Jij bent vast zo'n type die elke user met een vrouwelijke icoontje een DM stuurtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef Koral het volgende:
Waarom worden er bijna geen vrouwen 'genomineerd' voor klb mod?
Iets met rugridderverzamelende kasthommo's enzo
Of allebei.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:37 schreef BozeHaas het volgende:
Deel 4iedereen weet dat deadprez of ik ga winnen
U voelt zich aangesproken tot rugridder of kasthommo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij bent vast zo'n type die elke user met een vrouwelijke icoontje een DM stuurt
Kereltjes als jij zijn vaak juist de kasthomo's volgens mij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:45 schreef Koral het volgende:
[..]
U voelt zich aangesproken tot rugridder of kasthommo?
Daar kan ik snel genoeg voor je achter komenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kereltjes als jij zijn vaak juist de kasthomo's volgens mij.
Nee hoor maar ik ga niet keihard roepen dat andere mensen homo zijn omdat ze toevallig een mannelijke mod willen, ben jij soms een klein beetje onzeker over je geaardheid?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:45 schreef Koral het volgende:
[..]
U voelt zich aangesproken tot rugridder of kasthommo?
hehehquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar kan ik snel genoeg voor je achter komen
Jij kan het wetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kereltjes als jij zijn vaak juist de kasthomo's volgens mij.
Zet jezelf toch niet zo voor schut.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik ga niet keihard roepen dat andere mensen homo zijn omdat ze toevallig een mannelijke mod willen, ben jij soms een klein beetje onzeker over je geaardheid?
:$quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
deadprez is wel een hete boi hoor :S
picsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
deadprez is wel een hete boi hoor :S
typisch, iemand die zich niet gedraagt als een bruinwerker zet zich in jouw ogen voor schutquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zet jezelf toch niet zo voor schut.
Geen harde schijf helemaal vol met pics van deadprez hebbenquote:
pass door dan mattiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:55 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Geen harde schijf helemaal vol met pics van deadprez hebben
Alles heeft zijn prijs, mijn waarde vriend.quote:
Ik zal me niet kandidaat stellen voor het modschap, ookal ben ik natuurlijk de gedoodverfde favoriet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:57 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Alles heeft zijn prijs, mijn waarde vriend.
Je zult wel wat meer dan dat kleingeld moeten bieden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zal me niet kandidaat stellen voor het modschap, ookal ben ik natuurlijk de gedoodverfde favoriet.
Ik kan ook goed aan pikken zuigen volgens Etsu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:58 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je zult wel wat meer dan dat kleingeld moeten bieden.
Nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Verdien je als MOD wel wat naast de waardering van de gehele FOK! community?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |