Apart wel ja.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eerst Arsenal, daarna dit meepakken dus
Ach lekker toch, ik heb er in ieder geval wel weer zin inquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:49 schreef hafcfan het volgende:
Waarom zo'n nutteloze pot over 2 wedstrijden?
Ze moeten oppassen. Teveel dezelfde wedstrijden is niet leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:50 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ach lekker toch, ik heb er in ieder geval wel weer zin in
Nou nou, leuker dan die andere ploegjes vanavond die de CL toch nooit gaan winnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:49 schreef hafcfan het volgende:
Waarom zo'n nutteloze pot over 2 wedstrijden?
Waarom kijk je dan nog voetbal? Er zijn maar een stuk of 6 teams die de CL zouden kunnen winnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:31 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nou nou, leuker dan die andere ploegjes vanavond die de CL toch nooit gaan winnen.
Welkom in Spanje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze zitten meer te huilen dan dat ze voetballen
Vooral met Pepe , Mandzukic is een beetje saai vergeleken met Costaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:32 schreef TheGeneral het volgende:
Ik mis Costa wel in deze wedstrijden... Die stond garant voor wat knokpartijen.
En dat baseer je op? ( niet dat je gelijk hebt,maar toch)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Supercup is dus voor Atleti ondanks return
okquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik bedenk me net dat de brazilianen met de portugezen gewoon kunnen communiceren
dat is toch fascinerend? ik dacht altijd in welke taal spreekt marcelo tegen ronaldo bijvoorbeeld.quote:
Mooi hé. Jij spreekt Nederlands, ik spreek Nederland. En we praten gewoon tegen elkaar. Fascinerend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is toch fascinerend? ik dacht altijd in welke taal spreekt marcelo tegen ronaldo bijvoorbeeld.
maar nu bedenk ik me dat brazilianen ook portugees spreken!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:39 schreef j95 het volgende:
[..]
Mooi hé. Jij spreekt Nederlands, ik spreek Nederland. En we praten gewoon tegen elkaar. Fascinerend.
ja maar jij woont aan de andere kant van de wereld mi manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:39 schreef j95 het volgende:
[..]
Mooi hé. Jij spreekt Nederlands, ik spreek Nederland. En we praten gewoon tegen elkaar. Fascinerend.
Grappig dat je in Suriname gewoon Nederlands kan praten. Opmerkelijk dat ze juist daar wel Nederlands spreken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja maar jij woont aan de andere kant van de wereld mi man
Sport 1 heeft op emile en sierd alleen maar skeere lui in dienstquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
Mijn God wie is die presentatrice op SPort1 ... .. Leest echt overduidelijk alles op van een blaadje en dan nog kan ze het niet in een vloeiende zin voltooien ...
Ik werd er zelfs een beetje ongemakkelijk vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
Mijn God wie is die presentatrice op SPort1 ... .. Leest echt overduidelijk alles op van een blaadje en dan nog kan ze het niet in een vloeiende zin voltooien ...
Mag hopen dat ze gauw beter gaat doen anders toedeledokie zou ik zeggen en zoek iets betersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik werd er zelfs een beetje ongemakkelijk van
Ze spelen verdedigend, maar wel met de intentie om te scoren. Het is niet de bus zoals Chelsea die meer dan eens voor het doel parkeerde.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Verrassend scoreverloop weer.. Atletico dat vroeg op 1-0 komt en met vechtvoetbal die voorsprong over de streep wil trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |