2500 bij normale dagelijkse activiteit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel moet je ook alweer binnenkrijgen per dag?
Nu in vakantie gewoon als ik wakker ben twee boterhammen met hagelslag, dan rond 6 uur avondeten en dan eet ik rond middernacht nog eens een tosti. Dat is hetquote:
gemiddelde volwassen man rond de 2400quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel moet je ook alweer binnenkrijgen per dag?
En totaal niet waar want als hij inderdaad heel weinig eet dan zal hij zo aankomen wanneer hij ook maar íéts meer eet dan nu omdat zn lichaam alles wil op slaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nouHij heeft nauwelijks ondergewicht
1,75 is geen normale lengte voor een manquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
55 kilo is behoorlijk mager hoor voor een jongen met een normale lengte.
Zijn BMI - heeft hij je vannacht nog verteld - is 18,3. Vanaf 18,5 heb je een gezond gewicht. Je weet niet wat hij eet, hoe veel hij beweegt, helemaal niets. Energiebehoefte berekenen is een enorm ingewikkelde en langdurige procedure.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
55 kilo is behoorlijk mager hoor voor een jongen met een normale lengte.
Zoiets eet ik ook in de vakantiequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu in vakantie gewoon als ik wakker ben twee boterhammen met hagelslag, dan rond 6 uur avondeten en dan eet ik rond middernacht nog eens een tosti. Dat is het
Arme manlets.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1,75 is geen normale lengte voor een man
Moet ik sowieso ooit een keer heen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt ze wel op internet bestellen maar ik zou 1 a 2 van die flesjes per dag drinken en 4 flesjes kosten tussen de 10 en de 15 euro.. Dus duur..
Beter huisarts (of diëtist, kun je ook heen zonder verwijsbrief van je dokter) en zeggen dat je wil aankomen en klaar en dan kan het van je basisverzekering worden afgehaald.. Misschien kun je beter alleen huisarts gaan want ik weet niet van welk deel ze van je verzekering afgaan maar als ze van 'dietetiek' afgaan dan ben je ook al kosten kwijt aan de diëtist dus misschien beter alleen huisarts ja
Zou het niet wetenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2500 bij normale dagelijkse activiteit.
Denk dat jij daar niet aan komt toch?
Meer krijg ik ook niet op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zoiets eet ik ook in de vakantie
Manlets?quote:
Verklaren ja? Ik zeg alleen `ik denk'' ik hang toch niet de voedingsdeskundige uit ofzo? Laat ik wel aan Crack over.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn BMI - heeft hij je vannacht nog verteld - is 18,3. Vanaf 18,5 heb je een gezond gewicht. Je weet niet wat hij eet, hoe veel hij beweegt, helemaal niets. Energiebehoefte berekenen is een enorm ingewikkelde en langdurige procedure.
En toch ga jij wel even verklaren dat je weet wat hij moet eten.
Mannen onder de 1.90m zijn manletsquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer krijg ik ook niet op.
[..]
Manlets?
Ik had ook gewoon mijn mond moeten houden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verklaren ja? Ik zeg alleen `ik denk'' ik hang toch niet de voedingsdeskundige uit ofzo? Laat ik wel aan Crack over.
Flikker toch even op Tchock om werkelijk elke zin die ik hier typ op fok te ontleden.
Noem je Pascal nou een manlet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mannen onder de 1.90m zijn manlets
Je leert het ooit wel. Mij is het geluktquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon mijn mond moeten houden.
Moet je wat vaker doen jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon mijn mond moeten houden.
Boven de 1.90 is wel erg langquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mannen onder de 1.90m zijn manlets
Kleine mannen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer krijg ik ook niet op.
[..]
Manlets?
JAquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem je Pascal nou een manlet?
[..]
Je leert het ooit wel. Mij is het gelukt
1.80/1.83 ofzo is gemiddelde lengte van een man in nederland?quote:
Is Mortaxx 1,75m dan? Dacht langerquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon in Mortaxx zijn broekje te komen
Dat vind ik ook gewoon een normale lengte. Waarom zouden mannen zo debiel lang moeten zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1.80/1.83 ofzo is gemiddelde lengte van een man in nederland?
Dus erg klein is het ook weer niet.
Dat is niet moeilijk toch? Mortaxx is een sletje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon in Mortaxx zijn broekje te komen
Ach vroeger hoorde ik dat ik niet langer dan 1,65 zou worden dus ik ben nog wel blij ermee.quote:
Dokter zei op de basisschool dat ik langer zou worden dan m'n vader. Mijn vader is 1.98mquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach vroeger hoorde ik dat ik niet langer dan 1,65 zou worden dus ik ben nog wel blij ermee.
Al is het wel klein
goede post.quote:
Hij zegt zovaak dat hij amper wat eet dagelijks. Dus dat zal echt geen 2000 kcal zijn. Misschien eet hij soms wel 1000 kcal per dag? Nou dan is het toch niet heel raar dat ik zeg dat hij dubbel zoveel binnen moet krijgen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:53 schreef Crack_ het volgende:
Ok, dit gaat nergens over. Fok-it je zegt het te denken maar wat je denkt klopt gewoon niet. Je zegt dat hij het dubbele nodig zal hebben en baseerd dat op niks en je zegt dat hij mager is, maar ook dat klopt niet want hij zit gewoon op het randje van een gezond bmi. Dus het klopt dit keer gewoon echt niet wat je zegt.... dus wordt dan niet boos als iemand je dat probeert uit te leggen.
Zelfs ik ga niet zeggen dat ik denk dat hij het dubbele moet eten want ik heb gééén idee hoeveel hij eet en drinkt.. En misschien is zijn bmi altijd al rond de 18 geweest, dan kan het dus ook zijn dat hij precies eet wat zijn behoefte is maar gewoon niet verder afvalt oid. Je weet het gewoon écht niet.
Mensen hebben geen benul van wat ze per dag binnen krijgenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zegt zovaak dat hij amper wat eet dagelijks. Dus dat zal echt geen 2000 kcal zijn. Misschien eet hij soms wel 1000 kcal per dag? Nou dan is het toch niet heel raar dat ik zeg dat hij dubbel zoveel binnen moet krijgen?
.
Ik had al vanaf mijn 3e een groeiachterstand, pas rond mijn 18e trok het nog ietsje bijquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dokter zei op de basisschool dat ik langer zou worden dan m'n vader. Mijn vader is 1.98m
Ja, allemaal leuk en aardig, maar als hij soms hele dag amper wat eet weet iedereen wel dat je te weinig binnen krijgt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen hebben geen benul van wat ze per dag binnen krijgen. Hoe vaak hoor je mensen met overgewicht zeggen dat ze helemaal niet veel eten maar toch niet afvallen?
Er van uit gaan dat het klopt wat mensen zeggen moet je nooit doen met eten want dat is gewoon echt niet te vertrouwen
.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |