http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax heeft altijd zo'n gebeuren met percentages
Dagcijfers uit de GC?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax heeft altijd zo'n gebeuren met percentages
Fokkers zijn altijd vreemd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga misschien vreemde FOK!kers meeten in Utregggg
Je bent zelf gay.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn hoofd klinkt dit heel gay.
Als ik kaartjes had voor die film, dan had ik je willen meeten op Amsterdamquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Hier sta ik op minder postsquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Vrijdagavond ben ik in Utreg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb nog een kaartjequote:Op maandag 18 augustus 2014 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf gay.
[..]
Als ik kaartjes had voor die film, dan had ik je willen meeten op Amsterdam
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fokkers zijn altijd vreemd.
Wie dan?
Leukquote:
ja, nog voor mn verjaardagquote:
Oh ja dat, heb ik ook weleens naar gekeken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
Topic moet wat meer actiever wordenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dat, heb ik ook weleens naar gekeken.
quote:
Tegen de muur met die lui.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)fenis-Williams.dhtml
De groep met het hoofdkwartier in de Amerikaanse staat Kansas, is vooral gekend door zijn demonstraties tegen homoseksualiteit, volgens hen 'de grootste belediging van God'. Zo zijn de leden ervan er bijvoorbeeld van overtuigd dat Anders Breivik door God werd gezonden om Noorwegen te straffen, omdat het land homohuwelijken en adopties door homokoppels toestaat.
JR vindt dit heel leuk
Gaat via een facebook-groep toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Topic moet wat meer actiever worden
Weet ik, maar dan moet je wel met mij willen. En ik weet nog niet zo goed hoe mijn week gaat worden door wat omstandigheden.quote:
Euhh. Wacht wat?quote:
Je hebt zelf een stilleven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan je gelijk ook na proberen te schilderen. Stilleven toch.
Met alle plezier ja.quote:
Door dit topic kwam ik weer op FOK!quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
Ja, maar als je gewoon in het topic post of je wilt gaan meeten etc is ook prima.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat via een facebook-groep toch?
Zitten daar veel mensjes in?
Oh ja, dat was ik nog vergeten te zeggen, sterkte met je moederquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan moet je wel met mij willen. En ik weet nog niet zo goed hoe mijn week gaat worden door wat omstandigheden.Dit weet ik op zijn vroegst pas donderdag.
[..]
Euhh. Wacht wat?
Tuurlijk zou ik dat willenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan moet je wel met mij willen. En ik weet nog niet zo goed hoe mijn week gaat worden door wat omstandigheden.Dit weet ik op zijn vroegst pas donderdag.
[..]
Euhh. Wacht wat?
Touché.quote:
Pittig aantal, wel leukquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar als je gewoon in het topic post of je wilt gaan meeten etc is ook prima.
111 mensjes
Thanksquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik nog vergeten te zeggen, sterkte met je moederikzag het op fok voorbij komen toen ik een ban had, hoop dat het allemaal goedkomt dit dat.
Dan laat ik het je donderdag weten, want het lijkt me tof.quote:
Ja hoor. En mensen mogen ook gelovig zijn. Wat ze ook maar willen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mogen mensen geen mening meer hebben??
Zoveel mensen komen er niet hoorquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ThanksLief van je.
[..]
Dan laat ik het je donderdag weten, want het lijkt me tof.
Ik was niet geheel serieus hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor. En mensen mogen ook gelovig zijn. Wat ze ook maar willen.
maar dit is gewoon weerzinwekkend.
Ja maar alsnog dat er zoveel mensen dat willen/behoefte aan hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zoveel mensen komen er niet hoor
goede poging wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik deed slechts een poging om je te plagen.
Ja tochquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik was niet geheel serieus hoorDit gaat wel erg ver
Altijd wel leuk om nieuwe mensen te leren kennenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar alsnog dat er zoveel mensen dat willen/behoefte aan hebben.
[..]
goede poging wel.
Ik zat er ook in, ooit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar als je gewoon in het topic post of je wilt gaan meeten etc is ook prima.
111 mensjes
Daar is niks mis mee inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Altijd wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen
Wat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
Ik vond de meeste mensen daar sukkels. Dus toen ging ik maar weer weg.
Toto zit er ook in zag ikquote:
Misschien dat de groepssamenstelling nu anders is hoor.quote:
Volgens mij las ik een keer hier dat er ook best veel mensen bij zitten daar die gewoon echt niks zeggen op zo`n meet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
Ik vond de meeste mensen daar sukkels. Dus toen ging ik maar weer weg.
Ja, dat was ook een beetje mijn idee erbij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij las ik een keer hier dat er ook best veel mensen bij zitten daar die gewoon echt niks zeggen op zo`n meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |