Hoe moet ik dan nog een moord plegen als ze mijn vingerafdruk hebben?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
In feite gaat het niet om iets te verbergen hebben, tenminste dat zegt men als ze zich verdedigen, maar wat is dan hun probleem áls Apple wel hun vingerafdruk zou hebben/kunnen verkrijgen? Waar zijn ze bang voor?
Siri is nog steeds beta toch? Dat die er na twee (drie?) jaar nog steeds niet in het nederlands is, zegt volgens mij genoeg over het "succes" van Siri. Maar iOS zelf is bij elke generatie in te stellen op de taal van elk land waarin een iPhone/iPad verkocht wordt. Nu kan het natuurlijk zijn dat Apple ervoor kiest dat bij iOS 8 te doorbreken, maar er is vooralsnog geen reden om daar vanuit te gaan.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan nog een moord plegen als ze mijn vingerafdruk hebben?
Niet. Het is het een of het ander. Al schijnt het dat je die scanner ook op je schwanz kunt instellenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan nog gebruik maken van de scanner op de iPhone?
Hey, je moet wat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Al schijnt het dat je die scanner ook op je schwanz kunt instellen
Een van je vingers afhakken en in een zakje meenemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan nog gebruik maken van de scanner op de iPhone?
Laat maar weten hoe het werkt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ben nu opeens heel erg geneigd het uit te testen..
Zonder foto's.quote:
Ik hoop op iets als OS Experience op de iPad. Of een andere implementatie van split screen multitasking. Zeker als er daadwerkelijk een 5,5" iPhone gaat komen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Genoeg geneuzel over de vingerafdrukken jongens...
Wat kunnen we waarschijnlijk verwachten in iOS 8 naast swipe?
Op de wwdc toch al bekend gemaakt? http://www.iculture.nl/dossiers/ios-8/quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Genoeg geneuzel over de vingerafdrukken jongens...
Wat kunnen we waarschijnlijk verwachten in iOS 8 naast swipe?
Je neus kan ook gewoonquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet. Het is het een of het ander. Al schijnt het dat je die scanner ook op je schwanz kunt instellen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
In feite gaat het niet om iets te verbergen hebben, tenminste dat zegt men als ze zich verdedigen, maar wat is dan hun probleem áls Apple wel hun vingerafdruk zou hebben/kunnen verkrijgen? Waar zijn ze bang voor?
Apple heeft je vingerafdruk niet, ook niet als ze 'gehackt' worden. Is echt onmogelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:24 schreef Bart het volgende:
Ach, mijn vingerafdruk zit al in mijn paspoort, en daarvoor dus ook al ergens anders opgeslagen. Als mensen mijn vingerafdruk willen, dan kunnen ze daar dus toch wel aankomen. Niet dat ze er verder iets aan hebben, dus lekker belangrijk als Apple hem zou hebben, wat ik niet geloof. Daarbij, als dit op een gegeven moment toch makkelijk gekraakt zal worden, dan zal het ook snel niet meer als beveiligingsmiddel gebruikt worden. Dus dat maakt dan ook niet meer uit.
wat is het probleem?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Heb ik weer. Eerst lukt het me niet om iTunes te installeren. Heb ik dat voor elkaar herkent iTunes de iPhone niet.
Probleem is dat ik in iTunes niet zie dat hij de iPhone heeft herkend. Links komt er niks te staan. Maar ook op de hoofdpagina niks.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat is het probleem?
reset iPhone eerst eens
heb je een reservekopie? dan moet je een geforceerd herstel proberen.
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:58 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Probleem is dat ik in iTunes niet zie dat hij de iPhone heeft herkend. Links komt er niks te staan. Maar ook op de hoofdpagina niks.
Ik wil graag muziek overzetten. Ik heb geen andere kabel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Maar waarom wil je de iPhone aansluiten op iTUnes?
probeer eens een andere kabel
Oke, probeer eens een andere poort van je computer en reset je iPhone door de aan/uitknop en thuiskpn in te drukken tot deze opnieuw opstartquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik wil graag muziek overzetten. Ik heb geen andere kabel.
Je hebt een 32 bits Windows OS, geen 64 bits. Dus logisch dat die 64 bits setup niet werkte.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Melding C:\documents and settings\blablabla\iTunes64setup.exe is geen geldige win32-toepassing. (De computer is hiervoor van iemand anders geweest.)
Via Chrome deed de link van dezelfde website het in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je hebt een 32 bits Windows OS, geen 64 bits. Dus logisch dat die 64 bits setup niet werkte.
resetten is helemaal geen laatste optiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Resetten vind ik een laatste optie. De iPhone is nog zo goed als nieuw.
Oké. Het was in ieder geval niet nodig om de iPhone te resetten. Daarop doelde ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
resetten is helemaal geen laatste optie
dat is het opnieuw opstarten van de processen niet het als nieuw herstellen van de iPhone.
fijn dat hij het nu wel doet
http://support.apple.com/kb/DL1743quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Via Chrome deed de link van dezelfde website het in ieder geval wel.
Op zo'n klein scherm?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:27 schreef mrPanerai het volgende:
En als ik een iOs aanpassing zou mogen vragen werd het multi-gestures op de iPhone.
Ik mis echt wel zo tussen apps schuiven.quote:
Volgens mij is het in de praktijk toch lastiger dan menigeen denkt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:28 schreef NoCigar het volgende:
.
Eigenlijk altijd gedacht dat een beetje Googelaar wel om die blokkeer-optie heen zou kunnen.
Ik zag dat er mensen/bedrijven zijn die het tegen betaling doen. Maar dan moet je wel alle gegevens en papieren van de telefoon hebben, althans daar adverteren ze mee. De prijzen lagen rond de honderd Euro meen ik me te herinnerenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:52 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik mis echt wel zo tussen apps schuiven.
[..]
Volgens mij is het in de praktijk toch lastiger dan menigeen denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |