Ik denk niet dat lang haar jou staat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik graag lang haar, maar geen geduld.
Nu ben ik al blij met haar
Oh in dat geval laat ik het gewoon zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat lang haar jou staat.
heb jij zoveel testosteron dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik graag lang haar, maar geen geduld.
Nu ben ik al blij met haar
Precies. Had het laatst nog met Kaneel erover dat vrouwen altijd zo heet van hem worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoals Sawyer in Lost het heeft.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:01 schreef Evie het volgende:
Oehhh goede TT waar is mur?
[..]
heb jij zoveel testosteron dan?
Van Saywer, niet van mij. Voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies. Had het laatst nog met Kaneel erover dat vrouwen altijd zo heet van hem worden.
sop sopquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies. Had het laatst nog met Kaneel erover dat vrouwen altijd zo heet van hem worden.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van Saywer, niet van mij. Voor de duidelijkheid.
Bad boys.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
sop sop
maar dat komt ook door het bad boy personage met klein hartje ofc.
Door z'n ogen, in mijn gevalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sommige mannen ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gehad. Inmiddels zijn alle foto's daarvan (op 1 na) 'verdwenen'.quote:
Zijn gezicht staat me niet aan.quote:
Kunnen we geen common ground vinden? Een man die we beiden zouden doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil geen mensie buddies meer met je zijn nu.
Niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |