abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:17:59 #151
163650 Greys
pi_143586063
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:15 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Klopt. Maar zie mijn scenario waar ik op al jouw dingen een antwoord geef dat het ook weer kan wijzen op een misdrijf
Ja maar het hóeft dus niet, bedoel ik.
Ik vind deze punten o.a. minstens zo 'logisch' in er-is-iets-gebeurd-qua-schrikken-oid-en-daarna-verdwaalscenario. Zeker omdat ik nog steeds geen enkele reden heb om niet te geloven dat Feliciano alleen maar goeds in de zin had.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:18:53 #152
163650 Greys
pi_143586087
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:16 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

noem eens 1 feit (Dat het om een misdrijf gaat ) ? 1 maar :7
Ik ben anti-Feliciano-scenario, maar om harde feiten vragen is natuurlijk niet eerlijk. Die feiten zijn er voor verdwalen ook niet :) Want dan was de zaak zo goed als opgelost.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143586100
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:07 schreef Greys het volgende:
Oh we gaan weer op elkaar kotsen.
Joepie :')

Fijne dag, haters. :W
Ik kots niet op een persoon, ik kots op gedramatiseer. Nergens voor nodig, totaal onnodig en pure sensatiezucht. Een bedacht scenario kan prima worden verwoord met klinische, droge tekst zonder al die poespas er om heen.
pi_143586127
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:16 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

noem eens 1 feit (Dat het om een misdrijf gaat ) ? 1 maar :7
Is er niet. Noem jij eens 1 dat het om verdwalen gaat?
pi_143586164
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:19 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Is er niet. Noem jij eens 1 dat het om verdwalen gaat?
svp geen tegenvragen stellen
waarom beschuldig je die gids ? (waarvan hij inmiddels op de hoogte is )
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143586219
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:20 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Oh is dat zo? Wie heeft hem dat verteld?
pi_143586234
quote:

[..]

Ik gaf antwoord op je vraag en mijn antwoord was : die is er niet
Mijn wede vraag aan jou is : noem jij eens 1 dat het om verdwalen gaat.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:24:28 #158
163650 Greys
pi_143586315
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:19 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik kots niet op een persoon, ik kots op gedramatiseer. Nergens voor nodig, totaal onnodig en pure sensatiezucht. Een bedacht scenario kan prima worden verwoord met klinische, droge tekst zonder al die poespas er om heen.
Dan kots je vast al 68 delen lang :+ En niet alleen om Mata's scenario's....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143586354
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh is dat zo? Wie heeft hem dat verteld?
Denk je dat ze vanuit Boquete hier niet meelezen dan ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143586365
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

svp geen dingen verdraaien :7

dit schreef hij onlangs

Ik heb een misdrijf nooit uitgesloten en wij simpele zielen zijn niet in de positie om dat te doen.
Nee dat is niet waar ik op doel. In een eerdere discussie tussen ons wees ik hem op iets dat geen feit was, en toen antwoordde hij dat het nou eenmaal het meest waarschijnlijke was en daarom maar als feit aangenomen moest worden. Want het paste precies in het(zijn) gehele plaatje zo. Kan wel terugzoeken maar kan ff duren, was een paar dagen geleden. En maakt verder ook niet uit want dat doen we allemaal, bij gebrek aanvoldoende vaststaande feiten.
pi_143586376
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Denk je dat ze vanuit Boquete hier niet meelezen dan ?
Dat weet ik niet. Ik hoop eigenlijk van niet.
pi_143586424
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:22 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik gaf antwoord op je vraag en mijn antwoord was : die is er niet
Mijn wede vraag aan jou is : noem jij eens 1 dat het om verdwalen gaat.
ik heb altijd beide opties opengelaten-
pi_143586485
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

nou echt wel -
iemand op zo'n manier beschuldigen is pure smaad
die man Had een goeie naam> is overal te lezen en is nu besmeurd
pi_143586521
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

nou echt wel -
iemand op zo'n manier beschuldigen is pure smaad
die man Had een goeie naam> is overal te lezen en is nu besmeurd
Dat bedoel ik dus. Echt erg. Het is zijn kostwinning en mud sticks.
pi_143586550
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk het wel, er wonen diverse Nederlanders daar die de media ook hier volgen
pi_143586569
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Echt erg. Het is zijn kostwinning en mud sticks.
Juist die man leeft van het werk wat hij als gids doet.
Als er een luchtje aan kleeft, nemen mensen liever een andere gids.
pi_143586628
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Nee dat is niet waar ik op doel. In een eerdere discussie tussen ons wees ik hem op iets dat geen feit was, en toen antwoordde hij dat het nou eenmaal het meest waarschijnlijke was en daarom maar als feit aangenomen moest worden. Want het paste precies in het(zijn) gehele plaatje zo. Kan wel terugzoeken maar kan ff duren, was een paar dagen geleden. En maakt verder ook niet uit want dat doen we allemaal, bij gebrek aanvoldoende vaststaande feiten.
Precies. We hebben gewoon te weinig complete informatie om dingen zeker te weten. We gebruiken aan de ene kant de informatie die beschikbaar is en aan de andere kant onze fantasie en ons denkvermogen om een bepaald scenario te maken. Ik ben daar wat verder in gegaan dan anderen omdat ik zelfs met een mogelijke dader kwam omdat zijn naam wel erg vaak naar voren kwam in mijn ogen.
Ik schreef dit nogmaals vooraf aangekondigd in spoiler. Had ik dit maar niet moeten doen? Tja ik denk van wel. We zitten hier op Fok, niet bij eenvandaag aan tafel. Als je ergens zulke theorieen/scenario's/hypotheses moet kunnen schrijven dan is het denk ik hier wel
pi_143586635
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

En wat denk je ervan dat zijn kinderen en kleinkinderen dit ook over jaren nog lezen op internet... stel dat er nooit duidelijkheid komt in wat er gebeurd is. Blijft het altijd boven zijn hoofd hangen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:33:53 #169
163650 Greys
pi_143586654
Je hoeft als Nederlandstalige in het buitenland maar een gerucht te horen over Feliciano en te Googlen op 'Feliciano verdacht' of 'Kris Lisanne verdacht Feliciano' en je krijgt al als één van de bovenste resultaten een FOK! topic.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143586691
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:33 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

En wat denk je ervan dat zijn kinderen en kleinkinderen dit ook over jaren nog lezen op internet... stel dat er nooit duidelijkheid komt in wat er gebeurd is. Blijft het altijd boven zijn hoofd hangen.
zal me ook niks verbazen als binnenkort iemand "de" gegevens opvraagt
pi_143586725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:11 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Rechtsbovenin staat > backpack
Dank.
pi_143586781
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:33 schreef Greys het volgende:
Je hoeft als Nederlandstalige in het buitenland maar een gerucht te horen over Feliciano en te Googlen op 'Feliciano verdacht' of 'Kris Lisanne verdacht Feliciano' en je krijgt al als één van de bovenste resultaten een FOK! topic.
wat zit jij nou de boel op te naaien over dingen te vinden in google? Probeer het maar eens.
Kom je niet bij mijn SPOILER uit hoor
pi_143586792
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:33 schreef jackie12 het volgende:
met een mogelijke dader
je kwam met een mogelijke dader ja -naam en toenaam heb je genoemd
pi_143586809
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:11 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Rechtsbovenin staat > backpack
Kan jij of een ander ook lezen wat er op die papieren strookjes staat die op die trail zijn gepind?
pi_143586831
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:37 schreef jackie12 het volgende:

[..]

wat zit jij nou de boel op te naaien over dingen te vinden in google? Probeer het maar eens.
zo werkt het niet
goeie advocaten bureau's nemen screenshots
ging in de NH case ook zo
pi_143586839
quote:

[..]

Precies. We hebben gewoon te weinig complete informatie om dingen zeker te weten. We gebruiken aan de ene kant de informatie die beschikbaar is en aan de andere kant onze fantasie en ons denkvermogen om een bepaald scenario te maken. Ik ben daar wat verder in gegaan dan anderen omdat ik zelfs met een mogelijke dader kwam omdat zijn naam wel erg vaak naar voren kwam in mijn ogen.
Ik schreef dit nogmaals vooraf aangekondigd in spoiler. Had ik dit maar niet moeten doen? Tja ik denk van wel. We zitten hier op Fok, niet bij eenvandaag aan tafel. Als je ergens zulke theorieen/scenario's/hypotheses moet kunnen schrijven dan is het denk ik hier wel
Ik zelf zou het zo niet doen. Je kan wel dingen neerzetten met bronvermelding en aanvullen met eigen ideëen. Maar iemand keihard beschuldigen op zo'n smalle basis, denk t niet
pi_143587039
quote:
je houdt het zelfs in je laatste post nog steeds vol en je staat nog steeds achter je directe beschuldigingen.
dit schrijf je > omdat ik zelfs met een mogelijke dader kwam omdat zijn naam wel erg vaak naar voren kwam in mijn ogen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:48:06 #178
163650 Greys
pi_143587091
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:37 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Lees mijn post eens RUSTIG opnieuw :')
Ik zeg nergens dat ze dan direct bij jouw spoiler uitkomen. Dat maak je er vollédig zelf van.
Ik zeg alleen dat deze topics niet bepaald moeilijk te vinden zijn voor iemand die mee wil lezen. En ja, die kunnen dan vast ook jouw spoiler tegenkomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143587118
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Lees mijn post eens RUSTIG opnieuw :')
Ik zeg nergens dat ze dan direct bij jouw spoiler uitkomen. Dat maak je er vollédig zelf van.
Ik zeg alleen dat deze topics niet bepaald moeilijk te vinden zijn voor iemand die mee wil lezen. En ja, die kunnen dan vast ook jouw spoiler tegenkomen.
vanaf het eerste deel lezen ze al alles mee :7
pi_143587165
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:38 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Kan jij of een ander ook lezen wat er op die papieren strookjes staat die op die trail zijn gepind?
is niet te lezen,ook niet als je de kaart groter maakt.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:50:43 #181
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143587177
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:39 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

welke proef heb je zelf gedaan op je zolderkamertje ?? :7
uithoudingsproef
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:53:59 #182
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143587284
Maar het NFI kan daar niets aan doen, zo wordt daar benadrukt. Het NFI doet onderzoek in opdracht van het Openbaar Ministerie (OM) en geeft dan ook aan justitie in Nederland onderzoeksresultaten door. De laatste resultaten zijn 7 augustus doorgespeeld, de eerste op 25 juni. Het is aan het OM en de politie om de familie van die resultaten op de hoogte te brengen. Het OM maakt nu een inventaris om te kijken welke resultaten binnen zijn. 'We kijken hoeveel spoed erbij is geboden en sturen het binnenkort door,' zegt een woordvoerder.

First things first. Het is voor het OM natuurlijk ook vakantietijd...

Bron: ad.nl
pi_143587379
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan er inderdaad op wijzen :)
Maar:

- de noodoproepen op meerdere dagen
Als je uitgaat van een moord dan klopt die aanwijzing idd niet of de dader moet dat gedaan hebben. Maar er bestaan meer misdrijven dan moord.
quote:
- het fotografeer/geflits in het donker, richting boven
Als je uitgaat van een moord dan klopt die aanwijzing idd niet of de dader moet dat gedaan hebben. Maar er bestaan meer misdrijven dan moord.
quote:
- het gegeven dat ze hun spullen nog hadden
Het is een aanname dat een misdadiger altijd een dief is. Zo is een verkrachter vaak geen dief en in de meeste gevallen ook geen moordenaar.
quote:
- het gegeven dat het broekje dichtgeknoopt gevonden is, een verkrachter zou die moeite niet nemen denk ik om hem nog even dicht te knopen...
"Denk ik" zegt al veel. Ik zelf ga er vanuit dat dingen die de ouders zeggen over vaststaande dingen van de meiden kloppen. Zoals de schoen van Kris en dat het vreemd is dat dat broekje is dichtgeknoopt. Blijkbaar is dat dus geen normaal gedrag/gewoonte van de meiden en ik vind het zeer aannemelijk dat een ouder die de was doet, dat weet. Zolang waren de meiden nog niet uit huis. Ergens vind ik het zelfs beledigend om dat soort uitspraken van de ouders in twijfel te trekken.
quote:
(Even snel). Zomaar 4 dingen die net zo hard kunnen (!) wijzen op verdwalen.
Of niet dus. Op die fiets kan ik ook aanwijzingen geven voor een misdaad:
- Meiden zijn niet het type om alleen, zonder gids, door te lopen een pad op dat als 'alleen met gids' te boek staat
- Meiden waarschuwden anderen niet te gaan hiken zonder gids (Pianista trail stond beschreven als veilig en 'a pleasant day hike').
- Meiden zijn niet de types om zonder dringende reden (dus niet om een plasje te doen) echt van het pad af te wijken
- Volgens bekenden aldaar kan je in het gebied waar de noodoproep is gedaan niet verdwalen
- Wat er ook gebeurd is, ze zijn verder van Boquete afgelopen na de noodoproep terwijl ze uitgebreid en op verschillende manieren informatie hadden ingewonnen - de 'lus' theorie is dus onwaarschijnlijk
- Als de noodoproep was voor een op zich ernstige, mogelijk fatale verwonding/letsel/slangenbeet oid, dan is het hoogst onwaarschijnlijk dat zij een kabelbrug zijn overgestoken wat wel lijkt te zijn gebeurd
- De kans dat twee vrouwen tegelijk een fataal letsel oplopen is klein
- Gezien de drukte op de Pianista trail, de blogs over het vervolg, de anderen die verdwaalden (er staat niet bij waar op de trail) die werden geholpen door indianen, is het vreemd dat zij geen mensen zijn tegen gekomen.
- Panama (en gidsen en locals) hebben baat bij een verdwalingsscenario en lijden economische (en eer) schade bij een misdrijfscenario.

Ik bedoel maar. Het is maar net wat je wilt zien.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:57:11 #184
163650 Greys
pi_143587386
Linkje ajb van het hele artikel, Kloothommel? :) (Ik moet hardop lachen als ik je zo noem :') :D )

Dat 'we kijken hoeveel spoed...' klinkt wel heel gek zo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143587448
Wandelgids hoopt dat politie onbeheerde panden doorzoekt
Gids Feliciano -edit- kan bogen op jarenlange ervaring. © Facebook.

Panama blijft zoeken naar de vermiste Kris Kremers en Lisanne Froon. Hun gids Feliciano voorop. Hij zag de meiden uit Amersfoort als één van de laatsten, en hoopt de eerste te zijn die hen weer kan begroeten. Hoe lang het ook duurt.

Vanaf de dag dat Kris en Lisanne spoorloos verdwenen, heeft Feliciano 2 weken lang geen oog dichtgedaan. Elke nacht lag hij te malen, bad hij dat 'las muchachas', de meisjes uit Nederland gevonden zouden worden. De Amersfoortse Kris en Lisanne kwamen naar zijn land om Spaans te leren, wilden er vrijwilligerswerk gaan doen.

Dat ze aan dat laatste nooit zijn toegekomen, heeft Feliciano diep geraakt. Als hij vertelt, staan zijn ogen verdrietig. 'Ik weet nog goed dat ik de meisjes voor het laatst zag. De ene lag in een hangmat, de ander stond bij een kaart van de Spaanse school en keek waar ze heen zouden kunnen gaan. Hola, riep ik nog naar ze. Het was vlak voordat ze verdwenen.'

Aardbeienboerderij
Het doet extra pijn, omdat Feliciano als gids in Boquete de man was die ook Kris en Lisanne veilig thuis zou brengen, net zoals talloze andere toeristen. Kris en Lisanne zouden met hem op excursie gaan naar de aardbeienboerderij, vertelt hij. Dat was op een woensdag. En de zaterdag daarna zouden Kris en Lisanne meegaan naar het vulkaangebied, bij Boquete.

Voor de eerste excursie kwamen de meisjes niet opdagen, de dag erop bleken ze spoorloos te zijn verdwenen. Toen het tijd was voor de tweede geplande uitstap, hield het trieste nieuws over Kris en Lisanne zowel Nederland als Boquete in zijn greep. 'Toen de manager van de taalschool vertelde dat de meisjes weg waren, was ik ervan overtuigd dat ze verdwaald waren. Al hun spullen lagen nog bij het gastgezin waar ze verbleven. Ik heb het zelf gezien, ik ging mee toen er in hun kamer werd gekeken. Ik zag de tassen, identiteitsbewijzen, de mobiele telefoon. En ze zijn voor het laatst gesignaleerd bij het Pianista Trail, waar je kan wandelen.'

Omdat Feliciano dat pad als gids talloze malen afliep, geloofde hij eerst nog de meisjes in de jungle te kunnen opsporen. Tijdens de eerste tocht laadde hij zijn rugtas nog vol fruit. 'De meisjes zullen wel trek hebben, dacht ik.' Inmiddels doet hij dat niet meer. Zijn zoektochten zijn niet meer zo gecoördineerd als in het begin. Hij weet niet goed waar hij moet kijken, gelooft niet dat de meisjes in de jungle zijn, die is al doorzocht. 'Ze kunnen overal zijn, ook hier in Boquete. Ik denk dat die kans er is.'

Onbeheerde huizen
Want sinds het dorp een toevluchtsoord is geworden voor rustzoekers en ouderen - Boquete werd uitgeroepen tot een van de beste plekken om je pensioen door te brengen - zijn er talloze huizen gebouwd. Een deel ervan staat leeg, altijd zijn de luiken dicht. 'Al die huizen zijn niet doorzocht door de politie. Niemand weet wie er woont, óf er iemand woont. Je kan er zomaar twee meisjes verstoppen.'

Hij hoopt dat agenten binnenkort langs al de huizen zullen gaan, ook al weet hij dat hoe meer tijd verstrijkt, hoe kleiner de kans is dat Kris en Lisanne gevonden worden. Ondertussen blijft Feliciano kijken, op al zijn tochten door Boquete en omgeving. 'We moeten ze vinden. Twee meisjes die zomaar verdwijnen. Dat mag niet gebeuren.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)esloten-huizen.dhtml

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 19-08-2014 13:04:15 ]
pi_143587452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar het hóeft dus niet, bedoel ik.
Ik vind deze punten o.a. minstens zo 'logisch' in er-is-iets-gebeurd-qua-schrikken-oid-en-daarna-verdwaalscenario. Zeker omdat ik nog steeds geen enkele reden heb om niet te geloven dat Feliciano alleen maar goeds in de zin had.
Het is niet óf verdwalen óf Feliciano. Er zijn nog zoveel andere mogelijkheden die in de bekende 'feiten' passen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:59:56 #187
163650 Greys
pi_143587491
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:57 schreef Ouder1 het volgende:

Of niet dus. Op die fiets kan ik ook aanwijzingen geven voor een misdaad:

Ik bedoel maar. Het is maar net wat je wilt zien.
Dank je, namelijk exáct wat ik er mee wilde aangeven, reagerend op Jackie die zei dat er zoveel logische aanwijzingen zijn voor een misdaad.

'Of niet dus. Het is maar net wat je wilt zien'.

Inderdaad. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143587493
quote:

[..]

Wie heeft hem daarvan op de hoogte gesteld? Jij? Ik neem aan dat hij hier niet leest. En hoe weet jij dat hij dat weet?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:01:18 #189
163650 Greys
pi_143587548
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:58 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het is niet óf verdwalen óf Feliciano. Er zijn nog zoveel andere mogelijkheden die in de bekende 'feiten' passen.
Ja. Dus?
Ik heb werkelijk nérgens gezegd dat het per se één van die twee moet zijn? :)

Ik vroeg alleen aan Jackie waarom hij dat Feliciano-scenario zo ontzettend veel meer logisch vindt dan een verdwaald-scenario. Daarmee sluit ik alle andere opties alles behalve uit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143587575
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wie heeft hem daarvan op de hoogte gesteld? Jij? Ik neem aan dat hij hier niet leest. En hoe weet jij dat hij dat weet?
80% vd mensen uit Boquete volgt deze zaak natuurlijk en lezen hier mee
pi_143587585
Nog maar een keer dan: geen persoonsgegevens en foto's van gidsen of familie of andere mensen.
Ik dacht dat dat nu inmiddels wel duidelijk was.
pi_143587607
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan kots je vast al 68 delen lang :+ En niet alleen om Mata's scenario's....
Klopt. Ik heb dan ook steeds gewezen bij teksten als: "dagen in paniek rondgezworven" dat dat feitelijk niet kan omdat paniek een kortdurende toestand is. Maar sommige mensen spannen wel de kroon. Zeker als de ouders er nog in betrokken worden en woorden in de mond gelegd worden.
We kunnen prima af zonder die sensatie uitdrukkingen, verzonnen emoties en dergelijke poespas.
pi_143587638
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Klopt. Herkenbaar.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:03:48 #194
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143587645
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan er inderdaad op wijzen :)
Maar:

- de noodoproepen op meerdere dagen
- het fotografeer/geflits in het donker, richting boven
- het gegeven dat ze hun spullen nog hadden
- het gegeven dat het broekje dichtgeknoopt gevonden is, een verkrachter zou die moeite niet nemen denk ik om hem nog even dicht te knopen...

(Even snel). Zomaar 4 dingen die net zo hard kunnen (!) wijzen op verdwalen.
dat dichte broekje valt wat mij betreft in dezelfde categorie als de gestrikte veter van de schoen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:06:23 #195
163650 Greys
pi_143587732
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:02 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

80% vd mensen uit Boquete volgt deze zaak natuurlijk en lezen hier mee
Ik denk (!) persoonlijk niet dat 80% van de mensen uit Boquete alle duizenden posts hier in het Spaans gaan zitten vertalen. Maar dat er een paar Nederlands sprekende mensen wonen geloof ik best :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143587893
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Van wat ik over hem lees, durf ik rustig met hem de jungle in. Maar niet iedereen is natuurlijk kritisch op bedachte scenario's.
Het punt echter dat we niet mogen denken dat hij er achter zit omdat hij zo betrokken is en een goede naam heeft, vind ik niet terecht. Dat sluit hem niet uit.
Hem verdenken daarentegen vind ik ook niet terecht maar om heel andere redenen. Met name omdat 'men' uitgaat van verhalen in de media en dus alleen kijkt naar wie er in die media verschijnt. Ik denk dat als je net zoveel info zou hebben over iedere andere inwoner van Boquete en directe omgeving, andere mensen veel verdachter blijken te zijn. Alleen die staan niet in de media.
Feliciano kan onmogelijk achter alle criminaliteit in en rond Boquete zitten.. Er lopen daar dus genoeg criminelen rond. De daders van de roofovervallen zijn zelfs (2x) niet vervolgd omdat de slachtoffers terug naar huis gingen. Die gasten bijvoorbeeld, lijken mij veel verdachter dan Feliciano.
pi_143587938
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:34 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

zal me ook niks verbazen als binnenkort iemand "de" gegevens opvraagt
Wat bedoel je? Ik snap hem niet.
pi_143587989
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:39 schreef StaceySinger het volgende:
ging in de NH case ook zo
:?

Gebruik aubgeen afkortingen als die niet algemeen bekend zijn.
pi_143588043
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:13 schreef Ouder1 het volgende:
NH case
Natalee Holloway case
pi_143588054
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:46 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

je houdt het zelfs in je laatste post nog steeds vol en je staat nog steeds achter je directe beschuldigingen.
dit schrijf je > omdat ik zelfs met een mogelijke dader kwam omdat zijn naam wel erg vaak naar voren kwam in mijn ogen.
Beschuldigingen zijn niet hetzelfde als verdenkingen. Bij beschuldigen is er voldoende bewijs (als het goed is). Bij verdenkingen weet je dat het niet hoeft te kloppen omdat het bewijs mist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')