Ik denk niet dat lang haar jou staat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik graag lang haar, maar geen geduld.
Nu ben ik al blij met haar
Oh in dat geval laat ik het gewoon zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat lang haar jou staat.
heb jij zoveel testosteron dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik graag lang haar, maar geen geduld.
Nu ben ik al blij met haar
Precies. Had het laatst nog met Kaneel erover dat vrouwen altijd zo heet van hem worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoals Sawyer in Lost het heeft.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:01 schreef Evie het volgende:
Oehhh goede TT waar is mur?
[..]
heb jij zoveel testosteron dan?
Van Saywer, niet van mij. Voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies. Had het laatst nog met Kaneel erover dat vrouwen altijd zo heet van hem worden.
sop sopquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies. Had het laatst nog met Kaneel erover dat vrouwen altijd zo heet van hem worden.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van Saywer, niet van mij. Voor de duidelijkheid.
Bad boys.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
sop sop
maar dat komt ook door het bad boy personage met klein hartje ofc.
Door z'n ogen, in mijn gevalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sommige mannen ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gehad. Inmiddels zijn alle foto's daarvan (op 1 na) 'verdwenen'.quote:
Zijn gezicht staat me niet aan.quote:
Kunnen we geen common ground vinden? Een man die we beiden zouden doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil geen mensie buddies meer met je zijn nu.
Niet.quote:
Dit is geen date-topic. We kletsen gewoon over van alles en nog wat. Je kan wel altijd proberen een date te krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik wel.
Is dit een date-topic, of zie ik het verkeerd?
Ik zag je eerder hier posten geloof ik.quote:
Je kan hier een oproepje plaatsen en dan krijg je vanzelf PM of DM van de aanwezige damesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik wel.
Gladjes? Dat is wel apart.quote:
Ach so, dan zag ik het verkeerd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is geen date-topic. We kletsen gewoon over van alles en nog wat. Je kan wel altijd proberen een date te krijgen natuurlijk.
Ik denk ergens anders op fok hoor. Dit lijkt me vrij nieuw allemaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag je eerder hier posten geloof ik.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik wel.
Welkom beidenquote:
Is niet nodig, maar bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan hier een oproepje plaatsen en dan krijg je vanzelf PM of DM van de aanwezige dames
quote:
Welkom beiden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Ach so, dan zag ik het verkeerd.
Kon weinig uit de OP halen, vandaar. Maar dan klets ik lekker mee.
Ik niet. Pics graag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:20 schreef Inaithnir het volgende:
Ik voel me aangesproken, wie heeft er een probleem met mijn lange manen!?
Ik zweer dat het hier was. Vorige week of zo. Maar ja, misschien wel een andere bekende user.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk ergens anders op fok hoor. Dit lijkt me vrij nieuw allemaal
Werkt dat ja?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan hier een oproepje plaatsen en dan krijg je vanzelf PM of DM van de aanwezige dames
Misschien als ik mijn vakantiefoto's heb uitgezochtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Welkom beiden.
[..]
Ik niet. Pics graag.
Man, vrouw, roep maar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Kunnen we geen common ground vinden? Een man die we beiden zouden doen?
Je hebt gelijk, ik prutsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zweer dat het hier was. Vorige week of zo. Maar ja, misschien wel een andere bekende user.
Geen idee. Bij mijn weten niet.quote:
Vrouwen ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |