Ja maar het hóeft dus niet, bedoel ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:15 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Klopt. Maar zie mijn scenario waar ik op al jouw dingen een antwoord geef dat het ook weer kan wijzen op een misdrijf
Ik ben anti-Feliciano-scenario, maar om harde feiten vragen is natuurlijk niet eerlijk. Die feiten zijn er voor verdwalen ook nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:16 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
noem eens 1 feit (Dat het om een misdrijf gaat ) ? 1 maar
Ik kots niet op een persoon, ik kots op gedramatiseer. Nergens voor nodig, totaal onnodig en pure sensatiezucht. Een bedacht scenario kan prima worden verwoord met klinische, droge tekst zonder al die poespas er om heen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:07 schreef Greys het volgende:
Oh we gaan weer op elkaar kotsen.
Joepie
Fijne dag, haters.
Is er niet. Noem jij eens 1 dat het om verdwalen gaat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:16 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
noem eens 1 feit (Dat het om een misdrijf gaat ) ? 1 maar
svp geen tegenvragen stellenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:19 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Is er niet. Noem jij eens 1 dat het om verdwalen gaat?
Oh is dat zo? Wie heeft hem dat verteld?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
svp geen tegenvragen stellen
waarom beschuldig je die gids ? (waarvan hij inmiddels op de hoogte is )
Ik gaf antwoord op je vraag en mijn antwoord was : die is er nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dan kots je vast al 68 delen langquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:19 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik kots niet op een persoon, ik kots op gedramatiseer. Nergens voor nodig, totaal onnodig en pure sensatiezucht. Een bedacht scenario kan prima worden verwoord met klinische, droge tekst zonder al die poespas er om heen.
Denk je dat ze vanuit Boquete hier niet meelezen dan ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Wie heeft hem dat verteld?
Nee dat is niet waar ik op doel. In een eerdere discussie tussen ons wees ik hem op iets dat geen feit was, en toen antwoordde hij dat het nou eenmaal het meest waarschijnlijke was en daarom maar als feit aangenomen moest worden. Want het paste precies in het(zijn) gehele plaatje zo. Kan wel terugzoeken maar kan ff duren, was een paar dagen geleden. En maakt verder ook niet uit want dat doen we allemaal, bij gebrek aanvoldoende vaststaande feiten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
svp geen dingen verdraaien![]()
dit schreef hij onlangs
Ik heb een misdrijf nooit uitgesloten en wij simpele zielen zijn niet in de positie om dat te doen.
Dat weet ik niet. Ik hoop eigenlijk van niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Denk je dat ze vanuit Boquete hier niet meelezen dan ?
ik heb altijd beide opties opengelaten-quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:22 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord op je vraag en mijn antwoord was : die is er niet
Mijn wede vraag aan jou is : noem jij eens 1 dat het om verdwalen gaat.
nou echt wel -quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik hoop eigenlijk van niet.
Dat bedoel ik dus. Echt erg. Het is zijn kostwinning en mud sticks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nou echt wel -
iemand op zo'n manier beschuldigen is pure smaad
die man Had een goeie naam> is overal te lezen en is nu besmeurd
Denk het wel, er wonen diverse Nederlanders daar die de media ook hier volgenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik hoop eigenlijk van niet.
Juist die man leeft van het werk wat hij als gids doet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Echt erg. Het is zijn kostwinning en mud sticks.
Precies. We hebben gewoon te weinig complete informatie om dingen zeker te weten. We gebruiken aan de ene kant de informatie die beschikbaar is en aan de andere kant onze fantasie en ons denkvermogen om een bepaald scenario te maken. Ik ben daar wat verder in gegaan dan anderen omdat ik zelfs met een mogelijke dader kwam omdat zijn naam wel erg vaak naar voren kwam in mijn ogen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar ik op doel. In een eerdere discussie tussen ons wees ik hem op iets dat geen feit was, en toen antwoordde hij dat het nou eenmaal het meest waarschijnlijke was en daarom maar als feit aangenomen moest worden. Want het paste precies in het(zijn) gehele plaatje zo. Kan wel terugzoeken maar kan ff duren, was een paar dagen geleden. En maakt verder ook niet uit want dat doen we allemaal, bij gebrek aanvoldoende vaststaande feiten.
En wat denk je ervan dat zijn kinderen en kleinkinderen dit ook over jaren nog lezen op internet... stel dat er nooit duidelijkheid komt in wat er gebeurd is. Blijft het altijd boven zijn hoofd hangen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Juist die man leeft van het werk wat hij als gids doet.
Als er een luchtje aan kleeft, nemen mensen liever een andere gids.
zal me ook niks verbazen als binnenkort iemand "de" gegevens opvraagtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:33 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
En wat denk je ervan dat zijn kinderen en kleinkinderen dit ook over jaren nog lezen op internet... stel dat er nooit duidelijkheid komt in wat er gebeurd is. Blijft het altijd boven zijn hoofd hangen.
Dank.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Rechtsbovenin staat > backpack
wat zit jij nou de boel op te naaien over dingen te vinden in google? Probeer het maar eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:33 schreef Greys het volgende:
Je hoeft als Nederlandstalige in het buitenland maar een gerucht te horen over Feliciano en te Googlen op 'Feliciano verdacht' of 'Kris Lisanne verdacht Feliciano' en je krijgt al als één van de bovenste resultaten een FOK! topic.
je kwam met een mogelijke dader ja -naam en toenaam heb je genoemdquote:
Kan jij of een ander ook lezen wat er op die papieren strookjes staat die op die trail zijn gepind?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Rechtsbovenin staat > backpack
zo werkt het nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:37 schreef jackie12 het volgende:
[..]
wat zit jij nou de boel op te naaien over dingen te vinden in google? Probeer het maar eens.
Kom je niet bij mijn SPOILER uit hoor
Ik zelf zou het zo niet doen. Je kan wel dingen neerzetten met bronvermelding en aanvullen met eigen ideëen. Maar iemand keihard beschuldigen op zo'n smalle basis, denk t nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:33 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Precies. We hebben gewoon te weinig complete informatie om dingen zeker te weten. We gebruiken aan de ene kant de informatie die beschikbaar is en aan de andere kant onze fantasie en ons denkvermogen om een bepaald scenario te maken. Ik ben daar wat verder in gegaan dan anderen omdat ik zelfs met een mogelijke dader kwam omdat zijn naam wel erg vaak naar voren kwam in mijn ogen.
Ik schreef dit nogmaals vooraf aangekondigd in spoiler. Had ik dit maar niet moeten doen? Tja ik denk van wel. We zitten hier op Fok, niet bij eenvandaag aan tafel. Als je ergens zulke theorieen/scenario's/hypotheses moet kunnen schrijven dan is het denk ik hier wel
je houdt het zelfs in je laatste post nog steeds vol en je staat nog steeds achter je directe beschuldigingen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:33 schreef jackie12 het volgende:
Precies. We hebben gewoon te weinig complete informatie om dingen zeker te weten. We gebruiken aan de ene kant de informatie die beschikbaar is en aan de andere kant onze fantasie en ons denkvermogen om een bepaald scenario te maken. Ik ben daar wat verder in gegaan dan anderen omdat ik zelfs met een mogelijke dader kwam omdat zijn naam wel erg vaak naar voren kwam in mijn ogen.
Ik schreef dit nogmaals vooraf aangekondigd in spoiler. Had ik dit maar niet moeten doen? Tja ik denk van wel. We zitten hier op Fok, niet bij eenvandaag aan tafel. Als je ergens zulke theorieen/scenario's/hypotheses moet kunnen schrijven dan is het denk ik hier wel
Lees mijn post eens RUSTIG opnieuwquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:37 schreef jackie12 het volgende:
[..]
wat zit jij nou de boel op te naaien over dingen te vinden in google? Probeer het maar eens.
Kom je niet bij mijn SPOILER uit hoor
vanaf het eerste deel lezen ze al alles meequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees mijn post eens RUSTIG opnieuw
Ik zeg nergens dat ze dan direct bij jouw spoiler uitkomen. Dat maak je er vollédig zelf van.
Ik zeg alleen dat deze topics niet bepaald moeilijk te vinden zijn voor iemand die mee wil lezen. En ja, die kunnen dan vast ook jouw spoiler tegenkomen.
is niet te lezen,ook niet als je de kaart groter maakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Kan jij of een ander ook lezen wat er op die papieren strookjes staat die op die trail zijn gepind?
uithoudingsproefquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:39 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
welke proef heb je zelf gedaan op je zolderkamertje ??
Als je uitgaat van een moord dan klopt die aanwijzing idd niet of de dader moet dat gedaan hebben. Maar er bestaan meer misdrijven dan moord.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan er inderdaad op wijzen
Maar:
- de noodoproepen op meerdere dagen
Als je uitgaat van een moord dan klopt die aanwijzing idd niet of de dader moet dat gedaan hebben. Maar er bestaan meer misdrijven dan moord.quote:- het fotografeer/geflits in het donker, richting boven
Het is een aanname dat een misdadiger altijd een dief is. Zo is een verkrachter vaak geen dief en in de meeste gevallen ook geen moordenaar.quote:- het gegeven dat ze hun spullen nog hadden
"Denk ik" zegt al veel. Ik zelf ga er vanuit dat dingen die de ouders zeggen over vaststaande dingen van de meiden kloppen. Zoals de schoen van Kris en dat het vreemd is dat dat broekje is dichtgeknoopt. Blijkbaar is dat dus geen normaal gedrag/gewoonte van de meiden en ik vind het zeer aannemelijk dat een ouder die de was doet, dat weet. Zolang waren de meiden nog niet uit huis. Ergens vind ik het zelfs beledigend om dat soort uitspraken van de ouders in twijfel te trekken.quote:- het gegeven dat het broekje dichtgeknoopt gevonden is, een verkrachter zou die moeite niet nemen denk ik om hem nog even dicht te knopen...
Of niet dus. Op die fiets kan ik ook aanwijzingen geven voor een misdaad:quote:(Even snel). Zomaar 4 dingen die net zo hard kunnen (!) wijzen op verdwalen.
Het is niet óf verdwalen óf Feliciano. Er zijn nog zoveel andere mogelijkheden die in de bekende 'feiten' passen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het hóeft dus niet, bedoel ik.
Ik vind deze punten o.a. minstens zo 'logisch' in er-is-iets-gebeurd-qua-schrikken-oid-en-daarna-verdwaalscenario. Zeker omdat ik nog steeds geen enkele reden heb om niet te geloven dat Feliciano alleen maar goeds in de zin had.
Dank je, namelijk exáct wat ik er mee wilde aangeven, reagerend op Jackie die zei dat er zoveel logische aanwijzingen zijn voor een misdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:57 schreef Ouder1 het volgende:
Of niet dus. Op die fiets kan ik ook aanwijzingen geven voor een misdaad:
Ik bedoel maar. Het is maar net wat je wilt zien.
Wie heeft hem daarvan op de hoogte gesteld? Jij? Ik neem aan dat hij hier niet leest. En hoe weet jij dat hij dat weet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ja. Dus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het is niet óf verdwalen óf Feliciano. Er zijn nog zoveel andere mogelijkheden die in de bekende 'feiten' passen.
80% vd mensen uit Boquete volgt deze zaak natuurlijk en lezen hier meequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wie heeft hem daarvan op de hoogte gesteld? Jij? Ik neem aan dat hij hier niet leest. En hoe weet jij dat hij dat weet?
Klopt. Ik heb dan ook steeds gewezen bij teksten als: "dagen in paniek rondgezworven" dat dat feitelijk niet kan omdat paniek een kortdurende toestand is. Maar sommige mensen spannen wel de kroon. Zeker als de ouders er nog in betrokken worden en woorden in de mond gelegd worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kots je vast al 68 delen langEn niet alleen om Mata's scenario's....
Klopt. Herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar ik op doel. In een eerdere discussie tussen ons wees ik hem op iets dat geen feit was, en toen antwoordde hij dat het nou eenmaal het meest waarschijnlijke was en daarom maar als feit aangenomen moest worden. Want het paste precies in het(zijn) gehele plaatje zo. Kan wel terugzoeken maar kan ff duren, was een paar dagen geleden. En maakt verder ook niet uit want dat doen we allemaal, bij gebrek aanvoldoende vaststaande feiten.
dat dichte broekje valt wat mij betreft in dezelfde categorie als de gestrikte veter van de schoenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan er inderdaad op wijzen
Maar:
- de noodoproepen op meerdere dagen
- het fotografeer/geflits in het donker, richting boven
- het gegeven dat ze hun spullen nog hadden
- het gegeven dat het broekje dichtgeknoopt gevonden is, een verkrachter zou die moeite niet nemen denk ik om hem nog even dicht te knopen...
(Even snel). Zomaar 4 dingen die net zo hard kunnen (!) wijzen op verdwalen.
Ik denk (!) persoonlijk niet dat 80% van de mensen uit Boquete alle duizenden posts hier in het Spaans gaan zitten vertalen. Maar dat er een paar Nederlands sprekende mensen wonen geloof ik bestquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:02 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
80% vd mensen uit Boquete volgt deze zaak natuurlijk en lezen hier mee
Van wat ik over hem lees, durf ik rustig met hem de jungle in. Maar niet iedereen is natuurlijk kritisch op bedachte scenario's.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Juist die man leeft van het werk wat hij als gids doet.
Als er een luchtje aan kleeft, nemen mensen liever een andere gids.
Wat bedoel je? Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zal me ook niks verbazen als binnenkort iemand "de" gegevens opvraagt
Natalee Holloway casequote:
Beschuldigingen zijn niet hetzelfde als verdenkingen. Bij beschuldigen is er voldoende bewijs (als het goed is). Bij verdenkingen weet je dat het niet hoeft te kloppen omdat het bewijs mist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:46 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je houdt het zelfs in je laatste post nog steeds vol en je staat nog steeds achter je directe beschuldigingen.
dit schrijf je > omdat ik zelfs met een mogelijke dader kwam omdat zijn naam wel erg vaak naar voren kwam in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |