het menu........... blauwe ring om mijn mannetje i.p.v. rood, hardcore dus niet goed aangezet (was inmiddels level 25 na 4 uurtjes. Ging nog zo lekker ook
. Dus game maar op een hogere moeilijkheidsgraad geplempt, en nu maar verder gaan.
Was met de Barbarian (is wel een toffe class btw), geen zin om HC te doen met met de Crusader omdat iedereen dat blijkbaar al doet. Ga maar met de Witch Doctor (lekker easy ook volgens mij). Zie niet zo veel mensen meer met de WD sinds de Crusader.
Crusader gaat mijn mij worden, dus geen HC, zou ik huilen als hij doodgaat.
Dus als mensen willen joinen, ga je gang
Tot lvl 30 is het saai daarna niet meer en als je eenmal wat gear heb(jade of summon build) dan is het tofquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik zag je al als level 2 WD, dacht die is vast dood gegaan op HC.Maar wel lullig. Vind WD niet zo tof, ik houd altijd van summons, Necromancer was mijn favoriete class in D2, maar bij WD zijn de summons alleen maar om damage op te vangen. En ook die lullige gifpijltjes spugen is niet mijn ding.
Raad trouwens mensen die het verhaal nog niet gespeeld hebben af om naar de trophy-lijst te kijken, want daar staat een spoiler bij.
Net een paar characters aangemaakt WD is HC en de rest zal SC wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Speel je nou HC of SC? Ik kon je net nog niet joinen omdat mijn game files nog niet ver genoeg waren in de download
Doe het puur om 1 op HC uit te spelen. Mage/Wizard kan ik ook nog wel doen denk ik. Crusader is wel mijn Favo (qua stijl) maar dat wil ik dus niet riskeren op HCquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik zag je al als level 2 WD, dacht die is vast dood gegaan op HC.Maar wel lullig. Vind WD niet zo tof, ik houd altijd van summons, Necromancer was mijn favoriete class in D2, maar bij WD zijn de summons alleen maar om damage op te vangen. En ook die lullige gifpijltjes spugen is niet mijn ding.
Raad trouwens mensen die het verhaal nog niet gespeeld hebben af om naar de trophy-lijst te kijken, want daar staat een spoiler bij.
Trouwens, heb jij een import ofzo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tot lvl 30 is het saai daarna niet meer en als je eenmal wat gear heb(jade of summon build) dan is het tof
Vind Crusader ook het tofst.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:21 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Net een paar characters aangemaakt WD is HC en de rest zal SC worden
[..]
Doe het puur om 1 op HC uit te spelen. Mage/Wizard kan ik ook nog wel doen denk ik. Crusader is wel mijn Favo (qua stijl) maar dat wil ik dus niet riskeren op HC
No way. Google de zombie-bear build maar. Mijn favouriete classes zijn monk en crusader.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
maar bij WD zijn de summons alleen maar om damage op te vangen. En ook die lullige gifpijltjes spugen is niet mijn ding.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:23 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij een import ofzo?
Google jij eens Fetish WDquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
No way. Google de zombie-bear build maar. Mijn favouriete classes zijn monk en crusader.
Als ik summon doctor speel op PC zijn pets juist die alle dmg doenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
No way. Google de zombie-bear build maar. Mijn favouriete classes zijn monk en crusader.
Excuses, had dat ergens gelezen en meteen maar voor waarheid aangenomen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Google jij eens Fetish WD
[..]
Als ik summon doctor speel op PC zijn pets juist die alle dmg doen
Omdat Fifa en Battlefield zuigen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:57 schreef RRuben het volgende:
[..]
[..]ga haten man...
Hij is 17, je zat in de buurtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jonge, ik geef geen neuk om BF4 en ik geef geen neuk om FIFA... stop gewoon met dat gezeik en moeilijk doen zeg
"JA MAAR HUN DOEN HET OOK!!!11!!"
Hoe oud ben je? Fucking 15??
InFamous zuigt, flink.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Infamous is ook tof! Alleen het mikken vind ik nog een beetje moeilijk
Ik ben ook gewoon niet zo goed in computerspelletjes als het op zulk soort vaardigheden aan komt
Lekker knulligquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:44 schreef Sodapoppin het volgende:
MINECRAFT ON PS4 FAILED FINAL TESTING
Heb je diablo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Infamous is tof, alleen doe je wel 10 uur lang hetzelfde. Dus laten we zeggen 2 uur tof en daarna wordt het kut. Een beetje het Assassin's Creed 1 syndroomquote:
Die kan er toch niets meer van zeggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van je moeder!
Ik denk dat ik m wel ga halen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:58 schreef Jorwol het volgende:
Metro Redux voor 27 eu bij Yourgamezone en all4games
Gisteren ook weer aan begonnen, blijft tof. Die muziekquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gisteren een stream op Playstation live gezien van Hotline Miami.
De 1e trophy die die gast haalde was voor het 1000x doodgaan![]()
Zag er zeer vermakelijk uit, 1x geraakt worden=dood.
Pittige moeilijkheidsgraad dus
Dood is dood idd en je bent volgens mij kwijt wat je op dat moment aan hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:03 schreef Waterbed het volgende:
Kan iemand mij het principe van hardcore in Diablo uitleggen?
Betekent dit dat als je één keer doodgaan dat je helemaal opnieuw moet beginnen en alles kwijt bent?
Dit. Stash in hardcore is alleen beschikbaar voor anderen hardcore characters. Ook je paragon level share je niet met softcore characters.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:09 schreef Idanue het volgende:
[..]
Dood is dood idd en je bent volgens mij kwijt wat je op dat moment aan hebt.
Wat in je stash zit blijft gewoon.
Die game is zo nice... helemaal kapot gespeeld op de ps3, gisteren mijn exemplaar voor de ps4 'gratis' kunnen downloaden. Ben benieuwd naar deel 2quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja die is niet moeilijk denk ik, tering die enemies zijn snel. Volgens mij was ik na 2 minuten al 15 keer doodquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als port toch? Wanneer komt deel 2 beschikbaar?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die game is zo nice... helemaal kapot gespeeld op de ps3, gisteren mijn exemplaar voor de ps4 'gratis' kunnen downloaden. Ben benieuwd naar deel 2
Ok. Je maakt dan een nieuwe char aan... mag die wel dezelfde naam krijgen als je nu dode char?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dit. Stash in hardcore is alleen beschikbaar voor anderen hardcore characters. Ook je paragon level share je niet met softcore characters.
ja als t goed is welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Ok. Je maakt dan een nieuwe char aan... mag die wel dezelfde naam krijgen als je nu dode char?
Ga hem wel halen denk ik, nog nooit metro gespeeld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:58 schreef Jorwol het volgende:
Metro Redux voor 27 eu bij Yourgamezone en all4games
Het is ook echt even wennen met die besturing en omdat die vijanden zo snel zijn ga je in het begin zeker vaak dood.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja die is niet moeilijk denk ik, tering die enemies zijn snel. Volgens mij was ik na 2 minuten al 15 keer dood
Was dat bij Assassin's Creed 2 niet dan? Daar ben ik toevallig nu mee bezig. Ben net in Venetië en het begint al aardig eentonig te worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Infamous is tof, alleen doe je wel 10 uur lang hetzelfde. Dus laten we zeggen 2 uur tof en daarna wordt het kut. Een beetje het Assassin's Creed 1 syndroom
Sowieso altijd de lock-functie gebruiken. Ik kwam halverwege het spel er pas achter dat je kon lockenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is ook echt even wennen met die besturing en omdat die vijanden zo snel zijn ga je in het begin zeker vaak dood.
Assassin's Creed 1 was eentonig en saai, maar Ass Creed 2 is al heel veel beter wat dat betreft, dus als jij die nu al saai gaat vinden, dan is de game misschien niets voor jou....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Was dat bij Assassin's Creed 2 niet dan? Daar ben ik toevallig nu mee bezig. Ben net in Venetië en het begint al aardig eentonig te worden.
Ik vind het geweldig om te spelen. Ik ben eigenlijk begonnen met de serie vanwege de trailer van Assassins Creed Unity. Dus ik wou eerst 2 nog even spelen. Deel 1 heb ik 'gewoon' uitgespeeld. Ik vond hem wel wat eentonig worden hoor, zoals iedereen zegt. Maar datzelfde heb ik ook met deel 2. En dat zegt juist niemand. Ik snap alleen niet waarom. Misschien is het verhaal van deel 2 te lang?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:30 schreef Yi-Long het volgende:
entonig en saai, maar Ass Creed 2 is al heel veel beter wat dat betreft, dus als jij die nu al saai gaat vinden, dan is de game misschien niets voor jou....
Als ik deel 2 heb uitgespeeld ga ik gewoon beginnen met de PS4 versie (Assassins Creed Unity). Dat moet voor het verhaal toch geen probleem zijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:57 schreef Rossdale het volgende:
Bij 2 heb je al meer te doen dan bij 1, maar bij de vervolgen daarvan wordt het wel steeds gevarieerd. Zeker wanneer je ook assassin's kunt trainen etc. Dat was volgens mij vanaf revelations?
Nee je krijgt geen nieuw contract, het is gewoon boem. je zit bij een nieuwe club. Andere modus snap ik helemaal niet.....heb ook tig wedstrijden gespeeld voordat ik naar de goeie gooide...kruisje, vierkantje en rondje gooi je allemaal naar verschillende op het veld...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
En krijg je na het eerste seizoen dan een nieuw contract aangeboden ofzo?
Op zich kan ik me voorstellen dat het inderdaad eentonig wordt, maar gek genoeg wordt de Road to the Show mode in iedere review aangeprezen als de tofste mode van het spel.
Overigens: waarom ga je niet gewoon een andere mode of online spelen? Dan wellicht minder eentonig?
Liep tegen hetzelfde probleem aan, plus dat ik van iedereen hoor dat black flag erg in de herhaling valtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:39 schreef Rijst het volgende:
Ik kom niet door ac3 heen was zo saaai
Eigenlijk wil ik heel graag black flag spelen maar ik weiger games op een niet chronologische volgorde te spelen
Metroquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Als ik 1 game en het is metro redux of thief welke raden jullie dan aan?
Metro sowieso.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Als ik 1 game en het is metro redux of thief welke raden jullie dan aan?
Toch wel apart dat PU hem 90% gaf, hij word op de meeste andere sites idd als matig gereviewed. Dan ga ik toch voor metro, destiny en fifa deze maandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Metro sowieso.
Dishonored zonder te doden is nog meer de thief van vroeger dan de reboot van eerder dit jaar.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Toch wel apart dat PU hem 90% gaf, hij word op de meeste andere sites idd als matig gereviewed. Dan ga ik toch voor metro, destiny en fifa deze maand
Na het jaar 2000 zijn ze kut gewordenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Fifa is elk jaar wel een 100% koop. Leuk spel man
Vond alleen 14 kut uit de serie. En zat in 2009 volgens mij bij PESquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Na het jaar 2000 zijn ze kut geworden
Iedere game heeft vrijwel zn eigen verhaal .... het overliggende verhaal wat zich in het heden afspeelt negeer is toch altijd. Black Flag is uiterst vermakelijk, goede sfeer! Wel een hele lange game, dus ja, hij kan in de herhaling vallen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:39 schreef Rijst het volgende:
Ik kom niet door ac3 heen was zo saaai
Eigenlijk wil ik heel graag black flag spelen maar ik weiger games op een niet chronologische volgorde te spelen
Bij de PU krijgt elk spel een score hoger dan 7..die gasten neem ik al jaren niet meer serieus. Het leest wel lekker weg op de wcquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Toch wel apart dat PU hem 90% gaf, hij word op de meeste andere sites idd als matig gereviewed. Dan ga ik toch voor metro, destiny en fifa deze maand
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Na het jaar 2000 2004 zijn ze kut geworden
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
de pu is dan ook neerlands slechtse bron als het om reviewcyfers gaat. die gasten zijn commerciëler dan voetbal internationalquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Leest wel lekker weg haha, maar gaan voor reviews toch vaker naar IGN. Komen altijd redelijk overeen met mijn eigen mening.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de pu is dan ook neerlands slechtse bron als het om reviewcyfers gaat. die gasten zijn commerciëler dan voetbal international
IGNquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Leest wel lekker weg haha, maar gaan voor reviews toch vaker naar IGN. Komen altijd redelijk overeen met mijn eigen mening.
Welke gamesite is betrouwbaar dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
IGNsorry maar die zijn echt koning hoge cijfers geven
Ik lees reviews eigenlijk nooit! Ik zoek mijn eigen informatie meestal opquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Welke gamesite is betrouwbaar dan?
eurogamer.net (de Engelse)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik kijk vaak op gamespot.comquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
IGN benelux is kut, Amerikaanse en Engelse zijn net wat beter.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
ign is leuyk voor de nieuwtjes en content, maar de cyfers stellen me altijd teleurquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Leest wel lekker weg haha, maar gaan voor reviews toch vaker naar IGN. Komen altijd redelijk overeen met mijn eigen mening.
Minst interessante aan een reviewquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
reviews zijn leuk maar inderdaad niet altijd iets waar je aan hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ign is leuyk voor de nieuwtjes en content, maar de cyfers stellen me altijd teleur
Maarja, dat heb ik met elke review site eigenlijk wel, 9/10x ben ik het er niet mee eens(net als al die 10en voor LOU
)
Nee hoor, volgens mij niet. Volgens mij passen alle AC games tot AC3 in één verhaal, passen AC3, black flag en Rogue in één verhaal en begint met Unity weer een nieuw verhaalquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Als ik deel 2 heb uitgespeeld ga ik gewoon beginnen met de PS4 versie (Assassins Creed Unity). Dat moet voor het verhaal toch geen probleem zijn?
Saboteurquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
reviews zijn leuk maar inderdaad niet altijd iets waar je aan hebt
heb op mijn 360 The Saboteur helemaal grijs gespeeld, paar keer uitgespeeld en dat was volgens iedereen een matige game
Ik kijk meestal op metacritic, dan zie je gewoon een gemiddelde van heel veel reviews. Dat geeft een veel beter beeld vind ik. Als ik dan een review wil, pik ik er daar een review uit die qua cijfer overeen komt met het gemiddelde.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is ook wel een goede tip. Toch ben ik vaak wel games die ik interessant vind al lang aan het volgen en weet ik allang of ik hem wel of niet haalquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kijk meestal op metacritic, dan zie je gewoon een gemiddelde van heel veel reviews. Dat geeft een veel beter beeld vind ik. Als ik dan een review wil, pik ik er daar een review uit die qua cijfer overeen komt met het gemiddelde.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:45 schreef Jimbo het volgende:
games.fok is natuurlijk ook ver van serieus te nemen als het om serieuze reviews gaat.
Maarja, hier 'ken' je de mensen nog een beetje dus accepteer je het
Nouja als je weet dat Pheno een review heeft geschreven dan is de game of totaal kut en zo heb je meerdere reviewers die een beetje hun standaard cijfers hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:45 schreef Jimbo het volgende:
games.fok is natuurlijk ook ver van serieus te nemen als het om serieuze reviews gaat.
mja 9/10 reviewsites letten gewoon goed op hun contactenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja als je weet dat Pheno een review heeft geschreven dan is de game of totaal kut en zo heb je meerdere reviewers die een beetje hun standaard cijfers hebbenMaargoed aangezien reviews toch altijd nog persoonlijke meningen zijn, is één review nooit helemaal representatief bijvoorbeeld.
Zo post vandaag hier iemand dat hij Don't Starve fantastisch vind, ik vind het echt een afschuwelijke game. Het cijfer wat ik aan de game zou geven zal voor hem dus niet bepaald representatief zijn. Daarom: metacritic
Daar zou ik heeeeeeeel graag een deeltje twee van zienquote:
Hé!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:45 schreef Jimbo het volgende:
ja sorry, kwalitatief is het vaak nou niet bepaald hoogstaandquote:
Klopt, studio bestaat niet meerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
Daar zou ik heeeeeeeel graag een deeltje twee van zien
Maar er was iets met die studio, failliet ofzo, weet het niet meer
Was toch ook de studio die achter mercanaries zat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, studio bestaat niet meer
Ja klopt. http://www.gamesmeter.nl/developer/Pandemicquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
Was toch ook de studio die achter mercanaries zat?
Hahaha ben niet boos hoor, is en blijft hobbywerk uiteindelijk. Maar goed, dat is ook wel weer een voordeel, wij hoeven geen uitgevers te vriend te houden zoals bepaalde andere sites omdat ze anders geen geld meer verdienenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja sorry, kwalitatief is het vaak nou niet bepaald hoogstaandhihi redactie plagen, bans aanvragen
Een beetje review moet toch wel objectief geschreven worden. Je kan best de kwaliteit erkennen ookal is het jouw smaak niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja als je weet dat Pheno een review heeft geschreven dan is de game of totaal kut en zo heb je meerdere reviewers die een beetje hun standaard cijfers hebbenMaargoed aangezien reviews toch altijd nog persoonlijke meningen zijn, is één review nooit helemaal representatief bijvoorbeeld.
Zo post vandaag hier iemand dat hij Don't Starve fantastisch vind, ik vind het echt een afschuwelijke game. Het cijfer wat ik aan de game zou geven zal voor hem dus niet bepaald representatief zijn. Daarom: metacritic
Hoop puike B-games hebben die gemaakt inderdaadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja klopt. http://www.gamesmeter.nl/developer/Pandemic
nee maar bij jullie zou het wel betekenen dat er geen gratis preview copy's meer zullen binnenkomen als je niet lief bevonden wordt, en dan word het een dure hobbyquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hahaha ben niet boos hoor, is en blijft hobbywerk uiteindelijk. Maar goed, dat is ook wel weer een voordeel, wij hoeven geen uitgevers te vriend te houden zoals bepaalde andere sites omdat ze anders geen geld meer verdienen
Ja natuurlijk wel, maar de één ziet een funfactor meer in een game dan de ander. Daarom zal de ene een game misschien een 7 geven en de ander een 9. Een beetje reviewer geeft natuurlijk niet een 3 aan een game die technisch gezien prima is maar toevallig niet in zijn straatje ligt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:36 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Een beetje review moet toch wel objectief geschreven worden. Je kan best de kwaliteit erkennen ookal is het jouw smaak niet.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel, maar de één ziet een funfactor meer in een game dan de ander. Daarom zal de ene een game misschien een 7 geven en de ander een 9. Een beetje reviewer geeft natuurlijk niet een 3 aan een game die technisch gezien prima is maar toevallig niet in zijn straatje ligt.
100% objectief kun je toch nooit zijn
Ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel, maar de één ziet een funfactor meer in een game dan de ander. Daarom zal de ene een game misschien een 7 geven en de ander een 9. Een beetje reviewer geeft natuurlijk niet een 3 aan een game die technisch gezien prima is maar toevallig niet in zijn straatje ligt.
gta is toch rpg?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Objectief zijn is best eenvoudig: je moet gewoon van te voren opschrijven wat een bepaald onderdeel van jouw review waard is. Of beter: iemand anders zou dat moeten opschrijven. Voldoet een game niet aan die eisen: punt aftrek. Daar komt niet echt emotie bij kijken om dat te doen. (Bugs tegengekomen? Is het verhaal slordig? Is het grafisch in orde? Is het spel waard om nogmaals te spelen? Kosten de throphies veel meer tijd dan de game 1x uitspelen?)
---
Ik als gamer zal RPGs altijd hoog aanslaan. En ik ben bereid om de bugs voor lief te nemen (Ja Square Enix ik bedoel jou). Je zult mijn geen BF of GTA zien spelen. Maar zelfs ik zal als ik een game aanraadt eerst vragen wat de favorieten zijn van die persoon. Dan zul je mij iemand die GTA super vind niet Final Fantasy, een Tales of een Atelier aanraden.
Nee, GTA is geen RPG. Tenminste: ik bedoel met RPGs de "je bent jong en gaat op avontuur, ontmoet 5 andere karakters die met je mee vechten tegen monsters om een dame in de problemen te helpen". De oude Final Fantasy, Tales series, Demon's Souls, Skyrim, Elder Scrolls, Bound by Flame.quote:
De nieuwe Silent Hill, Silent Hills, is nog niet uit. Ik denk niet dat iemand hem al gespeeld heeft. Wel is er een 'playable teaser' gratis te downloaden. Het heet P.T.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:10 schreef satecl het volgende:
Mensen die hier al Silent Hills heeft gespeeld?
Ja, daar heb ik het ook over. (Ik heb nog geen PS4)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:13 schreef Morri het volgende:
[..]
De nieuwe Silent Hill, Silent Hills, is nog niet uit. Ik denk niet dat iemand hem al gespeeld heeft. Wel is er een 'playable teaser' gratis te downloaden. Het heet P.T.
PS4 kopen en alvast P.T. spelen en dan wachtenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het ook over. (Ik heb nog geen PS4)
Wat bij Kojima dus jaren kan durenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:15 schreef Morri het volgende:
[..]
PS4 kopen en alvast P.T. spelen en dan wachten
PS5 launch titel denk ik zo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Wat bij Kojima dus jaren kan duren
oh okequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, GTA is geen RPG. Tenminste: ik bedoel met RPGs de "je bent jong en gaat op avontuur, ontmoet 5 andere karakters die met je mee vechten tegen monsters om een dame in de problemen te helpen". De oude Final Fantasy, Tales series, Demon's Souls, Skyrim, Elder Scrolls, Bound by Flame.
GTA kent geen karakterontwikkeling. En zo mist het nog wel wat eigenschapen van een RPG. GTA is een "free roam action game".
Een review is een mening. De een vindt bv een verhaal geweldig, de ander vindt het been there, done that. Kwestie van smaak.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:44 schreef Rossdale het volgende:
idd, je kan de punten wel zo objectief mogelijk noemen maar de mening die je eraan verbindt is al snel subjectief.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een review is een mening. De een vindt bv een verhaal geweldig, de ander vindt het been there, done that. Kwestie van smaak.
Objectief en mening kunnen niet samen gaan.
Zou dat niet kunnen met een HDMI switch? Hoe ver staan de tv's uit elkaar?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik wil mijn ps4 op 2 tv's kunnen schakelen zonder steeds de hdmi kabels te wisselen van tv's.Dit omdat ik ook wil gamen als mijn vriendin tv kijkt.Iemand een idee?
PSVita TV als die uitkomtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik wil mijn ps4 op 2 tv's kunnen schakelen zonder steeds de hdmi kabels te wisselen van tv's.Dit omdat ik ook wil gamen als mijn vriendin tv kijkt.Iemand een idee?
Een hdmi switch is om meerdere apparaten op 1 tv aan te sluitenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou dat niet kunnen met een HDMI switch? Hoe ver staan de tv's uit elkaar?
Edit: waarom kijkt je vriendin dan geen tv op de tv waarbij de PS4 niet is aangesloten?
Misschiem mag hij niet gamen van zijn vriendin en heeft hij ergens anders nog een tv staan waar hij het stiekem wel doet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou dat niet kunnen met een HDMI switch? Hoe ver staan de tv's uit elkaar?
Edit: waarom kijkt je vriendin dan geen tv op de tv waarbij de PS4 niet is aangesloten?
Als je blijkbaar 2 tv's hebt is het beste idee imo dat je vriendin tv gaat kijken op de 2e tv.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Start voor je gaat spelen een invite-only party op, dan hoor je niemand.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef Morri het volgende:
Plant vs Zombies Garden Warfare is erg leuk. Er is echter een groteaan dat spel: ingebouwde voice com. Er zijn mensen die met de headset op spelen en volgens mij niet in de gaten hebben dat de microfoon aanstaat. Hilarische taferelen al gehoord, maar daar heb ik het spel niet voor. Ik kan helaas geen optie vinden zodat ik die mensen kan muten
dat heb ik soms ook met bf4! Ik vind het wel grappig soms hahaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef Morri het volgende:
Plant vs Zombies Garden Warfare is erg leuk. Er is echter een groteaan dat spel: ingebouwde voice com. Er zijn mensen die met de headset op spelen en volgens mij niet in de gaten hebben dat de microfoon aanstaat. Hilarische taferelen al gehoord, maar daar heb ik het spel niet voor. Ik kan helaas geen optie vinden zodat ik die mensen kan muten
Ik heb voor hdmi een switch. Die wisselt naar dat apparaat dat als laatste een signaal geeft of met een afstandbediening.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Welk lvl ben je al?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef donald_dick het volgende:
Wat is Rossdale en nub in Diablo
Daar moet je mensen voor op je friendlist hebben die het spel ook spelen. Die heb ik helaas niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Start voor je gaat spelen een invite-only party op, dan hoor je niemand.
TouchPad > driehoekje (Mute all)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef Morri het volgende:
Ik heb zijn tactiek wel door, hij laat zich steeds dood maken zodat hij steeds legendary gifts krijgt wanneer iemand zijn nemesis doodt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef donald_dick het volgende:
Wat is Rossdale en nub in Diablo
Foetelaer, maar wil eerst even solo door normal spelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef Friday12 het volgende:
Wie heeft er allemaal diablo? geef je PSN tags!
Maar 40quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik heb zijn tactiek wel door, hij laat zich steeds dood maken zodat hij steeds legendary gifts krijgt wanneer iemand zijn nemesis doodt.
Diablo 1 en 2quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik had die skill aanstaan waarbij je alle enemies naar je toe trekt, maar goed als die stukken sterker zijn dan mij gaat dat nogal vaak fout
Sinds diablo 1 geen diablo aangeraakt, dus ja maak wel fouten hehe
nu 41.quote:
Nah, juist erg toegankelijk. Waar heb je precies moeite mee?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:37 schreef MeneerLogica het volgende:
Kan moeilijk in watch dogs komen, meer mensen last van gehad?
Ja. Na 4 uren heb ik de game verkocht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:37 schreef MeneerLogica het volgende:
Kan moeilijk in watch dogs komen, meer mensen last van gehad?
Dan kan je er wel inkomen, maar je vind er gewoon niets aan. Dat is iets anders.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ja. Na 4 uren heb ik de game verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |