quote:pssst... Hoi, mijn de Senn is een dreumes![]()
Ja tanden zijn stom!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
Dan duim ik voor je dat Ow dan zn tandjes door heeften voor hem ook trouwens... stom pijnlijk gedoe!
Deurenstoppers op je keukenkastjes zetten? Salontafel voor de tv-kast schuiven zodat hij niet bij de tv kan? Krabpaal ergens anders zetten? De stofzuiger mag hier wel, ik zie daar geen kwaad in. Het is leuk speelgoed voor hem.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:28 schreef vencodark het volgende:
Ik wil jullie nog bedanken voor jullie reacties op mijn lange post van laatst: over mijn buien, lagere irritatiegrens etc.
Iemand gaf als tip om de omgeving meer dreumes-toegankelijk te maken ipv 'nee-omgeving'.
Ik weet wel dat ik niet overal een strijd om moet maken en dat is er ook helemaal niet. Maar: ik kan hem moeilijk in de keukenkastjes laten de hele tijd. Of tegen de tv aan laten slaan en nee, hij mag ook niet steeds de stofzuiger openmaken. Of op de krabpaal klimmen.
Dus hele gekke dingen vraag ik niet.
Dus ik vind het heel moeilijk om met dergelijk gedrag om te gaan.
Hier probeert Fee ook van alles uit. Inmiddels weet ze wel wat niet mag want dan roept ze al Nee! en zwaait met haar vingertje. Maar ze probeert me gewoon uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:09 schreef vencodark het volgende:
Hij begrijpt het zeker maar waarom luistert hij dan wel naar mijn man?
Thx voor je post trouwens. Het stelt wel gerust.
Ja dat doet M. ook. Iets verkeerds doen, vinger in de lucht, neenee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier probeert Fee ook van alles uit. Inmiddels weet ze wel wat niet mag want dan roept ze al Nee! en zwaait met haar vingertje. Maar ze probeert me gewoon uit.
Deurenstoppers kan wel, al schijnen 'ze' dat ook heel snel door te hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Deurenstoppers op je keukenkastjes zetten? Salontafel voor de tv-kast schuiven zodat hij niet bij de tv kan? Krabpaal ergens anders zetten? De stofzuiger mag hier wel, ik zie daar geen kwaad in. Het is leuk speelgoed voor hem.
Verder is het een kwestie van een lange adem hebben. Het duurt echt wel even voordat ze in hun hersenen de verbinding kunnen maken die ervoor zorgt dat als jij zegt dat hij iets niet mag, hij dat zelf ook kan bedenken alvorens hij iets wil gaan doen. Ze zijn nog zooo klein he..
Vind ik geen toffe opmerking van je manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:28 schreef vencodark het volgende:
Man zegt ook al dat Aiden nu al over mij heen loopt. En dat voelt klote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |