Gasten van 2014quote:Zomergasten is een Nederlands televisieprogramma van de VPRO dat elk jaar in de zomer, meer bepaald rond augustus, op zondagavond rechtstreeks uitgezonden wordt. Het programma bestaat sinds 1988 en werd bedacht door Krijn ter Braak. In een avondvullend programma mag iedere zondag een bekende of interessante Nederlander, Vlaming of Nederlandssprekende buitenlander zijn of haar favoriete televisieavond samenstellen. De gast komt meestal uit de literatuur, wetenschap, televisie, de politiek of het bedrijfsleven. De gekozen fragmenten worden getoond en aan de hand daarvan wordt de gast geïnterviewd door een interviewer/presentator. Het programma is in zijn anno 2013 25-jarig bestaan uitgegroeid tot een van de bekendste programma's van de Nederlandse publieke omroep. Na elke aflevering van het programma wordt sinds een aantal jaren een film uitgezonden die door de zomergast van de avond werd uitgekozen.
Schijnt met rechten te maken hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:56 schreef Gehenna het volgende:
Idd, ik ben 'helaas' dan op vakantie.
Waarom is de uitzending eigenlijk maar 10 dagen terug te kijken op internet? Uitzending gemist zou toch juist een on-demand archief moeten zijn?
Rechten, schmechtenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Schijnt met rechten te maken hebben.
Even opgezocht, dat is NPO Plus dus, maar het lijkt dat dat alleen te kijken is met NLZiet, dus in combinatie met RTL en SBS, wat ik dus nooit kijk... En daarnaast is de content maar 1 jaar beschikbaar, ik wil juist het archief in duikenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:05 schreef TargaFlorio het volgende:
De Publieke Omroep heeft samen met RTL en SBS nu toch ook een betaalde "uitzending gemist"?
Dit is dan wel weer leuk, het zijn juist die 'art-house'/klassieke films die ik nogal mis op Netflixquote:Bovendien biedt NPO Plus tientallen buitenlandse films aan die eerder te zien waren bij de publieke omroep, maar niet te vinden zijn op Uitzending Gemist. Vanaf de start zijn films beschikbaar als Slumdog Millionaire en The Artist. Later in 2014 zullen nog opvallende titels volgen als Intouchables, Midnight in Paris en Jagten.
Dan moet je naar het museum beeld en geluidquote:
vanuit mijn luie stoel!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan moet je naar het museum beeld en geluid
Waar gaat het heen met de wereld als zelfs de stoelen al lui zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
vanuit mijn luie stoel!
Maar dat staat nog wel een keer op de planning
Ik hou me maar wijselijk stil over mijn bank danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de wereld als zelfs de stoelen al lui zijn
Dat is dan zeker een slaapbank?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Gehenna het volgende:
Ik hou me maar wijselijk stil over mijn bank dan
Klopt!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:57 schreef roos94 het volgende:
Volgens iemand die ik ken heeft Linda de Mol ook bij zomergasten gezeten
Je kunt een oproep plaatsen in V&A. Mss heeft iemand die uitzending toevallig opgenomen en bewaard.quote:maar kan deze echt nergens vinden..iemand die weet waar ik deze aflevering terug kan kijken? Wil hem heel graag zien namelijk
26-8-2007.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:57 schreef roos94 het volgende:
Volgens iemand die ik ken heeft Linda de Mol ook bij zomergasten gezeten maar kan deze echt nergens vinden..iemand die weet waar ik deze aflevering terug kan kijken? Wil hem heel graag zien namelijk
Je zal zo iemand maar kennen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:57 schreef roos94 het volgende:
Volgens iemand die ik ken heeft Linda de Mol ook bij zomergasten gezeten
Vandaar die harde kutscheten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt!
Het heeft zelfs de FP van FOK! gehaald:
Geen schaamlipverkleining voor Linda de Mol
Neh.quote:
Ik kan je wel een samenvatting geven: oppervlakkig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:57 schreef roos94 het volgende:
Volgens iemand die ik ken heeft Linda de Mol ook bij zomergasten gezeten maar kan deze echt nergens vinden..iemand die weet waar ik deze aflevering terug kan kijken? Wil hem heel graag zien namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |