Tokkie quotes. Helemaal zelf gekopieerd?quote:
ik ben heel zeker over mezelf kerelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:38 schreef TrippleDistilled het volgende:
Ricardo is een onzekere en derhalve latente homofiel die in de clinch ligt met zichzelf.
Ja ik ben ook heel zeker over jou dat je een iq hebt van een aardappel. Je draagt zeker ook hempjes?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:39 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
ik ben heel zeker over mezelf kerel
ben zigeuner, bedankt hequote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
GODVERDOMME, ROT OP MET DIE JESUS CHRISTES VERDOMDE KUT BAGGER VAN JE, KUT MAROKKAAN.
Heb inderdaad niets beters te doen op deze vrijdag avond dan dronken FOK!en..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Allemaal rellen op rico maar ondertussen heeft ie wel weer een nachtvullend programma.
het is nieuw voor hun, iemand die echt is en niet schaamd voor zijn levenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Allemaal rellen op rico maar ondertussen heeft ie wel weer een nachtvullend programma.
Criminele tokkies zijn dat met van die paard en wagens hahahquote:
Uniquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:41 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
het is nieuw voor hun, iemand die echt is en niet schaamd voor zijn leven
80% FOK DOET MBO, DOE NIET STOER!!!
Ricardo identificeert zichzelf dan ook met de cosa nostra en draagt hempjes en pantalonsquote:
Jesus Christus, zeg me verdomme dat het niet zo is.... mijn ex is een zigeuner die Marokkaanse jongentjes pijpt....quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Jesus Christus, zeg me verdomme dat het niet zo is.... mijn ex is een zigeuner die Marokkaanse jongentjes pijpt....
Dit is eng...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |