ik wou er nog een piep voor joez,tussen doen maar die arme jongen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:47 schreef Jian het volgende:
Ik had er al zoveel achter elkaar, ik denk ik laat 'm lopen, anders denken ze nog dat ik het expres doe.
Katten houden van piepkuikens. Het kan prima zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:46 schreef PeZu het volgende:
Kut plaatje vergeten, edit lstiv op smartphone, kan een lief modje een mooien katjen in de op knikkeren? Tnx
tnx maar vanwaar deze verklaring zo plots?quote:
ik ben flapuitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:50 schreef PeZu het volgende:
tnx maar vanwaar deze verklaring zo plots?
ooh ik dacht pionnetjequote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou er nog een piep voor joez,tussen doen maar die arme jongen...
Dat kunnen we vast noteren..quote:
tis nie waar hehquote:
Dat is de grote vraagquote:
Ik zie het voor me. Je schets een mooi beeldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
Ik heb een kat die is bijna net zo groot als zo'n Main Coon, echt waar. Hij is alleen tering lelijk. Hij is ooit uit de duinen komen aanlopen, heel brutaal binnen gekomen en nooit meer weg gegaan. Hij gaat bij voorkeur midden op de stoep voor het huis zitten, zodat honden die worden uitgelaten, zenuwachtig van de stoep af gaan als ze langs hem moeten, vind ie leuk.
Wat een baas!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
Ik heb een kat die is bijna net zo groot als zo'n Main Coon, echt waar. Hij is alleen tering lelijk. Hij is ooit uit de duinen komen aanlopen, heel brutaal binnen gekomen en nooit meer weg gegaan. Hij gaat bij voorkeur midden op de stoep voor het huis zitten, zodat honden die worden uitgelaten, zenuwachtig van de stoep af gaan als ze langs hem moeten, vind ie leuk.
ow jeequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat zei de gitaarwinkel? En hoe spelen de nieuwe snaren?
Its all in a name.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
Ik heb een kat die is bijna net zo groot als zo'n Main Coon, echt waar. Hij is alleen tering lelijk. Hij is ooit uit de duinen komen aanlopen, heel brutaal binnen gekomen en nooit meer weg gegaan. Hij gaat bij voorkeur midden op de stoep voor het huis zitten, zodat honden die worden uitgelaten, zenuwachtig van de stoep af gaan als ze langs hem moeten, vindt ie leuk.
Is dit hem?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
Ik heb een kat die is bijna net zo groot als zo'n Main Coon, echt waar. Hij is alleen tering lelijk. Hij is ooit uit de duinen komen aanlopen, heel brutaal binnen gekomen en nooit meer weg gegaan. Hij gaat bij voorkeur midden op de stoep voor het huis zitten, zodat honden die worden uitgelaten, zenuwachtig van de stoep af gaan als ze langs hem moeten, vindt ie leuk.
Daar is mijn kitler ook zo goed in. Niet zo groot als een maine coon maar wel een flinkert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
Is dat Scarlet Johansson??quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef PeZu het volgende:
Maar dat is scarlet dat ziet iedereen, dus het gaat over mij toch
Grappigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
hmhm heb ook nog een uitgebreidere maar die mav niet tenzij fok abboquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zie het voor me. Je schets een mooi beeld
En het is geen grap hè, dat doet ie dus echt, als ze aan komen lopen gaat ie zich quasi zitten wassen en dan opeens kijkt ie ze aan ... hij kijkt altijd al gemeen dus dat heeft ie mee en dan gaan die honden van de stoep af. Hij doet het altijd bij de hond van m'n buuv en van de overburen, dat zijn geen helden van formaat, maar toch en zo incidenteel gewoon een toevallige voorbijgangerquote:
Ik had bij jou UI wel altijd iets van 'ik ken dat gezicht'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmhm heb ook nog een uitgebreidere maar die mav niet tenzij fok abbo
MAUW!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar is mijn kitler ook zo goed in. Niet zo groot als een maine coon maar wel een flinkert.
En intimiderend voor honden, dat vond ik altijd leuk om te zien dan.
Een echte baasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
En het is geen grap hè, dat doet ie dus echt, als ze aan komen lopen gaat ie zich quasi zitten wassen en dan opeens kijkt ie ze aan ... hij kijkt altijd al gemeen dus dat heeft ie mee en dan gaan die honden van de stoep af. Hij doet het altijd bij de hond van m'n buuv en van de overburen, dat zijn geen helden van formaat, maar toch en zo incidenteel gewoon een toevallige voorbijganger
Ik heb een nieuw kabeltje, die was kapot. De snaren zien er mooi uit. Ik wist niet dat ze zilverkleurig moesten zijn. Het klinkt volgens mij wel een beetje anders. Of ik ze nou ook makkelijker in kan drukken weet ik niet. Ik heb ze er zelf opgezet. Dat ging wel goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat zei de gitaarwinkel? En hoe spelen de nieuwe snaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |