wat ben je weer aardigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Incompetentie to the max hier merk ik alweer.
Aardig heeft zijn grenzenquote:
Je bent nooit aardig tegen mijquote:
Dan strijk je me blijkbaar steeds tegen de haren inquote:
Wijfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Windows 8 is alleen bruikbaar als je de eerste 3 dagen besteed aan het installeren van normale menu's en het zoveel mogelijk verbergen van die metro tegels
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan strijk je me blijkbaar steeds tegen de haren in.
Dan is dat hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik ben een super neutraal persoontje
Daarom Windows 7quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Windows 8 is alleen bruikbaar als je de eerste 3 dagen besteed aan het installeren van normale menu's en het zoveel mogelijk verbergen van die metro tegels
jij bent gewoon veel te lastigquote:
Daar komt het dan op neer ja.quote:
idd, op een tablet dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Die tiles zijn verdomde handig als je ze goed gebruikt.
XP naar 7 was anders een makkelijke overstap voor mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, je zal eens iets langer proberen dan totaal niet en erop kotsen.
Echt, dit is wel erg typerend voor autisten hoor.
Ik heb het al een jaar, vind het gewoon niet praktischquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Als je weet wat je doet misschienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Tsja, lijkt mij min of meer hetzelfde als wanneer men probeert een auto met een roer (van een schip) te bedienen ipv met een stuurquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar komt het dan op neer ja.
't schijnt wat sneller op te starten maar 95% van de moeite is gaan zitten in het verneuken van de desktopinterface door deze gelijk te trekken met een tabletinterface.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |