Ik zat er gisteren wel aan te denken weer aan de pep te gaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:16 schreef petersteinlechner- het volgende:
Moet je minder pillen slikken sjaak klapperkaak
Wel lekker rustig dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
en nu kan ik bepaalde handelingen niet meer verrichten.
Ik ga toch niet voor een beetje kaakpijn, waar ik de oorzaak al van weet, meteen naar de huisarts. Ik wil niet onnodig de zorgkosten omhoog brengen. Waarschijnlijk zegd de huisarts toch dat ik maar gewoon een paracetamol moet nemen. EN mijn huisarts is al 4 maanden ziek.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:31 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Wel lekker rustig dan.
Maarre, wat zei je huisarts? Open een topic op FOK!?
Huisarts wordt gewoon vergoed. Maar als je er niets aan wilt doen, wat zeur je dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ga toch niet voor een beetje kaakpijn, waar ik de oorzaak al van weet, meteen naar de huisarts. Ik wil niet onnodig de zorgkosten omhoog brengen. Waarschijnlijk zegd de huisarts toch dat ik maar gewoon een paracetamol moet nemen. EN mijn huisarts is al 4 maanden ziek.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:16 schreef petersteinlechner- het volgende:
Moet je minder pillen slikken sjaak klapperkaak
Ja, maar ik heb het ook niet over mijn kosten, maar die van het land. Ik heb m'n eigenrisico al lang op. En ik klaag er over dat een of andere hufter me een week kaakpijn heeft bezorgd. Dat lijkt me toch wel een terechte klacht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:37 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Huisarts wordt gewoon vergoed. Maar als je er niets aan wilt doen, wat zeur je dan?
Dan kon ik hem ook pijn aan z'n kaak bezorgen, dan had ik me weer een stuk beter gevoeld. Lijkt me logisch toch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:40 schreef voederbietel het volgende:
Wat heeft het al dan niet achterhalen van de dader te maken met het gegeven dat jij nog kaakpijn hebt?
Oog om oog, tand om tand, christenfundiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dan kon ik hem ook pijn aan z'n kaak bezorgen, dan had ik me weer een stuk beter gevoeld. Lijkt me logisch toch.
Niets oog om oog, ik klap 'm gewoon eerst op z'n achterhoofd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand, christenfundi.
Stoer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Niets oog om oog, ik klap 'm gewoon eerst op z'n achterhoofd.
Dat heet wraakquote:
In het park, al kijkende naar...?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Een week geleden heb ik na een ruzietje een paar klappen op m'n kaak gekregen.
pijpenquote:bepaalde handelingen
Zie: KLB / Geklaptquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef tijnhet het volgende:
[..]
In het park, al kijkende naar...?
Nee, dat is gay of thrones bullshit, en verder heb ik geen idee wat het betekend, haal het wegquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ilyn Payne
The Hound
Cersei
Demon_From_Heaven
In ieder geval een stuk beter dan het avontuurtje daarvoor.quote:
Nog meer pijpen. Jeetje wat een leventje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk beter dan het avontuurtje daarvoor.
Gelukkig was dat wel passief.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:48 schreef tijnhet het volgende:
[..]
Nog meer pijpen. Jeetje wat een leventje.
Ohhh!! Plagiaat! Laster! Smaadschrift!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:36 schreef BlueMage het volgende:
Wordt wel lastig als je weer kindertjes moet afzuigen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ilyn Payne
The Hound
Cersei
Demon_From_Heaven
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ilyn Payne
The Hound
Cersei
Demon_From_Heaven
|
|