quote:Official announcement: Martin Odegaard
Real Madrid C. F. and Stromsgodset Fotball have reached an agreement for the transfer of Martin Odegaard.
After undergoing a medical exam, the player will hold a press conference with the director of Institutional Relations, Emilio Butragueño, today 22 January at 1:30pm CET in the Ciudad Real Madrid press room.
Idd, Zo kozen Litmanen en Ibrahimovic voor Ajax, en dat werden wereldtoppers.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:01 schreef Smoofie het volgende:
En z'n vader werd jeugdtrainer ofzo? Damn, en ik maar denken dat Denen verstandig waren.
Het is geen Deen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:01 schreef Smoofie het volgende:
En z'n vader werd jeugdtrainer ofzo? Damn, en ik maar denken dat Denen verstandig waren.
De opleiding van Real Madrid heeft na Barcelona en Man United de meeste spelers geleverd aan de topcompetities.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:04 schreef silverhill het volgende:
[..]
Idd, Zo kozen Litmanen en Ibrahimovic voor Ajax, en dat werden wereldtoppers.
Noor dan, nog erger. Dat zijn al rijke modafuckas.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:05 schreef Anoonumos het volgende:
beste speler ooit
[..]
Het is geen Deen.
En zijn vader is nu ook al trainer bij zijn huidige club dus ik zie het probleem niet.
Maar hoeveel aan Real Madrid zelf?quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De opleiding van Real Madrid heeft na Barcelona en Man United de meeste spelers geleverd aan de topcompetities.
Net als Casillas, Arbeloa, Carvajal, Nacho en Jese dus. Arbeloa en Carvajal met een omweg, maar om nou te claimen dat er nooit iemand het eerste haalt is ook onzin. Morata heeft ook zijn kansen gehad. Kan zo gauw ook geen jeugdspeler van Real verzinnen die weg gedaan is om vervolgens de pannen van het dak te spelen bij een ander team.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:32 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Henk Spaan is een beetje mad
Het andere fokkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL. Meneer Ødegaard schijnt zo'n 80,000 pond te vangen PER WEEK bij Real Madrid.
Deel hier jouw ervaringen als 16-jarige.
Ik begin: FOK!ken tot je een ons weegt.
Ja en waar zijn ze nu? Ik zie ze nergens meer terug in de bladen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:07 schreef Caland het volgende:
De opleiding van Real Madrid heeft na Barcelona en Man United de meeste spelers geleverd aan de topcompetities.
eto'oquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Net als Casillas, Arbeloa, Carvajal, Nacho en Jese dus. Arbeloa en Carvajal met een omweg, maar om nou te claimen dat er nooit iemand het eerste haalt is ook onzin. Morata heeft ook zijn kansen gehad. Kan zo gauw ook geen jeugdspeler van Real verzinnen die weg gedaan is om vervolgens de pannen van het dak te spelen bij een ander team.
Heb ook het idee dat Henk een beetje mad is.
Edit: Volgens mij heeft Mata ooit voor RM B gespeeld.
Beter lezen danquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja en waar zijn ze nu? Ik zie ze nergens meer terug in de bladen.
Absurd.. Als het waar is natuurlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL. Meneer Ødegaard schijnt zo'n 80,000 pond te vangen PER WEEK bij Real Madrid.
Deel hier jouw ervaringen als 16-jarige.
Ik begin: FOK!ken tot je een ons weegt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:54 schreef Anoonumos het volgende:
Ik zie wel wat Henk Spaan bedoelde, wat een smug face.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |