Dat weet ik lieverd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet dat je niks van buikspieroefeningen ziet als je niet heel weinig vet op je buik hebt, he?
Hoe lang ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is eerder een gevalletjes niet genoeg of niet goed eten. Je bent goffedomme +-23 kilo lichter dan ik
quote:
Goede tip wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, oke. Ga desnoods als het niet lukt die nutridrankjes drinken. Daarmee kom je snel aan en is redelijk makkelijk maar wel beetje prijzig
Vorig jaar zo vaak gedaan, geen grammetje vet bijgekomenquote:
Sowieso.quote:
En hoeveel langer ben jij?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is eerder een gevalletjes niet genoeg of niet goed eten. Je bent goffedomme +-23 kilo lichter dan ik
Wat een schatje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Een Christian Bale voor dit topic
Als ik nu diëtist was kon ik ze gratis aan je geven, MAAR DAT BEN IK NIET HEquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede tip wel.
Maar sowieso ooit naar sportschool toe. Ooit
[..]
Vorig jaar zo vaak gedaan, geen grammetje vet bijgekomen
Best slank ben je dan wel toch?quote:
Dit. Maar geen wonder als je leefritme naar de kloten is én het eten wat je ouders op tafel zetten niet te vreten isquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ooh je kan ze niet gratis halen in de supermarktquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik nu diëtist was kon ik ze gratis aan je geven, MAAR DAT BEN IK NIET HE.
Edit: nouja gratis, dan kon je ze van je basisverzekering afhalen.
Ik zei elke dag, en veel. Dus niet als maaltijd maar als extra maaltijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vorig jaar zo vaak gedaan, geen grammetje vet bijgekomen
Ze zijn überhaupt niet te koop in de supermarkt, nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh je kan ze niet gratis halen in de supermarkt
Elke dag ja. En soms ook wel eens twee broodjes döner achter elkaar of kapsalonnetjequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zei elke dag, en veel. Dus niet als maaltijd maar als extra maaltijd.
Daarnaast van dat astronautenvoedsel drinken
#notrynogain
Fuck dus moet ik naar de huisartsquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze zijn überhaupt niet te koop in de supermarkt, nee.
Hoe weet je dat nouquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat jij wel dubbel zoveel kcal nodig hebt dan je nu binnen krijgt JR
Hoeveel moet je ook alweer binnenkrijgen per dag?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat jij wel dubbel zoveel kcal nodig hebt dan je nu binnen krijgt JR
55 kilo is behoorlijk mager hoor voor een jongen met een normale lengte.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nouHij heeft nauwelijks ondergewicht
Je kunt ze wel op internet bestellen maar ik zou 1 a 2 van die flesjes per dag drinken en 4 flesjes kosten tussen de 10 en de 15 euro.. Dus duur..quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fuck dus moet ik naar de huisarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |