Dit hoor ik vaker.quote:
Ode aan de vrouw zie ik wel vaker voorbij komen. De man verdient ook eens wat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
Ik hoopte op een ode aan de vrouw. Of Ode an die Freude
.
* Samzz Beethoven opzet
Ik nog nooit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ode aan de vrouw zie ik wel vaker voorbij komen. De man verdient ook eens wat.
Volgende topic wat ik pak wordt voor de vrouwen.quote:
Vrouwen lekker speelgoedquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
Nou oké dan. Mannen zijn wel leuk speelgoed.
Ik zeg mijzelf iedere ochtend als ik weer in de stal sta, vanavond ga ik in bad. Boekje erbij, lekker lezen terwijl het buiten regent en ik in 't warme water lig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
En wat knapt een mens toch op van een lekker warm bad
Ik heb nooit het geduld om in bad te gaan liggenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
En wat knapt een mens toch op van een lekker warm bad
Zondequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg mijzelf iedere ochtend als ik weer in de stal sta, vanavond ga ik in bad. Boekje erbij, lekker lezen terwijl het buiten regent en ik in 't warme water lig.
Iedere avond sta ik gewoon weer onder de douche.
Vlees is altijd lekkerquote:
Klopt. Ik weet ook niet waarom ik nooit doorpak.quote:
Ik kom dan juist lekker tot rust.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb nooit het geduld om in bad te gaan liggen
Klinkt goed, zou het gewoon weer eens moeten proberenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom dan juist lekker tot rust.
Boekje er bij, of gewoon je gedachten laten dwalen.
Dat is wel zo, inderdaad...quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom dan juist lekker tot rust.
Boekje er bij, of gewoon je gedachten laten dwalen.
Alleen mag je daar niet naakt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook altijd heerlijk om naar het Sanadome te gaan. Lekker al die kruidenbaden in.
Naakt is toch chiller.quote:
Daarom ga je ook naar een luxe saunaquote:
Een goede sauna, bedoel je.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom ga je ook naar een luxe sauna
Nooit naakt in een sauna geweest?quote:
Luxe valt niet binnen m'n budget. Maar dat hoeft niet per se om er naakt te kunnen zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom ga je ook naar een luxe sauna
Klopt, maar die zijn meestal ook wat luxer. Ik hoef niet naar zo'n massa ding waar half Nederland 1x per jaar heen gaat.quote:
Dat is wel waar, inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar die zijn meestal ook wat luxer. Ik hoef niet naar zo'n massa ding waar half Nederland 1x per jaar heen gaat.
Moet je doen.quote:
Dat moet ik ook eens doen, maar zal me wrs wat ongemakkelijk voelen.quote:
Dacht ik ook, maar na een paar minuten geef je echt geen neuk meer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet ik ook eens doen, maar zal me wrs wat ongemakkelijk voelen.
Nee dat mag daar ook niet hequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar na een paar minuten geef je echt geen neuk meer.
Dat is binnen 5minuten weg, dacht ik de eerste keer ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet ik ook eens doen, maar zal me wrs wat ongemakkelijk voelen.
En wat mag dat dan wel niet zijn hmm?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Evie het volgende:
oeh mn eten is veel beter dan welke sauna dan ook
klopt na een paar minuten ben je er wel aan gewend!quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel gedaan. In het bubbelbad.quote:
Handdoek over m'n stalpootjes en gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Gemengd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Handdoek over m'n stalpootjes en gaan.Was dat trouwens gemengd of alleen vrouwen?
Dat is mijn sterkste wapen. Zo kom ik overal mee weg.quote:
Is meestal gemengd, veel sauna's hebben wel een lady's only dag of dagdeel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Handdoek over m'n stalpootjes en gaan.Was dat trouwens gemengd of alleen vrouwen?
Dat lijkt me heel spannend, maar het water maakt alles zo stroef.quote:
Daar had ik geen problemen mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel spannend, maar het water maakt alles zo stroef.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
Mooi in evenwicht dan.. alleen dan zou de TT wat too much zijn.quote:
Evenwichtig in balans. Of zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Mooi in evenwicht dan.. alleen dan zou de TT wat too much zijn.
Wij adoreren jullie en jullie adoreren ons.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Mooi in evenwicht dan.. alleen dan zou de TT wat too much zijn.
Ik ben helemaal niet blij, ik heb geen speelgoedquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij adoreren jullie en jullie adoreren ons.
Iedereen blij
Harde strugglesquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet blij, ik heb geen speelgoed
Ik eigenlijk ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet blij, ik heb geen speelgoed
Ik heb nooit een neuk gegevenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ode aan de vrouw zie ik wel vaker voorbij komen. De man verdient ook eens wat.
Wij zijn geen speelgoedquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
Thuis is het sowieso heerlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit een neuk gegeven. Ik ben echt een naaktloper, niet normaal
.
quote:
Oh, op het strand ook. Al houd ik dan wel m'n broekje aanquote:
Naaktstrand of gewoon strand?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, op het strand ook. Al houd ik dan wel m'n broekje aan.
Ow echt?quote:
Gewoon strand. Op 't naaktstrand gaat wel alles uit.quote:
Pls. Er lopen ook gerimpelde vellen van over de zeventig rond. Die houden ook geen rekening met hun medemens.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:05 schreef Myraela het volgende:
Ik doe andere mensen het gewoon niet aan.die hebben trauma's voor de rest van hun leven als ik naakt rond loop.
Goede vraagquote:
Deze vrouw weet. Ik wil snel weer op mezelf wonen...quote:
Ik doe dat ook heel soms uit. Maar als ik ga zwemmen gewoon weer aan. Dat vind ik dan toch fijner.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon strand. Op 't naaktstrand gaat wel alles uit.
Ik vind zonnen met een bikinitop aan gewoon niet fijn. Dat irriteert mij.
Ik betwijfel of ik jullie allen naakt wil zien en me naakt aan fokkers wil tonenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef yats het volgende:
[..]Ik betwijfel of veel mensen dat aandurven
Ook met zwemmen het liefst uitquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe dat ook heel soms uit. Maar als ik ga zwemmen gewoon weer aan. Dat vind ik dan toch fijner.
Zulke erge hangtieten dat de tepels ergens onder de tet dubbelgevouwen zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Pls. Er lopen ook gerimpelde vellen van over de zeventig rond. Die houden ook geen rekening met hun medemens.
Ik heb er niet zo'n moeite mee. Maar ik kom dan ook eens in de zoveel tijd in een sauna.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ik jullie allen naakt wil zien en me naakt aan fokkers wil tonen
ik sla ze altijd even over de schouder!quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:07 schreef Masala het volgende:
[..]
Zulke erge hangtieten dat de tepels ergens onder de tet dubbelgevouwen zijn.
Skinny dippen is wel tof, maar ik voel me op een gewoon strand toch bekeken.quote:
Wil je dat niet meer doen als ik net achter je sta.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
ik sla ze altijd even over de schouder!
Daarom moet je ook eigenlijk naar een naaktstrand gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Skinny dippen is wel tof, maar ik voel me op een gewoon strand toch bekeken.
Alsof jij met je oog ter hoogte van Evie's schouder komtquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer doen als ik net achter je sta.
Best lastig zo'n tepel in je oog.
Pas maar op als ik er een geworpen heb, dan schiet die melk zo in je oogquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer doen als ik net achter je sta.
Best lastig zo'n tepel in je oog.
Kun je na gaan hoe erg ze hangen dat je alsnog een tepel in je oog krijgt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof jij met je oog ter hoogte van Evie's schouder komt
Je bent zwanger?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Pas maar op als ik er een geworpen heb, dan schiet die melk zo in je oog
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:09 schreef Myraela het volgende:
Skinny dippen midden in de nacht vind ik wel leuk.
Maar daar komen niet veel jonge mensen, toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom moet je ook eigenlijk naar een naaktstrand gaan.
steeds meer (of is het omdat ik ouder wordquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar daar komen niet veel jonge mensen, toch?
Bij ons naaktstrandje zijn er alleen maar pedo'squote:Op maandag 18 augustus 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom moet je ook eigenlijk naar een naaktstrand gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |