ik zie dat anders. Hij werkt mss harder maar hij verkloot ook altijd weer dingen uiteindelijk door zijn emoties. Dus duidelijk niet geschikt als medepartner. Hij is niet stabiel genoeg . harvey is soms een klootzak maar presteert wanneer het nodig is. Dat hij niks over mike mag weten komt ten eerste omdat gewoon zo min mogelijk mensen het mogen weten ( sommigen zijn er toevallig achter gekomen) en ten tweede weet je dat louis het tegen je gaat gebruiken als hij boos raakt om iets. Dus hij doet het zichzelf ook wel aan allemaal door zijn gedrag dat veroorzaakt word door zijn onzekerheid. Dat louis idd niemand zomaar mocht aannemen en harvey wel is idd wel lullig ze hadden er een eerlijkere reden van moeten maken om hun geheim te beschermen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:59 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het gaat hem om de hypocrisie en de oneerlijkheid. Hij werkt harder dan iedereen, brengt het meeste geld binnen, maar krijgt niet de waardering daarvoor. Die boosheid heeft te maken met dat ze hem feitelijk als een schlemiel behandeld hebben, aangezien hij als enige niets wist van dat Mike zijn bul niet heeft. Ondertussen verkloot hij het één keer (wat feitelijk ook gebeurt doordat hij de goedkeuring wil van de anderen, een staat waar zij hem in gedwongen hebben) en wordt er meteen zwaar aan gehangen.
Dat Louis een minderwaardige positie heeft werd eerder ook al duidelijk uit het feit dat hij bijv. op het laatste moment een associate niet mocht aannemen (die werd toen gespeeld door dat vrouwtje die in The Big Bang Theory de zus van Raj speelt). De aanwezigheid van Mike had dus directe gevolgen voor zijn positie, en dat op basis van Mike's fraude.
Het is dus iets dat door werkt.
[..]
Dus je wil alles hetzelfde houden? Zgn. drama waarvan je weet dat uiteindelijk alles weer toppie eindigt, met Mike en Harvey die high-fiven en Louis in een verliezende positie of als comic relief?
Als ik me goed herinner heeft Rachel ook zo'n "ik weet dat mike een fraudeur is" document getekend. Die zal dat dan wel aankaarten en ik verwacht niet dat haar pa zijn dochter door de shit gaat slepen. Wel zal hij waarschijnlijk e.a. aan "leverage" gebruiken om iets te veranderen in het bedrijf of Jessica te naaienquote:Op zondag 1 februari 2015 11:10 schreef cva het volgende:
wat zou er uiteindelijk gebeuren als de pa van rachel erachter zou komen ,zou hij het uitlekken of tegen mike uitspelen
Oh jawel, Vanochtend al, Vond het over het algemeen wel een goeie EP, Beetje season 1 stijlquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:44 schreef Droathoah het volgende:
Niemand de nieuwe aflevering gezien?
Viel mij ook op iddquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh jawel, Vanochtend al, Vond het over het algemeen wel een goeie EP, Beetje season 1 stijl![]()
Alleen die green screen scene op het begin was echt heel slecht
lol..die was echt belabberd jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh jawel, Vanochtend al, Vond het over het algemeen wel een goeie EP, Beetje season 1 stijl![]()
Omdat Mike zich daar zorgen om maakte. Harvey dit inderdaad wilde vertellen en hem daarom uitnodigde voor een stevige borrel, maar terugkrabbelde om dat Mike niet aan te doen. Hij hoopt dat die professor, na zijn hulp, toch genoeg eer heeft (en: 'maak je geen zorgen om het geld, ik zorg daar wel voor' (kortom: zwijggeld?)) om z'n mond niet voorbij te praten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:24 schreef Physsic het volgende:
Iemand die mij kan vertellen waarom Harvey tegen Mike zegt "Don't worry, he doesn't know." op het einde van aflevering 12?
Dank.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Omdat Mike zich daar zorgen om maakte. Harvey dit inderdaad wilde vertellen en hem daarom uitnodigde voor een stevige borrel, maar terugkrabbelde om dat Mike niet aan te doen. Hij hoopt dat die professor, na zijn hulp, toch genoeg eer heeft (en: 'maak je geen zorgen om het geld, ik zorg daar wel voor' (kortom: zwijggeld?)) om z'n mond niet voorbij te praten.
Heus?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:38 schreef Physsic het volgende:
Ik kwam er trouwens gisteren pas achter dat die professor Gerard in reallife de vader is van 'Harvey'.
quote:Trained professionally at the London Academy of Music and Dramatic Arts, a graduate of Dartmouth College, a Ph.D. in Dramatic Literature from Indiana University and, during his teaching days, a tenured Associate Professor, Stephen Macht is one of the best-educated working actors in America, today.
Jaa, ik zag bij de intro toevallig "Stephan Macht" staan. Toen dacht ik, dat moet wel familie zijn. Maar had verwacht dat het iemand van achter de schermen zou zijn, geen acteur. En al helemaal niet professor Gerard.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heus?! Wat tof!
En ook echt een slimme vent/echte prof!
[..]
Ik had precies het zelfde toen ik zijn naam voorbij zag komen, die toch wat extra opvalt als Nederlandse naam. De eerste namen na de intro zijn altijd van de gast acteurs dus ik had wel een vermoeden dat het om de prof ging.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:38 schreef Physsic het volgende:
Ik kwam er trouwens gisteren pas achter dat die professor Gerard in reallife de vader is van 'Harvey'.
Lijkt wel een grote familie daar op de set. Ook de vrouw van 'Harvey' speelde in de serie. En 'Harvey' en 'Donna' zijn al 20jaar vrienden.
Lol! Ik heb hem op pause gezet om internet af te struinen of ik de enige wasquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |