Ja tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:29 schreef Calvin_Von_Storm het volgende:
Toch iets met tieten inderdaad.
Wowquote:
Net gemaakt sinds ik mod benquote:
Als jij dat wil kan dat. Klant is koning toch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:33 schreef Masala het volgende:
Kaasschaafsel? Jij schaaft stukjes van je ledematen af, zitten die er dan ook tussen?
Allahu Akbar!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:33 schreef Calvin_Von_Storm het volgende:
[..]
Tegenwoordig heet het IS, Islamitische Staat.
gvdquote:
wise plsquote:
quote:
Standaard een paar keer per dag toch?quote:
pardon reeds¿quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Standaard een paar keer per dag toch?
Met een vleugje spinazie kokos?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou mangofrappuchino naar binnen slobberen tho
Dikke reedsquote:
En nu een beetje kotsquote:
fappuchinoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou mangofrappuchino naar binnen slobberen tho
quote:
moeten we dus niet bij jou zijn heb ik inmiddels begrpenquote:
Met stukjes?quote:
Past wel bij je naam.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Nieuwe KLB mod xD IK GA SOLLICITEREN GEHEK!!!
MOET JE NOU KK GEK?!quote:
hallo hallo hallo FYI ben ik ZEKER een 8/10quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:13 schreef BlauweTijger het volgende:
kale kk neger met je grindgezicht
8/10 wie nie weg is is gezien xDDDDDquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hallo hallo hallo FYI ben ik ZEKER een 8/10
pffff
jij was vroeger zeker KK slecht in verstoppertjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
8/10 wie nie weg is is gezien xDDDDD
Hoezo? Je hebt me nog steeds niet gevonden kk kont.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij was vroeger zeker KK slecht in verstoppertje
kontquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt me nog steeds niet gevonden kk kont.
Oké.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:20 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
mama maakt papa zwanger
Volledig mee eens. Waanzin af en toe in de wereld. Vroeger kregen we dat allemaal niet mee, nu wel door de Sociale Media.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:30 schreef voederbietel het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)mides-in-India.dhtmlWat een kolere land is het ook.
Sinds wanneer draag jij dat?quote:
quote:
NEE HET IS MARIANNE THIEME MET EEN WORTEL IN HAAR VAGIJN.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
HALLO HALLO SPREEK IK MET DE POLITIE??? DIT IS DE BRANDWEER HALLO?
doet dat geen peen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
NEE HET IS MARIANNE THIEME MET EEN WORTEL IN HAAR VAGIJN.
quote:
quote:
Hmmm en?quote:
Denk dat mijn Ad-blocker de extra knopjes blokkeert.quote:
TR vuile modquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk dat mijn Ad-blocker de extra knopjes blokkeert.
Ik sta boven de algemene voorwaarden van 21-02-2013.quote:
Je bent zelf een algemene voorwaardequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik sta boven de algemene voorwaarden van 21-02-2013.
Dat is niet erg aardig, zo klink ik als een open boek, wat verre van waar is. Had dit niet van jou verwacht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je bent zelf een algemene voorwaarde
Nee zo klink je onmisbaar, niet als een open boek. Niemand leest de algemene voorwaarden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is niet erg aardig, zo klink ik als een open boek, wat verre van waar is. Had dit niet van jou verwacht.
Voelt een beetje als Wim Lex, beetje vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee zo klink je onmisbaar, niet als een open boek. Niemand leest de algemene voorwaarden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veer en Chlo be likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:37 schreef Modus het volgende:
krio be likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veer en Chlo be likeWauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh damn, dacht iets met stille wateren, maar dat is weer te ver doorgedacht
.
Tillen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan nu nog maar 10 kilo tillen, als ik er meer op gooi dan ben ik bang dat ik het op m'n hoofd krijg.
Net zoiets als dat je je telefoon laat vallen op je hoofd, wanneer je in bed ligt en moe bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, bodypump.quote:
Dit weer > benauwde hitte.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen minimaal 9 graden en maximaal 17 graden.
Ga weg
Hoe tillen en watquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bodypump.
Ik zie gerust mensen met 25 kg (???)wth
Dat red ik echt nooitik begon met 5 kg, dus er zit enigszins vooruitgang in.
True .. Dat was ik alweer vergeten ...quote:
25 kg aan caviavlees.quote:
krio be likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veer en Chlo be likeWauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ik nies echt altijd 2x max, nog nooit 3x gehaaldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
Fucking hell, ik heb net gewoon eventjes 11 keer achter elkaar aan geniest. En ja, ik heb geteld.
krio be likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veer en Chlo be likebeetje gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ik had het vanmorgen ook, toen zat ik op de 15 ongeveer. Echt om gek van te worden man.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik nies echt altijd 2x max, nog nooit 3x gehaald.
Beetje nicequote:
Wie niest er nou 15x achter elkaar a rarequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik had het vanmorgen ook, toen zat ik op de 15 ongeveer. Echt om gek van te worden man.
Gewichten aan de barbell.quote:
Ja heb al eeuwen steeds last van m'n neus en ogenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie niest er nou 15x achter elkaar a rare.
full homoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik had het vanmorgen ook, toen zat ik op de 15 ongeveer. Echt om gek van te worden man.
[..]
Beetje nice
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja heb al eeuwen steeds last van m'n neus en ogen
Jeuk en verstopt en snot enz.
Hahah sexy he.
You go be a sick kunt if you wanna be brah. Good going.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewichten aan de barbell.
Deadlifts, deadrow, shoulderpress, bicep curls, squats, lunges, bottom halfs, clean & press, extensions, said rises, chrunches etc.
gvdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Smeerpijp ben je ook.
Ben al 5 dagen verkouden, kan de volle 93 minuten van Flubber naspelen.
Kan ik toch ook niks aan doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Smeerpijp ben je ook.
Ben al 5 dagen verkouden, kan de volle 93 minuten van Flubber naspelen.
Saïd risesquote:
Wens gedaan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:42 schreef Gridlok het volgende:
Ging effe peukie doen, 3 asteroïde gespot, #magicalmoment
Goede tekst ook.quote:
nieuwe wow uitbreiding komt eraan zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:28 schreef Murdera het volgende:
Pc'tje besteld![]()
Hoop dat hij voor het weekend binnen is
ik speep geen wowquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nieuwe wow uitbreiding komt eraan zeker
Wat bende ook een nep surinamer he ;Dquote:
Koudste 19 augustus in negentig jaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat bende ook een nep surinamer he ;D
predatorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je leek me wel een goeie draenei met je dreads
Wow, mijn hart, wat doe je.quote:
Ik kan niet goed zien of het een vrouw is, maar voor het verhaal wel leuk en zie nu pas dat het echt zo'n hondenriem isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:54 schreef Salatrel het volgende:
wat een loserop die leeftijd al door vrouwen aan het lijntje gehouden worden
Wat is dit voor onzin?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
gvd![]()
Duiven dating simulator uitgesteld
wacht er al tijden op.
Alien vs Predatorquote:
Onzin? doe normaalquote:
De duivenmeneer?quote:
Loydquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzin? doe normaal
[..]
De duivenmeneer?
oh godquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je leek me wel een goeie draenei met je dreads
een draenei death knightquote:
Kleine piemelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dit is normaal
[ afbeelding ]
Dat is geen..quote:
wat dan :squote:
Een normale heupquote:
Ja jij bent een oversekste meidje :squote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een normale heup![]()
Wat denk jij noudat ik zoiets ga posten
![]()
Doe jij normaal :s
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja jij bent een oversekste meidje :s
Ik ben geen leernicht jong vuillak.quote:
Moede eens doen dan jung beetje leren, dommerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben geen leernicht jong vuillak.
Praat niet, of moet ik dWc even om dé lijst vragen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moede eens doen dan jung beetje leren, dommerd.
U doet maar wat u niet laten kan. Het zal mij een vinkentering zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Praat niet, of moet ik dWc even om dé lijst vragen?
Deze loopt ook niet erg lekker. Maar geeft niet, we houden wel van je ondanks je beperkingen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
U doet maar wat u niet laten kan. Het zal mij een vinkentering zijn.
Wie is we?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze loopt ook niet erg lekker. Maar geeft niet, we houden wel van je ondanks je beperkingen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Praat niet, of moet ik dWc even om dé lijst vragen?
De gehele redactie die achter het niet misselijke LudoSanders-account schuil gaat.quote:
Awwwwwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De gehele redactie die achter het niet misselijke LudoSanders-account schuil gaat.
Hij heeft gelijk, ik weet het wat ik ga nu al 3 maanden naar gym, zo 400 gram kipfilet 231 gram yoghurt en 24 noten xDdDD #BTquote:
dawwwwquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
231 gram kipfilet uit een bucket, ja.
Whiteguyconfession: ik heb nog nooit een bucket gehaald bij kfc.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
231 gram kipfilet uit een bucket, ja.
Boks.quote:
Dakanegniehoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Whiteguyconfession: ik heb nog nooit een bucket gehaald bij kfc.
Wow so alphaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Gridlok het volgende:
Wat is dat toch altijd met die beta faggots en hun generic half naakte vrouwen, bedankt ik heb geen google ofzo.
Nee.quote:
Ja.quote:
Wanneer gaan we Bossche bol eten?quote:
Haha heb ik net nog gehadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer gaan we Bossche bol eten?
Ik kan die dingen niet eten, voel me altijd zo smerig als ik er een op heb.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer gaan we Bossche bol eten?
Dan neem je een mini.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kan die dingen niet eten, voel me altijd zo smerig als ik er een op heb.
From geek to god.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij gaat al drie maanden naar gym dus dan krijg je dat
Je kunt ook een kroket in de bossche bol steken.quote:
Al die gainz zyzzlife uevencurlbrahquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij gaat al drie maanden naar gym dus dan krijg je dat
mortaxx ik heb een mancrush op de fysiek van een guyki in mn gym. Ben ik nu homo?quote:
Ja, nu wil ik dat. :squote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:36 schreef Gridlok het volgende:
Grappig hoe bapple totaal genegeerd wordt.
Nee heb ik ook wel eens. Gewoon stiekem glurenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mortaxx ik heb een mancrush op de fysiek van een guyki in mn gym. Ben ik nu homo?
GAY!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
Zag ook eens man met perfecte kapsel. Denk dat ik heb gestaard
Zou voelen volgende keer, gewoon keer door heen waaien met je hand.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
Meant2B kroket buddies.quote:
Niet gesnuffeld?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
Die nigger heeft een fucking bowlingbal in zn schouder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee heb ik ook wel eens. Gewoon stiekem gluren
Zeg maar wanneer je het huis voor jezelf hebt in DB.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nigger? Hoe kan je dan mancrush hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die nigger heeft een fucking bowlingbal in zn schouder.
Ik ga zn gains stelen
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die nigger heeft een fucking bowlingbal in zn schouder.
Ik ga zn gains stelen
Hij is volgens mij halfbloedje. dan mag tquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nigger? Hoe kan je dan mancrush hebben
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer je het huis voor jezelf hebt in DB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HuehuehheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar echt zin in kroket nu, bedankt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ik heb een kroket in mijn broek ^^ MUAHAHAAAquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Huehuehhe
Nee maar echt zin in kroket nu, bedankt.
Wat is deze gierigheid ?quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Huehuehhe
Nee maar echt zin in kroket nu, bedankt.
Kutleven. :s Dan maar gehaktballen maken.quote:
Nee, gewoon gierigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat, omdat ik een man ben, sexist extrefeminist
Kaas in doen, kk lekker, laatst nog gemaakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kutleven. :s Dan maar gehaktballen maken.
Kut nederlander ;S S:squote:
Ik zie wel wat je daar met die ss-en doet :squote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kaas in doen, kk lekker, laatst nog gemaakt.
[..]
Kut nederlander ;S S:s
krio be likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veer en Chlo be likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ulisses Jr.quote:Ulisses Jr. Jr.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=158423753
Opnieuw gelezen.Hjb.quote:full stops and exclamation marks
quote:
quote:lol @ this uncle tom al sharpton ass nigga, we don't claim you as our own you fuckboy.
die abs kkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ulisses Jr.Ulisses Jr. Jr.
[ afbeelding ]
Opnieuw gelezen.
[..]
Hjb.
Die fysiekkkkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Opnieuw gelezen.
[..]
Hjb.
Nice clean weiner and I'm not even gay.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Opnieuw gelezen.
[..]
Hjb.
Wat zou z'n routine daarvoor zijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice clean weiner and I'm not even gay.Rock solid physique ook.
Anavar en olijfolie year round.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat zou z'n routine daarvoor zijn?
Anavar?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Anavar en olijfolie year round.
Vitamines tegen spierverlies. Maar damn man, die gast ziet er echt goed uit nu. 5'10 supremacy.quote:
Honing of limonadesiroop. Een periode deed ik er kaneel doorheen, maar dat was echt flut.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
kwark en vodka.
Hoe maken jullie kwark een beetje smakelijk btw?
limo is wel een poging waard. Nu gebruik ik jam maar dat vind ik nogal.. Defeats the purpose zegmaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Honing of limonadesiroop. Een periode deed ik er kaneel doorheen, maar dat was echt flut.
jelly op mijn strakke kontje en goede schoudersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jullie bij het waarderen van een mannenlijf:
[ afbeelding ]
Magere melk om het dunner te maken, paar zakjes brinta en een banaan -> blenden/mixen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
kwark en vodka.
voor het slapen? Is meer lunch zo if niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Magere melk om het dunner te maken, paar zakjes brinta en een banaan -> blenden/mixen.
Eens een potje van bestellen. Al heb ik weinig spier te verliezenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vitamines tegen spierverlies. Maar damn man, die gast ziet er echt goed uit nu. 5'10 supremacy.
Limonadequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
kwark en vodka.
Verdomme stond te twijfelen in de winkel. Honing of kaneel. Is het laatste gewordenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Honing of limonadesiroop. Een periode deed ik er kaneel doorheen, maar dat was echt flut.
Nu eet ik al maanden gewoon naturel. Niets erdoorheen.
Wel eens gedaan maar vind het dan echt moeilijk weg te krijgen. Teveel. En het schoonmaken is kutquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Magere melk om het dunner te maken, paar zakjes brinta en een banaan -> blenden/mixen.
Jam erdoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
kwark en vodka.
Hahahahahahahah. Hardop.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:22 schreef []probeer[/url] het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of chloroform of zo? Maar die is meer van ONZ, toch?
Nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
kersen of aardbei
Tevens train jij? Pics
Ik mag dr wel, meen ik me te herinneren. Maar geen goede mod dus. Och .. zolang ze de kerels van KLB in toom kan houden ..quote:
badbooiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet je benodigdheden 3D printen.
Welke smaak koos je als 1e?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb aardbeien en pruimen jam gekocht. Tweede gratis
Doe als ontbijt meestal, valt wel zwaar ja, maar vooral door de brinta. Je kan ook alleen beetje melk en wat fruit erdoorheen mixen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor het slapen? Is meer lunch zo if niet?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
Wel eens gedaan maar vind het dan echt moeilijk weg te krijgen. Teveel. En het schoonmaken is kut
Honingquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nu eet ik al maanden gewoon naturel. Niets erdoorheen.
ik ontbijt wel met brinta. Shit is nicequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe als ontbijt meestal, valt wel zwaar ja, maar vooral door de brinta. Je kan ook alleen beetje melk en wat fruit erdoorheen mixen.
Brintaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ontbijt wel met brinta. Shit is nice
En dan toch even 'lekker gek doen' bij de tweede, want ja, toch gratis. Ik mag dat wel, dat gevaarlijke leven op het randje. Top, ga zo door!quote:
Combineer die shit, winwin.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ontbijt wel met brinta. Shit is nice
Heb je bijgekocht?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:26 schreef Murdera het volgende:
Goed ook want wil 2k op mn ltc maken om pc en monitor koop goed te maken
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef Murdera het volgende:
Tevens, noobvraag. Wat de fuck is een 2packvoorloper van 6pack? Alleen middellijn is goed zichtbaar
In pannen kan t prima, gewoon gelijk schoonmaken of in heet water laten weken anders wordt die shit HARD ALS STEENquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ook havermput maar geen magnetron dan geeft t zon zooi in pannen
Yeet.quote:
Hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef probeer het volgende:
[..]
En dan toch even 'lekker gek doen' bij de tweede, want ja, toch gratis. Ik mag dat wel, dat gevaarlijke leven op het randje. Top, ga zo door!
neh. Ik verkoop ltc op 69 dollahquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je bijgekocht?
Wat een flater zijn die cryptos voor mij geweest
ben smorgens kklui en wil savinds niet met die shit dealenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
In pannen kan t prima, gewoon gelijk schoonmaken of in heet water laten weken anders wordt die shit HARD ALS STEEN
Vaak zat door een oudje gevraagd of ik even wil helpen sjouwen ofzo, hoowrquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:32 schreef Murdera het volgende:
Ik hold als een oma haar handtas wanneer dwc Naast haar loopt
Deed jij het niet op een gegeven moment heel (lees héél) erg goed met heel veel geld? Te laat uitgestapt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je bijgekocht?
Wat een flater zijn die cryptos voor mij geweest
is een test brahquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vaak zat door een oudje gevraagd of ik even wil helpen sjouwen ofzo, hoowr.
nigger, klein pannetje: sochtends snel maken en dan laten weken tot savonds.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben smorgens kklui en wil savinds niet met die shit dealen
Nee heb nooit echt veel virtuele winst gehad. En nu heb ik ppc van 4 nodig voor breakevenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Deed jij het niet op een gegeven moment heel (lees héél) erg goed met heel veel geld? Te laat uitgestapt?
Lol, achteraf dus blij dat ik niet ben ingestapt. Bij mij zijn dat soort dingen altijd te mooi om waar te zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En nu heb ik ppc van 4 nodig voor breakeven!
teveelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nigger, klein pannetje: sochtends snel maken en dan laten weken tot savonds.
is 30 seconden werk
Ja ach ik laat het nu gewoon doorlopen. Zie wel hoeveel eruit komtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, achteraf dus blij dat ik niet ben ingestapt. Bij mij zijn dat soort dingen altijd te mooi om waar te zijn.
maat van me heeft vroegah 2 keer een lokfiets gejatquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lok-oma.
Haha, Mur heeft een lock-oma.
Haha shit!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Honing
wanneer kan ik je asser touchen in de 101 minus 50 ?
hoeveel heb je. Ik heb 100 ltc 200 ftc ( kkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee heb nooit echt veel virtuele winst gehad. En nu heb ik ppc van 4 nodig voor breakeven!
Ingestapt op .. ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoeveel heb je. Ik heb 100 ltc 200 ftc ( kk) en wat nmc
600quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoeveel heb je. Ik heb 100 ltc 200 ftc ( kk) en wat nmc
Krakergappies van jequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
maat van me heeft vroegah 2 keer een lokfiets gejat2keer gvd
luie dreadkraakboyquote:
Hoe zit ut met jou en CY dan, still going strong?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha shit!Holler if you wanna hang out.
neh is oldscool gabbah skinhead. En mongol uiteraardquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Krakergappies van je
[..]
luie dreadkraakboy
[..]
Hoe zit ut met jou en CY dan, still going strong?
Wat voor? Shiiit, sinds ik 'm had uitgespeeld niet meer aangeraakt die game. Kan je eik al heists?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
grimas
Uodates voor gtaV ff knalle dan dwc
nog steeds geen heists :'quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat voor? Shiiit, sinds ik 'm had uitgespeeld niet meer aangeraakt die game. Kan je eik al heists?
Holy fuck, kwam die niet in september vorig jaar uit? Die hype toen![]()
![]()
!
GTA V met dWc en Salaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat voor? Shiiit, sinds ik 'm had uitgespeeld niet meer aangeraakt die game. Kan je eik al heists?
Holy fuck, kwam die niet in september vorig jaar uit? Die hype toen![]()
![]()
!
Ga zo weg man, kunnen van de week of weekend wel ff? Misschien joinen die andere homo's hier ook wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
nog steeds geen heists :'
')
Ff blazeb?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga zo weg man, kunnen van de week of weekend wel ff? Misschien joinen die andere homo's hier ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |