wat ben je weer aardigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Incompetentie to the max hier merk ik alweer.
Aardig heeft zijn grenzenquote:
Je bent nooit aardig tegen mijquote:
Dan strijk je me blijkbaar steeds tegen de haren inquote:
Wijfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Windows 8 is alleen bruikbaar als je de eerste 3 dagen besteed aan het installeren van normale menu's en het zoveel mogelijk verbergen van die metro tegels
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan strijk je me blijkbaar steeds tegen de haren in.
Dan is dat hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik ben een super neutraal persoontje
Daarom Windows 7quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Windows 8 is alleen bruikbaar als je de eerste 3 dagen besteed aan het installeren van normale menu's en het zoveel mogelijk verbergen van die metro tegels
jij bent gewoon veel te lastigquote:
Daar komt het dan op neer ja.quote:
idd, op een tablet dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Die tiles zijn verdomde handig als je ze goed gebruikt.
XP naar 7 was anders een makkelijke overstap voor mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, je zal eens iets langer proberen dan totaal niet en erop kotsen.
Echt, dit is wel erg typerend voor autisten hoor.
Ik heb het al een jaar, vind het gewoon niet praktischquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Als je weet wat je doet misschienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Tsja, lijkt mij min of meer hetzelfde als wanneer men probeert een auto met een roer (van een schip) te bedienen ipv met een stuurquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar komt het dan op neer ja.
't schijnt wat sneller op te starten maar 95% van de moeite is gaan zitten in het verneuken van de desktopinterface door deze gelijk te trekken met een tabletinterface.
Ik werk al 19 jaar met een Windows95-stijl-desktop en dat bevalt meer dan prima, ze moeten niet gaan veranderen om het veranderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja preciesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk al 19 jaar met een Windows95-stijl-desktop en dat bevalt meer dan prima, ze moeten niet gaan veranderen om het veranderen.
HW is zelf de grootste autist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja precies
Altijd maar dat gebash op autisten
Hoeveel % van de tijd zit je in bureaubladmodus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het al een jaar, vind het gewoon niet praktisch
+1 humorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd de eeuwige nummer 2![]()
Ja nu dus nooit omdat ik dingen niet kan vinden en dan maar mijn oude laptop pakquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel % van de tijd zit je in bureaubladmodus?
weten hoe je met software werkt heeft niks met hardware te maken. Dat moet je leren gebruiken en dat is niet makkelijker als je weet wat een cpu is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je weet wat je doet misschien
Maar ik weet gewoon echt niet hoe dit kreng werkt dus het maakt het alleen maar ingewikkelder
Het is echt anders als je helemaal niks van de binnenkant van je laptop snapt (niet de binnenkant binnenkant maar de euhm dingen er in)
bureaublad modus is de oude manier. En zolang je die gebruikt, leer je de nieuwe manier niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja nu dus nooit omdat ik dingen niet kan vinden en dan maar mijn oude laptop pak
Ik bedoelde dus ook niet hardware maar de softwarequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
weten hoe je met software werkt heeft niks met hardware te maken. Dat moet je leren gebruiken en dat is niet makkelijker als je weet wat een cpu is.
ja zolang niemand mij de nieuwe manier uit gaat leggen en ik elke keer mezelf helemaal suf zoek, pak ik de oude.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
bureaublad modus is de oude manier. En zolang je die gebruikt, leer je de nieuwe manier niet.
De manier van werken is in Windows 8 voor iedereen nieuw... Als je het leert te gebruiken (173737828283874783 miljoen filmpjes op YouTube), is het voor veel zaken wel gebruiksvriendelijker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus ook niet hardware maar de software
Als je dat sowieso al niet onder de knie hebt, is windows 8 echt een stuk minder gebruikersvriendelijk
Sowieso is het handiger om de hardwaredingetjes "uit te besteden" aan een nerd binnen je vriendengroep, iedereen kent er wel 1tjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus ook niet hardware maar de software
Als je dat sowieso al niet onder de knie hebt, is windows 8 echt een stuk minder gebruikersvriendelijk
M'n vader zweert bij apple..alleen is dat voor mij niet echt een optiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou bijna op apple overstappen omdat dat gewoon intuïtief werkt. Zelfs bejaarden snappen het
Alles maar dan ook alles kan je vinden door gewoon te beginnen met tikken, wil je Word, gewoon Word intikken en enter, klaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja nu dus nooit omdat ik dingen niet kan vinden en dan maar mijn oude laptop pak
Ik wil mijn post it's! Maar dat lukt me dus nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles maar dan ook alles kan je vinden door gewoon te beginnen met tikken, wil je Word, gewoon Word intikken en enter, klaar.
Zelf vind ik het menu met programma's wel handig, omdat ik zo vergeetachtig en verstrooid benquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles maar dan ook alles kan je vinden door gewoon te beginnen met tikken, wil je Word, gewoon Word intikken en enter, klaar.
Veel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel % van de tijd zit je in bureaubladmodus?
http://apps.microsoft.com(...)e2-93fe-62e230551113quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil mijn post it's! Maar dat lukt me dus niet
Ja die heb ik dus geinstaleerd maar dan lukt het me dus verder nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://apps.microsoft.com(...)e2-93fe-62e230551113
Werkt alleen in zijn eigen scherm idd, maar dit is wel iets wat je had denk ik : http://evernote-sticky-notes.en.softonic.com/quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus geinstaleerd maar dan lukt het me dus verder niet
Jaaaaaaaaa! Mijn post it'squote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werkt alleen in zijn eigen scherm idd, maar dit is wel iets wat je had denk ik : http://evernote-sticky-notes.en.softonic.com/
Ik gebruik gewoon nog de papieren post it'squote:
Ik krijg ze niet werkendquote:
Uninstallen, er staan nog een paar opties rechts ergens van andere makers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg ze niet werkend
Volgens mij ben ik voorbestemd om t leven zonder post it's
Ik laat mijn lief er straks wel even op losquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uninstallen, er staan nog een paar opties rechts ergens van andere makers.
mag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik laat mijn lief er straks wel even op los
Eigenlijk mag ik zelf ook geen dingen installeren
'mag'quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mag.
enkeltje oprottendam is dat.
En hoe denk je dan de nieuwe vorm te leren?quote:
Met de auto ben je idd een stuk sneller, net als met Windows 7. Windows 8 is zoals terug gaan van een auto naar een fiets met vierkante wielen. Het is niet beter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe denk je dan de nieuwe vorm te leren?
"Ik kan echt niet fietsen"
Hoe vaak doe je het?
"Nooit, pak altijd de auto"
Hee, we worden allemaal een dagje ouder, dan gaat dat leren niet zo makkelijk meer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe vaak doe je het?
Dat heb ik nou echt werkelijk bij iedere nieuwe versie gehoord over de oude versie van 95 naar nu 8.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Met de auto ben je idd een stuk sneller, net als met Windows 7. Windows 8 is zoals terug gaan van een auto naar een fiets met vierkante wielen. Het is niet beter.
Details!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Ok dit was een kutdate. Naja anders had ik me thuis zitten vervelen.
Ik trok na 3 maanden bij mijn lief in, op 20 m2quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:03 schreef Q. het volgende:
Zo, net een vriendin helpen verhuizen. Samenwonen met de vent die ze morgen vier (VIER) maanden geleden heeft leren kennen via Lexa.
Ik blijf het snel vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik trok na 3 maanden bij mijn lief in, op 20 m2
En we zijn ook al jaren samen dus kan prima
Ik had gelijk al zoiets van "volgens mij ben jij niet mijn type". Toen kwamen de verhalen over vorige datesquote:
Iets zegt mij, dat als bij jou een vergelijkbare situatie zich zou voordoen, jij geen nee zegt tegen de betreffende dame.quote:
Is idd meer wat voor Qquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had gelijk al zoiets van "volgens mij ben jij niet mijn type". Toen kwamen de verhalen over vorige datesover de familie (incl. foto's), over de kat, enz. Heb het 3 bier aangehoord toen vond ik het genoeg
Ik denk het wel. Zou het niet kunnen, daarvoor ben ik te gehecht aan mn vrijheid.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij, dat als bij jou een vergelijkbare situatie zich zou voordoen, jij geen nee zegt tegen de betreffende dame.
Als een relatie je gigantisch beperkt in je vrijheid, heb je geen goede relatie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:26 schreef Q. het volgende:
Ik denk het wel. Zou het niet kunnen, daarvoor ben ik te gehecht aan mn vrijheid.
Als ik het lees krijg ik al de zenuwen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:03 schreef Q. het volgende:
Zo, net een vriendin helpen verhuizen. Samenwonen met de vent die ze morgen vier (VIER) maanden geleden heeft leren kennen via Lexa.
Bij mij is het meer van, 'Ik kan echt niet autorijden.'quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe vaak doe je het?
Dit is zo iemand die meteen al haar vrienden heeft laten vallen en 100% alleen voor hem (en zijn vrienden) gaat, ik ga er van uit dat ik haar ook niet meer ga zien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als een relatie je gigantisch beperkt in je vrijheid, heb je geen goede relatie.
CL.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik het lees krijg ik al de zenuwen.
Da's dan wel weer een beetje jammer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is zo iemand die meteen al haar vrienden heeft laten vallen en 100% alleen voor hem (en zijn vrienden) gaat, ik ga er van uit dat ik haar ook niet meer ga zien.![]()
Hey, dat klinkt bekend.
Ja, dat deed jij ook toen je je nieuwe vrienden van NMLK had ontdekt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:30 schreef Q. het volgende:
Dit is zo iemand die meteen al haar vrienden heeft laten vallen en 100% alleen voor hem (en zijn vrienden) gaat, ik ga er van uit dat ik haar ook niet meer ga zien.![]()
Hey, dat klinkt bekend.
Rammelende eierstokken he? Die poept toch binnen een jaar een wondertje uit en kan dan nergens anders meer over praten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's dan wel weer een beetje jammer.
Maargoed, als je in een relatie zit en het gaat goed en je wilt allebei verhuizen, sja waarom dan niet.
Oh ja, dat was het.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dat deed jij ook toen je je nieuwe vrienden van NMLK had ontdekt.
In Terwijde staan nog leuke huisjes te koop. Van een oud homootje geweest. Zo goed als nieuw.quote:
Heeft wel een likje verf nodig, gok ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
In Terwijde staan nog leuke huisjes te koop. Van een oud homootje geweest. Zo goed als nieuw.
Ook niet elke dag een relatie danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:01 schreef KomtTijd... het volgende:
't Kan niet alle dagen feest zijn he
idd.quote:
Wakker gebeld worden is nergens goed voorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Wakker worden is nergens goed voor.
Dat is zeker zo, wie belt er dan ook nog anno 2014?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wakker gebeld worden is nergens goed voor
Mensen van werkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, wie belt er dan ook nog anno 2014?.
Ja, op het werk lijken mensen nog steeds te bellen, ik vind het ook apart.quote:
Het lijkt niet alleen zo.. ze DOEN het ook!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Ja, op het werk lijken mensen nog steeds te bellen, ik vind het ook apart.
Onbegrijpelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het lijkt niet alleen zo.. ze DOEN het ook!
Ik ga wel langs ofzo met koffiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat degene die belde wel gezellig klinkt in ieder geval
Dat gaat een beetje moeilijk als door het land verspreidt zit .. daarbij lag ik daarnet nog in bedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga wel langs ofzo met koffie.
Goed punt, hier is het nog te belopenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje moeilijk als door het land verspreidt zit .. daarbij lag ik daarnet nog in bed
Ze zouden maar zomaar in en uit m'n huis lopen iedereen waarmee ik belquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Goed punt, hier is het nog te belopen.
Nee ook hier zou ik wel selectief zijn hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zouden maar zomaar in en uit m'n huis lopen iedereen waarmee ik belIn sommige gevallen best gezellig, maar al die indiers hoef ik niet over de vloer te hebben bv
die komen anders wel van ver lopenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zouden maar zomaar in en uit m'n huis lopen iedereen waarmee ik belIn sommige gevallen best gezellig, maar al die indiers hoef ik niet over de vloer te hebben bv
Denk dat dat heel verstandig isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ook hier zou ik wel selectief zijn hoor.
Wat moet je ervan zeggenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:56 schreef HeatWave het volgende:
R&P / Vrouwen die flaken
*ril* waar komen de creeps toch altijd vandaan?
Terecht natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is sowieso al bij fokkers natuurlijk
FOK!sters zijn ook lang niet allemaal droomvrouwen hoorquote:
Ja.. dus?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:27 schreef HeatWave het volgende:
FOK!sters zijn ook lang niet allemaal droomvrouwen hoor.
Je kan nooit te duidelijk zijnquote:
Kan, maar dat is bij mij natuurlijk nooit het gevalquote:
In je droomwereld niet neequote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Kan, maar dat is bij mij natuurlijk nooit het geval.
nee, maar zo gezellig is het zo nietquote:
En bedankt he!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar zo gezellig is het zo niet.
Al dat geflake ook de hele tijdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:14 schreef KomtTijd... het volgende:
We zijn er gewoon tussenuit geflaked.
mais?quote:
Nee, want dan kom je alsnogquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij ons heet dat "voor het zingen de kerk uit gaan".
Och jeequote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:41 schreef Cue_ het volgende:
Zit je thuis.. heb je niets lekkers te eten
Ik heb nog saucijsjes liggenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:41 schreef Cue_ het volgende:
Zit je thuis.. heb je niets lekkers te eten
www.justeat.nlquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan wel naar de supermarkt natuurlijk, maar dan moet ik me eerst omkleden/fatsoeneren
Ik heb net kilo's boodschappen gehaald voor een uitgebreid etentje, ben ik 1 mini ding vergetenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan wel naar de supermarkt natuurlijk, maar dan moet ik me eerst omkleden/fatsoeneren
the naked chef?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb net kilo's boodschappen gehaald voor een uitgebreid etentje, ben ik 1 mini ding vergeten
Maar ik heb de helft van mijn kleren al weer uit en ik wil niet terug
Irritant hequote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb net kilo's boodschappen gehaald voor een uitgebreid etentje, ben ik 1 mini ding vergeten
Maar ik heb de helft van mijn kleren al weer uit en ik wil niet terug
Mag ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met thuisbezorgd.nl
Daar staat alles al vooringevuldquote:
Doe een facebikini aan!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar staat alles al vooringevuld
Maar idd wel een ideeHoef ik alleen maar m'n gezicht beetje te fatsoeneren
Nou ik trek wel altijd een deel uit als ik ga koken ja, het word toch kei viesquote:
Dan een gewone bikini om je face draaien. Gegarandeerd dat de bezorger geen oog meer heeft voor hoe je er verder uit ziet.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan een gewone bikini om je face draaien. Gegarandeerd dat de bezorger geen oog meer heeft voor hoe je er verder uit ziet.
Hij flaket de boel bij elkaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Wat een kansloze dweil weer die flaker.
leuk juistquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:13 schreef Barbusse het volgende:
Huu, dat zoeken naar appartementjes, ik vind het niks
De vraag is of die leuker zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Net mijn eigen woning verbouwd, komen er vandaag een zooi woningen in West binnen via mijn woningbouw waarbij ik nummer 1 sta als ik reageer, dat heb ik nog nooit gehad.
Het is nu zomer. Dat betekent dat 99% onbetaalbare penthouses of vakantievillas met zwembad zijnquote:
Holy fuck, weten dat er iets verkeerd is, wat heel makkelijk te veranderen is, maar in plaats daarvan er hier over gaan zeuren. Wow...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh en nu zit ik al een uur niks te doen, behalve te bedenken dat ik dat dingetje moet gaan halen en dus kom ik zo in tijdnood en vind ik dat hele etentje niet meer leuk
Verschrikkelijk!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gewoon in mijn herfstjas boodschappen gaan doenBizar
Nou omdat het koud is. En dat is wel verschrikkelijk jaquote:
Ik ben ook al geweest hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Holy fuck, weten dat er iets verkeerd is, wat heel makkelijk te veranderen is, maar in plaats daarvan er hier over gaan zeuren. Wow...
Dat is alsof je op hete kolen staat, en in plaats van er af stappen, gaan zeuren dat het zo warm is![]()
Ik dacht dat het een modedingetje wasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
Nou omdat het koud is. En dat is wel verschrikkelijk ja
Hmmpf. Moet ik ook eens serieus mee gaan beginnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:13 schreef Barbusse het volgende:
Huu, dat zoeken naar appartementjes, ik vind het niks
ALLES!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben ook al geweest hoor
Alsof jij nooit zo'n bui hebt dat alles gewoon zuigt
And then some!quote:
Joggingbroek kan toch wel aanblijven?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef Q. het volgende:
Thuiswerken.Ik moet eigenlijk nog naar de Appie maar dan moet ik mn joggingbroek en pantoffels omruilen voor iets wat minder comfortabel zit.
In deze wijk wel ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Joggingbroek kan toch wel aanblijven?
Je zou het haast denken hequote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
De tering. Ben ik de enige in dit hele topic die zich gewoon aangekleed heeft vandaag?
Gewoon voor jouw doen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
De tering. Ben ik de enige in dit hele topic die zich gewoon aangekleed heeft vandaag?
Het is niet de meest fancy kledij. Hier in pauperville is het wel reguliere kledij.quote:
Nou dan.. kan het toch best?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Q. het volgende:
Het is niet de meest fancy kledij. Hier in pauperville is het wel reguliere kledij.
Nee ik heb me dus al 2x gewoon aangekleed!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Die heb ik een tijd terug al de deur uit gedaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ook nog mn normen en waarden. Ergens.
...en dat nog steeds is, dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik heb me dus al 2x gewoon aangekleed!
Maar als ik serieus ga koken, doe ik een oud shirt/jurkje aan, en niet iets wat ik schoon wil houden
Het enige wat er niet klopt aan mijn outfit is dat het jurkje een beetje oud isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...en dat nog steeds is, dus..
Nu doorbreek je ons beeld dat je halfnaakt staat te koken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het enige wat er niet klopt aan mijn outfit is dat het jurkje een beetje oud isMaar mijn standaard verschilt daarin volgens mij ook nog van de rest van de wereld. Dus het valt allemaal wel mee
"jullie beeld"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nu doorbreek je ons beeld dat je halfnaakt staat te koken..
Ik heb me meer dan gewoon aangekleed. Heb dan ook om 14:00 mijn eerste officiële sollicitatiegesprek, ooit...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik me extra sjiek aan zou kleden voor zoiets. Ja ik zou wel even mijn overhemd strijken denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb me meer dan gewoon aangekleed. Heb dan ook om 14:00 mijn eerste officiële sollicitatiegesprek, ooit...
Heb me ook niet sjiek aangekleed, maar wel (veel) meer aandacht aan besteed dan normaal voor werk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik me extra sjiek aan zou kleden voor zoiets. Ja ik zou wel even mijn overhemd strijken denk ik.
En ja ik ga hier over tig jaar vast op terug komen
een T-shirt kan plots weer wel als je er een jasje overheen draagt. Daaronder een lichte spijkerbroek en mijn sportiefnette trouwschoenen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Je hebt alleen je lucky underpants aan?
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef Belsezar het volgende:
Ben ik de enige die in pak met stropje solliciteert?
Dat wil ik wel eens zienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef Belsezar het volgende:
Nee hoor, ik ook wel meestal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef Belsezar het volgende:
Heb ik ooit wel eens gedaan (nou ja, intake voor een detacheer klus), maar ik vind het oplichterij. Zo ben ik niet van plan om naar het werk te komen. Dus dan moeten ze ook niet die verwachting krijgen, doordat ik wel zo naar de sollicitatie kom. Nu krijgen ze een echt beeld van me. Take it or leave it.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef Belsezar het volgende:
Eens deels, maar je weet vaak niet hoe een bedrijf in elkaar zit en 99% van de tijd hoef je niet te werken in pak, maar een beetje nette eerste indruk werkt wel helaas.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik ooit wel eens gedaan (nou ja, intake voor een detacheer klus), maar ik vind het oplichterij. Zo ben ik niet van plan om naar het werk te komen. Dus dan moeten ze ook niet die verwachting krijgen, doordat ik wel zo naar de sollicitatie kom. Nu krijgen ze een echt beeld van me. Take it or leave it.
Kan inderdaad helpen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens deels, maar je weet vaak niet hoe een bedrijf in elkaar zit en 99% van de tijd hoef je niet te werken in pak, maar een beetje nette eerste indruk werkt wel helaas.
Gelukkigquote:
Dat zal moeilijk worden, ik heb alleen een pak aan bij een sollicitatie, bruiloft of begrafenis. Komt niet echt vaak voor dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens zienken je alleen in je joggingbroek
Baby heeft van die tshirts met een stropdas als afbeeldingquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:39 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als ik word afgewezen omdat ik geen stropdas om heb, wil ik daar niet eens werken
Ik heb 2 pakken en een stuk of 5 stropdassen. Alleen niet voor werkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Baby heeft van die tshirts met een stropdas als afbeelding
Het is nu te heet voor een pak, maar verder draag ik ze regelmatig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Dat zal moeilijk worden, ik heb alleen een pak aan bij een sollicitatie, bruiloft of begrafenis. Komt niet echt vaak voor dus.
Ik ook niet, maar het kan gewoon geen kwaad meestalquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:39 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als ik word afgewezen omdat ik geen stropdas om heb, wil ik daar niet eens werken
Meer dan genoeg, ik heb er ook 2.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb 2 pakken en een stuk of 5 stropdassen. Alleen niet voor werk
Voor werk meestal nette schoenen, spijkerbroek, overhemd en colbertje. Maar als het om klanten enzo gaat dan pak en stropjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is nu te heet voor een pak, maar verder draag ik ze regelmatig.
Oh, voor werk liever niet. Dan gaat het voelen als een uniform. Maar als ik uitga is het wat andersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meer dan genoeg, ik heb er ook 2.
[..]
Voor werk meestal nette schoenen, spijkerbroek, overhemd en colbertje. Maar als het om klanten enzo gaat dan pak en stropje
Kom maar solliciteren bij mijquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk worden, ik heb alleen een pak aan bij een sollicitatie, bruiloft of begrafenis. Komt niet echt vaak voor dus.
Zo ken ik er ook een paar, mensen die in hun pyjama naar de super gaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, voor werk liever niet. Dan gaat het voelen als een uniform. Maar als ik uitga is het wat anders![]()
Wat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Het is dan ook maarliefst 13 hele graden op het moment.
Buiten dan.. binnen geen ideequote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Het is dan ook maarliefst 13 hele graden op het moment.
Ik zei toch al dat ik in mijn herfstjas boodschappen was doen!quote:
Nee hoor...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:18 schreef clevy het volgende:
in het zuiden des lands is het 20 graden en zonnig
Hier is het fokking koud en donkerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:18 schreef clevy het volgende:
in het zuiden des lands is het 20 graden en zonnig
heb begin van de middag ook de verwarming weer eens aangeschopt maar volgens de meetapparatuur is het hier nu niet zo heel slecht buiten.quote:
Ik ga het eens proberen zo. Honger.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:24 schreef clevy het volgende:
[..]
heb begin van de middag ook de verwarming weer eens aangeschopt maar volgens de meetapparatuur is het hier nu niet zo heel slecht buiten.
Ik zit ook in het zuiden maar het is hier kei koud en het regentquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:24 schreef clevy het volgende:
[..]
heb begin van de middag ook de verwarming weer eens aangeschopt maar volgens de meetapparatuur is het hier nu niet zo heel slecht buiten.
Leugens, het zuiden zit dichter bij de evenaar, daar is het altijd warmer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zit ook in het zuiden maar het is hier kei koud en het regent
Wat schuift het?quote:
Pak aan voor bier en jou. Hmmm, ik kom er op terugquote:
dickpic associaties?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Cue_ het volgende:
FaceTime
Heeft toch een andere betekenis gekregen door jullie
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef stbabylon het volgende:
Zo, klaar. Gezellige gesprekken, maar... denk het niet. Denk dat ik te licht ben.
Ik heb mezelf even afgeschreven. Mag dat?quote:
Nee, dat doen wij wel voor jequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb mezelf even afgeschreven. Mag dat?
Maar niet nuquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat doen wij wel voor je.
Wanneer het ons uitkomt, niet eerderquote:
Nog meer? You wanna kill me?quote:
Wil je een eerlijk of een politiek correct antwoord?quote:
Beide graag. Dan onthou ik degene waar ik me het beste in kan vinden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een politiek correct antwoord?.
Ok :quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beide graag. Dan onthou ik degene waar ik me het beste in kan vinden.
Cue wants me dead?quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Cue_ het volgende:
Met vermoorden zou ik je afgeschreven hebben he
quote:
quote:
Sorry, my mood took overquote:
Gedeelde smart is halve smart toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:57 schreef CherryLips het volgende:
M'n zomer,wat doe je
En m'n dahlia's
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Malta lijkt het toch niet te worden.
Niet omdat men niet wil, maar omdat er niets gunstigs te vinden is in die periode.
Shame, leek me leuk en gezellig, maar te duur in die periode voor sommigen blijkbaar.quote:
Hmmm....hangt er volgens mij een beetje vanaf wat je precies boekt. Malta is nu niet echt de Cote d'Azur qua prijzen namelijk. Of is een ticket gewoon prijzig nu omdat het redelijk snel is?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Shame, leek me leuk en gezellig, maar te duur in die periode voor sommigen blijkbaar.
Ik heb geen idee, ik maak me nooit zo druk,maar anderen hebben gekeken gisteravond.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm....hangt er volgens mij een beetje vanaf wat je precies boekt. Malta is nu niet echt de Cote d'Azur qua prijzen namelijk. Of is een ticket gewoon prijzig nu omdat het redelijk snel is?
We zijn niet allemaal zo rijk als jijquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik maak me nooit zo druk,maar anderen hebben gekeken gisteravond.
Nee, daarom beslis ik ook niet deze keer, ik pas me wel aan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo rijk als jij
Pauper meldt zichquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo rijk als jij
Graag gedaan hoorquote:
Ik heb het gevoel van niet op dit momentquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach je hebt het vast beter voor elkaar dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |