Waarom niet eigenlijk? Maakt het iets uit dat Hep groter is?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna wel.
[..]
Ik vond het niet leuk.
De speculum was wel m'n favo. Dat vertegenwoordigde een beetje je gekke kant.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lief he![]()
Past ook beter bij mijn zorgzame moederkant dan die brownie.
Of dat speculum.
Ik zag mijn naam in dit gezelschap staan en dacht dat er een hele andere beschuldiging zou komen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
Hebben Samzz, zeefje en Roy tuberculose?
Eigenlijk is het ebola, maar we wilden niemand bang maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
Je had liever iets gehoord over een trio?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag mijn naam in dit gezelschap staan en dacht dat er een hele andere beschuldiging zou komen.
Deceptie weer.
Dat vroeg ik me net ook al af... maar staat in het engels voor to be consired ...quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
Ja, al had ik dat moeten ontkennen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Je had liever iets gehoord over een trio?
Omdat ik altijd kleiner ben dan iedereen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Maakt het iets uit dat Hep groter is?
kan ik alvast wat afgekeurde vaccin in canada voor jullie gaan halen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ebola, maar we wilden niemand bang maken.
Gadverdamme.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Je had liever iets gehoord over een trio?
Ik heb het ook niet verzonnen, Engel...quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net ook al af... maar staat in het engels voor to be consired ...zonder engels context dom om te gebruiken
maar ja dat is mijn mening
Moeten we nu in quarantaine?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ebola, maar we wilden niemand bang maken.
als je niet eens miept, maar gewoon iets vertelt over je interesses ben je veel leukerquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik altijd kleiner ben dan iedereen.
Weet ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme.
[..]
Ik heb het ook niet verzonnen, Engel...
Je ego is groter dan het mijne.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mini-Kaneel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wil liever een trio met een man er bij?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme.
[..]
Ik heb het ook niet verzonnen, Engel...
Met jou wil ik wel in quarantaine, hoor. Maar nee, wat niet weet wat niet deertquote:
Samzz wil een trio met mij en Fas.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil liever een trio met een man er bij?
Niet per se. Ik wil gewoon geen trio met zeefje erbijquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil liever een trio met een man er bij?
En dan woon je niet eens in Arnhem. Dat schijnt momenteel de 'natste plaats van Nederland te zijn'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |