abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149197138
Hoe kijken jullie eigenlijk? Allemaal een HBO abonnement? Of waar het dan ook vertoond wordt...

quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:25 schreef zlotka het volgende:
Waarom zijn er nou nog geen subs te vinden :( ?
Kijk met Engelse subs, leer je meteen wat bij. ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_149197224
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 17:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Leuke eerste aflevering weer :D al hadden ze het misschien wat meer mogen spreiden...
Ja het ging wel heel snel van Louis die alle kaarten in handen had naar Louis die zijn hand weer had overspeeld. Maar verder wel vermakelijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149197456
Torrents! En juist dat het zo snel over was lag in de lijn der verwachting. Zo gaat het namelijk altijd! Dus... Nu ook!
Ja doei.
pi_149197789
Gelukkig maar dat het snel voorbij was, de Louis van de eerste 25 minuten had ik niet veel afleveringen kunnen aanzien.

Komt vast nog wel een backfire ooit van Scotty, Zane of die kerel van Jessica die nu iets anders denkt, (Louis die er misschien vanuit gaat dat Jessica het hem verteld heeft, die man die naar een andere firm gaat en de zgn. verdoezeling wil gebruiken in zijn voordeel.)

Staat van Mike niet gewoon overal geregistreerd inmiddels? Ze zullen het verhaaltechnisch nooit doen natuurlijk, maar als ze al zover gaan voor alles, kunnen ze dan de geschiedenis van Mike op Harvard niet helemaal waterdicht maken.

Zelf kijk ik gewoon online op HD streamsites met indien aanwezig Engelse ondertiteling. Of op USA.com met een VPN plugin.
Of saté?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 00:35:03 #105
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_149197966
Vind het wel enorm veel drama worden hoor.
Deathlift or Die.
pi_149204296
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:35 schreef Ethanolic het volgende:
Vind het wel enorm veel drama worden hoor.
Waar downloaden jullie de torrent? ik kan de aflevering nog nergens vinden
pi_149209662
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:35 schreef Trouble9 het volgende:

[..]

Je heb een PM :)
pi_149211168
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:35 schreef Trouble9 het volgende:

[..]

Ik Google tegenwoordig gewoon "<serienaam> s01e01 torrent" e.d.
Als alternatief overzichtje heb je nog onze vrienden van de gemakkelijke televisie. Die worden tegenwoordig in Zwitserland gehost.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:25:55 #109
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_149211297
Wel weer typisch dat ze van Louis de absolute badguy maken.
pi_149211777
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoe kijken jullie eigenlijk? Allemaal een HBO abonnement? Of waar het dan ook vertoond wordt...

[..]

Doe ik ook, maar die was ook nog niet te vinden :P.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:45:13 #111
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149211891
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:41 schreef zlotka het volgende:

[..]

Doe ik ook, maar die was ook nog niet te vinden :P.
Irritant is dat, in de web-dl die ik vaak download zaten de subs meestal al in de mkv. En nu niet :')

M'n scherm bedankt je trouwens dat ie dankzij jou een tik kreeg van mij :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_149213103
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:45 schreef Divje het volgende:

[..]

Irritant is dat, in de web-dl die ik vaak download zaten de subs meestal al in de mkv. En nu niet :')

M'n scherm bedankt je trouwens dat ie dankzij jou een tik kreeg van mij :D
Had ik ook idd. Maar net gekeken met engelse subs en vond het toch wel vermakelijk :).

Oh en you'r welcome ;)
pi_149214611
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Usenet.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 19:07:00 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149216754
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 17:25 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Usenet.
Soberso. B-) EFNET.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_149238137
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik Google tegenwoordig gewoon "<serienaam> s01e01 torrent" e.d.
Als alternatief overzichtje heb je nog onze vrienden van de gemakkelijke televisie. Die worden tegenwoordig in Zwitserland gehost.
o oke ja ik ben dan bang dat ik ergens op een site met virussen kom ofzo.
pi_149238336
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:25 schreef Xaobotnik het volgende:
Wel weer typisch dat ze van Louis de absolute badguy maken.
En toch ben ik gewoon voor Louis.
pi_149239105
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:41 schreef Trouble9 het volgende:

[..]

o oke ja ik ben dan bang dat ik ergens op een site met virussen kom ofzo.
Mja, ik weet vervolgens ook wel welke sites ik moet hebben, maar die mag ik hier niet rechtstreeks vermelden, geloof ik. :P
pi_149245822
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:50 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

En toch ben ik gewoon voor Louis.
Ik ook. Maar je weet dat hij gewoon verliest. En niet eens een echte kans krijgt.
pi_149246847
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:54 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar je weet dat hij gewoon verliest. En niet eens een echte kans krijgt.
Terecht wel. Uberdick gedrag van hem om Rachel te fokken :r
Ik was team Louis tot hij dat deed.
pi_149248362
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:22 schreef CrashO het volgende:

[..]

Terecht wel. Uberdick gedrag van hem om Rachel te fokken :r
Ik was team Louis tot hij dat deed.
Rachel dat was onterecht inderdaad. Maar je kan je afvragen hoe verwijtbaar dit is. Iedereen loog tegen hem alsof hij een of andere idioot was. In je boosheid doe je wel eens rare dingen...

Maar ik bedoelde de opmerking meer schrijf-technisch. Dus niet als beoordeling van hoe hij nu is, maar meer wat de schrijvers met hem doen. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om hem tegen Rachel wel aardig te laten zijn, en nog steeds een positie van kracht te laten houden tov Harvey en Jessica.

Sowieso kwam die toevoeging wel een beetje opportunistisch over. Alsof zowel Harvey als Louis niet op dat idee waren gekomen? Dit terwijl ze in een andere zaak iets dat ergens in de wet verborgen is, wèl weten te vinden.
pi_149248866
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:08 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Rachel dat was onterecht inderdaad. Maar je kan je afvragen hoe verwijtbaar dit is. Iedereen loog tegen hem alsof hij een of andere idioot was. In je boosheid doe je wel eens rare dingen...

Maar ik bedoelde de opmerking meer schrijf-technisch. Dus niet als beoordeling van hoe hij nu is, maar meer wat de schrijvers met hem doen. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om hem tegen Rachel wel aardig te laten zijn, en nog steeds een positie van kracht te laten houden tov Harvey en Jessica.

Sowieso kwam die toevoeging wel een beetje opportunistisch over. Alsof zowel Harvey als Louis niet op dat idee waren gekomen? Dit terwijl ze in een andere zaak iets dat ergens in de wet verborgen is, wèl weten te vinden.
ik snap al die louis fans niet. Ik vind louis een matennaaier daarom vind ik hem niet zo. Als hij emotioneel word is hij niet te vertrouwen.

En die intense boosheid van hem op dit moment... Alleen maar omdat hij het niet wist dat mike niet echt naar harvard ging? Of mis ik dingen eromheen ? Door de lange break ben ik een hoop vergeten.
pi_149249706
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:27 schreef De-Hamster het volgende:
Gelukkig maar dat het snel voorbij was, de Louis van de eerste 25 minuten had ik niet veel afleveringen kunnen aanzien.
Hier ook wat een vreselijk kerel. :P
pi_149251952
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:22 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik snap al die louis fans niet. Ik vind louis een matennaaier daarom vind ik hem niet zo. Als hij emotioneel word is hij niet te vertrouwen.

En die intense boosheid van hem op dit moment... Alleen maar omdat hij het niet wist dat mike niet echt naar harvard ging? Of mis ik dingen eromheen ? Door de lange break ben ik een hoop vergeten.
Het gaat hem om de hypocrisie en de oneerlijkheid. Hij werkt harder dan iedereen, brengt het meeste geld binnen, maar krijgt niet de waardering daarvoor. Die boosheid heeft te maken met dat ze hem feitelijk als een schlemiel behandeld hebben, aangezien hij als enige niets wist van dat Mike zijn bul niet heeft. Ondertussen verkloot hij het één keer (wat feitelijk ook gebeurt doordat hij de goedkeuring wil van de anderen, een staat waar zij hem in gedwongen hebben) en wordt er meteen zwaar aan gehangen.
Dat Louis een minderwaardige positie heeft werd eerder ook al duidelijk uit het feit dat hij bijv. op het laatste moment een associate niet mocht aannemen (die werd toen gespeeld door dat vrouwtje die in The Big Bang Theory de zus van Raj speelt). De aanwezigheid van Mike had dus directe gevolgen voor zijn positie, en dat op basis van Mike's fraude.
Het is dus iets dat door werkt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:44 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Hier ook wat een vreselijk kerel. :P
Dus je wil alles hetzelfde houden? Zgn. drama waarvan je weet dat uiteindelijk alles weer toppie eindigt, met Mike en Harvey die high-fiven en Louis in een verliezende positie of als comic relief?
  zondag 1 februari 2015 @ 00:57:31 #124
148823 znarch
ondertitel
pi_149252974
Nouja. Dat Louis het 1x verkloot is ook een understatement hé :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_149256110
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:59 schreef Xaobotnik het volgende:

Dus je wil alles hetzelfde houden? Zgn. drama waarvan je weet dat uiteindelijk alles weer toppie eindigt, met Mike en Harvey die high-fiven en Louis in een verliezende positie of als comic relief?
dat zeg ik toch helemaal niet? :') vond m deze afl als persoon onuitstaanbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')