Waarom niet eigenlijk? Maakt het iets uit dat Hep groter is?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna wel.
[..]
Ik vond het niet leuk.
De speculum was wel m'n favo. Dat vertegenwoordigde een beetje je gekke kant.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lief he![]()
Past ook beter bij mijn zorgzame moederkant dan die brownie.
Of dat speculum.
Ik zag mijn naam in dit gezelschap staan en dacht dat er een hele andere beschuldiging zou komen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
Hebben Samzz, zeefje en Roy tuberculose?
Eigenlijk is het ebola, maar we wilden niemand bang maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
Je had liever iets gehoord over een trio?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag mijn naam in dit gezelschap staan en dacht dat er een hele andere beschuldiging zou komen.
Deceptie weer.
Dat vroeg ik me net ook al af... maar staat in het engels voor to be consired ...quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
Ja, al had ik dat moeten ontkennen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Je had liever iets gehoord over een trio?
Omdat ik altijd kleiner ben dan iedereen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Maakt het iets uit dat Hep groter is?
kan ik alvast wat afgekeurde vaccin in canada voor jullie gaan halen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ebola, maar we wilden niemand bang maken.
Gadverdamme.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Je had liever iets gehoord over een trio?
Ik heb het ook niet verzonnen, Engel...quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net ook al af... maar staat in het engels voor to be consired ...zonder engels context dom om te gebruiken
maar ja dat is mijn mening
Moeten we nu in quarantaine?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ebola, maar we wilden niemand bang maken.
als je niet eens miept, maar gewoon iets vertelt over je interesses ben je veel leukerquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik altijd kleiner ben dan iedereen.
Weet ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme.
[..]
Ik heb het ook niet verzonnen, Engel...
Je ego is groter dan het mijne.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mini-Kaneel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wil liever een trio met een man er bij?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme.
[..]
Ik heb het ook niet verzonnen, Engel...
Met jou wil ik wel in quarantaine, hoor. Maar nee, wat niet weet wat niet deertquote:
Samzz wil een trio met mij en Fas.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil liever een trio met een man er bij?
Niet per se. Ik wil gewoon geen trio met zeefje erbijquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil liever een trio met een man er bij?
En dan woon je niet eens in Arnhem. Dat schijnt momenteel de 'natste plaats van Nederland te zijn'.quote:
Gelukkig woon ik straks 12 hoog.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
En dan woon je niet eens in Arnhem. Dat schijnt momenteel de 'natste plaats van Nederland te zijn'.
Wij houden het wel een tijdje vol met de extended versies van LotR en the Hobbit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel in quarantaine, hoor. Maar nee, wat niet weet wat niet deert.
Jij ook toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen wil trio met Fas lijkt het wel.
Allicht. Zo'n ervaring laat je niet schieten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De natste nog wel.....quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
En dan woon je niet eens in Arnhem. Dat schijnt momenteel de 'natste plaats van Nederland te zijn'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet. No offence verder fasquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Harry Potter.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij houden het wel een tijdje vol met de extended versies van LotR en the Hobbit.
Ik hoop gewoon dat die 'natste plek' snel elders is.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De natste nog wel.....
Welke foksters zijn daar nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Als ik er ga wonen droogt iedereen spontaan op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat die 'natste plek' snel elders is.
Ik hoop het toch nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik er ga wonen droogt iedereen spontaan op.
quote:
Helemaal in tranen nu.quote:
Sorry, kan ik het goed maken met een knuffel?quote:
Met m'n hoofd tussen je borsten toch?quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:09 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, kan ik het goed maken met een knuffel?
Keihard gefriendzoned door yats.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:09 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, kan ik het goed maken met een knuffel?
Op, onder, tussen, wat jij wiltquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met m'n hoofd tussen je borsten toch?
[..]![]()
![]()
![]()
quote:
Nope.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:11 schreef Myraela het volgende:
Ik wil met niemand een trio. Ben ik nu raar?
Ik ook niet hoor. Ik wil Hep niet delen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ben er ook nog niet 100% zeker van of k het echt zou willen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:11 schreef Myraela het volgende:
Sorry fas, ik heb nu eenmaal iets teveel piemel voor je. En dan ben ik bang dat jij er met de vrouw die er als derde bij is vandoor gaatquote:
Kerel ...quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:13 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry fas, ik heb nu eenmaal iets teveel piemel voor je. En dan ben ik bang dat jij er met de vrouw die er als derde bij is vandoor gaat
Neequote:Op maandag 18 augustus 2014 18:11 schreef Myraela het volgende:
Ik zou dat ook echt niet kunnen. Maar volgens mij kan je het sowieso beter niet doen als je in een normale relatie zit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik wil Hep niet delen.
Kwartet wel?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:11 schreef Myraela het volgende:
Misschien als je een aantal jaren samen bent, echt een goede band heb en er geen twijfels over zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou dat ook echt niet kunnen. Maar volgens mij kan je het sowieso beter niet doen als je in een normale relatie zit.
Ik denk dat het per persoon verschilt. Sommige mensen kunnen er prima mee om gaan en anderen worden jaloers of iets. Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe ik zou reageren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou dat ook echt niet kunnen. Maar volgens mij kan je het sowieso beter niet doen als je in een normale relatie zit.
Dat lijkt me dan raar genoeg wel leuker.quote:
Ja denk het welquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:20 schreef Fascination het volgende:
Had het laatst met iemand over heterostelletjes waarvan de vrouw eens met een vrouw naar bed wil. Voor de mannen hier: zouden jullie dat toestaan? Dan is het dus geen trio, voor de duidelijkheid.
Liever niet. Vind verbieden ook weer niet het juiste woord. Zij mag immers altijd zelf nog beslissen. Gevolg kan wel zijn dat de relatie een knauw krijgt of over is. Dan is het ook aan haar wat zij belangrijker vind. Rommelen met een vrouw of een relatie met mij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:20 schreef Fascination het volgende:
Had het laatst met iemand over heterostelletjes waarvan de vrouw eens met een vrouw naar bed wil. Voor de mannen hier: zouden jullie dat toestaan? Dan is het dus geen trio, voor de duidelijkheid.
Ben jij komend weekende op Zandvoort?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Liever niet. Vind verbieden ook weer niet het juiste woord. Zij mag immers altijd zelf nog beslissen. Gevolg kan wel zijn dat de relatie een knauw krijgt of over is. Dan is het ook aan haar wat zij belangrijker vind. Rommelen met een vrouw of een relatie met mij.
Ik heb er geen problemen mee. Maar je moet wel duidelijk naar elkaar toe zijn wat wel en niet oké is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat het per persoon verschilt. Sommige mensen kunnen er prima mee om gaan en anderen worden jaloers of iets. Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe ik zou reageren.
En als je vriendin met een andere kerel naar bed wil, puur voor de lust? Hetzelfde idee, maar dan man in plaats van vrouw.quote:
Hm ja, dat snap ik wel. Weet ook niet of ik mijn vriendin met een man zou laten seksen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Liever niet. Vind verbieden ook weer niet het juiste woord. Zij mag immers altijd zelf nog beslissen. Gevolg kan wel zijn dat de relatie een knauw krijgt of over is. Dan is het ook aan haar wat zij belangrijker vind. Rommelen met een vrouw of een relatie met mij.
Misschien. Ben er nog niet over uit. Als ik ga is het ook nog de vraag of we met de Alfa gaan. Weer voor zaterdag ziet er in ieder geval al niet best uit helaas. Als ik ga moet ik even herinneren je dit te dm'en. Kunnen we ook eens kletsen ipv er achteraf achter komen dat we er beide waren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben jij komend weekende op Zandvoort?
Ik zeg daar niet bij voorbaat nee tegen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als je vriendin met een andere kerel naar bed wil, puur voor de lust? Hetzelfde idee, maar dan man in plaats van vrouw.
Dan is het goed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg daar niet bij voorbaat nee tegen.
Hehe, doe dat maar. Al ben ik weinig op Fok, kan je me beter bij t scarb een berichtje sturen, die zie ik meteen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien. Ben er nog niet over uit. Als ik ga is het ook nog de vraag of we met de Alfa gaan. Weer voor zaterdag ziet er in ieder geval al niet best uit helaas. Als ik ga moet ik even herinneren je dit te dm'en. Kunnen we ook eens kletsen ipv er achteraf achter komen dat we er beide waren.
Meteen met een zweep terug d'r hok in slaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als je vriendin met een andere kerel naar bed wil, puur voor de lust? Hetzelfde idee, maar dan man in plaats van vrouw.
wut?!quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat raar inderdaad. Maar ik denk dat er voor veel mensen toch de gedachte achter zit dat ze op een meisje niet verliefd zou worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb daar met een ex weleens over gesproken en toen stond ik er niet negatief tegenover.quote:
Wat, zo raar is dat toch niet? Een trio lijkt mij leuker als alle 3 de mensen gelijk aan elkaar staan. En niet als twee al helemaal ingespeeld zijn op elkaar.quote:
Ik zou dus niets willen verbieden, maar vind wel dat een relatie van beide is en dat zaken in goed overleg dienen te gaan. Ze mag het uiteraard altijd voorstellen, maar ik zelf persoonlijk ervaar het toch als een soort inbreuk of inmenging op die relatie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm ja, dat snap ik wel. Weet ook niet of ik mijn vriendin met een man zou laten seksen.
Dat laatste klopt. Genoeg vrouwen die stiekem toch wel bi blijken te zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat raar inderdaad. Maar ik denk dat er voor veel mensen toch de gedachte achter zit dat ze op een meisje niet verliefd zou worden.
Maar eigenlijk weet je dat natuurlijk nooit.
Nah, vaak is het puur seksueel van wat ik merk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste klopt. Genoeg vrouwen die stiekem toch wel bi blijken te zijn.
Dat kan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, vaak is het puur seksueel van wat ik merk.
Valt dat niet onder biseksueel?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, vaak is het puur seksueel van wat ik merk.
Dat zie ik als hun probleem. Zelf zou ik me toch niet heel comfortabel erbij voelen denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:32 schreef xFriendx het volgende:
Overigens bedenk ik mij net dat ik wel ietwat hypocriet ben, want ik deed het wel met iemand die getrouwd was en met toestemming (althans, dat zei zij) buiten de deur rommelde.
Niet volgens mijn definitie, nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt dat niet onder biseksueel?
Was ook zo. Tis op zich lekker, maar je weet (even van uitgaan de ze niets voor mij gaat voelen) dat je wel altijd aan van de avond gewoon weer alleen bent en het puur oppervlakkig is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zie ik als hun probleem. Zelf zou ik me toch niet heel comfortabel erbij voelen denk ik.
Dat is de keerzijde van een verhouding ja. Tenzij je het voor elkaar krijgt dat ze blijft slapen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was ook zo. Tis op zich lekker, maar je weet (even van uitgaan de ze niets voor mij gaat voelen) dat je wel altijd aan van de avond gewoon weer alleen bent en het puur oppervlakkig is.
Je hebt er ervaring mee? Ik niet, vandaar dat ik zeg dat ik het niet zeker weet. Al neig ik ernaar om het zeker een keer te willen proberen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee. Maar je moet wel duidelijk naar elkaar toe zijn wat wel en niet oké is.
Dus dat zijn de biwijfjes in jouw definitie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet volgens mijn definitie, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |