SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2014 23:31:31 ]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:29 schreef JanCees het volgende:
misschien moet jc eens langsgaan
dan is het pas feest
Ik ben zelf niet op een meet geweest hoor.quote:
GRTD-Hooligansquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon GRTD naar die meet jatog
welke meetquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon GRTD naar die meet jatog
Mensen die naar meets gaan en in hun onderbroek de zee inspringenquote:
Is dit gefilmd?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die naar meets gaan en in hun onderbroek de zee inspringen![]()
En daarna bijna het kampvuur in flikkeren omdat ze niet op hun benen kunnen staan
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daarna bijna het kampvuur in flikkeren omdat ze niet op hun benen kunnen staan
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je mij in onderbroek zien dan? :S :Squote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja.
Zoek maar op chubby`s go wild at the beach op youtube
Zei het tochquote:
Ik ging dood.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja.
Zoek maar op chubby`s go wild at the beach op youtube
Ik moest nog wachten en 3 kwartier lopen naar KS zijn huis later daarnaquote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Altijd wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen
quote:
Deze week ga ik een nieuwe bestellen, deze is zwaar ruk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn computer liep net vast ik was behoorlijk mad jelly
Klein groepje is leuker ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meets met veel FOK!kers lijkt me iets teveel van het goede
Van de week viel hij ook al twee keer uit, tering wat is er misquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze week ga ik een nieuwe bestellen, deze is zwaar ruk.
Ik ook. Ook al was het maar vijf minuten lopen naar Hep z'n huis, ik heb er ruim een kwartier over gedaan geloof ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest nog wachten en 3 kwartier lopen naar KS zijn huis later daarna
Ik had het kouddd
Geen idee maar ik ben voor!quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Wanneer is er een GRTD meet dan?
Die is er nog nooit geweest. Wel minimeetsquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Serious Request 2011 Leiden meetquote:
Met Inso zijn bruiloftquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |