Eerder etenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moet echt naar sportschool, maar te lui
Niet mooiquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind ribben zien niet zo heel erg mooi, jullie wel? Ik vind het enkel mooi als je ze lichtjes ziet zo
Kan wel mooi zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind ribben zien niet zo heel erg mooi, jullie wel? Ik vind het enkel mooi als je ze lichtjes ziet zo
Is ook niet mooiquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Bij mannen niet, bij vrouwen soms wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Nee vrouwen die zo dun zijn vind ik niet mooiquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mannen niet, bij vrouwen soms wel.
Je weet dat je niks van buikspieroefeningen ziet als je niet heel weinig vet op je buik hebt, he?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ging buikspier oefeningen doen en nu heb ik pijn aan mijn kont.
Volgende keer maar met broek uit doen.
Nu iedere dag dit volhouden.
Gewoon naakt dus, ondertussen helikopterenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ging buikspier oefeningen doen en nu heb ik pijn aan mijn kont.
Volgende keer maar met broek uit doen.
Nu iedere dag dit volhouden.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon naakt dus, ondertussen helikopteren
Ahh, oke. Ga desnoods als het niet lukt die nutridrankjes drinkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want ik heb nu ondergewicht, dus wil liever een beetje spieren hebben ook.
Liever helemaal niet, nee. Sowieso zie ik niet graag botten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Van jou wist ik hetquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever helemaal niet, nee. Sowieso zie ik niet graag botten.
Die wenkbrauwen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Een Christian Bale voor dit topic
Dit is eerder een gevalletjes niet genoeg of niet goed eten. Je bent goffedomme +-23 kilo lichter dan ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moet echt naar sportschool, maar te lui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |