ik wou er nog een piep voor joez,tussen doen maar die arme jongen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:47 schreef Jian het volgende:
Ik had er al zoveel achter elkaar, ik denk ik laat 'm lopen, anders denken ze nog dat ik het expres doe.
Katten houden van piepkuikens. Het kan prima zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:46 schreef PeZu het volgende:
Kut plaatje vergeten, edit lstiv op smartphone, kan een lief modje een mooien katjen in de op knikkeren? Tnx
tnx maar vanwaar deze verklaring zo plots?quote:
ik ben flapuitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:50 schreef PeZu het volgende:
tnx maar vanwaar deze verklaring zo plots?
ooh ik dacht pionnetjequote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou er nog een piep voor joez,tussen doen maar die arme jongen...
Dat kunnen we vast noteren..quote:
tis nie waar hehquote:
Dat is de grote vraagquote:
Ik zie het voor me. Je schets een mooi beeldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
Ik heb een kat die is bijna net zo groot als zo'n Main Coon, echt waar. Hij is alleen tering lelijk. Hij is ooit uit de duinen komen aanlopen, heel brutaal binnen gekomen en nooit meer weg gegaan. Hij gaat bij voorkeur midden op de stoep voor het huis zitten, zodat honden die worden uitgelaten, zenuwachtig van de stoep af gaan als ze langs hem moeten, vind ie leuk.
Wat een baas!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
Ik heb een kat die is bijna net zo groot als zo'n Main Coon, echt waar. Hij is alleen tering lelijk. Hij is ooit uit de duinen komen aanlopen, heel brutaal binnen gekomen en nooit meer weg gegaan. Hij gaat bij voorkeur midden op de stoep voor het huis zitten, zodat honden die worden uitgelaten, zenuwachtig van de stoep af gaan als ze langs hem moeten, vind ie leuk.
ow jeequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat zei de gitaarwinkel? En hoe spelen de nieuwe snaren?
Its all in a name.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
Ik heb een kat die is bijna net zo groot als zo'n Main Coon, echt waar. Hij is alleen tering lelijk. Hij is ooit uit de duinen komen aanlopen, heel brutaal binnen gekomen en nooit meer weg gegaan. Hij gaat bij voorkeur midden op de stoep voor het huis zitten, zodat honden die worden uitgelaten, zenuwachtig van de stoep af gaan als ze langs hem moeten, vindt ie leuk.
Is dit hem?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
Ik heb een kat die is bijna net zo groot als zo'n Main Coon, echt waar. Hij is alleen tering lelijk. Hij is ooit uit de duinen komen aanlopen, heel brutaal binnen gekomen en nooit meer weg gegaan. Hij gaat bij voorkeur midden op de stoep voor het huis zitten, zodat honden die worden uitgelaten, zenuwachtig van de stoep af gaan als ze langs hem moeten, vindt ie leuk.
Daar is mijn kitler ook zo goed in. Niet zo groot als een maine coon maar wel een flinkert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
Is dat Scarlet Johansson??quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef PeZu het volgende:
Maar dat is scarlet dat ziet iedereen, dus het gaat over mij toch
Grappigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
hmhm heb ook nog een uitgebreidere maar die mav niet tenzij fok abboquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zie het voor me. Je schets een mooi beeld
En het is geen grap hè, dat doet ie dus echt, als ze aan komen lopen gaat ie zich quasi zitten wassen en dan opeens kijkt ie ze aan ... hij kijkt altijd al gemeen dus dat heeft ie mee en dan gaan die honden van de stoep af. Hij doet het altijd bij de hond van m'n buuv en van de overburen, dat zijn geen helden van formaat, maar toch en zo incidenteel gewoon een toevallige voorbijgangerquote:
Ik had bij jou UI wel altijd iets van 'ik ken dat gezicht'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmhm heb ook nog een uitgebreidere maar die mav niet tenzij fok abbo
MAUW!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar is mijn kitler ook zo goed in. Niet zo groot als een maine coon maar wel een flinkert.
En intimiderend voor honden, dat vond ik altijd leuk om te zien dan.
Een echte baasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
En het is geen grap hè, dat doet ie dus echt, als ze aan komen lopen gaat ie zich quasi zitten wassen en dan opeens kijkt ie ze aan ... hij kijkt altijd al gemeen dus dat heeft ie mee en dan gaan die honden van de stoep af. Hij doet het altijd bij de hond van m'n buuv en van de overburen, dat zijn geen helden van formaat, maar toch en zo incidenteel gewoon een toevallige voorbijganger
Ik heb een nieuw kabeltje, die was kapot. De snaren zien er mooi uit. Ik wist niet dat ze zilverkleurig moesten zijn. Het klinkt volgens mij wel een beetje anders. Of ik ze nou ook makkelijker in kan drukken weet ik niet. Ik heb ze er zelf opgezet. Dat ging wel goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat zei de gitaarwinkel? En hoe spelen de nieuwe snaren?
scarlet is tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik had bij jou UI wel altijd iets van 'ik ken dat gezicht'.
2 Weken terug Lucy gezien en The Island staat in de kast
juist nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:04 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Tis toch wel een zuiver ras he?
wanna ave at it m8quote:
Lol! Moedig wel. En heb je er een tuner bij gehaald om ze te tunen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw kabeltje, die was kapot. De snaren zien er mooi uit. Ik wist niet dat ze zilverkleurig moesten zijn. Het klinkt volgens mij wel een beetje anders. Of ik ze nou ook makkelijker in kan drukken weet ik niet. Ik heb ze er zelf opgezet. Dat ging wel goed.
Heb je een keer verteld ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik m, jij weet hoe ik m heb genoemd
a karavan for me mum m8quote:
Nu word ik heel nieuwsgierig. Jian mag ik de naam weten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je een keer verteld ja.
Die naam klopt bij wat je net schreef.
same herequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nu word ik heel nieuwsgierig. Jian mag ik de naam weten?
Nee gewoon met de app. Ik neem aan dat hij goed werkt. Probeer jij hem anders eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Moedig wel. En heb je er een tuner bij gehaald om ze te tunen?
Misschien morgen, ik ben moe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee gewoon met de app. Ik neem aan dat hij goed werkt. Probeer jij hem anders eens.
https://itunes.apple.com/(...)ree/id527588389?mt=8
Oh ja hoor, hij heet Bakkes, het 1e dat in opkwam toen ik hem voor het eerst ontmoette.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nu word ik heel nieuwsgierig. Jian mag ik de naam weten?
ik mijn meeste gehaaide, ik zag dat ik net per ongelyuk mijn aapie had aangezet, dan maar ff de haai om jian te overtuigenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:13 schreef Voxs het volgende:
Zelfs mijn liefste ui er voor aangezet...
ow wacht
zo
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh ja hoor, hij heet Bakkes, het 1e dat in opkwam toen ik hem voor het eerst ontmoette.
Heel toepasselijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh ja hoor, hij heet Bakkes, het 1e dat in opkwam toen ik hem voor het eerst ontmoette.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
J adat aapje paste meer bij de opmerking dat je knap wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik mijn meeste gehaaide, ik zag dat ik net per ongelyuk mijn aapie had aangezet, dan maar ff de haai om jian te overtuigen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
J adat aapje paste meer bij de opmerking dat je knap was
Ik moet je bekennen dat ik hem even vergeten wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Die is ook best gemeen, ben je er al doorheen?
De aap was niet knap. Maar met bril erg "Smug"quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ik vind apen meestal niet zo knap, maar dat was per ongeluk omdat ik de url van mijn andere scarlet ui kopieerde
brutaal aapie jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
De aap was niet knap. Maar met bril erg "Smug"
Ja en het vervolg Shan ook, maar ik moet je bekennen dat het niet één van zijn makkelijkste boeken is om mee te beginnen,vind ik dan. Wat ik al zei, ik begon met Ninja en die sleepte me werkelijk helemaal mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen dat ik hem even vergeten was![]()
Soms lees ik meerdere boeken tegelijk.
Nu ik weer aan Nichiren denk ga ik het maar weer eens oppakken. Want het verhaal was goed.
Dit boek sleepte me ook mee ( ik zal de titel maar niet noemen in deze zinquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en het vervolg Shan ook, maar ik moet je bekennen dat het niet één van zijn makkelijkste boeken is om mee te beginnen,vind ik dan. Wat ik al zei, ik begon met Ninja en die sleepte me werkelijk helemaal mee.
ooh you devil!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:25 schreef PeZu het volgende:
Ik weet nog een leuk boek
[ afbeelding ]
Degene die dit boek haalt binnen een week uit heeft en mij een bepaald antwoord kan geven, krijgt wat leuks
Oh, dat kan ik ook, van het één in het andere vliegen en gewoon te weinig tijd hebben om het allemaal te bekijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit boek sleepte me ook mee ( ik zal de titel maar niet noemen in deze zin) . Ik hou wel van boeken waar je alert mee moet zijn. Dit boek is goed.
Echter, soms heb ik periodes met korte aandachtsspanne en vlieg ik van boek naar serie naar site naar boek.
Het verhaal 'popt' soms ineens weer op de voorgrond, voor mij teken om het gewoon lekker uit te lezen.
Dat is niet zo slim.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
Half 12 en aan de koffie, da's nie goed, wel lekker, dat wel
je kent hem?quote:
Als ik nu nog een bak drink dan ben ik om 6 uur nog wakkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
Ooooh, dan is het niet erg. Geniet er dan maar van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel ja joh, ik slaap altijd en overal, koffie of geen koffie
caffeine houdt je niet wakker is een mythe met placebo effectquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
Ik googlede hem net. Las de beschrijving en was verkocht.quote:
Mannenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel ja joh, ik slaap altijd en overal, koffie of geen koffie
Ik zei het al, ik slaap er prima opquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
caffeine houdt je niet wakker is een mythe met placebo effect
Nooit problemen mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik nu nog een bak drink dan ben ik om 6 uur nog wakker
brutaal aapiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik googlede hem net. Las de beschrijving en was verkocht.
En toen dacht ik aan je opdracht: 1 week, 1 antwoord op een vraag geven.= You Devil!
quote:
Ik las net ergens dat je hem dan wel in het engels moet lezen. Ik was ook al opzoek.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik googlede hem net. Las de beschrijving en was verkocht.
En toen dacht ik aan je opdracht: 1 week, 1 antwoord op een vraag geven.= You Devil!
klopt het aakt je scherper wat dan aanvoelt als wakkerderquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nooit problemen mee.
Koffie maakt me wel wakker in de ochtend, dat wel.
Nog zo'n nieuwsgierig aagjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat je hem dan wel in het engels moet lezen. Ik was ook al opzoek.
We moeten de Nederlandse lezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:42 schreef PeZu het volgende:
Ik snap uberhaupt niet hoe je dat goed vertaald krijgt dus vandaar mij uitdaging net de nederlandse
Mmm, terwijl ik niet zo van het genre hou, maakt het me wel nieuwsgierig, ik heb m genoteerd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:25 schreef PeZu het volgende:
Ik weet nog een leuk boek
[ afbeelding ]
Degene die dit boek haalt binnen een week uit heeft en mij een bepaald antwoord kan geven, krijgt wat leuks
Nee ik ook niet dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog zo'n nieuwsgierig aagje
Ik lees nooit vertalingen dus geen probleem.
nee hoor maar wou het extra lastig makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
We moeten de Nederlandse lezen![]()
hmmpff
Eensquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
caffeine houdt je niet wakker is een mythe met placebo effect
Ik vraag me af of hij op de reader een beetje te doen is. Vast niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor maar wou het extra lastig maken
nope niet te doen je moet soms rap heen en weer bladeren soms 2 bladzijdes, redelijk uit elkaar tegeljk lezen etc etcquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij op de reader een beetje te doen is. Vast niet.
Dan maar een papieren versie.
ligt eraan van wiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:54 schreef Inodder het volgende:
Grrr...
Ik Haat onaangekondigd bezoek...
Schep maar weer op met je social life.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:54 schreef Inodder het volgende:
Grrr...
Ik Haat onaangekondigd bezoek...
Hoezo zou het op een e-reader niet te doen zijn?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij op de reader een beetje te doen is. Vast niet.
Dan maar een papieren versie.
lees je anders ff in dropjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezo zou het op een e-reader niet te doen zijn?
Nope.... Van alles en iedereen heb ik liever dat ze gewoon laten weten dat ze komen....quote:
zo zo resoluut hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nope.... Van alles en iedereen heb ik liever dat ze gewoon laten weten dat ze komen....
Scheppen jullie maar op met je boeken...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schep maar weer op met je social life.
Het boek speelt met lettertype en spacing, heeft voetnoten en ander vreemd gedoe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezo zou het op een e-reader niet te doen zijn?
Ho ho, ik heb het niet over boeken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
Scheppen jullie maar op met je boeken...
Ik heb al een jaar niets meer gelezen...
Terwijl ik echt nog een paar (ongetwijfeld) mooie heb liggen.
Gaat gewoon te veel tijd in zitten...
! Weet jij de titel daar nog van?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is dat dat boek van isax met mappen en knipsels enzo?
jups, draaien speigelen alles, twee pagina's bij elkaar etc etcquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het boek speelt met lettertype en spacing, heeft voetnoten en ander vreemd gedoe.
Lijkt me een boek dat je moet bladeren.
Dank!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
ff gesherlockt, was een andere: S. door J.J. Abrams and Doug Dorst
Die tijd moet je jezelf gunnen he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
Scheppen jullie maar op met je boeken...
Ik heb al een jaar niets meer gelezen...
Terwijl ik echt nog een paar (ongetwijfeld) mooie heb liggen.
Gaat gewoon te veel tijd in zitten...
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:07 schreef Voxs het volgende:
Fijne nacht nog nachtuiltjes
[ afbeelding ]
slaap zacht roofdier met rode vachtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:07 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:07 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Ho ho, ik heb het niet over jou maar jullie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb het niet over boeken.![]()
De rest wel.
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
slaap zacht roofdier met rode vacht
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wat een leuk gifje.
Slaap lekker.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb het niet over jou maar jullie.
Actueelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik lees alleen als ik op vakantie ben. Het laatste boek dat ik gelezen heb was:
[ afbeelding ]
![]()
Toen stelde Nederland nog wat voor. De Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden werd toen gelijktijdig aangevallen door Engeland, Frankrijk, de bisschop van Keulen en de bisschop van Munster. En ze schopten ze allemaal het land uit.quote:
dat is wat anders dan die 10 kartonnen tanks van nuquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toen stelde Nederland nog wat voor. De Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden werd toen gelijktijdig aangevallen door Engeland, Frankrijk, de bisschop van Keulen en de bisschop van Munster. En ze schopten ze allemaal het land uit.
Maar toen was jij geen Nederlanderquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toen stelde Nederland nog wat voor. De Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden werd toen gelijktijdig aangevallen door Engeland, Frankrijk, de bisschop van Keulen en de bisschop van Munster. En ze schopten ze allemaal het land uit.
Klopt... Maar dat gun ik me dus idd niet...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die tijd moet je jezelf gunnen he?
Ik vind lekker in bed nog even lezen zo behaaglijk.
Waarom alleen als je op vakantie bent?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik lees alleen als ik op vakantie ben.
Ja maar onze vooruitziende leiders zijn nu van plan om welgeteld 100 miljoen euro toe te voegen aan de begroting van defensie. Dus dat zijn toch weer 2 tanks meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is wat anders dan die 10 kartonnen tanks van nu
Thnx...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:07 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Nee toen leefde ik nog niet slimpie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar toen was jij geen Nederlander
Thuis heb ik er geen geduld voor. Teveel afleiding.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom alleen als je op vakantie bent?
Maar je voelt wel trots voor die periode?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee toen leefde ik nog niet slimpie.
Ja, jij schaamt je toch ook voor die periode?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar je voelt wel trots voor die periode?
Nopequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, jij schaamt je toch ook voor die periode?
Etterquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:23 schreef PeZu het volgende:
Ik schaam me vooral voor mijn abstracte periode
Touché, bro.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar je voelt wel trots voor die periode?
veel strakke lijnenquote:
sorry rooiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
EtterNou moet en zal ik dat boek hebben
Nopequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En al die in slaven handelende Nederlanders dan?
Maar je wil toch dat we op de een of andere manier een soort herstelbetaling doen? Dat geld zou ook uit jou zak komen.quote:
niemand, las ergens anders wat en demie brainfart was het resultaatquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wie heeft het nou weer over rassen?
Nee hoor, net of dat met geld valt te compenseren?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar je wil toch dat we op de een of andere manier een soort herstelbetaling doen? Dat geld zou ook uit jou zak komen.
Weet je? Je hebt een punt gemaakt de afgelopen weken. Ik ben het met je eens dat we met elkaar teveel zeggen hoe het zou moeten, maar te weinig doen.Zielige asielzoekers maar neem er maar eens één in huis en al die shit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar je wil toch dat we op de een of andere manier een soort herstelbetaling doen? Dat geld zou ook uit jou zak komen.
Hmm, ik denk als ik ff gaat sherlocken dat ik wel iets anders vind.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee hoor, net of dat met geld valt te compenseren?
Probeer hetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hmm, ik denk als ik ff gaat sherlocken dat ik wel iets anders vind.
Zo mee eens. Het is gemakkelijk oordelen uit een gespreid bedje. Zeker als dat gespreide bedje bij elkaar geroofd is. Top, die geprezen VOC-mentaliteit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je? Je hebt een punt gemaakt de afgelopen weken. Ik ben het met je eens dat we met elkaar teveel zeggen hoe het zou moeten, maar te weinig doen.Zielige asielzoekers maar neem er maar eens één in huis en al die shit.
Klopt, hoewel ik meeleef met mijn mede aardbewoners doe ik er te weinig aan om te zorgen dat iedereen het naar zijn zin heeft op deze bol. Maar. en dat is wat me stoort. dat betekent niet dat ik niet meer mee kan leven, voelen. Jij noemt jezelf eerlijk in deze, ik vind het vooral lomp en kortzichtig. En hard. Niemand wil er zelf slechter op worden maar dat is iets heel anders dan gaan haten op mensen die het graag net zo goed als wij willen hebben en een poging daartoe doen. Sterker nog, ik vind het zelfs dapper, mensen die hun leven omgooien om er beter van te worden.
door de historie zijn er ook genoeg blanke slaven, meer dan genoeg....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:39 schreef Joezi het volgende:
Ik ben ook niet zo van het terugkijken, het had net zo goed ook anders kunnen zijn, dat de lelijke Germanen de slaven waren geweest
En daar komen alleen maar meer bij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
door de historie zijn er ook genoeg blanke slaven, meer dan genoeg....
nederland zit er vol mee jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En daar komen alleen maar meer bij.
Hmm ja en nog steeds eigenlijk. Eigenlijk zijn we allemaal slaven, van ons breinquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
door de historie zijn er ook genoeg blanke slaven, meer dan genoeg....
Dat begrijp ik wel en die denkbeelden keur ik niet af. Wat me vooral stoort is de toon van Links. Die plaatsen zichzelf vaak op een voetstuk. "Wij zijn goed en VVD en rechts daarvan is fout. Als Links wat meer bescheidenheid had dan zou mij dat niet zo irriteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je? Je hebt een punt gemaakt de afgelopen weken. Ik ben het met je eens dat we met elkaar teveel zeggen hoe het zou moeten, maar te weinig doen.Zielige asielzoekers maar neem er maar eens één in huis en al die shit.
Klopt, hoewel ik meeleef met mijn mede aardbewoners doe ik er te weinig aan om te zorgen dat iedereen het naar zijn zin heeft op deze bol. Maar. en dat is wat me stoort. dat betekent niet dat ik niet meer mee kan leven, voelen. Jij noemt jezelf eerlijk in deze, ik vind het vooral lomp en kortzichtig. En hard. Niemand wil er zelf slechter op worden maar dat is iets heel anders dan gaan haten op mensen die het graag net zo goed als wij willen hebben en een poging daartoe doen. Sterker nog, ik vind het zelfs dapper, mensen die hun leven omgooien om er beter van te worden.
Emotioneel mannetje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel en die denkbeelden keur ik niet af. Wat me vooral stoort is de toon van Links. Die plaatsen zichzelf vaak op een voetstuk. "Wij zijn goed en VVD en rechts daarvan is fout. Als Links wat meer bescheidenheid had dan zou mij dat niet zo irriteren.
De VVD. Dit is eigenlijk een verkapte Godwin.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel en die denkbeelden keur ik niet af. Wat me vooral stoort is de toon van Links. Die plaatsen zichzelf vaak op een voetstuk. "Wij zijn goed en VVD en rechts daarvan is fout. Als Links wat meer bescheidenheid had dan zou mij dat niet zo irriteren.
Pit ze.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:44 schreef Jian het volgende:
Daar gaan we weer met een hoop gejank en weinig wol of zoiets ......
![]()
Links rechts twee drie vier, heeft er weinig mee te maken. Zoals je weet heeft de geliefde VVD jouw vriendjes binnen gehaald en gezorgd dat ze mochten blijvenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Slaap lekker.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:44 schreef Jian het volgende:
Daar gaan we weer met een hoop gejank en weinig wol of zoiets ......
![]()
Ik las een tijd terug wel iets bijzonders over vrije wil. Blijkt dat in de meeste gevallen je hersenen al besloten hebben wat je gaat doen voor je denkt een bewuste keuze te maken. Interessant onderzoek. Eigenlijk zijn we gewoon poppetjes met een illusie van zelfbeschikking.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm ja en nog steeds eigenlijk. Eigenlijk zijn we allemaal slaven, van ons brein
Dat is toch ook een socialistische partij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Links rechts twee drie vier, heeft er weinig mee te maken. Zoals je weet heeft de geliefde VVD jouw vriendjes binnen gehaald en gezorgd dat ze mochten blijven
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een socialistische partij.
de manier waarop je beslissinge neemt zit voor geprogrammeerdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik las een tijd terug wel iets bijzonders over vrije wil. Blijkt dat in de meeste gevallen je hersenen al besloten hebben wat je gaat doen voor je denkt een bewuste keuze te maken. Interessant onderzoek. Eigenlijk zijn we gewoon poppetjes met een illusie van zelfbeschikking.
Ik begin er steeds niet mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:45 schreef PeZu het volgende:
Iemand anders nog een drankie? Deze sjit wordt heel snel heel oud
Nope ff tijdje alcoholvrijquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:45 schreef PeZu het volgende:
Doe mij maar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:45 schreef PeZu het volgende:
Nationaalsocialisme is ook een socialisme.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een socialistische partij.
Jep kleinmazig gezien hebben we geen vrije wilquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:45 schreef rico80 het volgende:
Ik las een tijd terug wel iets bijzonders over vrije wil. Blijkt dat in de meeste gevallen je hersenen al besloten hebben wat je gaat doen voor je denkt een bewuste keuze te maken. Interessant onderzoek. Eigenlijk zijn we gewoon poppetjes met een illusie van zelfbeschikking.
zeg ik dat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik begin er steeds niet mee.
In veel gevallen wel. Ik vond het erg interessant dat de onderzoekers adhv hersenscans al wisten wat iemand ging besluiten voor diegene zijn besluit nam. In sommige gevallen wisten ze het zelfs bijna 2 seconden eerder!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
de manier waarop je beslissinge neemt zit voor geprogrammeerd
Als er 1 partij is die voor de joden opkomt dan is het de PVV wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nationaalsocialisme is ook een socialisme.
en dan weten ze nog maar zo weinig van ons breinquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
In veel gevallen wel. Ik vond het erg interessant dat de onderzoekers adhv hersenscans al wisten wat iemand ging besluiten voor diegene zijn besluit nam. In sommige gevallen wisten ze het zelfs bijna 2 seconden eerder!
smutta, baka yaroquote:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:50 schreef Inodder het volgende:
Ja.... Dit is niet mijn favo onderwerp...
Poging tot slapen is verstandiger dusss![]()
Fijne avond/nacht nog!
Dat is ook met een gegronde redequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als er 1 partij is die voor de joden opkomt dan is het de PVV wel.
Yes. Grappig eigenlijk, Hij heet Octo in het Nederlands, en Squidward in het Engels. Maar hij is een inktvis. Dus Squidward klopt, maar Octo niet.quote:
De PVV komt vooral voor zichzelf op. Dat de joden, of eigenlijk Israël, in dat plaatje passen is slechts bijzaak.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als er 1 partij is die voor de joden opkomt dan is het de PVV wel.
method en redman blazinquote:
Jij kwam even langs voor het inkoppertje?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Want Joden vinden die stomme moslims niet lief!
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Grappig eigenlijk, Hij heet Octo in het Nederlands, en Squidward in het Engels. Maar hij is een inktvis. Dus Squidward klopt, maar Octo niet.
Ja dat was een knoptest he, zelf besluiten wanneer je een knop in drukt. Bij complexe beslissingen werkt dat wel anders, maar dat doe je natuurlijk ook met "tools" die in je hersenen gevormd en geprogrammeerd zijn .quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
In veel gevallen wel. Ik vond het erg interessant dat de onderzoekers adhv hersenscans al wisten wat iemand ging besluiten voor diegene zijn besluit nam. In sommige gevallen wisten ze het zelfs bijna 2 seconden eerder!
maar tis wewr meer een octo dan squidquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Grappig eigenlijk, Hij heet Octo in het Nederlands, en Squidward in het Engels. Maar hij is een inktvis. Dus Squidward klopt, maar Octo niet.
wakarimasenquote:
Iedere octopus is een inktvis. Maar niet iedere inktvis is een octopus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was het ja. Natuurlijk is dat een versimpelde test maar het geeft wel de grote lijnen aan. Dat je denkt bewust te zijn en keuzes te maken maar dat het merendeel onbewust allang besloten is. Verklaart wel alle mongolen om me heen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dat was een knoptest he, zelf besluiten wanneer je een knop in drukt. Bij complexe beslissingen werkt dat wel anders, maar dat doe je natuurlijk ook met "tools" die in je hersenen gevormd en geprogrammeerd zijn .
De naam is best grappig. Mja, we hebben het dan wel weer over Spongebob, daar klopt toch nooit wat vanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar tis wewr meer een octo dan squid
een rat is ook maar een muisquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Iedere octopus is een inktvis. Maar niet iedere inktvis is een octopus.
Schopenhauer
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij kwam even langs voor het inkoppertje?
Volgens die redenering is een Nautilus ook een inktvis.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Iedere octopus is een inktvis. Maar niet iedere inktvis is een octopus.
Schopenhauer
Daar is toch niks mis mee. Onze huidige regering vind het belangrijker dat Griekenland, Portugal en Ierland financieel gezond wordt tegen elke prijs. Dat de banken in Spanje, Italie, Griekenland....... financieel gezond zijn. Het liefst willen ze Nederland opheffen. Past dat meer in jouw straatje?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
De PVV komt vooral voor zichzelf op. Dat de joden, of eigenlijk Israël, in dat plaatje passen is slechts bijzaak.
Je moet niet de indruk wekken dat er iets te kiezen valt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee. Onze huidige regering vind het belangrijker dat Griekenland, Portugal en Ierland financieel gezond wordt tegen elke prijs. Dat de banken in Spanje, Italie, Griekenland....... financieel gezond zijn. Het liefst willen ze Nederland opheffen. Past dat meer in jouw straatje?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker schatjes en gespuis.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker schatjes en gespuis.
Omanyte.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
Onwijs toffe beesten wel.
[ afbeelding ]
Niet voor een Rutte die met knikkende knieën naar Brussel afreist om weer een blanco cheque te ondertekenen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je moet niet de indruk wekken dat er iets te kiezen valt.
allemaal cephalopodsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens die redenering is een Nautilus ook een inktvis.
Je zou beter moeten weten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet voor een Rutte die met knikkende knieën naar Brussel afreist om weer een blanco cheque te ondertekenen.
Jep een octopus zijn inktvissoorten met 8 tentakels. Een Nautilus heeft er wel 40quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens die redenering is een Nautilus ook een inktvis.
als stemmen zoveel invloed had dan was het verbodenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je moet niet de indruk wekken dat er iets te kiezen valt.
Volg jij het nieuws wel een beetje. Hoe vaak is er al niet gezegd: "Geen extra leningen voor Griekenland"?quote:
Je zit in een bubbel, bro.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Volg jij het nieuws wel een beetje. Hoe vaak is er al niet gezegd: "Geen extra leningen voor Griekenland"?
Eerlijk gezegd interesseert het me geen reet wat mn buren doen, of de virtuele entiteit "Nederland", alles iedereen maar gelukkig isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee. Onze huidige regering vind het belangrijker dat Griekenland, Portugal en Ierland financieel gezond wordt tegen elke prijs. Dat de banken in Spanje, Italie, Griekenland....... financieel gezond zijn. Het liefst willen ze Nederland opheffen. Past dat meer in jouw straatje?
Ontzettend intelligent ook. Ze zijn in aquariums te houden maar met veel kopzorgen. Ze openen sloten en deuren, zelfs glazen potten. Geen grap!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
Onwijs toffe beesten wel.
[ afbeelding ]
juist allemaal makkelijk gelulquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd interesseert het me geen reet wat mn buren doen, of de virtuele entiteit "Nederland", alles iedereen maar gelukkig is
En daar wil ik best wat voor inleveren. Het feit dat ik het zo goed heb is namelijk nauwelijks mijn eigen verdienste. Ik ben gewoon in het juiste nest geboren.
lol wat doe je jezelf aan, lees je de SC's ook stiekem door?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oui monsieur. Anders blijft het altijd lafjes bij bijlezen.
Nee, die nooit. De COS'sen ook niet compleet hoor. Alleen die bijbehorend bij de filmpjes die smeuïg zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol wat doe je jezelf aan, lees je de SC's ook stiekem door?
ben je skaffa?quote:
Dus jij vind het niet erg dat je nou in moet leveren om dat Griekenland de afgelopen 12 jaar een feestje op jouw kosten heeft gehouden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd interesseert het me geen reet wat mn buren doen, of de virtuele entiteit "Nederland", alles iedereen maar gelukkig is
En daar wil ik best wat voor inleveren. Het feit dat ik het zo goed heb is namelijk nauwelijks mijn eigen verdienste. Ik ben gewoon in het juiste nest geboren.
Heb je mijn blooper filmpje ontdekt, om te gieren!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, die nooit. De COS'sen ook niet compleet hoor. Alleen die bijbehorend bij de filmpjes die smeuïg zijn.
pass the dutchyquote:
Ik geloof echt dat je denkt dat mensen op kosten van 'jouw' geld een feestje vieren. Nu wordt het eng.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus jij vind het niet erg dat je nou in moet leveren om dat Griekenland de afgelopen 12 jaar een feestje op jouw kosten heeft gehouden?
Nee, doe 's een linkje geven plz.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je mijn blooper filmpje ontdekt, om te gieren!
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, doe 's een linkje geven plz.
Niet echt. Ik heb een goedlopend bedrijf en betaal al jaren veel belasting. Of het nu linksom of rechtsom uitgegeven wordt, ik merk het niet. Het is gevoelsmatig namelijk altijd teveel. En toen ik ieder jaar daar op vakantie ging, keer of 6 denk ik, klaagde ik ook niet dat alles lekker betaalbaar was.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus jij vind het niet erg dat je nou in moet leveren om dat Griekenland de afgelopen 12 jaar een feestje op jouw kosten heeft gehouden?
deze halve nep griek gaat vd week lekker van brain zijn geld in het het appartement van zijn griekse oom en tante chille n feestvierenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat je denkt dat mensen op kosten van 'jouw' geld een feestje vieren. Nu wordt het eng.
Teveel moeite hè.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef Joezi het volgende:
Maar is stop alweer met filmpjes maken, ik krijg te weinig credits!
Je hebt gelijk ook. Het potje moet leeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze halve nep griek gaat vd week lekker van brain zijn geld in het het appartement van zijn griekse oom en tante chille n feestvieren
Dat zijn octopussen, niet nautilussen voor zover ik weet. Een nautilus kan zichzelf niet voortbewegen buiten een aquariumquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:04 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ontzettend intelligent ook. Ze zijn in aquariums te houden maar met veel kopzorgen. Ze openen sloten en deuren, zelfs glazen potten. Geen grap!
Geniet ervan. Je weet nooit wanneer je weer een cadeautje krijgt van die gierige Hollanders.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze halve nep griek gaat vd week lekker van brain zijn geld in het het appartement van zijn griekse oom en tante chille n feestvieren
Feta in overvloed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef PeZu het volgende:
Ik bestel vast wat 5 of 6 sterren metaxa, brain betaald
Ja octopussen ja. Inktvissen zijn ook niet in aquaria te houden trouwens. Ze moeten veel bewegen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zijn octopussen, niet nautilussen voor zover ik weet. Een nautilus kan zichzelf niet voortbewegen buiten een aquarium
Dan ga je toch af en toe met 'm wandelen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja octopussen ja. Inktvissen zijn ook niet in aquaria te houden trouwens. Ze moeten veel bewegen.
Run je ook zo je bedrijf? Je boekhouder betaalt een paar facturen twv een ton en het is onduidelijk waar dat geld heen gaat. Zeg je dan ook "Hee, niks aan de hand, ik kan nog steeds 3 keer per jaar op vakantie".quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb een goedlopend bedrijf en betaal al jaren veel belasting. Of het nu linksom of rechtsom uitgegeven wordt, ik merk het niet. Het is gevoelsmatig namelijk altijd teveel. En toen ik ieder maar daar op vakantie ging, keer of 6 denk ik, klaagde ik ook niet dat alles lekker betaalbaar was.
Ga eens kijken in Afrika. Daar betalen ze amper belasting. En TOP dat het daar is.
Octopussen zijn inktvissen!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:13 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja octopussen ja. Inktvissen zijn ook niet in aquaria te houden trouwens. Ze moeten veel bewegen.
Nee het zijn koppotigen. Bij gebrek aan vertaling noemen wij het inktvissen.quote:
Ja vooral altijd in bruto blijven denkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Run je ook zo je bedrijf? Je boekhouder betaalt een paar facturen twv een ton en het is onduidelijk waar dat geld heen gaat. Zeg je dan ook "Hee, niks aan de hand, ik kan nog steeds 3 keer per jaar op vakantie".
Ja zo ik mijn bedrijf, als het om belastingen gaat. Zo zijn nu eenmaal de regels. Het is nooit anders geweest.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Run je ook zo je bedrijf? Je boekhouder betaalt een paar facturen twv een ton en het is onduidelijk waar dat geld heen gaat. Zeg je dan ook "Hee, niks aan de hand, ik kan nog steeds 3 keer per jaar op vakantie".
Sja als we alles letterlijk moeten gaan vertalenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee het zijn koppotigen. Bij gebrek aan vertaling noemen wij het inktvissen.
het zijn cephalopods maar niet dezelfde familie alleen ordequote:
Blaaswerk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sja als we alles letterlijk moeten gaan vertalen
In dit geval is het wel verwarrend omdat je de familie inktvissen en de soort inktvissen hebt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sja als we alles letterlijk moeten gaan vertalen
ja in het nederlands onhandig maar dat is wel vaker zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:17 schreef rico80 het volgende:
[..]
In dit geval is het wel verwarrend omdat je de familie inktvissen en de soort inktvissen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |