quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:43 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dus jij zou tegen Red Bull zeggen:"Nee joh, veel te vroeg, we wachten nog wel een paar jaartjes?" Om vervolgens het risico te lopen de boot geheel te missen of bij een middelmatig team te moeten gaan rijden?
Je kan hem ook eerst Formula Renault 3.5 of GP2 laten rijden met ondersteuning van Red Bull.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als de Formule 1 trein voorbij komt dan stap je in. Ook als je pas 16 bent als je de deal kan sluiten.
Niet nadenken. Instappen en gassen.
Onzin, dan was Sainz Junior ingestapt of iemand anders...quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:50 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Je kan hem ook eerst Formula Renault 3.5 of GP2 laten rijden met ondersteuning van Red Bull.
Ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:50 schreef Fiorano het volgende:
Spa 2015 zal wel snel uitverkocht zijn. Ik ga wel denk ik!
“Tijdens zijn eerste test in een Formule Renault 3.5-auto vorige week op de Red Bull Ring stapte hij in en scheurde hij weg. Max heeft het zo goed onder controle dat hij heel snel stappen kan maken om een F1-bolide te gaan besturen. We hadden ervoor kunnen kiezen om eerst in de GP2 Series in te stappen, maar ook daarin schuilt gevaar. Er zijn al veel talenten gesneuveld in de GP2. Bovendien verschillen de rondetijden van GP2 en F1 niet veel.” Nu is de knoop definitief doorgehakt. Jos: “Samen met Max, Raymond en Red Bull hebben we alle zaken zorgvuldig tegen elkaar afgewogen en zijn we tot de conclusie gekomen dat Formule 1 de beste optie is.”quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:50 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Je kan hem ook eerst Formula Renault 3.5 of GP2 laten rijden met ondersteuning van Red Bull.
Is ook al ergens het hele item terug te zien?quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:52 schreef Geralt het volgende:
Doe eens een toffe foto in de OP van Max en tief de rest weg man, die is nu toch ff niet belangrijk!!
[ afbeelding ]
Geen idee. heb dit gepikt van het verstappen forumquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:52 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Is ook al ergens het hele item terug te zien?
Klein aanpassinkje gedaan...quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:52 schreef Geralt het volgende:
Doe eens een toffe foto in de OP van Max en tief de rest weg man, die is nu toch ff niet belangrijk!!
[ afbeelding ]
Bron: Jos zelf op verstappen.nlquote:Openhartig interview met Jos over Max
Geplaatst op 18 augustus 2014 door Niels Hendrix
Jos Verstappen is nog altijd Nederlands meest succesvolle Formule 1-coureur ooit, maar als er iemand is die de Limburger uit de boeken kan rijden dan is het wel zijn eigen zoon Max, die aan de vooravond staat van zijn eigen Formule 1-avontuur.
Maandag werd Max officieel aangekondigd als Scuderia Toro Rosso rijder voor aankomend F1-seizoen. Net zoals Jos altijd met open vizier de strijd aan gaat, staat hij de Verstappen Info Page ruimhartig en eerlijk te woord.
“De laatste tijd leefden we in een soort roes, dat kun je nauwelijks bevatten. We zaten volop in het proces van de onderhandelingen en er kwam zoveel op ons af. Vragen schieten door je hoofd, ook als vader zijnde. Maken we de juiste keuze? Is het niet te vroeg?”, doet Jos uit de doeken. Legitieme vragen, waar Verstappen senior nu een antwoord op heeft. “Het mannetje wordt volgende maand pas 17 jaar en gaat dan al de Formule 1 in. Max mist de ervaring, maar het is een weloverwogen keuze geweest. Veel mensen zullen dat te vroeg vinden, maar uiteindelijk ken ik Max het beste. Je moet je beseffen dat Max alles ontzettend snel in zich opneemt.”
Jos vervolgt: “Tijdens zijn eerste test in een Formule Renault 3.5-auto vorige week op de Red Bull Ring stapte hij in en scheurde hij weg. Max heeft het zo goed onder controle dat hij heel snel stappen kan maken om een F1-bolide te gaan besturen. We hadden ervoor kunnen kiezen om eerst in de GP2 Series in te stappen, maar ook daarin schuilt gevaar. Er zijn al veel talenten gesneuveld in de GP2. Bovendien verschillen de rondetijden van GP2 en F1 niet veel.” Nu is de knoop definitief doorgehakt. Jos: “Samen met Max, Raymond en Red Bull hebben we alle zaken zorgvuldig tegen elkaar afgewogen en zijn we tot de conclusie gekomen dat Formule 1 de beste optie is.”
Meerdere Formule 1-teams toonden openlijk hun interesse in Max, maar er is gekozen om via het Red Bull Junior Team met Toro Rosso de F1 in te stappen. “De doorslag was de gedrevenheid van Red Bull. Ze moesten en zouden Max inlijven. Ze hadden in de gaten dat er iets bijzonders rondrijdt en dat gevoel gaven ze ons ook. Dat is het mooie dat je dan samen hebt, die klik. Red Bull zie ik als een leidinggevend instituut qua opleiding. Binnen de autosport is het een enorm groot merk met geweldige faciliteiten en trainers. Max wordt echt klaargestoomd om het beste uit hem te halen.”
Jos benadrukt nogmaals dat het Verstappen-kamp bij hun beslissing niet over een nacht ijs is gegaan: “Ik heb er drie weken erg slecht van geslapen. Vooral tijdens het Formule 3-weekend in Oostenrijk, waar we gesprekken voerden met Dr. Helmut Marko. Ik was elke ochtend om half vijf klaar wakker. Dan keek ik naast me, waar Max gewoon lekker lag door te slapen. Die zondagmorgen hingen we om zes uur ’s ochtends al aan de telefoon en zat ik samen met Raymond om half zeven al documenten door te lezen en te overleggen. Het was gigantisch hectisch, zo intensief waren we ermee bezig, ook door de gedrevenheid vanuit Red Bull.”
De laatste jaren staat bij de Verstappens Max voorop en vervult Jos naast zijn vaderrol de taak van begeleider en coach. Jos daarover: “Ik heb mijn eigen carrière voor Max opgeofferd. Ik had zelf nog kunnen racen, maar vond dit een grotere uitdaging. Omdat ik zag wat Max in zijn mars heeft, wilde ik me daar helemaal aan toewijden en er alles voor doen om hem naar de top te brengen. Natuurlijk moet Max het uiteindelijk zelf doen achter het stuur, maar van kleins af aan heb ik hem de juiste richting op geduwd door kritisch te zijn. Max is voor zijn leeftijd enorm ver. Hij heeft in korte tijd een spurt doorgemaakt waar anderen vele male langer over doen. Red Bull heeft een juniorenprogramma, maar ik denk dat mijn opleidingsprogramma er ook mag zijn. Dat is wel gebleken. Natuurlijk begint het met het uitzonderlijke talent van Max, maar daarna is er naar alle facetten gekeken en naar perfectie gestreefd. Mijn ervaring heeft daarin een cruciale rol gespeeld. Racen zit in mijn bloed. Max heeft het niet altijd makkelijk gehad, maar zag ook de noodzaak ervan in om de top te halen.”
Nu begint de daadwerkelijke voorbereiding op het aanstaande Formule 1 debuut van Max. Jos legt uit wat er belangrijk is: “Max moet in snellere auto’s gaan rijden, fysiek sterker worden, oefenen in de simulator en integreren in het team. Hij moet bij Toro Rosso opgenomen worden en het juiste gevoel krijgen. In plaats van met vijf moet hij met vijftig mensen leren werken. Er is nog veel om te leren, maar of hij dat op zijn zeventiende of achttiende doet, maakt niet uit. Als de wil er maar is en de juiste mensen om hem heen staan. Ik zal zeker in het begin meegaan, niet om me met de auto of het team te bemoeien, maar om de grote lijnen in de gaten te houden.”
“De stap van Max in de Formule 1 is een ontzettend mooie uitdaging. Van de ene kant is ons doel bereikt en van de andere kant begint het weer opnieuw. Dat is het mooie eraan. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt met Max. Bij Torro Rosso zijn ze gewend met jonkies te werken en iedereen wil graag met hem aan de slag. Als vader zijnde geeft mij dat een goed gevoel. Omdat ik altijd alles samen met hem en voor hem heb gedaan, geef ik op een bepaalde manier toch mijn zoon uit handen. Maar het voelt goed.”
Jos besluit: “Al vanaf zijn zevende hebben we naar de Formule 1 toegewerkt. Negen jaar lang hebben Max en ik er dag en nacht alles voor gedaan. 24 uur per dag, zeven dagen in de week hebben wij hiervoor geleefd. Dus ik ben trots op Max, absoluut!”
Mooi interview. Ik denk dat Jos zeker niet overdrijft als hij stelt dat hij belangrijk geweest is in de carrièreontwikkeling van Max.quote:
Eigenlijk moet elk topic aangepast worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk moet de OP van het GPs topic ook aangepast worden hè?
STR jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:02 schreef Geralt het volgende:
Is de Torro Rosso niet de spirituele opvolger van de Minardi waar zn ouwe heer zn laatste seizoen in reed? Of is dat de Red Bull?
Ik ben het even kwijt. Klotebier![]()
Iemand?
Toch wel he; het schoot me ineens te binnen. Ook wel cool. Je F1 carrière starten bij hetzelfde team als waar je pa geëindigd is. Nouja niet hetzelfde team, maar je begrijpt wat ik bedoelquote:
En voor de duidelijkheid: Stewart -> Jaguar -> Red Bullquote:
Neequote:Op maandag 18 augustus 2014 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Het kwam toch van Jordan? Of was dat Midland?
Zonder de aanwezigheid van Max had ik dat dit jaar ook niet gedaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:06 schreef Fir3fly het volgende:
Grappig, de algemene tendens over dit nieuws in het buitenland lijkt vooral te zijn 'Way too soon! What about Sainz Jr!'
Die mensen kijken geen F3 denk ik.
Jordan -> Midland -> Spyker -> Force Indiaquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Jup en nu dus FIquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:05 schreef Nattekat het volgende:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/115436quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:06 schreef Fir3fly het volgende:
Grappig, de algemene tendens over dit nieuws in het buitenland lijkt vooral te zijn 'Way too soon! What about Sainz Jr!'
Zo zou ik misschien ook reageren als het een buitenlander was die ik niet zo goed zou kennen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:06 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan het ze ook niet kwalijk nemen. Max gaat ze nog versteld doen staanquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:07 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zonder de aanwezigheid van Max had ik dat dit jaar ook niet gedaan
Geen wonder dat mijn vriendin mij zo goed vindtquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen wonder dat mijn vriendin mij zo goed vindt![]()
Had ik jou nou al lang niet meer gezien in de F1 topics wat ik vroeg of vergiste ik me?quote:
Denk sinds Montoya de F1 verliet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Had ik jou nou al lang niet meer gezien in de F1 topics wat ik vroeg of vergiste ik me?
quote:PorscheF1 (@xtwl) said on 18th August 2014, 21:31
Honestly, I think it should not be allowed by the FIA.
quote:pluisje (@pluisje) said on 18th August 2014, 21:09
17… That’s quite young, can he even get his superlicence?
Quite convenient that they don’t have to change the 3 letters in the timing-graphics, from VER to VER
http://www.f1fanatic.co.u(...)ive-toro-rosso-2015/quote:craig-o (@craig-o) said on 18th August 2014, 21:11
So what do they give him if he finishes on the podium? Milk?
17 is ridiculously young for a Formula One driver. The guy is clearly good, but I fear his career could be over by the time he is 20 in the same way Alguersuari had his career halted aged 21.
Ik weet niet, TJDoornbos mis ik ook al tijden in de F1 topics. Sanger ook al lang niet meer gezien volgens mij en WEST ook al even niet meer toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Denk sinds Montoya de F1 verliet.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Had ik jou nou al lang niet meer gezien in de F1 topics wat ik vroeg of vergiste ik me?
Nee ik ben even afwezig geweest. Had even andere zaken aan de kop.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel roepen, maar zoals ik eerder al zei, als de F1 trein stopt en je kan in stappen dan stap je in. Klaar. Zo simpel is het. Tegen Red Bull zeg je niet ja we gaan nog even een paar jaar wat anders doen en dan komen we weer terug.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:14 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.f1fanatic.co.u(...)ive-toro-rosso-2015/
We missen je JWquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef WEST het volgende:
[..]
[..]
Nee ik ben even afwezig geweest. Had even andere zaken aan de kop.
Ik volg de F1 nog altijd de races kijk ik nog steeds hoor.
Jaja zo ken die wel weerquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Denk sinds Montoya de F1 verliet.
Ah okay, niks ernstigs hoop ik?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef WEST het volgende:
[..]
[..]
Nee ik ben even afwezig geweest. Had even andere zaken aan de kop.
Ik volg de F1 nog altijd de races kijk ik nog steeds hoor.
Ik open ook eens een deeltje, kijk wat er gebeurtquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige record 1d 01u 03m36s
Ja dus
Hoe is het tegenwoordig met die knikker in zn kop?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:17 schreef WEST het volgende:
[..]
Jaja zo ken die wel weerMaar Montoya volg ook nog steeds op de voet.
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Frijns is 23, die had al zeker 5 jaar vaste coureur moeten zijn en kan het dus wel vergeten.
Sinds dit seizoen weer terug in de Indycars. Heeft zelfs weer een race gewonnen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe is het tegenwoordig met die knikker in zn kop?
Die ben ik echt compleet uit het oog verloren. Wat rijdt ie momenteel?
Sinds eind maart werkeloos geworden door reorganisatie en de daarop faillissement in Mei met de bij behorende betalingen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ah okay, niks ernstigs hoop ik?
Races volg ik ook nog altijd trouw elke race
hopelijk ook op tvquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)rt-bij-toro-rosso-f1
Ik ben voor, maar heb nu geen tijd voor een opzetje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:20 schreef rubbereend het volgende:
ideetje om een apart Verstappen topic te maken? Ik gok dat er genoeg te bespreken gaat zijn en dan loopt het niet dwars door het andere nieuws heen. Sowieso zal Verstappen wel genoeg te bespreken geven voor een eigen topic
Ja dat denk ik zelf soms ook, maarja, net zei al iemand wat goed is komt snelquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te vroeg. En ik snap dat ze het doen, maar serieus. Te vroeg.
Zal morgen eens kijken voor een mooie header.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:20 schreef rubbereend het volgende:
ideetje om een apart Verstappen topic te maken? Ik gok dat er genoeg te bespreken gaat zijn en dan loopt het niet dwars door het andere nieuws heen. Sowieso zal Verstappen wel genoeg te bespreken geven voor een eigen topic
en laatst op Sonoma nog eens in de NASCAR geredenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Sinds dit seizoen weer terug in de Indycars. Heeft zelfs weer een race gewonnen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Zal morgen eens kijken voor een mooie header.
Als je m hebt dump m maar in het topic dan verander ik 'mquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Zal morgen eens kijken voor een mooie header.
komt goed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als je m hebt dump m maar in het topic dan verander ik 'm
Bedankt voor je bijdrage meneer de expert. Ik denk dat jij het vast beter weet dan oa Jos en Helmut Marko.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te vroeg. En ik snap dat ze het doen, maar serieus. Te vroeg.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage meneer de expert. Ik denk dat jij het vast beter weet dan oa Jos en Helmut Marko.
Ik schat Verstappen op niveau Ricciardo. Komt dus helemaal goed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:32 schreef Nober het volgende:
Toro Rosso F1 coureurs 2006-heden:
Liuzzi
Speed
Vettel (actief bij Red Bull)
Bourdais
Alguersuari
Buemi (nog steeds testrijder)
Ricciardo (actief bij Red Bull)
Vergne (toekomst onbekend)
Kvyat
Verstappen
Maar had niet echt iets ongelofelijks goed ala Alonso enz.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef nils7 het volgende:
Liuzzi heeft nog wel een leven na RB gekend.
Die heeft het uitzonderlijke talent, dan maakt het allemaal wat minder uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:43 schreef Evertjan het volgende:
misschien een domme vraag maar meestal moet een rijder geld meenemen om in de F1 te rijden? Hoe zit dat nu met Verstappen?
Maar dit is ook het doel van Toro Rosso; non-stop en keihard doorselecteren, ze krijgen anderhalf jaar de kans en dan neemt Red Bull er net zo gemakkelijk weer afscheid van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:32 schreef Nober het volgende:
Toro Rosso F1 coureurs 2006-heden:
Liuzzi
Speed
Vettel (actief bij Red Bull)
Bourdais
Alguersuari
Buemi (nog steeds testrijder)
Ricciardo (actief bij Red Bull)
Vergne (toekomst onbekend)
Kvyat
Verstappen
Dat ligt eraan hoé ze de F1 binnenkomen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:43 schreef Evertjan het volgende:
misschien een domme vraag maar meestal moet een rijder geld meenemen om in de F1 te rijden? Hoe zit dat nu met Verstappen?
Dat zie je aan Frijns, die kreeg ook een aanbod maar sloeg het af omdat ie met goede sponsors misschien wel een betere deal kon krijgen en zelf ook toen nog wat ervaring tekort had.,quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel roepen, maar zoals ik eerder al zei, als de F1 trein stopt en je kan in stappen dan stap je in. Klaar. Zo simpel is het. Tegen Red Bull zeg je niet ja we gaan nog even een paar jaar wat anders doen en dan komen we weer terug.
Die trein is dan weg. Dus hij heeft geen keus eigenlijk en zoals iedereen weet: "zonder keus is het lastig biljaaren".
Helmut heeft geen vriendenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zie je aan Frijns, die kreeg ook een aanbod maar sloeg het af omdat ie met goede sponsors misschien wel een betere deal kon krijgen en zelf ook toen nog wat ervaring tekort had.,
Maar Frijns liet ten eerste al minder goede reultaten zien en werd niet zoals Max vanaf het begin in de karts on de gaten gehouden door Red Bull.
IN de interviews met Jos die nu een beetje binnen sijpelen blijkt dat Helmut Marko al interesse in Max toont sinds die internationaal aan het racen is, al 5 jaar zelfs en Jos komt ook regelmatig even langs bij Marko.
Dat verklaart ook de keuze voor Red Bull overigens, Jos en Helmut zijn ook goede vrienden en dat zijn ze al lang.
wel bij het nos journaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 07:54 schreef Schunckelstar het volgende:
Nog niet eens een kleine melding op het radionieuws vanmorgen
Ja die waren gister al drie uur later dan iedereen, die hebben wat in te halenquote:
Dat ben ik wel met je eens, maar wie weet krijgen ze dan ook wat meer budget wat weer ten goede zou komen van de uitzendingen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:52 schreef twiFight het volgende:
Ergens baal ik wel, want Sport1 gaat nu volgend jaar veel meer abo's verkopen en ik vind dat ze dat niet verdienenWel leuk voor Olav dat hij (ga ik van uit) weer commentaar mag geven op races met een Nederlander en ook nog eens de zoon van een coureur die reed in de tijd dat Olav ook al het commentaar verzorgde
Volgens mijn rss was Fok de snelste in NL, met 2 minuten zelfs.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja die waren gister al drie uur later dan iedereen, die hebben wat in te halen
Zou PSM dat bericht iets eerder geschreven hebben? Mocht het geen aankondiging geweest zijn dan had hij het zo weg kunnen gooien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Volgens mijn rss was Fok de snelste in NL, met 2 minuten zelfs.
www.wiziwig.tv openen in Google Chrome met Google Chrome stick ( 30 euro).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:52 schreef twiFight het volgende:
Ergens baal ik wel, want Sport1 gaat nu volgend jaar veel meer abo's verkopen en ik vind dat ze dat niet verdienenWel leuk voor Olav dat hij (ga ik van uit) weer commentaar mag geven op races met een Nederlander en ook nog eens de zoon van een coureur die reed in de tijd dat Olav ook al het commentaar verzorgde
Chromecastquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
www.wiziwig.tv openen in Google Chrome met Google Chrome stick ( 30 euro).
Heb je jaar lang Sky F1 stream op je tv. PssttttBeste investering ever...
Volgens mij heb ik dat bericht jaren geleden al klaargezet. Had toen al een goeie glazen bol.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:21 schreef WEST het volgende:
[..]
Zou PSM dat bericht iets eerder geschreven hebben? Mocht het geen aankondiging geweest zijn dan had hij het zo weg kunnen gooien.
twitter:willbuxton twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 09:05:03My thoughts on @MaxVerstappen3 and his 2015 F1 debut - Taking it to the Max: http://t.co/sRzjRL4ZgN reageer retweet
Goed hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Volgens mijn rss was Fok de snelste in NL, met 2 minuten zelfs.
ik heb nou wel tijd genoeg, maar de vraag hoe lang dat blijft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Goed he
We zoeken overigens nog redactieleden
Toen was het nog een hardnekkig geruchtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:38 schreef Atreidez het volgende:
Het is gister echt bevestigd, maar de meeste fans (en tv/radio stations) wisten toch vorige week al dat dit eraan zat te komen? Vond t apart dat t gister gebracht werd als iets compleet nieuws. Wel erg goed nieuws natuurlijk
Is voor mij ook geen optiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
www.wiziwig.tv openen in Google Chrome met Google Chrome stick ( 30 euro).
Heb je jaar lang Sky F1 stream op je tv. PssttttBeste investering ever...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |