quote:Op zondag 7 september 2014 15:54 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik zou met jou wel op vakantie kunnen
Geen actie meer. Ook niet toen ik ze kocht een ruime 3 weken terug, maar begreep dat ze op verschillende plekken nog wel lagen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:55 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Hebben ze die hamam doeken nu nog of was dat een oude actie? Kan me niet herinneren dat ik ze bij mijn Action heb zien liggen afgelopen week.
Lol!quote:Op zondag 7 september 2014 15:54 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik zou met jou wel op vakantie kunnen
Ja die!!quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Die lagen gisteren in Budel nog volop in de schappen. Waren nu alleen wel 10 euro.
Hej, niet haten op Budelquote:Op maandag 8 september 2014 12:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja die!!
In Weert hebben ze ze niet meer.. maar voor een tientje kan ik best wel eens naar Budel (:r) afreizen.
Wist niet eens dat ze een action hadden in Budel.
Thanks, hahaha ik kwam vroeger vaak in Budel, en heb er nog familie wonen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hej, niet haten op BudelDie Action zit er denk ik nu een jaar of 2, 3. Eerst zat er de Timco (als je dat kent, zelfde principe als Action). Parkeren is wel lastig daar, want er zijn erg weinig parkeerplaatsen. Ik zou hem dan ook lekker in een van de zijstraten neerzetten als je met de auto gaat. En als je met de bus komt, dan kan je pal voor de Action in- en uitstappen.
Tsjonge jonge, echt triest, ga lekker zo'n ding halen voor een euro denk ik dan.... En vraag me af wat die lui met die dingen gaan doen, gaan toch niet serieus zitten kleuren??????quote:Op maandag 8 september 2014 16:46 schreef Elvi het volgende:
Uiteindelijk 5471 reacties voor een kleurboek van 1 euroEn ze gaat nog een keer loten
Ja want het is een kleurboek voor volwassenen. En je kan wel ontspanning gebruiken als je onder bewint staat en me Delano adhd hebt.quote:Op maandag 8 september 2014 16:54 schreef soapie het volgende:
[..]
Tsjonge jonge, echt triest, ga lekker zo'n ding halen voor een euro denk ik dan.... En vraag me af wat die lui met die dingen gaan doen, gaan toch niet serieus zitten kleuren??????
quote:Op maandag 8 september 2014 16:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja want het is een kleurboek voor volwassenen. En je kan wel ontspanning gebruiken als je onder bewint staat en me Delano adhd hebt.
Dat kleuren lijkt me best lekker hoorquote:Op maandag 8 september 2014 16:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja want het is een kleurboek voor volwassenen. En je kan wel ontspanning gebruiken als je onder bewint staat en me Delano adhd hebt.
zo gek is dat toch niet? CRE / Kleuren voor volwassenen #2quote:Op maandag 8 september 2014 16:54 schreef soapie het volgende:
[..]
Tsjonge jonge, echt triest, ga lekker zo'n ding halen voor een euro denk ik dan.... En vraag me af wat die lui met die dingen gaan doen, gaan toch niet serieus zitten kleuren??????
Dat is het ook!quote:Op maandag 8 september 2014 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kleuren lijkt me best lekker hoor
Das echt best ontspannend! Ik heb die boeken gewoon gehaald hoor, voor die ene euro ga ik niet lopen wachten tot ik misschien een prijsje win bij ons Ria.quote:Op maandag 8 september 2014 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kleuren lijkt me best lekker hoor
net zoiets als mandala's tekenen, schilderen, haken of andere semi-repeterende handelingen waardoor je tot rust komt, met name in je hoofd.quote:Op maandag 8 september 2014 19:17 schreef lady-wrb het volgende:
ben ik de enige die die kleurboeken voor volwassenen vreselijk vind?
ik vind het echt afschuwelijke plaatjes en ik moet er niet aan denken die vol te moeten priegelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
net zoiets als mandala's tekenen, schilderen, haken of andere semi-repeterende handelingen waardoor je tot rust komt, met name in je hoofd.
En als je niet zo heel creatief van jezelf bent en wat meer structuur of kaders nodig hebt, zijn die kleurboeken daar heel handig voor.ik vind het veel te veel vakjes en ik overzie de tekening niet. ik kan met niet voorstellen dat ik van zoiets druks als zo'n tekening rustig zou moeten wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
net zoiets als mandala's tekenen, schilderen, haken of andere semi-repeterende handelingen waardoor je tot rust komt, met name in je hoofd.
En als je niet zo heel creatief van jezelf bent en wat meer structuur of kaders nodig hebt, zijn die kleurboeken daar heel handig voor.Hoi, tweelingzielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op maandag 8 september 2014 19:17 schreef lady-wrb het volgende:
ben ik de enige die die kleurboeken voor volwassenen vreselijk vind?
ik vind het echt afschuwelijke plaatjes en ik moet er niet aan denken die vol te moeten priegelen
dat is juist het punt, omdat je je daar zo op moet concentreren (hoewel het dom werk is), heb je geen ruimte meer in je hoofd om aan je echte zorgen te denken en ga je dat los laten om een prachtig tekenwerkje op papier te krijgen.quote:Op maandag 8 september 2014 19:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het veel te veel vakjes en ik overzie de tekening niet. ik kan met niet voorstellen dat ik van zoiets druks als zo'n tekening rustig zou moeten worden
quote:
Komen vanzelf wel weer, zijn altijd tijdje in het assortiment en dan weer even foetsie.quote:
Huh, wat? Wat is dat voor palet, zijn er pics van?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:38 schreef trololololol het volgende:
Heeft iemand al het "naked/neutraal" make-up palet geprobeerd van de action? Is het het geld waard om aan uit te geven?
Ik dacht dat er wel gaatjes inzaten om ze eventueel vast te zetten met een haring?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Komen vanzelf wel weer, zijn altijd tijdje in het assortiment en dan weer even foetsie.
Ik koop ze regelmatig voor mijn konijnen, want met wind waaien ze uit de tuin
Die is primaquote:Op woensdag 10 september 2014 09:38 schreef trololololol het volgende:
Heeft iemand al het "naked/neutraal" make-up palet geprobeerd van de action? Is het het geld waard om aan uit te geven?
Voor een tientje kan je niet veel verwachten. Gebruik de eerste keer gewoon een oud shirt die je eventueel niet zal missen wanneer ie in de fik staat...quote:Op woensdag 10 september 2014 12:28 schreef Crientj het volgende:
Dat strijkijzer wat tussen de nieuwste artikelen staat, is dat iets?
Niet gezien, maar ik heb tegels in dat stuk tuin dus dat heeft toch geen nut. Ik pleur ze gewoon in de ren en koop af en toe nieuwe als ze weggewaaid zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel gaatjes inzaten om ze eventueel vast te zetten met een haring?
Ik heb een strijkijzer van 13 euro bij het Kruidvat, werkt perfect.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Voor een tientje kan je niet veel verwachten. Gebruik de eerste keer gewoon een oud shirt die je eventueel niet zal missen wanneer ie in de fik staat...
En dan te bedenken dat dat nog een van de duurdere Chinese webshops is...quote:Op woensdag 10 september 2014 13:45 schreef soapie het volgende:
[..]Daar koop ik altijd mijn telefoonhoesjes en kabels!! Kost geen drol...
Handigquote:Op woensdag 10 september 2014 16:20 schreef Deezertje het volgende:
Koekenpannen zijn er weer! Ook die kleintjes voor 1,89. Had zelf de laatste grote met dubbele aanbaklaag voor 7,59 euro.
Maar wat zijn die schappen met kleren altijd een zooitje! Mensen rukken alles open, gooien het terug en de verpakking is nergens meer te vinden.. Dan koop ik het ook niet meer...
Vertel. Welke? (Zonder CC en Paypal verplichting)quote:Op woensdag 10 september 2014 15:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb een strijkijzer van 13 euro bij het Kruidvat, werkt perfect.
[..]
En dan te bedenken dat dat nog een van de duurdere Chinese webshops is...
Hier allemaal op. Maar is ook wel logisch als het maar 99 cent kost en de normale 10x zoveelquote:Op donderdag 11 september 2014 19:32 schreef Elvi het volgende:
In Gouda lagen nog stapels van die kleurboeken voor volwassenen. Er zijn 4 versies van. En ik heb ze allevier voor mn moeder gekocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |