ik wou er nog een piep voor joez,tussen doen maar die arme jongen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:47 schreef Jian het volgende:
Ik had er al zoveel achter elkaar, ik denk ik laat 'm lopen, anders denken ze nog dat ik het expres doe.
Katten houden van piepkuikens. Het kan prima zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:46 schreef PeZu het volgende:
Kut plaatje vergeten, edit lstiv op smartphone, kan een lief modje een mooien katjen in de op knikkeren? Tnx
tnx maar vanwaar deze verklaring zo plots?quote:
ik ben flapuitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:50 schreef PeZu het volgende:
tnx maar vanwaar deze verklaring zo plots?
ooh ik dacht pionnetjequote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou er nog een piep voor joez,tussen doen maar die arme jongen...
Dat kunnen we vast noteren..quote:
tis nie waar hehquote:
Dat is de grote vraagquote:
Ik zie het voor me. Je schets een mooi beeldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
Ik heb een kat die is bijna net zo groot als zo'n Main Coon, echt waar. Hij is alleen tering lelijk. Hij is ooit uit de duinen komen aanlopen, heel brutaal binnen gekomen en nooit meer weg gegaan. Hij gaat bij voorkeur midden op de stoep voor het huis zitten, zodat honden die worden uitgelaten, zenuwachtig van de stoep af gaan als ze langs hem moeten, vind ie leuk.
Wat een baas!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
Ik heb een kat die is bijna net zo groot als zo'n Main Coon, echt waar. Hij is alleen tering lelijk. Hij is ooit uit de duinen komen aanlopen, heel brutaal binnen gekomen en nooit meer weg gegaan. Hij gaat bij voorkeur midden op de stoep voor het huis zitten, zodat honden die worden uitgelaten, zenuwachtig van de stoep af gaan als ze langs hem moeten, vind ie leuk.
ow jeequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat zei de gitaarwinkel? En hoe spelen de nieuwe snaren?
Its all in a name.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
Ik heb een kat die is bijna net zo groot als zo'n Main Coon, echt waar. Hij is alleen tering lelijk. Hij is ooit uit de duinen komen aanlopen, heel brutaal binnen gekomen en nooit meer weg gegaan. Hij gaat bij voorkeur midden op de stoep voor het huis zitten, zodat honden die worden uitgelaten, zenuwachtig van de stoep af gaan als ze langs hem moeten, vindt ie leuk.
Is dit hem?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
Ik heb een kat die is bijna net zo groot als zo'n Main Coon, echt waar. Hij is alleen tering lelijk. Hij is ooit uit de duinen komen aanlopen, heel brutaal binnen gekomen en nooit meer weg gegaan. Hij gaat bij voorkeur midden op de stoep voor het huis zitten, zodat honden die worden uitgelaten, zenuwachtig van de stoep af gaan als ze langs hem moeten, vindt ie leuk.
Daar is mijn kitler ook zo goed in. Niet zo groot als een maine coon maar wel een flinkert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
Is dat Scarlet Johansson??quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef PeZu het volgende:
Maar dat is scarlet dat ziet iedereen, dus het gaat over mij toch
Grappigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
hmhm heb ook nog een uitgebreidere maar die mav niet tenzij fok abboquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zie het voor me. Je schets een mooi beeld
En het is geen grap hè, dat doet ie dus echt, als ze aan komen lopen gaat ie zich quasi zitten wassen en dan opeens kijkt ie ze aan ... hij kijkt altijd al gemeen dus dat heeft ie mee en dan gaan die honden van de stoep af. Hij doet het altijd bij de hond van m'n buuv en van de overburen, dat zijn geen helden van formaat, maar toch en zo incidenteel gewoon een toevallige voorbijgangerquote:
Ik had bij jou UI wel altijd iets van 'ik ken dat gezicht'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmhm heb ook nog een uitgebreidere maar die mav niet tenzij fok abbo
MAUW!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar is mijn kitler ook zo goed in. Niet zo groot als een maine coon maar wel een flinkert.
En intimiderend voor honden, dat vond ik altijd leuk om te zien dan.
Een echte baasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
En het is geen grap hè, dat doet ie dus echt, als ze aan komen lopen gaat ie zich quasi zitten wassen en dan opeens kijkt ie ze aan ... hij kijkt altijd al gemeen dus dat heeft ie mee en dan gaan die honden van de stoep af. Hij doet het altijd bij de hond van m'n buuv en van de overburen, dat zijn geen helden van formaat, maar toch en zo incidenteel gewoon een toevallige voorbijganger
Ik heb een nieuw kabeltje, die was kapot. De snaren zien er mooi uit. Ik wist niet dat ze zilverkleurig moesten zijn. Het klinkt volgens mij wel een beetje anders. Of ik ze nou ook makkelijker in kan drukken weet ik niet. Ik heb ze er zelf opgezet. Dat ging wel goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat zei de gitaarwinkel? En hoe spelen de nieuwe snaren?
scarlet is tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik had bij jou UI wel altijd iets van 'ik ken dat gezicht'.
2 Weken terug Lucy gezien en The Island staat in de kast
juist nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:04 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Tis toch wel een zuiver ras he?
wanna ave at it m8quote:
Lol! Moedig wel. En heb je er een tuner bij gehaald om ze te tunen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw kabeltje, die was kapot. De snaren zien er mooi uit. Ik wist niet dat ze zilverkleurig moesten zijn. Het klinkt volgens mij wel een beetje anders. Of ik ze nou ook makkelijker in kan drukken weet ik niet. Ik heb ze er zelf opgezet. Dat ging wel goed.
Heb je een keer verteld ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik m, jij weet hoe ik m heb genoemd
a karavan for me mum m8quote:
Nu word ik heel nieuwsgierig. Jian mag ik de naam weten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je een keer verteld ja.
Die naam klopt bij wat je net schreef.
same herequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nu word ik heel nieuwsgierig. Jian mag ik de naam weten?
Nee gewoon met de app. Ik neem aan dat hij goed werkt. Probeer jij hem anders eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Moedig wel. En heb je er een tuner bij gehaald om ze te tunen?
Misschien morgen, ik ben moe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee gewoon met de app. Ik neem aan dat hij goed werkt. Probeer jij hem anders eens.
https://itunes.apple.com/(...)ree/id527588389?mt=8
Oh ja hoor, hij heet Bakkes, het 1e dat in opkwam toen ik hem voor het eerst ontmoette.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nu word ik heel nieuwsgierig. Jian mag ik de naam weten?
ik mijn meeste gehaaide, ik zag dat ik net per ongelyuk mijn aapie had aangezet, dan maar ff de haai om jian te overtuigenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:13 schreef Voxs het volgende:
Zelfs mijn liefste ui er voor aangezet...
ow wacht
zo
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh ja hoor, hij heet Bakkes, het 1e dat in opkwam toen ik hem voor het eerst ontmoette.
Heel toepasselijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh ja hoor, hij heet Bakkes, het 1e dat in opkwam toen ik hem voor het eerst ontmoette.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
J adat aapje paste meer bij de opmerking dat je knap wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik mijn meeste gehaaide, ik zag dat ik net per ongelyuk mijn aapie had aangezet, dan maar ff de haai om jian te overtuigen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
J adat aapje paste meer bij de opmerking dat je knap was
Ik moet je bekennen dat ik hem even vergeten wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Die is ook best gemeen, ben je er al doorheen?
De aap was niet knap. Maar met bril erg "Smug"quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ik vind apen meestal niet zo knap, maar dat was per ongeluk omdat ik de url van mijn andere scarlet ui kopieerde
brutaal aapie jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
De aap was niet knap. Maar met bril erg "Smug"
Ja en het vervolg Shan ook, maar ik moet je bekennen dat het niet één van zijn makkelijkste boeken is om mee te beginnen,vind ik dan. Wat ik al zei, ik begon met Ninja en die sleepte me werkelijk helemaal mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen dat ik hem even vergeten was![]()
Soms lees ik meerdere boeken tegelijk.
Nu ik weer aan Nichiren denk ga ik het maar weer eens oppakken. Want het verhaal was goed.
Dit boek sleepte me ook mee ( ik zal de titel maar niet noemen in deze zinquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en het vervolg Shan ook, maar ik moet je bekennen dat het niet één van zijn makkelijkste boeken is om mee te beginnen,vind ik dan. Wat ik al zei, ik begon met Ninja en die sleepte me werkelijk helemaal mee.
ooh you devil!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:25 schreef PeZu het volgende:
Ik weet nog een leuk boek
[ afbeelding ]
Degene die dit boek haalt binnen een week uit heeft en mij een bepaald antwoord kan geven, krijgt wat leuks
Oh, dat kan ik ook, van het één in het andere vliegen en gewoon te weinig tijd hebben om het allemaal te bekijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit boek sleepte me ook mee ( ik zal de titel maar niet noemen in deze zin) . Ik hou wel van boeken waar je alert mee moet zijn. Dit boek is goed.
Echter, soms heb ik periodes met korte aandachtsspanne en vlieg ik van boek naar serie naar site naar boek.
Het verhaal 'popt' soms ineens weer op de voorgrond, voor mij teken om het gewoon lekker uit te lezen.
Dat is niet zo slim.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
Half 12 en aan de koffie, da's nie goed, wel lekker, dat wel
je kent hem?quote:
Als ik nu nog een bak drink dan ben ik om 6 uur nog wakkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
Ooooh, dan is het niet erg. Geniet er dan maar van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel ja joh, ik slaap altijd en overal, koffie of geen koffie
caffeine houdt je niet wakker is een mythe met placebo effectquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
Ik googlede hem net. Las de beschrijving en was verkocht.quote:
Mannenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel ja joh, ik slaap altijd en overal, koffie of geen koffie
Ik zei het al, ik slaap er prima opquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
caffeine houdt je niet wakker is een mythe met placebo effect
Nooit problemen mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik nu nog een bak drink dan ben ik om 6 uur nog wakker
brutaal aapiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik googlede hem net. Las de beschrijving en was verkocht.
En toen dacht ik aan je opdracht: 1 week, 1 antwoord op een vraag geven.= You Devil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |