Deadprez en ik zijn beste kanshebbers maar ik solliciteer niet maar Toto69 is ook een geduchte tegenstander en dan nog misschien 2nutz maar dat hoop ik niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik zou je tijd besparen, je gaat het namelijk toch niet worden
Geloof me, voorlopig kan dat nog.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Geil man. Maar ik ga wel solliciteren.
Als ik mod zou worden zou ik niet meer kunnen trollen in VBL
Beschrijft mijn leven uitstekend, dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeggen dat je de gave hebt om in elk KLB-topic te posten. Zeggen dat je geen leven hebt en het liefst 24/7 op FOK! zit. Zeggen dat je vooral geen users voortrekt. Zeggen dat je leven nog waardelozer is dan ooit en je deze baan wil pakken als de ultieme kans je leven nog een stukje hoop te geven.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ricardo1989
KLB / glibberende slangen, fakes, moraalridders
Vervang KLB door VBL en dit is op jou van toepassing.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeggen dat je de gave hebt om in elk KLB-topic te posten. Zeggen dat je geen leven hebt en het liefst 24/7 op FOK! zit. Zeggen dat je vooral geen users voortrekt. Zeggen dat je leven nog waardelozer is dan ooit en je deze baan wil pakken als de ultieme kans je leven nog een stukje hoop te geven.
Dit geldt voor elke enigszins actieve user.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vervang KLB door VBL en dit is op jou van toepassing.
deadprez wordt het ook nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Deadprez en ik zijn beste kanshebbers maar ik solliciteer niet maar Toto69 is ook een geduchte tegenstander en dan nog misschien 2nutz maar dat hoop ik niet.
13quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
deadprez wordt het ook niet
die jongen is 12 ofzo
Nee, ik kanker beide subfora onder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit geldt voor elke enigszins actieve user.
Verandert dat wat aan de leefregels voor een potentiële mod?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, ik kanker beide subfora onder.
Daarvoor ook niet. Toen viel het je alleen niet op omdat ik toen geen macht heb.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
sinds jij mod bent in vbl ben je geen mens meer
jammer
"Ik word lauw, ik word lauw, ik word lauw" -Royston Drenthequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De best good guy is the bad guy. -Ryan Babel
FTFYquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De best good guy is the bad guy. - Random nigger in jail.
Nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verandert dat wat aan de leefregels voor een potentiële mod?
in klb was je wel leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarvoor ook niet. Toen viel het je alleen niet op omdat ik toen geen macht heb.
En nu wel heel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |