Mijn naaktfoto's worden niet meer up-to-date dan dat. Spijt me voor je man.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet je KPD topic ook hoogstnodig eens bijwerken.
Er wordt vrij weinig meer gereld in VBL johquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop op een omstreden mod zodat er gereld gaat worden. Zeg maar wat GGMM is voor VBL. Zo iemand moeten we hier ook in KLB hebben. Wie is de grootste trol hier? Geef die maar een blauw kleurtje.
Niet in het Ajax-topic.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er wordt vrij weinig meer gereld in VBL joh
Nee, jullie overdrijven gewoon een tikkeltje. Als GGMM alleen al een post zet, komen de bakken met duivenpoep aanvliegen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet in het Ajax-topic.Wel in het Feyenoord-topic als GGMM weer eens grappig denkt te zijn.
En terecht.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jullie overdrijven gewoon een tikkeltje. Als GGMM alleen al een post zet, komen de bakken met duivenpoep aanvliegen.
Goede vraag.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:03 schreef Aberella het volgende:
Heb je als mod ook automatisch toegang tot het keldertje?
lijkt mij van nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:03 schreef Aberella het volgende:
Dat opperde ik gisteren ook nog in één van onze uitvoerige gesprekken via PM, maar ze staat erop dat ik het gaat doen.quote:
En voor wie mij niet gelooft:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:56 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat opperde ik gisteren ook nog in één van onze uitvoerige gesprekken via PM, maar ze staat erop dat ik het gaat doen.
Dus ik stel voor dat we het overleg nu staken. Wie verder nog vragen over dit onderwerp heeft, kan terecht in KLB-feedback, waar ik samen met mijn mede-mods graag jullie vragen beantwoord.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
En voor wie mij niet gelooft:
[..]
Dus ik stel voor dat we het overleg nu staken. Wie verder nog vragen over dit onderwerp heeft, kan terecht in KLB-feedback, waar ik samen met mijn mede-mods graag jullie vragen beantwoord.
Je bent zelf een kelder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:52 schreef Aberella het volgende:
[..]
Oh dan denk ik er nog even over na.
Nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:03 schreef Aberella het volgende:
Jij wilt Vogeltjes_Dans als moderator?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop op een omstreden mod zodat er gereld gaat worden. Zeg maar wat GGMM is voor VBL. Zo iemand moeten we hier ook in KLB hebben. Wie is de grootste trol hier? Geef die maar een blauw kleurtje.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef Spongeboss het volgende:
Pas op dat het geen slowchat gaat worden.
Als jij geen drugs gebruikt, hoe verklaar jij dan je soms ietwat aparte postgedrag?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben een opvallende user! (Gebruiker vind ik een nare term. Alsof ik drugs gebruik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |