SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hhhhh![]()
Eerste 3 wedstrijden tegen Vitesse, Az en PSV winnen zou mooi zijn. Dan ben je eigenlijk al kampioen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik voorspel dit jaar met 92 punten kampioen
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
100 punten denk ik, alleen gelijkspelletje uit bij Utrechtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:05 schreef mokkiemok het volgende:
Ik voorspel dit jaar met 92 punten kampioen![]()
PSV, AZ en Vitesse. Komen allemaal thuis van een koude douchequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:00 schreef DaveDave09 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 19 augustus 2014 14:35 schreef Dven het volgende:
Dus Ajax doet mee aan de Icebucket-challenge.
Feyenoord, PSV en Twente selecteren lijkt me wel symbolisch
[/quote
PSV, Twente en Vitesse
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Met de winterstop al kampioen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ik denkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
100 punten denk ik, alleen gelijkspelletje uit bij Utrecht
1 keer verliezen bij psv uit
1 keer verliezen bij vitesse uit
1 keer gelijk pec thuis
1 keer gelijk utrecht uitFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
We moeten nog dit goedmaken t.o.v vorig seizoen
Verlies bij PSV 4-0
Gelijkspel bij Groningen 1-1
Gelijkspel bij Heerenveen 3-3
Gelijkspel bij NAC Breda 0-0
Gelijkspel tegen NEC 2-2
Gelijkspel tegen RKC 0-0
Gelijkspel bij Heracles Almelo 1-1
Gelijkspel bij PEC Zwolle 1-1
Gelijkspel tegen Cambuur 1-1
Gelijkspel bij FC Utrecht 1-1
Gelijkspel bij FC Twente 1-1
Gelijkspel bij Vitesse 1-1
Op het forum dat niet genoemd mag worden, houden ze de ranglijst bij tegenover de resultaten van vorig seizoen.
Ajax staat op 77 punten
Feyenoord op 68 punten
PSV op 62 punten![]()
Welk forum is dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
We moeten nog dit goedmaken t.o.v vorig seizoen
Verlies bij PSV 4-0
Gelijkspel bij Groningen 1-1
Gelijkspel bij Heerenveen 3-3
Gelijkspel bij NAC Breda 0-0
Gelijkspel tegen NEC 0-0
Gelijkspel tegen RKC 0-0
Gelijkspel bij Heracles Almelo 1-1
Gelijkspel bij PEC Zwolle 1-1
Gelijkspel tegen Cambuur 1-1
Gelijkspel bij FC Utrecht 1-1
Gelijkspel bij FC Twente 1-1
Gelijkspel bij Vitesse 1-1
Op het forum dat niet genoemd mag worden, houden ze de ranglijst bij tegenover de resultaten van vorig seizoen.
Ajax staat op 77 punten
Feyenoord op 68 punten
PSV op 62 punten"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
89 punten als in 1997-1998
Had 92 moeten zijn geweest als ze niet zo achterlijk de laatste thuiswedstrijd tegen FC Utrecht hadden verloren
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Schöne geniet nu al van de vrijheid, als hij zondag Jetro Willems nog ziet razen bij het strafschopgebied van Cillessen, terwijl hij tussen de linies de PSV-verdediging gek maakt.![]()
Tezzy T zal wel spelen lijkt me?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Schöne geniet nu al van de vrijheid, als hij zondag Jetro Willems nog ziet razen bij het strafschopgebied van Cillessen, terwijl hij tussen de linies de PSV-verdediging gek maakt.![]()
Willems waarschijnlijk. Niet dat het wat uitmaakt, beiden treurig slecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tezzy T zal wel spelen lijkt me?![]()
Willems blinkt altijd uit tegen ons op de een of andere manierquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willems waarschijnlijk. Niet dat het wat uitmaakt, beiden treurig slecht.![]()
![]()
Tenzij Ligeon speelt. Kan hij hem gaan helpen met Depay...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Schöne geniet nu al van de vrijheid, als hij zondag Jetro Willems nog ziet razen bij het strafschopgebied van Cillessen, terwijl hij tussen de linies de PSV-verdediging gek maakt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Willems sprint snel terug, die uitdaging durft ie wel aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Schöne geniet nu al van de vrijheid, als hij zondag Jetro Willems nog ziet razen bij het strafschopgebied van Cillessen, terwijl hij tussen de linies de PSV-verdediging gek maakt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: