Doe wel rustig aan. Zondag is meestal rust/poetsdag. En vandaag dus alleen rustdagquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:29 schreef Gieliovd het volgende:
Rustig aan he met je lijf.
Spotjes, je hebt tegenwoordig best veel "Downlights" met slechts 1,5 cm inbouw hoogte. Best mooie. Zitten veel SMD ledjes in. Had ik achteraf op zolder ook gewild, maar toen kon ik ze niet vinden.
22,50? Wat hebben ze liggen? Klinkt als een leuk prijsje..quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:47 schreef Gieliovd het volgende:
Wou je er zelf nog eentje hebben? Dan loop ik morgen ff voor je naar de Praxis, wie weet liggen ze er nog voor ¤22,50 met beitels en boren. Ik heb hem eergisteren zelf geprobeerd, ding is toppie
Verder altijd fijn de bezem er door te jassen, geeft een goed gevoel.
Lekker bezig nog altijd
Die spots, tja die heb je overal wel.. ze lagen laatst ook in de Praxis voor ¤20 opruiming... maar die waren 20 watt en nogal groot.
Ik kijk zelf hier, en ga ook een sloot van die dingen bestellen binnenkort. Weliswaar niet die platte, want ik wil ze kunnen kantelen en dimmen.
http://nl.aliexpress.com/(...)cony/2019271612.html
Oeh la laquote:
Als je wilt heel graag. Kom ik m binnenkort wel ophalen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:24 schreef Gieliovd het volgende:
Ik kreeg het gevoel van partijtje op de kop getikt. Is geen assortiment!
Ze hadden er drie, nadat ik er een meenam
Ik heb er de ballen verstand van, maar misschien bij nicotinevlekken is het zo dat ze kunnen gaan stinken als het warm word. Misschien is dat ook het geval met roetvlekken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:55 schreef Puala het volgende:
Lief al die tips, maar er komt een paar cm isolatie voor en een daarvoor weer gips. En dat word mijn muur. Dus ik heb al de smeerseltjes en tips niet nodig
Heelaasch..... ze waren er niet meerquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je wilt heel graag. Kom ik m binnenkort wel ophalen.
Ah jammer. Ik ga nog wel even kijken, wie weet liggen ze hier ookquote:Op maandag 1 september 2014 17:19 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Heelaasch..... ze waren er niet meerWel bij de Lidl, ¤59.
Die muur rechts staat ook wel heel scheef, da's duidelijk genoeg te zien op de foto.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:11 schreef Puala het volgende:
[ link | afbeelding ]
Scheve muren, uitdagingBovenaan en onderaan past. 1/4 vanaf onder klemt ie en is niet nog een halve meter naar achter te krijgen.
Hij loopt schuin omhoog, is gezichtsbedrog door de hoek van de fotoquote:Op woensdag 3 september 2014 00:19 schreef Light het volgende:
[..]
Die muur rechts staat ook wel heel scheef, da's duidelijk genoeg te zien op de foto.
En nu? Stukje van de muur af of stukje van de kast af?quote:Op woensdag 3 september 2014 08:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij loopt schuin omhoog, is gezichtsbedrog door de hoek van de foto
Even kijken of ik met optillen en hem er tussen kan schuiven. Maar dat lukt me alleen niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:31 schreef bbtb77 het volgende:
[..]
En nu? Stukje van de muur af of stukje van de kast af?
Je zegt het zelf al. Schuin, dus niet rechtquote:Op woensdag 3 september 2014 08:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij loopt schuin omhoog, is gezichtsbedrog door de hoek van de foto
Ik wil ook helpen maar ook te ver wegquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:20 schreef lady-wrb het volgende:
t gaat lekker joh!
ik zou je ook wel willen helpen maar volgens mij is dit best ver weg van hier
Ja, best een eindje reizen. Maar probeer eerst zelf alles op de rit te krijgen johquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:20 schreef lady-wrb het volgende:
t gaat lekker joh!
ik zou je ook wel willen helpen maar volgens mij is dit best ver weg van hier
Ik zou eigenlijk niet weten waar jij woont, dus geen idee?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik wil ook helpen maar ook te ver weg
Knap werk!quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef Puala het volgende:
De erker is ook bijna klaar![]()
[ link | afbeelding ]
Wat een randjes en hoekjes zitten daar in zeg
Hoeken, koven en om lastige stukken heen werken, dat is rot. Goed bezigquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef Puala het volgende:
De erker is ook bijna klaar![]()
[ link | afbeelding ]
Wat een randjes en hoekjes zitten daar in zeg
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:31 schreef Puala het volgende:
De erker is klaar![]()
[ link | afbeelding ]
Tjemig! Je verricht niet bepaald half werk!quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:31 schreef Puala het volgende:
De erker is klaar![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:31 schreef Puala het volgende:
De erker is klaar![]()
[ link | afbeelding ]
Wat hij zegtquote:Op zondag 14 september 2014 12:03 schreef junkiexp het volgende:
Geweldig goed bezig, echt diep respect
Ik ookquote:Op zondag 14 september 2014 10:29 schreef Adnap het volgende:
T wat snel hey. Ben benieuwd Hoe het er uit gaat zien als het af is.
Zal ik heel eerlijk zeggen dat als je veel zelf doet en prijzen vergelijkt het wel meevalt? Alles wat ik heb gedaan blijft onder de 8-10k zoals het er nu naar uit ziet.quote:Op zondag 14 september 2014 12:21 schreef Myrr het volgende:
TVPtje maar!
Dat moet wat kosten, zo'n verbouwing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |