abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2014 @ 08:34:46 #176
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143619241
quote:
12s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, mogelijk. Zouden we haar broek- en heupmaat (Schnautzer, ik zal niet doorgaan... :P ) moeten weten en de snelheid waarmee je dunner wordt in ~10 dagen...
tijdens ontbinding los van het lichaam geraakt
  woensdag 20 augustus 2014 @ 08:37:23 #177
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143619268
quote:
11s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- wat doet jou vermoeden dat dat niet door de meiden gedaan is?
- wie moet dat dan gedaan hebben?
- heeft diegene zowel de camera als de telefoon (ofwel iPhone, ofwel Samsung) weer netjes in de rugzak gestopt, in de hoop dat het 67 dagen na de laatste oproeppoging gevonden zou worden door inheemse rijstboertjes?
de vinder van de tas, hey een telefoon, ff kijken of die het nog doet, he bah een pincode nodig, ff noodoproep testen dan. Wow een camera, ff spelen, ff kiekjes bekijken, wtf, dit is de rugzak van die meiden, wil ik niks mee te maken hebben, straks word ik verdacht, dropt tas voor de vinder die m wegbrengt.
pi_143619285
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:34 schreef Marrije het volgende:

[..]

tijdens ontbinding los van het lichaam geraakt
Ok, goeie mogelijkheid. Als leek lijkt me een bekken anders aardig sterk. Hoe groot is de kans dat het broekje van een dood gedecomposeerd bekken gegleden is, puur door decompositie alleen?

Het zou ook betekenen dat de plek van overlijden maximaal (in het geval van in situ, zoniet dan van nog hogerop) het dichtste bij de Mirador is gevonden.

- hoe komt de rugzak daar terecht waar ie stond (het verste weg (op haar gespoelde rib na) van de Mirador)?
- hoe zijn de foto's en oproepen gemaakt?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143619313
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

de vinder van de tas, hey een telefoon, ff kijken of die het nog doet, he bah een pincode nodig, ff noodoproep testen dan. Wow een camera, ff spelen, ff kiekjes bekijken, wtf, dit is de rugzak van die meiden, wil ik niks mee te maken hebben, straks word ik verdacht, dropt tas voor de vinder die m wegbrengt.
- de 90 "foto's" waren minstens 72 uur (!) vóór de noodoproeppogingen dan wel "probeerseltjes" als jij stelt
- hoeveel mensen komen langs die rivier in al die dagen?
- waarom zou iemand waardevolle spullen niet houden maar netjes geordend terugzetten in een rugzak?
- what about de makkelijk te verdienen 83/87/37 dollar?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 20 augustus 2014 @ 08:42:21 #180
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143619332
quote:
19s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, goeie mogelijkheid. Als leek lijkt me een bekken anders aardig sterk. Hoe groot is de kans dat het broekje van een dood gedecomposeerd bekken gegleden is, puur door decompositie alleen?

Het zou ook betekenen dat de plek van overlijden maximaal (in het geval van in situ, zoniet dan van nog hogerop) het dichtste bij de Mirador is gevonden.

- hoe komt de rugzak daar terecht waar ie stond (het verste weg (op haar gespoelde rib na) van de Mirador)?
- hoe zijn de foto's en oproepen gemaakt?
dat stuk heupbot was toch van kris? Geen heupen waar de broek niet overheen kan. Tijdens ontbinding kunnen er ook dieren aan getrokken hebben, aan de botten en aan het broekje.

Andere vragen zijn al beantwoord denk ik?
pi_143619356
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat stuk heupbot was toch van kris? Geen heupen waar de broek niet overheen kan. Tijdens ontbinding kunnen er ook dieren aan getrokken hebben, aan de botten en aan het broekje.

Andere vragen zijn al beantwoord denk ik?
Nee. :)

Het punt is wel dat het broekje dan dus maximaal daar is gekomen.

- is Kris teruggelopen?
- wat is er gebeurd dat haar broekje zo ver van haar bekkenbot gevonden werd?

woensdag 20 augustus 2014 @ 08:47:39 #182
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143619376
quote:
19s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- de 90 "foto's" waren minstens 72 uur (!) vóór de noodoproeppogingen dan wel "probeerseltjes" als jij stelt
- hoeveel mensen komen langs die rivier in al die dagen?
- waarom zou iemand waardevolle spullen niet houden maar netjes geordend terugzetten in een rugzak?
- what about de makkelijk te verdienen 83/87/37 dollar?
de eerste vinder kan die tas best een paar dagen in bezit hebben gehad, what to do what to do, heb ik wat aan die foon met mn eigen sim of zit er ook een simlock op. En het is een moeilijk begaanbaar gebied maar juist daar langs dat pad en of die rivier komen toch ook nog wel mensen (john vand heuvel). Omdat die iemand denkt dat de zoekactie te intensief wordt? En dat ie de spullen toch liever kwijt dan rijk is omdat ie geen verdachte wil zijn als men het bij hem vindt. De uiteindelijke vinder heeft er toch ook voor gekozen om het terug te brengen ipv te houden. Misschien aan die indiaan vragen waarom ze t niet heeft gehouden ;)
pi_143619421
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

de eerste vinder kan die tas best een paar dagen in bezit hebben gehad, what to do what to do, heb ik wat aan die foon met mn eigen sim of zit er ook een simlock op. En het is een moeilijk begaanbaar gebied maar juist daar langs dat pad en of die rivier komen toch ook nog wel mensen (john vand heuvel). Omdat die iemand denkt dat de zoekactie te intensief wordt? En dat ie de spullen toch liever kwijt dan rijk is omdat ie geen verdachte wil zijn als men het bij hem vindt. De uiteindelijke vinder heeft er toch ook voor gekozen om het terug te brengen ipv te houden. Misschien aan die indiaan vragen waarom ze t niet heeft gehouden ;)
Waarom is zo'n onwaarschijnlijk scenario nodig?

Is er geen logischer verklaring?

Waarom denk je dat ze na 7-10 dagen niet meer leefden? Of in ieder geval 1 van hen?

woensdag 20 augustus 2014 @ 08:59:18 #184
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143619525
quote:
11s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom is zo'n onwaarschijnlijk scenario nodig?

Is er geen logischer verklaring?

Waarom denk je dat ze na 7-10 dagen niet meer leefden? Of in ieder geval 1 van hen?
ik vind het helemaal niet zo onwaarschijnlijk.

Gedurende 7 dagen zijn die noodoproepen gedaan? Of was dat nou 4 dagen. En dan ff zonder die laatste oproep aan het eind.
pi_143619564
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik vind het helemaal niet zo onwaarschijnlijk.
Dat is zoveel niet.

Wat maakt het waarschijnlijk? Wat is je beredenering?

quote:
Gedurende 7 dagen zijn die noodoproepen gedaan? Of was dat nou 4 dagen. En dan ff zonder die laatste oproep aan het eind.
Weten we niet, maar "op verschillende dagen na 1 april nog".

woensdag 20 augustus 2014 @ 09:22:06 #186
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143619861
Is toch niet raar dat die tas wordt gevonden?
Het is niet zo dat er nooit iemand komt waar ie stond. Volgens JvdH komen er in dat gebied nog wel wat mensen. Best logisch dat een vinder, zeker na wat putswerk aan de apparaatjes, heeft gedacht hier kan ik betre niet mee gevonden worden, weg ermee.

Ik denk max 4 dagen dat ze nog hebben geleefd en toen zijn overleden.
In geval van misdrijf kunnen ze voor dood zijn achtergelaten en hebben ze half half nog wat dagen geleefd?
In geval van verdwaling kunnen ze toen zijn overvallen door het opkomende water?

Geval 1 zou veklaren waaom er niks wordt gezegd over een eventuele afscheidsboodschap?
Ik zou het zo raar vinden als die er niet is.
pi_143619902
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 09:22 schreef Marrije het volgende:
Is toch niet raar dat die tas wordt gevonden?
Het is niet zo dat er nooit iemand komt waar ie stond. Volgens JvdH komen er in dat gebied nog wel wat mensen. Best logisch dat een vinder, zeker na wat putswerk aan de apparaatjes, heeft gedacht hier kan ik betre niet mee gevonden worden, weg ermee.

Ik denk max 4 dagen dat ze nog hebben geleefd en toen zijn overleden.
In geval van misdrijf kunnen ze voor dood zijn achtergelaten en hebben ze half half nog wat dagen geleefd?
In geval van verdwaling kunnen ze toen zijn overvallen door het opkomende water?

Geval 1 zou veklaren waaom er niks wordt gezegd over een eventuele afscheidsboodschap?
Ik zou het zo raar vinden als die er niet is.
Ok, dus je redenatie is de (ons bekende!) afwezigheid van een afscheidsboodschap en daarom zeg je 4 dagen?

Die geen boodschap vind ik ook gek. Maar is daar geen andere verklaring voor?

pi_143620060
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 07:53 schreef El_Matador het volgende:
Heb je kennis van hallucinaties ten gevolge van:
• honger
Nee. De symptomen zijn eerst een gevoel van honger, dat verdwijnt na een paar dagen, duizelingen en algemene zwakte (weinig energie).
quote:
• slaapgebrek/slecht slapen/niet uitrusten
Nee. Wat Saraah beschrijft zijn geen hallucinaties maar vermoeidheid van de oogspieren. Wanneer vermoeidheid door gebrek aan slaap echt tot problemen gaat leiden dan val je in slaap; kan je niet tegen houden.
quote:
• panieksituaties (langdurig ook wel "stress" genoemd, al zal jij daar vast een mooiere medische term voor kunnen vinden)
Nee, dat leidt niet tot hallucinaties.
quote:
• dehydratatie
Ik geloof niet in dehydratie. Ze hadden toegang tot meer dan voldoende water.
quote:
• het eten van (mild-)giftige planten, vruchten, schimmels, wortels
Ja, maar dat is toeredeneren naar een gewenst scenario. We mogen veilig aannemen dat de meiden weten dat het eten van juist paddenstoelen en wortels dodelijk kan zijn. Zomaar planten en vruchten in je mond steken doe je ook niet snel.
quote:
• infecties, bloedzuigers en andere nasty bugs
Infecties wel door koorts. Bloedzuigers en bugs zover ik weet niet. Malaria zou kunnen maar ik neem aan dat de meiden daar tegen waren ingeënt.
quote:
Deel het met ons en verlicht de kudde! :*
Maar deze dingen zeg ik al zo lang. Net als dat je stevige en gezonde enkels, knieën en bekken moet hebben om zo'n kabelbrug over te steken. Bij instabiliteit van één of meerdere van deze gewrichten zwiept die kabel alle kanten op. Dat komt omdat je spieren dan gaan compenseren en daardoor ga je trillen/schudden. Met gebroken benen/voeten kan je het wel vergeten en met een gebroken arm/sleutelbeen wordt het extreem moeilijk.

Waarom neem je pas iets aan nadat ik zeg dat ik uit de zorg kom?
Ik ben 12 jaar nachthoofd geweest, heb trainingen gegeven aan brandweer en ambulance personeel en heb naast die nachtdiensten (7 op 7 af) op de internationale ambulance gezeten.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 09:34:18 #189
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143620077
quote:
19s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 09:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, dus je redenatie is de (ons bekende!) afwezigheid van een afscheidsboodschap en daarom zeg je 4 dagen?

Die geen boodschap vind ik ook gek. Maar is daar geen andere verklaring voor?
Ik denk ook dat als ze er echt 10 of 11 dagen zouden hebben geleefd ze gevonden zouden moeten zijn. Kijk, er is eea gevonden naast / vlakbij de rivier. Als ze daar geweest zijn dan zou iemand dat hebben gezien denk ik, in 11 dagen. Of ze zijn er niet geweest maar alleen in de rivier gedumpt. Of ze zijn echt niet gezien / gevonden maar dat vind ik minder aannemelijk.
pi_143620144
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 07:53 schreef El_Matador het volgende:
Heb je kennis van hallucinaties ten gevolge van:
• honger
Nee. De symptomen zijn eerst een gevoel van honger, dat verdwijnt na een paar dagen, duizelingen en algemene zwakte (weinig energie).
quote:
• slaapgebrek/slecht slapen/niet uitrusten
Nee. Wat Saraah beschrijft zijn geen hallucinaties maar vermoeidheid van de oogspieren. Wanneer vermoeidheid door gebrek aan slaap echt tot problemen gaat leiden dan val je in slaap; kan je niet tegen houden.
quote:
• panieksituaties (langdurig ook wel "stress" genoemd, al zal jij daar vast een mooiere medische term voor kunnen vinden)
quote:
• dehydratatie
quote:
• het eten van (mild-)giftige planten, vruchten, schimmels, wortels
Ja, maar dat is toeredeneren naar een gewenst scenario. We mogen veilig aannemen dat de meiden weten dat het eten van juist paddenstoelen en wortels dodelijk kan zijn. Zomaar planten en vruchten in je mond steken doe je ook niet snel.
quote:
• infecties, bloedzuigers en andere nasty bugs
Infecties wel door koorts. Bloedzuigers en bugs zover ik weet niet. Malaria zou kunnen maar ik neem aan dat de meiden daar tegen waren ingeënt.
quote:
Deel het met ons en verlicht de kudde! :*
Maar deze dingen zeg ik al zo lang. Net als dat je stevige en gezonde enkels, knieën en bekken moet hebben om zo'n kabelbrug over te steken. Bij instabiliteit van één of meerdere van deze gewrichten zwiept die kabel alle kanten op. Dat komt omdat je spieren dan gaan compenseren en daardoor ga je trillen/schudden. Met gebroken benen/voeten kan je het wel vergeten en met een gebroken arm/sleutelbeen wordt het extreem moeilijk.

Ik ben 12 jaar nachthoofd geweest, heb trainingen gegeven aan brandweer en ambulance personeel en heb naast die nachtdiensten (7 op 7 af) op de internationale ambulance gezeten.
quote:
12s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, mogelijk. Zouden we haar broek- en heupmaat (Schnautzer, ik zal niet doorgaan... :P ) moeten weten en de snelheid waarmee je dunner wordt in ~10 dagen...
Snel als je niet eet, lichamelijke inspanning verricht en veel zweet. Van Kris verwacht ik eerder dat haar broek zonder knoop los te maken uit zou kunnen dan van Lisanne.

p.s.: Je moet zwaar overgewicht hebben om vet te hebben op je voeten/enkels. Of het is vocht maar dan heb je een medisch probleem wat me bij hen zeer onwaarschijnlijk lijkt. De voeten zullen eerder opzwellen en dunner worden.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 09:50:00 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143620400
En nog iets.
De laatste leuke fotos van de meiden... Als er nog andere foto's zijn, dan zou de vader van kris toch niet zo sterk denken aan een misdrijf?
pi_143620411
quote:
19s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:38 schreef El_Matador het volgende:
Hoe vreemd het ook klinkt, je ziet vaker dat bij natuurgeweld de kleding wordt 'uitgetrokken'. Zie de vliegtuigramp, maar ook bij heftige overstromingen.
In hoeverre de kleding dan heel blijft weet ik ook niet.

Wat mij blijft verbazen is de snelle ontbinding. Te snel in mijn ogen als er geen tandsporen op de botten zijn gevonden. Een dier met tanden laat sporen op de botten na. Een gier ook.
Daarnaast vraag ik me af of die indianen het zich niet zouden herinneren als er gieren geweest waren; het zijn tenslotte natuurmensen.
pi_143620459
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:33 schreef Marrije het volgende:
Nog los van de kleur van de schoen, kris heeft op die laatste foto bij bergbeek stappers aan met een donkere zool. De gevonden stapper die van kris zou moeten zijn had een witte zool. Ik gellof ook niet dat die gevonden schoen met witte zool dezelfde is als die op de foto bij het bergbeekje.
Die zool is heel gemakkelijk te verklaren met aarde/modder.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 09:53:32 #194
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143620494
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 09:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Die zool is heel gemakkelijk te verklaren met aarde/modder.
Maar als jij naar haar schoen kijkt op die laatste bergbeekfoto. Dan zie je toch een heel ander soort schoen? Zoals mata zegt dat zijn de schoenen die kris droeg op die schipholfotos.
pi_143620746
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 09:50 schreef Marrije het volgende:
En nog iets.
De laatste leuke fotos van de meiden... Als er nog andere foto's zijn, dan zou de vader van kris toch niet zo sterk denken aan een misdrijf?
Er zijn meer foto's. Die foto van Kris is de laatste of in het ieder geval de laatste van Kris en verder dan die locatie ook geen foto's. De foto van Lisanne op de Mirador is niet de laatste foto van Lisanne zoals enkelen hier wel beweren.
De ouders van Lisanne willen het laten rusten en dus heeft de vader van Kris nadat besluit geen informatie/foto's van Lisanne meer gedeeld.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 10:07:52 #196
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143620782
pi_143620843
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 09:38 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En hallucinaties, zie onder.

quote:
Ook echte hallucinaties.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
An episode of severe stress is often the trigger of a mental breakdown. This is because during stress we require much higher levels of certain vitamins and minerals than normally. If this additional requirement comes on top of a generally poor vitamin-mineral status and combined with an inadequate diet, the brain just does not receive the necessary nutrients to function in a normal way.

In this way the stress of extreme grief for a lost companion, the stress of severe financial difficulties, a work-related emergency and similar stressful situations may all incapacitate the brain. The stress of childbirth combined with the vitamin and mineral loss during pregnancy and breastfeeding often trigger the well-known post-natal depression.

Another possibility is the inability to decide between two equally unacceptable alternatives but experiencing strong pressure to make such a choice. Depending on past conditioning, the individual may subconsciously choose a psychosomatic disease or a mental disease or even commit suicide.

It has been shown that psychoses can result from bacterial toxins absorbed from the intestines. This happens, for instance, if an infection develops after abdominal surgery and also from an abdominal abscess. Disorientation, confusion and sometimes psychosis commonly precede an abdominal infection by one or two days. Acute delirium from infections and delirium tremens from alcohol withdrawal show the same symptoms: anxiety, confusion, suspiciousness, hallucinations, illusions and delusions. These symptoms can in both instances be cleared up with antibiotics. - kut, geen Farmatodo in de jungle -O-

Such mental symptoms, in addition to other neurological and physical changes have also been observed when a blind loop has been surgically formed in the small intestine. The common link in all of these different conditions is an overgrowth of the gastro-intestinal tract with undesirable microbes. These microbes can be reduced with antibiotics, with garlic and temporarily even with alcohol to alleviate the symptoms of a hangover.

Cases of patients in psychiatric wards have been reported with circulating antibodies in the blood against the toxins from intestinal bacteria. These originated from colibacillary infections that cleared up, together with the psychotic symptoms, during antibiotic therapy.

Such bacterial chemicals are generally called endotoxins and if they affect the central nervous system, they also belong to the group of neurotoxins. Conditions which favour the infiltration of neurotoxins into the bloodstream are chronic inflammations of the intestinal wall as caused by Candida, food allergy or high gluten diets, high sugar consumption, low gastric acidity, and also a rebound overgrowth with undesirable microbes following repeated use of alcohol or antibiotics.

quote:
Dangers of Becoming Dehydrated

Becoming dehydrated in the tropics is dangerous for a number of reasons such as:

It can lead to heat exhaustion or heat stroke – the latter can be a fatal condition.
When people are dehydrated it can cause them to feel tired and irritable. This is not a good way to experience a holiday.
It makes it difficult to concentrate on anything. Some people are chronically dehydrated and complain of fogginess in their thinking without realizing the cause.
It can lead to constipation.
It causes people to lose their appetite.
It leads to low blood pressure.
Those who are chronically dehydrated may regularly suffer from headaches.
It leads to dry skin.

Symptoms of Heat Stroke

One of the more serious consequences of dehydration in the tropics is the possibility of heat stroke. This is a form of hyperthermia where the body becomes excessively hot. This is a potentially fatal condition and anyone who has developed heat stroke needs to be treated as a medical emergency. The symptoms are:

Elevated body temperature.
Disorientation
Difficulty breathing.
The individual may feel like they are having a heart attack.
Confusion and agitation. Their behavior may appear to be strange.
The individual may experience hallucinations.
They are not sweating despite the heat.
Their pulse feels rapid (tachycardia)
Some people will experience a seizure.
The individual can slip into a coma.
Death

Closely related to the heat stroke is heat exhaustion. This condition can quickly lead to heat stroke so it needs to be treated quickly. The symptoms of heat exhaustion include:

The individual feels sleepy and lacking energy
Heavy sweating.
Nausea and vomiting
Feeling dizzy
Headaches
Body cramps or body aches
Dizziness

If the individual is suffering from heat exhaustion the immediate action should be to:

Drink cool fluids – not alcohol or caffeine
Move to a cool place – preferably somewhere that has air-conditioning.
Loosen any clothing
Take a cool shower or apply cold water to the skin.

quote:
Ja, maar dat is toeredeneren naar een gewenst scenario.
Nee. :N
quote:
We mogen veilig aannemen
:N
quote:
dat de meiden weten dat het eten van juist paddenstoelen en wortels dodelijk kan zijn. Zomaar planten en vruchten in je mond steken doe je ook niet snel.
Jij denkt nog steds aan dat Cub Med-uitje he? 10 dagen in de wildernis lieverd.

quote:
Malaria zou kunnen maar ik neem aan dat de meiden daar tegen waren ingeënt.
Het spijt me echt, maar jij hebt een medische achtergrond? -O-

quote:
Ik neem niks zomaar aan, maar nu zeker niet. -O-

woensdag 20 augustus 2014 @ 10:10:55 #198
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143620850
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 10:06 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Er zijn meer foto's. Die foto van Kris is de laatste of in het ieder geval de laatste van Kris en verder dan die locatie ook geen foto's. De foto van Lisanne op de Mirador is niet de laatste foto van Lisanne zoals enkelen hier wel beweren.
De ouders van Lisanne willen het laten rusten en dus heeft de vader van Kris nadat besluit geen informatie/foto's van Lisanne meer gedeeld.
die meer foto's die er zijn, tot wanneer zijn die? En hoeveel?
Hebben we het over nog 5 fotos tot aan de noodoproep of nog dagen daarna tientallen foto's?

jij zal het ook niet weten maar blijkbaar neemt het het gevoel van een misdrijf niet weg bij de vader van kris
pi_143620947
quote:
Het filiaalketen Perry Sport had toch verklaard dat zij als enige de schoen (of beide schoenen van Kris en Lisanne) verkopen? Dan moet iemand dit toch wel kunnen uitdokteren of het om dezelfde schoen gaat? Is die schoen met lichte zool nu wel of niet van Perry Sport?
pi_143621043
Ik lees al een tijdje met jullie mee. Een aantal topics terug hebben jullie het gehad over de iPhone van Kris. Ze zou nog een bericht hebben gestuurd naar haar vriend. Ik heb zelf een iPhone en ik vroeg mij af of het mogelijk is om een Whatsapp te sturen terwijl je geen bereik hebt en zo ja, of het berichtje dan later aankomt.

Zie onderstaande screenshots. Indien er geen bereik is (WiFi of 3G) dan is het met mijn iPhone niet mogelijk om het bericht via Whatsapp te versturen. Misschien kaart ik nu weer iets aan wat al veelvuldig besproken is maar ik kon het niet laten :-)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')