abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143624888
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Maar daar kun je op anticiperen. Ruim van te voren iets gas bijgeven en dan voor die auto invoegen en de vrachtwagen inhalen
Dan zijn er ook wel eens figuren die op je bumper gaan hangen omdat je niet met 140 km/uur inhaalt. Het is gewoon nooit goed.
Professioneel gifmenger.
  Moderator woensdag 20 augustus 2014 @ 12:57:12 #27
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_143625142
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:47 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Dan zijn er ook wel eens figuren die op je bumper gaan hangen omdat je niet met 140 km/uur inhaalt. Het is gewoon nooit goed.
Yep, tijdje geleden nog meegemaakt. 120 weg... ik haal ff in met ruim 130 op de linkerbaan, zit er een gast in een Corsa nota bene meteen op mijn bumper omdat het niet snel genoeg ging :') :') :')
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:00:28 #28
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143625237
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:57 schreef dick_laurent het volgende:
yep, tijdje geleden nog meegemaakt. 120 weg... ik haal ff in met ruim 130 op de linkerbaan, zit er een gast in een Corsa nota bene meteen op mijn bumper omdat het niet snel genoeg ging
dan gaat bij mij meteen het gas los,
dan blijf ik langs de vrachtwagen rijden, net zo lang tot dat hij meer ruimte er tussenlaat
mee bekant vangde gin haas.
  Moderator woensdag 20 augustus 2014 @ 13:05:50 #29
Dick Laurent Is Dead
pi_143625407
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:00 schreef kawa4 het volgende:

[..]

dan blijf ik langs de vrachtwagen rijden, net zo lang tot dat hij meer ruimte er tussenlaat
Ja ik heb wel ff expres gas losgelaten en toen lekker langzaam naar rechts gegaan. Vervolgens haalde meneer me in en stuurde vrij agressief meteen naar rechts vlak voor me, om even zijn ongenoegen te laten blijken :')

en daarna moovde hij vrij snel weer naar de linkerbaan om daar bij de volgende te gaan lopen kleven...... echt, sommige mensen |:(
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:07:48 #30
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143625451
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:05 schreef dick_laurent het volgende:
Vervolgens haalde meneer me in en stuurde vrij agressief meteen naar rechts vlak voor me, om even zijn ongenoegen te laten blijken
yup, dat is dan idd een beetje standaard reactie, die ik dan ook krijg ja,
en vergeet de middelvinger niet :')
mee bekant vangde gin haas.
pi_143625474
Ik kan me niet zo druk maken over bumperklevers, gewoon door met inhalen en snel naar rechts.

Wel irritant fietser en brommers die vinden dat ik te langzaam over de grachten rijd, ja zodat ik noch kan stoppen als er een andere fiets of brommer van rechts komt uit een nauw straatje.
.
pi_143625972
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:47 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Tja.

Maar dan nog aan jezelf blijven denken en niet wachten op anderen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_143626168
Even een dotje gas geven en naar links, vervolgens lekker met 130 op de cruise control verder touren. Echt irritant die dooiehoek hangers.
pi_143626531
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:08 schreef Fer het volgende:
Ik kan me niet zo druk maken over bumperklevers, gewoon door met inhalen en snel naar rechts.

Wel irritant fietser en brommers die vinden dat ik te langzaam over de grachten rijd, ja zodat ik noch kan stoppen als er een andere fiets of brommer van rechts komt uit een nauw straatje.
Of wielrenners...

Laatst op de bromfiets een wielrenner ingehaald, ging prima. Effe later een onoverzichtelijke bocht, dus ik rem. Gaat die prutser mij rechts (!) proberen in te halen en maar jammeren dat daar niet genoeg ruimte was. Die wilde blijkbaar met 40 km/uur een onoverzichtelijke bocht door zeilen. Met zijweg, en uitmondend in een tunneltje.
Professioneel gifmenger.
pi_143626642
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:37 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Of wielrenners...

Laatst op de bromfiets een wielrenner ingehaald, ging prima. Effe later een onoverzichtelijke bocht, dus ik rem. Gaat die prutser mij rechts (!) proberen in te halen en maar jammeren dat daar niet genoeg ruimte was. Die wilde blijkbaar met 40 km/uur een onoverzichtelijke bocht door zeilen. Met zijweg, en uitmondend in een tunneltje.
Wielrenners zijn sowieso een stelletje flikkers, altijd zwaaien dat je langzamer moet rijden ook al houd je je aan de snelheid. Dat soort gevallen is de killswitch voor gemaakt.
pi_143628304
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:00 schreef kawa4 het volgende:

[..]

Dit.

Daar krijg je wel ontzettend vermakelijke reacties op. :+
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:28:50 #37
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_143628317
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:08 schreef Fer het volgende:

Dat is ook het beste wat je met bumperklevers kan doen. Anders maak je het alleen maar gevaarlijker.

Zeer irritant vind ik het trouwens wanneer mensen 110 rijden op de linkerbaan van de a2 tussen Utrecht en Amsterdam, dat stukje waar je 130 mag.

Op de een of andere manier houdt niemand rechts bij bredere snelwegen. Ook niet een klein beetje. Gewoon twee banen rechts niets en dan toch niet opzij gaan.

Dan ga ik ook bumperkleven en knipperen. Links plakken zowiezo een enorm teken van gebrekkig verkeersinzicht. Genoeg reden om opnieuw examen te doen. :(
pi_143628353
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:28 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Dat is ook het beste wat je met bumperklevers kan doen. Anders maak je het alleen maar gevaarlijker.

Zeer irritant vind ik het trouwens wanneer mensen 110 rijden op de linkerbaan van de a2 tussen Utrecht en Amsterdam, dat stukje waar je 130 mag.

Op de een of andere manier houdt niemand rechts bij bredere snelwegen. Ook niet een klein beetje. Gewoon twee banen rechts niets en dan toch niet opzij gaan.

Dan ga ik ook bumperkleven en knipperen. Links plakken zowiezo een enorm teken van gebrekkig verkeersinzicht. Genoeg reden om opnieuw examen te doen. :(
Heb daar nooit last van gehad bij dat stukje snelweg, iedereen netjes op de rechterbaan. Misschien lag het ook wel aan het tijdstip.. ik kwam daar meestal rond het middaguur.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:30:24 #39
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_143628373
Zowiezo. Als je niet de maximale snelheid rijdt op de gps -- dus niet je snelheidsmeter -- hoor je niet op de linkerbaan thuis. Gewoon niet. :(
pi_143628387
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:28 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

idd, A2 is inderdaad erg hinderlijk, maarja 100 rijden op een baan met 5 rijstroken is erg hersendodend.
life happens while you're pusing the throttle.
pi_143628414
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:30 schreef NieuweNier het volgende:
Zowiezo. Als je niet de maximale snelheid rijdt op de gps -- dus niet je snelheidsmeter -- hoor je niet op de linkerbaan thuis. Gewoon niet. :(
dus als er 3 stroken zijn waar je 100 mag en iedereen rijdt 90-110 op de rechter 2 stroken moet ik perse met 130kmh inhalen?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:32:04 #42
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_143628422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Heb daar nooit last van gehad bij dat stukje snelweg, iedereen netjes op de rechterbaan. Misschien lag het ook wel aan het tijdstip.. ik kwam daar meestal rond het middaguur.
Ah vandaar. Ik vaak net na 19.00. Dan kan en mag je er 130 rijden, maar zijn er veel auto's op de weg.

Als er dan een paar mensen consistent links plakken worst het chaos. Rechts inhalen, veel banen naar links om in te halen, een drukke linkerbaan en rechts geen verkeer, etc.

Als het rustig is vind ik het trouwens wel een ontzettend chill snelweg ^O^
pi_143628453
quote:
Als alles wat rechts rijdt langzamer rijdt dan de max. snelheid wel.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:35:25 #44
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_143628520
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:31 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

dus als er 3 stroken zijn waar je 100 mag en iedereen rijdt 90-110 op de rechter 2 stroken moet ik perse met 130kmh inhalen?
In nederland gebeurd het volgens mij niet dat er voor verschillende rijbanen andere maximum snelheden gelden. Behalve bij een ongeluk ofzo op de matrixborden.

Als je op een 130 weg rijdt vind ik dus inderdaad dat je links 130 moet rijden. Zeker als er een auto achter je rijdt. (Als dat niet het geval is zou je een uitzondering kunnen maken, mits niemand voor je hoeft te remmen).

Als het zoals je schets een 100 weg is moet je 100 rijden op de linkerbaan. Gewoon niet onder de maximumsnelheid als daar geen echte reden toe is. :')
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:36:47 #45
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_143628560
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Als alles wat rechts rijdt langzamer rijdt dan de max. snelheid wel.
Als ze rechts harder rijden dan de maximum snelheid ook. Anders wordt je rechts ingehaald en das ook niet de bedoeling, dan plak je ook links :')
pi_143628649
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:35 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

In nederland gebeurd het volgens mij niet dat er voor verschillende rijbanen andere maximum snelheden gelden. Behalve bij een ongeluk ofzo op de matrixborden.

Als je op een 130 weg rijdt vind ik dus inderdaad dat je links 130 moet rijden. Zeker als er een auto achter je rijdt. (Als dat niet het geval is zou je een uitzondering kunnen maken, mits niemand voor je hoeft te remmen).

Als het zoals je schets een 100 weg is moet je 100 rijden op de linkerbaan. Gewoon niet onder de maximumsnelheid als daar geen echte reden toe is. :')
Dat is de nuance waar ik eigenlijk naar op zoek was.
ik hinder nooit iemand als ik inhaal maar als er niemand op de linker strook zit hoef ik niet perse vmax te rijden.
pi_143628670
Max snelheid van wat moet je dan rijden? Mijn auto heft een top van 202, die moet ik dus rijden op de meest linkerrijstrook of wat? :')
  Moderator woensdag 20 augustus 2014 @ 14:39:50 #48
Dick Laurent Is Dead
pi_143628674
quote:
Nou je wil niet weten hoe vaak ik het al heb meegemaakt dat men op de linkerbaan 100 ofzo rijdt waar je 120 mag. Vaak is dat dan door een of andere slomo die de boel loopt op te houden, but it happens...a lot :(

quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:30 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

idd, A2 is inderdaad erg hinderlijk, maarja 100 rijden op een baan met 5 rijstroken is erg hersendodend.
JA! Ik heb ook echt een pestpleurishekel aan de A2. Fucking 100 moeten rijden met z'n allen op een vijfbaans weg = :') in het kwadraat
pi_143628720
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:39 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Nou je wil niet weten hoe vaak ik het al heb meegemaakt dat men op de linkerbaan 100 ofzo rijdt waar je 120 mag. Vaak is dat dan door een of andere slomo die de boel loopt op te houden, but it happens...a lot :(

[..]

JA! Ik heb ook echt een pestpleurishekel aan de A2. Fucking 100 moeten rijden met z'n allen op een vijfbaans weg = :') in het kwadraat
Dit dus, als ik geen CC in mijn auto had dan had ik mijn stuur al 100x kaal gevreten van frustratie :')
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:42:23 #50
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_143628759
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:39 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

Dat is de nuance waar ik eigenlijk naar op zoek was.
ik hinder nooit iemand als ik inhaal maar als er niemand op de linker strook zit hoef ik niet perse vmax te rijden.
Haha ik dacht ook al van "huh" toen je het postte. Jij lijkt me niet het type mensen te hinderen en links te plakken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')