abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149256127
Louis is nu echt een teringlijer. Love it :9~
pi_149257116
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:59 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Het gaat hem om de hypocrisie en de oneerlijkheid. Hij werkt harder dan iedereen, brengt het meeste geld binnen, maar krijgt niet de waardering daarvoor. Die boosheid heeft te maken met dat ze hem feitelijk als een schlemiel behandeld hebben, aangezien hij als enige niets wist van dat Mike zijn bul niet heeft. Ondertussen verkloot hij het één keer (wat feitelijk ook gebeurt doordat hij de goedkeuring wil van de anderen, een staat waar zij hem in gedwongen hebben) en wordt er meteen zwaar aan gehangen.
Dat Louis een minderwaardige positie heeft werd eerder ook al duidelijk uit het feit dat hij bijv. op het laatste moment een associate niet mocht aannemen (die werd toen gespeeld door dat vrouwtje die in The Big Bang Theory de zus van Raj speelt). De aanwezigheid van Mike had dus directe gevolgen voor zijn positie, en dat op basis van Mike's fraude.
Het is dus iets dat door werkt.

[..]

Dus je wil alles hetzelfde houden? Zgn. drama waarvan je weet dat uiteindelijk alles weer toppie eindigt, met Mike en Harvey die high-fiven en Louis in een verliezende positie of als comic relief?
ik zie dat anders. Hij werkt mss harder maar hij verkloot ook altijd weer dingen uiteindelijk door zijn emoties. Dus duidelijk niet geschikt als medepartner. Hij is niet stabiel genoeg . harvey is soms een klootzak maar presteert wanneer het nodig is. Dat hij niks over mike mag weten komt ten eerste omdat gewoon zo min mogelijk mensen het mogen weten ( sommigen zijn er toevallig achter gekomen) en ten tweede weet je dat louis het tegen je gaat gebruiken als hij boos raakt om iets. Dus hij doet het zichzelf ook wel aan allemaal door zijn gedrag dat veroorzaakt word door zijn onzekerheid. Dat louis idd niemand zomaar mocht aannemen en harvey wel is idd wel lullig ze hadden er een eerlijkere reden van moeten maken om hun geheim te beschermen.

Nu vind ik verder wel dat ze soms lullig tegen hem doen vooral harvey.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2015 11:05:34 ]
pi_149257202
wat zou er uiteindelijk gebeuren als de pa van rachel erachter zou komen ,zou hij het uitlekken of tegen mike uitspelen , of het gewoon laten om er zo uiteindelijk tegen spector-pearson aan te knallen
pi_149257262
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 11:10 schreef cva het volgende:
wat zou er uiteindelijk gebeuren als de pa van rachel erachter zou komen ,zou hij het uitlekken of tegen mike uitspelen
Als ik me goed herinner heeft Rachel ook zo'n "ik weet dat mike een fraudeur is" document getekend. Die zal dat dan wel aankaarten en ik verwacht niet dat haar pa zijn dochter door de shit gaat slepen. Wel zal hij waarschijnlijk e.a. aan "leverage" gebruiken om iets te veranderen in het bedrijf of Jessica te naaien :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2015 11:14:46 ]
  zondag 1 februari 2015 @ 12:33:17 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149258874
Dat stukkie muur is straks te klein voor al die name partners die er komen te hangen... :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 februari 2015 @ 23:15:47 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_149314625
Mwah, viel mij erg tegen -O-
Ik zit er eigenlijk op te wachten dat Louis op moet bokken vanwege medische redenen omdat hij manisch is, maar dat zal wel te diep zijn voor deze serie :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_149393832
Niemand de nieuwe aflevering gezien?
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:54:13 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149394145
Wel gedownload, maar moet nog kijken... en nieuwe aflevering Arrow... en Workaholics. Hard to keep up. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_149394604
Net gedownload, vanavond na WIDM maar eens kijken. *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_149404588
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:44 schreef Droathoah het volgende:
Niemand de nieuwe aflevering gezien?
Oh jawel, Vanochtend al, Vond het over het algemeen wel een goeie EP, Beetje season 1 stijl :)
Alleen die green screen scene op het begin was echt heel slecht :')
pi_149404628
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:13 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Oh jawel, Vanochtend al, Vond het over het algemeen wel een goeie EP, Beetje season 1 stijl :)
Viel mij ook op idd :')
pi_149410843
quote:

[..]

lol..die was echt belabberd ja :Y
pi_149418149
Iemand die mij kan vertellen waarom Harvey tegen Mike zegt "Don't worry, he doesn't know." op het einde van aflevering 12?
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:27:49 #139
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149418254
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:24 schreef Physsic het volgende:
Iemand die mij kan vertellen waarom Harvey tegen Mike zegt "Don't worry, he doesn't know." op het einde van aflevering 12?
Omdat Mike zich daar zorgen om maakte. Harvey dit inderdaad wilde vertellen en hem daarom uitnodigde voor een stevige borrel, maar terugkrabbelde om dat Mike niet aan te doen. Hij hoopt dat die professor, na zijn hulp, toch genoeg eer heeft (en: 'maak je geen zorgen om het geld, ik zorg daar wel voor' (kortom: zwijggeld?)) om z'n mond niet voorbij te praten.
pi_149418449
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Omdat Mike zich daar zorgen om maakte. Harvey dit inderdaad wilde vertellen en hem daarom uitnodigde voor een stevige borrel, maar terugkrabbelde om dat Mike niet aan te doen. Hij hoopt dat die professor, na zijn hulp, toch genoeg eer heeft (en: 'maak je geen zorgen om het geld, ik zorg daar wel voor' (kortom: zwijggeld?)) om z'n mond niet voorbij te praten.
Dank. :D
pi_149418568
Ik kwam er trouwens gisteren pas achter dat die professor Gerard in reallife de vader is van 'Harvey'.

Lijkt wel een grote familie daar op de set. Ook de vrouw van 'Harvey' speelde in de serie. En 'Harvey' en 'Donna' zijn al 20jaar vrienden.
pi_149418587
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:38 schreef Physsic het volgende:
Ik kwam er trouwens gisteren pas achter dat die professor Gerard in reallife de vader is van 'Harvey'.

Heus? :D! Wat tof! :D En ook echt een slimme vent/echte prof! :D

quote:
Trained professionally at the London Academy of Music and Dramatic Arts, a graduate of Dartmouth College, a Ph.D. in Dramatic Literature from Indiana University and, during his teaching days, a tenured Associate Professor, Stephen Macht is one of the best-educated working actors in America, today.
Ja doei.
pi_149418838
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heus? :D! Wat tof! :D En ook echt een slimme vent/echte prof! :D

[..]

Jaa, ik zag bij de intro toevallig "Stephan Macht" staan. Toen dacht ik, dat moet wel familie zijn. Maar had verwacht dat het iemand van achter de schermen zou zijn, geen acteur. En al helemaal niet professor Gerard. :P
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:24:19 #144
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149424998
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:38 schreef Physsic het volgende:

Lijkt wel een grote familie daar op de set. Ook de vrouw van 'Harvey' speelde in de serie. En 'Harvey' en 'Donna' zijn al 20jaar vrienden.
Ik had precies het zelfde toen ik zijn naam voorbij zag komen, die toch wat extra opvalt als Nederlandse naam. De eerste namen na de intro zijn altijd van de gast acteurs dus ik had wel een vermoeden dat het om de prof ging.

Er was ergens in een van de vorige seizoenen ook een scene waarin Louis met zijn ouders aan het skypen is. Als ik het me goed herinner toen hij senior partner werd. Dat waren ook zijn echte ouders.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_149442400
quote:

[..]

Lol! Ik heb hem op pause gezet om internet af te struinen of ik de enige was :D
My eyes hurt ;(
Leek wel een scene uit een serie in 2005
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_149442737
Ik neem aan dat dit het stuk 'op het dak' was? Ik was al aan het bekijken of het door mijn belabberde 320p kwaliteit kwam dat die scene zo slecht uitzag.

Verder toffe aflevering en het einde met Louis belooft weer een leuke houding van hem.
Of saté?
pi_149443141
Het begin was idd erg. Zei ook al tegen mijn man: jeeeeeeeeezus wat slecht :')
Ja doei.
  zondag 8 februari 2015 @ 01:05:41 #148
436995 A_Valbuena
One man army
pi_149462292
Suits fans! *;

Geweldige serie O+. Wat is Louis een klootzak op het moment. Zijn dagen als name partner zullen niet lang duren, dat weet ik bijna zeker :P.

Gok dat er zelfs al de volgende aflevering iets gaat gebeuren wat hem zijn namepartnership kan kosten. Althans, dat hoop ik echt :')
أنا مغربي
pi_149462629
Ik baal nu al dat het seizoen over 4 afleveringen weer is afgelopen.. :N
pi_149500319
Geweldige serie, enige tikkeltje suffe character vind ik Rachel maar voor de rest _O_

Ben ook benieuwd hoe lang het duurt voordat Lewis zijn naam weer van de muur kan bikkelen maar wat een character
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')