wat ben je weer aardigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Incompetentie to the max hier merk ik alweer.
Aardig heeft zijn grenzenquote:
Je bent nooit aardig tegen mijquote:
Dan strijk je me blijkbaar steeds tegen de haren inquote:
Wijfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Windows 8 is alleen bruikbaar als je de eerste 3 dagen besteed aan het installeren van normale menu's en het zoveel mogelijk verbergen van die metro tegels
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan strijk je me blijkbaar steeds tegen de haren in.
Dan is dat hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik ben een super neutraal persoontje
Daarom Windows 7quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Windows 8 is alleen bruikbaar als je de eerste 3 dagen besteed aan het installeren van normale menu's en het zoveel mogelijk verbergen van die metro tegels
jij bent gewoon veel te lastigquote:
Daar komt het dan op neer ja.quote:
idd, op een tablet dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Die tiles zijn verdomde handig als je ze goed gebruikt.
XP naar 7 was anders een makkelijke overstap voor mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, je zal eens iets langer proberen dan totaal niet en erop kotsen.
Echt, dit is wel erg typerend voor autisten hoor.
Ik heb het al een jaar, vind het gewoon niet praktischquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Als je weet wat je doet misschienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Tsja, lijkt mij min of meer hetzelfde als wanneer men probeert een auto met een roer (van een schip) te bedienen ipv met een stuurquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar komt het dan op neer ja.
't schijnt wat sneller op te starten maar 95% van de moeite is gaan zitten in het verneuken van de desktopinterface door deze gelijk te trekken met een tabletinterface.
Ik werk al 19 jaar met een Windows95-stijl-desktop en dat bevalt meer dan prima, ze moeten niet gaan veranderen om het veranderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja preciesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk al 19 jaar met een Windows95-stijl-desktop en dat bevalt meer dan prima, ze moeten niet gaan veranderen om het veranderen.
HW is zelf de grootste autist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja precies
Altijd maar dat gebash op autisten
Hoeveel % van de tijd zit je in bureaubladmodus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het al een jaar, vind het gewoon niet praktisch
+1 humorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd de eeuwige nummer 2![]()
Ja nu dus nooit omdat ik dingen niet kan vinden en dan maar mijn oude laptop pakquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel % van de tijd zit je in bureaubladmodus?
weten hoe je met software werkt heeft niks met hardware te maken. Dat moet je leren gebruiken en dat is niet makkelijker als je weet wat een cpu is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je weet wat je doet misschien
Maar ik weet gewoon echt niet hoe dit kreng werkt dus het maakt het alleen maar ingewikkelder
Het is echt anders als je helemaal niks van de binnenkant van je laptop snapt (niet de binnenkant binnenkant maar de euhm dingen er in)
bureaublad modus is de oude manier. En zolang je die gebruikt, leer je de nieuwe manier niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja nu dus nooit omdat ik dingen niet kan vinden en dan maar mijn oude laptop pak
Ik bedoelde dus ook niet hardware maar de softwarequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
weten hoe je met software werkt heeft niks met hardware te maken. Dat moet je leren gebruiken en dat is niet makkelijker als je weet wat een cpu is.
ja zolang niemand mij de nieuwe manier uit gaat leggen en ik elke keer mezelf helemaal suf zoek, pak ik de oude.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
bureaublad modus is de oude manier. En zolang je die gebruikt, leer je de nieuwe manier niet.
De manier van werken is in Windows 8 voor iedereen nieuw... Als je het leert te gebruiken (173737828283874783 miljoen filmpjes op YouTube), is het voor veel zaken wel gebruiksvriendelijker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus ook niet hardware maar de software
Als je dat sowieso al niet onder de knie hebt, is windows 8 echt een stuk minder gebruikersvriendelijk
Sowieso is het handiger om de hardwaredingetjes "uit te besteden" aan een nerd binnen je vriendengroep, iedereen kent er wel 1tjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus ook niet hardware maar de software
Als je dat sowieso al niet onder de knie hebt, is windows 8 echt een stuk minder gebruikersvriendelijk
M'n vader zweert bij apple..alleen is dat voor mij niet echt een optiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou bijna op apple overstappen omdat dat gewoon intuïtief werkt. Zelfs bejaarden snappen het
Alles maar dan ook alles kan je vinden door gewoon te beginnen met tikken, wil je Word, gewoon Word intikken en enter, klaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja nu dus nooit omdat ik dingen niet kan vinden en dan maar mijn oude laptop pak
Ik wil mijn post it's! Maar dat lukt me dus nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles maar dan ook alles kan je vinden door gewoon te beginnen met tikken, wil je Word, gewoon Word intikken en enter, klaar.
Zelf vind ik het menu met programma's wel handig, omdat ik zo vergeetachtig en verstrooid benquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles maar dan ook alles kan je vinden door gewoon te beginnen met tikken, wil je Word, gewoon Word intikken en enter, klaar.
Veel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel % van de tijd zit je in bureaubladmodus?
http://apps.microsoft.com(...)e2-93fe-62e230551113quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil mijn post it's! Maar dat lukt me dus niet
Ja die heb ik dus geinstaleerd maar dan lukt het me dus verder nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://apps.microsoft.com(...)e2-93fe-62e230551113
Werkt alleen in zijn eigen scherm idd, maar dit is wel iets wat je had denk ik : http://evernote-sticky-notes.en.softonic.com/quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus geinstaleerd maar dan lukt het me dus verder niet
Jaaaaaaaaa! Mijn post it'squote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werkt alleen in zijn eigen scherm idd, maar dit is wel iets wat je had denk ik : http://evernote-sticky-notes.en.softonic.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |