Ik doe Flashback Sunday op de blog, samenvatten wat er een jaar geleden voorbij kwam. HOE vaak ik wel niet dacht: "Oh so pretty, moet ik weer dragen!". Te. Vaak.quote:Op maandag 20 april 2015 16:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil die holo multichrome en wat holo's en ze hebben leuke toppers. FAAL ALLES EN DRAAG HET NOOIT
quote:Op maandag 20 april 2015 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe Flashback Sunday op de blog, samenvatten wat er een jaar geleden voorbij kwam. HOE vaak ik wel niet dacht: "Oh so pretty, moet ik weer dragen!". Te. Vaak.
Born Pretty Store heeft tegenwoordig goede plates en ook een fijne stempel! Niet duur, shipping duurt wel wat langer (maar dat is ook met alles van eBay) en gratis verzending. 10% korting met code TRL91quote:Op woensdag 22 april 2015 20:49 schreef DonnaRush het volgende:
Als ik wil gaan stempelen is het dan een idee om te beginnen met een setje van Ebay of raden jullie dat meteen af? Ik heb het nog nooit gedaan, lijkt me wel leuk.![]()
Zonet maar even een leuk lakje op gedaan.
[ afbeelding ]
Haha oh jawel hoor! Alleen die deel ik niet of haal ik er meteen afquote:Op donderdag 23 april 2015 11:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
Voor alle mensen die gaan stempelen, koop cuticle defender. Scheelt zo veel tijd en ergenis.
Debster heb jij nou nooit dat je nagels mislukken? Dat het met een stempel niet zo wordt als dat je in gedachten had? Ik zie bij jou alleen maar mooie dingen langskomen
Zijkant van je vingers gebruiken om ze eruit te vissen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:56 schreef Smart_ass het volgende:
Wat heeft iedereen hier mooie lange nagels! Ik wil mijn nagels ook graag langer laten groeien maar icm contactlenzen is dat niet echt een succes. Of hebben hier meer mensen lange nagels en contactlenzen?
oefenenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben nog niet zo handig in stempelen.
ziet er goed uit tochquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:49 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik moet nog heel erg oefenen met het leadlight (of gewoon inkleuren van stempels).
[ link | afbeelding ]
Kleuren zijn in het echt feller.
Met hema jelly bean lakjes die hier wel geschikt voor zijn en een stuk goedkoper dan andere dergelijke lakjes.
Ik zag dat je in Parijs bent geweest, zijn er nog merken die je daar wel hebt die je hier niet hebt?quote:
geen idee! Heb ik eerlijk gezegd niet echt naar gekeken want ik heb al veel te veel dus koop bijna geen lakjes meer, maar wat wel fijn is dat ze daar een sephora hebben!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:17 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ik zag dat je in Parijs bent geweest, zijn er nog merken die je daar wel hebt die je hier niet hebt?
Welke DL? Ik doe mijn gehele stash weg en daar zitten een aantal DL in, untried uiteraardquote:Op maandag 20 april 2015 15:12 schreef Mss het volgende:
Ik kan echt niks weggooien. Er is bij mij het afgelopen jaar niet heel veel bijgekomen omdat ik het doordeweeks toch niet mag dragen. Nu heb ik wel een ellenlange wishlist met epische holo's, de nieuwe China glaze en veel Dance Legends
Ohai! Sale?! DL?! Kom maar door met een lijst!quote:Op zondag 17 mei 2015 13:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Welke DL? Ik doe mijn gehele stash weg en daar zitten een aantal DL in, untried uiteraard![]()
Vroegah zat ik rond de 500, bizar als ik eraan denk maar ik zou een badje ermee kunnen vullen en er tevreden in kunnen badderenHeb toen een enorme sale gehouden en terug naar de 200. Nu doe ik echt alles weg, tot het laatste lakje toe, ik ben over op de gellak en verliefd
Oh ik ben ook wel geīnteresseerd in de rest!quote:Op zondag 17 mei 2015 15:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Er is echt al heul veul weg, vrouw koopt net een gehele advertentie, had er meerdere, daarnaast konden m'n vriendinnen ook lekker hamsteren![]()
Mag ik de link hier neerzetten of zal ik even in PM doen? Wil alleen wel even wachten op Mss haar reactie omdat ze echt de DL zocht
Verschilt per kleur, orange knock-out trok niet terug, Liquid Leather een heel klein beetje na 5 dagen maar awakenings had onder de lamp al giga shrinkage, moest 2x mijn tips mee lakken maar die begint nu al een beetje top te laten zien. Heb hem pas 1 dag op.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Blijven de nagelrandjes (bovenkant) hierbij ook echt zo lang netjes/strak? Of loopt het ook wel wat terug?
Oh dat noemen we tips? * DancingPhoebe noteertquote:Op zondag 17 mei 2015 18:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Verschilt per kleur, orange knock-out trok niet terug, Liquid Leather een heel klein beetje na 5 dagen maar awakenings had onder de lamp al giga shrinkage, moest 2x mijn tips mee lakken maar die begint nu al een beetje top te laten zien. Heb hem pas 1 dag op.
Omdat het maar 1x in de 1,5 week hoeft. Ik ben er ongeveer 20 minuutjes mee bezig dit is incl vijlen en verzorgen. Normale lak meestal ook zoiets alleen is gellak gelijk droog en hoef je niet als een idioot te pissenquote:Op zondag 17 mei 2015 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb even zitten googlen op dat Gelaze, maar ik mis even hoe dat minder tijdrovend/werk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |